PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : öneri !


xDJx
03-07-2007, 12:32
Sayın site yönetimi Site Forumlarının sonuna yeni bir başlık açılarak malzemeler konusunda Arayanlar - Satanlar şeklinde bir bölüm oluşturulsa üyeler arasında ihtiyaç duyulan veya ihtiyaç fazlası malzemelerin satışları veya takaslarına olanak tanınsa nasıl olur?:confused:
En azından üye arkadaşlarımız daha ekonomik olarak av malzemelerini edinebilirler diye düşünüyorum.:rolleyes:
saygılarımla...

Canazor
03-07-2007, 12:38
Sayın site yönetimi Site Forumlarının sonuna yeni bir başlık açılarak malzemeler konusunda Arayanlar - Satanlar şeklinde bir bölüm oluşturulsa üyeler arasında ihtiyaç duyulan veya ihtiyaç fazlası malzemelerin satışları veya takaslarına olanak tanınsa nasıl olur?:confused:
En azından üye arkadaşlarımız daha ekonomik olarak av malzemelerini edinebilirler diye düşünüyorum.:rolleyes:
saygılarımla...

Alım satım işleri yasak bizim sitede;)

Sadece bana serbest, icatlarımı satabileyim diye,Çünkü yönetim biliyorki benim icatları hayatta kimse almaz:D :D :D :D

xDJx
03-07-2007, 12:46
O konuyu bilmiyordum teşekkür ederim ama önerim Ticari amaç güderek satışların yapılmasından yana değildi sadece arkadaşların ihtiyaçlarını giderilmesi adına birbirlerine desteklerler düşüncesiyle idi.
yinede yanıtınıza teşekkür ederim.
saygılar...

güroloflu
03-07-2007, 12:46
Alım satım işleri yasak bizim sitede;)

Sadece bana serbest, icatlarımı satabileyim diye,Çünkü yönetim biliyorki benim icatları hayatta kimse almaz:D :D :D :D

Olurmu hiç, mesela kamışların takıldığı plastik borulardan yapılan aparatları ben çok beğenmiştim ama seri imalata başlamadın galiba:D :D

esabi
03-07-2007, 12:53
ben hayır diyorum niye diyorum çünki bu gün kendi aramızda ihtiyaç fazlamızı veya eksiğimizi alıp satarız ama yarın obürgün bir sürü satıcı doluşur siteye o zaman bu site paylaşımdan çok ticari bir site olur düşünsenize ben sazan için iyibir yem sorucam hemen 8-10 mesaj gelecek çok güzel yemim var uygun fiyata satarım nerde kalıdı paylaşım benim fikrim böyle saygılarımla

xDJx
03-07-2007, 15:18
ben hayır diyorum niye diyorum çünki bu gün kendi aramızda ihtiyaç fazlamızı veya eksiğimizi alıp satarız ama yarın obürgün bir sürü satıcı doluşur siteye o zaman bu site paylaşımdan çok ticari bir site olur düşünsenize ben sazan için iyibir yem sorucam hemen 8-10 mesaj gelecek çok güzel yemim var uygun fiyata satarım nerde kalıdı paylaşım benim fikrim böyle saygılarımla

Düşüncenizde o pencereden bakılırsa haklı olabilirsiniz ama diğer bir bakışlada siz sazan için yemi zaten satın alacaksınız hemde belkide işe yarayıp yaramadığını bilmeden satıcı size dükkanda yanlış yapabilir ama bu forumda yapamaz kanısındayım zira yazacağınız memnuniyetlik yazınız o kişinin itibarını düşürecektir o nedenle yanlışlıkta yapılamaz fiyat olarakta en azından dışarıdan daha uygun olur çünkü hepimiz burada olta avına gönül vermiş hobicileriz diye düşünüyorum.
saygılar...

Avciperdeci
03-07-2007, 15:20
ben hayır diyorum niye diyorum çünki bu gün kendi aramızda ihtiyaç fazlamızı veya eksiğimizi alıp satarız ama yarın obürgün bir sürü satıcı doluşur siteye o zaman bu site paylaşımdan çok ticari bir site olur düşünsenize ben sazan için iyibir yem sorucam hemen 8-10 mesaj gelecek çok güzel yemim var uygun fiyata satarım nerde kalıdı paylaşım benim fikrim böyle saygılarımla

Çok güzel zargana toplarım var. Batmaz sönmez 5 sene garantili:D
Almak istermisin Aytekin abi
:D:D:D:D

esabi
03-07-2007, 15:27
Düşüncenizde o pencereden bakılırsa haklı olabilirsiniz ama diğer bir bakışlada siz sazan için yemi zaten satın alacaksınız hemde belkide işe yarayıp yaramadığını bilmeden satıcı size dükkanda yanlış yapabilir ama bu forumda yapamaz kanısındayım zira yazacağınız memnuniyetlik yazınız o kişinin itibarını düşürecektir o nedenle yanlışlıkta yapılamaz fiyat olarakta en azından dışarıdan daha uygun olur çünkü hepimiz burada olta avına gönül vermiş hobicileriz diye düşünüyorum.
saygılar...

