PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Adanada oturupta Yer Tavsiye Edebilecek olan varmı


Yalnızlar_Rıhtımı
14-07-2006, 17:04
Benim bildiğim bir kaç yer Var yumurtalık/avluk haylazlının ilerisinde bir yer kanal suları artık denize veriliyor ve suların dökldğü yerde iyi çipura var ve büyüm Kırmızı Tabela'nın tam ilerisinde Boydan boya kayalık var zaten oralardada İyi Lagos Bulabilirsiniz saygılar

ozzzy01
21-08-2006, 22:13
Benim bildiğim bir kaç yer Var yumurtalık/avluk haylazlının ilerisinde bir yer kanal suları artık denize veriliyor ve suların dökldğü yerde iyi çipura var ve büyüm Kırmızı Tabela'nın tam ilerisinde Boydan boya kayalık var zaten oralardada İyi Lagos Bulabilirsiniz saygılar

MErhabalar. Ben yumurtalıkta yaşamakta olan bi amatör balıkçıyım. Termik santralin oradaki derenin ağzından 1 km kadar açılmanızı tavsiye ederim. yeri tutturursanız iyi çupra yapacaktır. Zaten sabah 4:30 gibi gidince balıkçıları görebilirsiniz:) Ayrıca Kıyıkent önündeki parça taşlarda da her tür balık bulabilirsiniz. Saygılar..

girmasek
12-09-2006, 23:01
Çukurova Üniversitesi plajının önünden başlayan kayalıklardan bahsediyor olmalısınız. Oraya Abdulkadir kayalıkları diyorlar ve gerçektende çok uzun ve verimli bir mera. Yumurtalık'ta Aşiyan sitesinin önünde yer alan kayalıklarda güzel orfoz veriyor. Düşünen arkadaşlar mailden irtibat kurarlarsa beraber bir av organizasyonu gerçekleştirebiliriz.

Yalnızlar_Rıhtımı
13-09-2006, 16:31
eywallah saolasınız yeni bir yer daha keşfettim su Yumurtalık plajı sırasında su ürünleri yer alıyor ( Fakülte ) nin tam önünden yaklasın 1 km ileride 23 kiloya yakın istavrit aldık okul alışverişi dolayısıyla gelmek zorunda kaldım istavrit istilası var Canlı Karides atın ve kurşunu taman dan yaklasık yarım metre 1 metre kaldırın sayglar

OxDaTiTy
19-10-2006, 13:08
Ooo ilk defa bir forumda bu kadar çok Adanalı buldum yaw...

Bikaç yer gezdim ama izmir ağırlıklı sitelerdi her geçen gün bir yerlerden yeni sitelerde keşfediyorum...

Bu siteyide böyle buldum vede Adanalı arkadaşlarında olması beni çok mutlu etti...

Adana balık avcılığı yönünden zengin olmasına karşın insanlarımız pek bi paylaşımcı olmuyor genelde... o yönden böyle nezih bir ortam bulduğum için sevinçliyim...

Arkadaşlar fırsat olursa şu yağmurlardan sonra bir arada bi balık organizasyonu yapalım inşallah...

yelkoma
19-10-2006, 13:46
bayrama ne dersin.

yelkoma
19-10-2006, 13:47
dostum sen şu 650 gr çuprayı nerde tuttun.

OxDaTiTy
19-10-2006, 15:19
ya ben o çuprayı mersinde narlıkuyu civarında tuttum... yani tesadüfi bir balıktı... karides ile ve sinek iğne ile yakaladım. balığı denizden çıkarttıktan sonra iğne kırıldı ve balık yerde çırpınırken üzerine atladım balığın :D

az kalsın güzelim balığı kaçırıyorduk aynı zamanda az kalsın balığın bütün sırt yüzgeçi karnıma batıyordu :D

OxDaTiTy
19-10-2006, 15:20
bayrama ne dersin.

bayramda yaylada pozantıda olacam ama erken gelecek olursam siteden haberleşiriz...

aslında bende yağmurlar durmuşken bu haftasonu balığa gitmek istiyordum ama işte yaylada olmam gerekiyor ailecek gidiliyor gitmezsek olmaz:(

yelkoma
19-10-2006, 15:23
Ben ve 2 kardeşim pazar gidiyoruz.

tutarsak bir şeyler sana haber veririm. bayram dönüşü.

OxDaTiTy
19-10-2006, 16:06
iyi bakalım... umarım alırsınız güzel güzel yavruları :)

Yalnızlar_Rıhtımı
20-10-2006, 15:50
Selamın aleyküm eylül ayının en iyi avı bölümüne baktınızmı orada benim tuttuğum levreğin resimi var bakın beğenirseniz tuttuğum yeri
tam detaylı olarak anlatayım sizde tutun o civarlarda balık çok ben su okul yüzünden gidip kıramıyorum balığı siz tutun bari içim rahatlasın saygılr :)

yelkoma
20-10-2006, 17:39
can dostum sen söle ben hallederim.


nerede tuttun ve yem ne ?