iyi ozaman karar değiştiriyorum satışa başlayalım serdar senden batmayan top alıyorum tatlısu içinde çeşitli mısır konserveleri satıyorum balığın olduğu yerde garantilidir ve hatta bombayı patlatıyorum sazan için hazır yemlenmiş avlak yeri satıyorum turna için en az 5 balık garantili avlak satıyorum haydee varmı alan :cool:

mehmetozbodur
03-07-2007, 15:28
Bu konunun açılması dahi yöneticilerin kararını gerektirir;)

Alım satımlarda memnuniyetsizlikler mutlak olacaktır. Bu memnuniyetsizliklerde birilerin madur birilerinin da aldatan sıfatlarıyla anılmasına sebep verecektir ve bizler de asla kimin ne olduğunu asla bilemeyeceğiz.:confused:

Yani kısacası ticaret yapmayalım dostluğumuz baki kalsın;)

doğru söyledin abicim;) valla bravo..

esabi
03-07-2007, 15:30
Bu konunun açılması dahi yöneticilerin kararını gerektirir;)

Alım satımlarda memnuniyetsizlikler mutlak olacaktır. Bu memnuniyetsizliklerde birilerin madur birilerinin da aldatan sıfatlarıyla anılmasına sebep verecektir ve bizler de asla kimin ne olduğunu asla bilemeyeceğiz.:confused:

Yani kısacası ticaret yapmayalım dostluğumuz baki kalsın;)

tebrikler namık çok doğru

xDJx
03-07-2007, 15:35
Şaka bir yana arkadaşlar bu forumlarda olan bilgi paylaşımındaki saygılı ve samimi davranışların bir birimizden edinebileceğimiz değişik malzemeler konusundada yararlı olabileceğini düşündüğüm için böyle bir öneri konusunu attım ortaya.Maksat birilerinin ticari çıkarlar sağlamasını yaratmak değil asla.Örneğin bir arkadaşımda Balık Bulucu vardır kullanmıyordur piyasanın altında bir başka ihtiyacı olan arkadaşa verebilir yada elinde fazladan Rapalası veya neticesi güzel olan bir malzemeyi diğerleriyle bedeli karşılığı paylaşablir bunda yanlış olan veya ticari düşünceye yönelen bir nokta olduğunu sanmıyorum.
saygılar...

Avciperdeci
03-07-2007, 15:36
Şaka bir yana arkadaşlar bu forumlarda olan bilgi paylaşımındaki saygılı ve samimi davranışların bir birimizden edinebileceğimiz değişik malzemeler konusundada yararlı olabileceğini düşündüğüm için böyle bir öneri konusunu attım ortaya.
saygılar...

Abi güzel düşünmüşsün de;
Namık abinin de dediği gibi işin içine para yada ticaret girince işin ..oku çıkar...

esabi
03-07-2007, 15:37
Şaka bir yana arkadaşlar bu forumlarda olan bilgi paylaşımındaki saygılı ve samimi davranışların bir birimizden edinebileceğimiz değişik malzemeler konusundada yararlı olabileceğini düşündüğüm için böyle bir öneri konusunu attım ortaya.
saygılar...

işte hassas noktada burası sen şimdi birisinden atıyom şamandıra iste bedava gönderirler ama ya ozaman sana ihtiyacın vardiye nasıl bakılır düşün artık aramıza para sokmayalım
(satılık avlak var);)

güroloflu
03-07-2007, 17:20
işte hassas noktada burası sen şimdi birisinden atıyom şamandıra iste bedava gönderirler ama ya ozaman sana ihtiyacın vardiye nasıl bakılır düşün artık aramıza para sokmayalım
(satılık avlak var);)

O avlağı bana kargo ile gönderebilirsen alırım.Kargo dahil kaç para.:D :D

derya__kuzusu
03-07-2007, 17:23
Ben hayır dedim .....

esabi
03-07-2007, 17:27
O avlağı bana kargo ile gönderebilirsen alırım.Kargo dahil kaç para.:D :D

abi hesap numaramı biliyorsun 100 auro göndersen yeter zurtiçi kargoyla gönderirim:cool:

geneben
03-07-2007, 17:29
Ben hayır dedim .....

Bencede hayır para işin içine girerse ortam bozulur:eek: Kaldı ki biz amatör balıkçıyız elimizdeki malzemeleri kullanılmayacak duruma gelesiye kadar kullanırız israf bizim düşmanımız:mad: Paylaşmak yakışır bize diye düşünüyorum;)

derya__kuzusu
03-07-2007, 17:31
Bencede hayır para işin içine girerse ortam bozulur:eek: Kaldı ki biz amatör balıkçıyız elimizdeki malzemeleri kullanılmayacak duruma gelesiye kadar kullanırız israf bizim düşmanımız:mad: Paylaşmak yakışır bize diye düşünüyorum;)

Teşekkürler ......

Birahas
03-07-2007, 17:42
Mesela il örnek benden


Elimde ( sanırım ve yarın resmini çeker koyarım siteye) kullanmadığım kamışlar var.

Tamiratını yapar kullanırım diyen varsa. kargo bedeli karşılığında göndere bilirim..

1 ad. Halkası düşmüş 280 cm Kırbach karbon kamış
1 ad. En uc bölümü kırılmış 280 Carbon kamış
1 ad. Sağlam az kullanılmış 400 cm diamond kamış
2 ad. Az hasarlı tamir edilebilir 350 diamon kamış
1 Ad. Kelepçeleri eğilmiş 160 cm Remikson tekne kamışı
1 Ad. Uç kısmındaki halkası kırılmış 160 cm Çıkrık kamışı (20 lbs)

Eğer aynı ürüne birden fazla telap çıkarsa yapacağım seçinden kimse rahatsızlık duymasın:) ;)

Yaa bir insan bu kadar olur valla...:mad:
Ortak hani bunları tamir edip sıfır niyetine sitede el altından satıp, parası ile kuzuya gidecektik . . . . . . :D :D :D :D

esabi
03-07-2007, 17:43
Mesela il örnek benden


Elimde ( sanırım ve yarın resmini çeker koyarım siteye) kullanmadığım kamışlar var.

Tamiratını yapar kullanırım diyen varsa. kargo bedeli karşılığında göndere bilirim..

1 ad. Halkası düşmüş 280 cm Kırbach karbon kamış
1 ad. En uc bölümü kırılmış 280 Carbon kamış
1 ad. Sağlam az kullanılmış 400 cm diamond kamış
2 ad. Az hasarlı tamir edilebilir 350 diamon kamış
1 Ad. Kelepçeleri eğilmiş 160 cm Remikson tekne kamışı
1 Ad. Uç kısmındaki halkası kırılmış 160 cm Çıkrık kamışı (20 lbs)



Eğer aynı ürüne birden fazla telap çıkarsa yapacağım seçinden kimse rahatsızlık duymasın:) ;)

namık kamışlara bir kastınmı var bune yav kamış mezarlığı gibi:confused:
sağol ben almıyım alanada engel olmıyayım senin kamışlarını:p

geneben
03-07-2007, 17:46
Mesela il örnek benden


Elimde ( sanırım ve yarın resmini çeker koyarım siteye) kullanmadığım kamışlar var.

Tamiratını yapar kullanırım diyen varsa. kargo bedeli karşılığında göndere bilirim..

1 ad. Halkası düşmüş 280 cm Kırbach karbon kamış
1 ad. En uc bölümü kırılmış 280 Carbon kamış
1 ad. Sağlam az kullanılmış 400 cm diamond kamış
2 ad. Az hasarlı tamir edilebilir 350 diamon kamış
1 Ad. Kelepçeleri eğilmiş 160 cm Remikson tekne kamışı
1 Ad. Uç kısmındaki halkası kırılmış 160 cm Çıkrık kamışı (20 lbs)

Eğer aynı ürüne birden fazla telap çıkarsa yapacağım seçinden kimse rahatsızlık duymasın:) ;)

Bu kamışları aldık mı hakkını vermemiz lazım. Ufak bişey yakaladığımızda ben N@mık sahibimle ne trofeler görmüştüm deyip bize kızmasın kamış:D:D

geneben
03-07-2007, 17:49
Yok yok çoğu balık görmemiştir onların:D:D dedikya az hasarlı:D :D :D

Üstad sen bunlar balık görmedi diyosan nerde kullandın bunları:confused:
yoksa karada mı:confused: :D

nolongerregistered
03-07-2007, 18:07
oooooo Kermes var haaa:D :D
Bende depoya bi bakıym:rolleyes:

geneben
03-07-2007, 18:12
İşte bak sorun çözüldü kermes şeklinde bir konu açılırsa israf etmeyiz hiç bir takımı. ihtiyacı olan kargo parasına alsın paylaşmak isteyenden malzemeyi.
Umarım malzemeci arkadaşlar beni vurmaz:D:D

Avciperdeci
03-07-2007, 18:17
oooooo Kermes var haaa:D :D
Bende depoya bi bakıym:rolleyes:

Ne o mesai bitti mi ?:D:D

nolongerregistered
03-07-2007, 18:20
Ne o mesai bitti mi ?:D:D

Yok bitmedi Evden iş yerine kablo çektim
Bundan sonra 17:00-07:00 yerine 7/24:D :D

simendifer
03-07-2007, 20:15
Arkadaşlar, ikinci el ya da sıfır. Herhangi bir şekilde alım satımla ilgili başlık açmayı düşünmüyoruz. Bu nedenle konu kilitlenmiştir bilginize....