OxDaTiTy
20-10-2006, 19:36
can dostum sen söle ben hallederim.


nerede tuttun ve yem ne ?

Aykut ama ayıp oluyor ben hallederim :D

Hani beraber halledecektik... hayallerimi yıktın... :D:D:D

malibu
27-10-2006, 15:53
Herkese selam,

Evet yaklaşık 20 senedir, Silifke, Taşucu, İskenderun, Yumurtalık, Arsuz civarlarında deniz avcılığı, son 10 yıldır da Adana ve çevresinde tatlısu avcılığı yapan bir balık sevdalısıyım.

Deniz özellikle de kıyı avcılığında Adana ve çevresinde Yumurtalık, İskenderun Arsuz arası özellikle sonbahar kış aylarında oldukça verimlidir. Biraz batıya kayarsanız Adana'dan Erdemli - Silifke arası koylar (oldukça kayalık bir kıyı şerididir bölgesel teknikleri kullanmakta fayda var.) iyi iş yapar. Eğer vakit problemi yoksa Taşucu, İncekum, Boğsak güzel av verir.

Tatlısu avcılığında ise Adana baraj gölünün sakin kısımları (ticari amaçlı kıyı işgalcilerinin ve piknik amaçlı çevre kirleticilerinin olmadığı bölgeler) çok güzel sazan, sudak ve yayın verir.

Bu bölgelerden ilgi çekici gelenler varsa detaya girebilirim.

yelkoma
27-10-2006, 16:06
evet dostlar

bayramda HAYLAZLIYA gidemedim ama .

karagöçer kanalı ile denizin buluştuğu yere gittim.

acayip balık vardı.....

yani ben bile yaklaşık 6 kg kefal tuttum.

atlayan zıplayan balıkların haddi hesabı yoktu.

bu haftada sanırım aynı yerdeyim.

yelkoma
27-10-2006, 16:06
Herkese selam,

Evet yaklaşık 20 senedir, Silifke, Taşucu, İskenderun, Yumurtalık, Arsuz civarlarında deniz avcılığı, son 10 yıldır da Adana ve çevresinde tatlısu avcılığı yapan bir balık sevdalısıyım.

Deniz özellikle de kıyı avcılığında Adana ve çevresinde Yumurtalık, İskenderun Arsuz arası özellikle sonbahar kış aylarında oldukça verimlidir. Biraz batıya kayarsanız Adana'dan Erdemli - Silifke arası koylar (oldukça kayalık bir kıyı şerididir bölgesel teknikleri kullanmakta fayda var.) iyi iş yapar. Eğer vakit problemi yoksa Taşucu, İncekum, Boğsak güzel av verir.

Tatlısu avcılığında ise Adana baraj gölünün sakin kısımları (ticari amaçlı kıyı işgalcilerinin ve piknik amaçlı çevre kirleticilerinin olmadığı bölgeler) çok güzel sazan, sudak ve yayın verir.

Bu bölgelerden ilgi çekici gelenler varsa detaya girebilirim.

malibu hoş geldin

karataş veya tuzlayı denedin mi hiç ?

malibu
27-10-2006, 16:19
malibu hoş geldin

karataş veya tuzlayı denedin mi hiç ?

Hoşbulduk:)

Karataş'ı denedim tabii ama temmuzda tahmin edeceğin üzere kefaller elimizde geri döndüm.

Tuzla'yı denemedim bildiğim kadarıyla bir çok yerinde av yasağı var. Ama bu mevsim Karataş'a gitmek şart.

yelkoma
27-10-2006, 16:24
valla ben şu ara en çok İSKENDERUN da issos oteli önünü merak ediyorum eminim çok balık vardır.

karatşta bu mevsimde balık olur ama yem seçimi önemli canlı karades bulmak lazım o da zor.

olsa çok güzel balıklar var.

malibu
27-10-2006, 16:38
valla ben şu ara en çok İSKENDERUN da issos oteli önünü merak ediyorum eminim çok balık vardır.

karatşta bu mevsimde balık olur ama yem seçimi önemli canlı karades bulmak lazım o da zor.

olsa çok güzel balıklar var.

22 Kasım'da İssos oteli önündeydim. Ama biliyorsan orası biraz açık dalga olmayıncada çok verimli olmuyor. o günde su göl gibi sardalya, karides, canlı izmarit tık yok ufak bir kaç kaya o kadar. Ama şimdi aldığım habere göre dün akşam iyi yağmur yağmış bugün hava açıkmış oralarda günbatımı ne güzel olur ahh bir kuş olsam:)

yelkoma
27-10-2006, 16:45
GÜN BATIMI OF OF ben o gün batımı yuzunden 2 yıllık okulu 4 yılda bitirdim. ya
.
ama ne batar orada güneş inanılmaz güzel . 1 bira birazda srı tuzlu leblebi doyum olmaz o akşama.

o zamanlar sanırdım ki güneş bensiz batmaz.

ah iskenderun ah

malibu
27-10-2006, 16:57
GÜN BATIMI OF OF ben o gün batımı yuzunden 2 yıllık okulu 4 yılda bitirdim. ya
.
ama ne batar orada güneş inanılmaz güzel . 1 bira birazda srı tuzlu leblebi doyum olmaz o akşama.

o zamanlar sanırdım ki güneş bensiz batmaz.

ah iskenderun ah

izleyen olmasa da batıyor muymuş? İlginç

yelkoma
27-10-2006, 16:59
evet batıyormuş ama olan benim 2 yılıma oldu

yine de pişmanmısın dersen hayır derım :)

emekli olup oralarda bir ev alacağım kısmetse

malibu
27-10-2006, 17:02
evet batıyormuş ama olan benim 2 yılıma oldu

yine de pişmanmısın dersen hayır derım :)

emekli olup oralarda bir ev alacağım kısmetse

Alacaksan üşenme az daha git İssos'tan Arsuz tarafına, Arsuza varmadan Gülcihan, Akçalı dedin mi? Gökmeydan köyü dön sağa siteler var alabildiğine seyret, avlan vay bee vay...

yelkoma
27-10-2006, 17:04
hocam sen nasıl biliyorsun oraları yani şaşırdım herkes bilmez.

iskenderun lu musun yoksa ?

malibu
27-10-2006, 17:10
hocam sen nasıl biliyorsun oraları yani şaşırdım herkes bilmez.

iskenderun lu musun yoksa ?

yook değilim ama sayılırım. 10 yaşından beri her yaz 3 ayım geçti oralarda avcumun içi gibi bilirim. Denizden-karadan, körfezden-Arsuza kadar. İnsanını severim, havasını severim, toprağını severim, balığını severim, yemeğini severim. İsdemir'in kokusunu bile severim.

güneyli
27-10-2006, 17:56
Herkese selam,

Evet yaklaşık 20 senedir, Silifke, Taşucu, İskenderun, Yumurtalık, Arsuz civarlarında deniz avcılığı, son 10 yıldır da Adana ve çevresinde tatlısu avcılığı yapan bir balık sevdalısıyım.

Deniz özellikle de kıyı avcılığında Adana ve çevresinde Yumurtalık, İskenderun Arsuz arası özellikle sonbahar kış aylarında oldukça verimlidir. Biraz batıya kayarsanız Adana'dan Erdemli - Silifke arası koylar (oldukça kayalık bir kıyı şerididir bölgesel teknikleri kullanmakta fayda var.) iyi iş yapar. Eğer vakit problemi yoksa Taşucu, İncekum, Boğsak güzel av verir.

Tatlısu avcılığında ise Adana baraj gölünün sakin kısımları (ticari amaçlı kıyı işgalcilerinin ve piknik amaçlı çevre kirleticilerinin olmadığı bölgeler) çok güzel sazan, sudak ve yayın verir.

Bu bölgelerden ilgi çekici gelenler varsa detaya girebilirim.

Aramıza hoşgeldin Burak..Tanışma bölümünde tanışma konusu açarsan iyi olur..Böyle sessiz sedasız gelmişsin az daha gözümden kaçıyordu:)
İmza kısmından anlayacağın gibi Silifke'liyim ve doğma büyüme Silifke'de yaşıyorum...O bahsettiğin yerlerin hepsinde avlanıyorum..daha doğrusu avlanmaya çalışıyorum ama 10 yıl önceki avlar yok maalesef..Tabiiki hedefleri yüksek tutmamızında sebebi olarak beğenmiyoruz çıkan avları:) ..Şu sıralar tisan taraflarına gidiyoruz Silifke'ye 40-50 km sen biliyorsundur zaten..
Bir hemşehrimin daha aramızda olmasından çok mutluluk duyuyorum..İyiki geldin:) Senle çok faydalı paylaşımlarda bulunacağımızdan eminim..

Hatta var Adana'da birkaç arkadaş daha ..Hep beraber bir organizasyon bile yaparız..sevgile tüm güneylilere:)

malibu
27-10-2006, 18:07
Aramıza hoşgeldin Burak..Tanışma bölümünde tanışma konusu açarsan iyi olur..Böyle sessiz sedasız gelmişsin az daha gözümden kaçıyordu:)
İmza kısmından anlayacağın gibi Silifke'liyim ve doğma büyüme Silifke'de yaşıyorum...O bahsettiğin yerlerin hepsinde avlanıyorum..daha doğrusu avlanmaya çalışıyorum ama 10 yıl önceki avlar yok maalesef..Tabiiki hedefleri yüksek tutmamızında sebebi olarak beğenmiyoruz çıkan avları:) ..Şu sıralar tisan taraflarına gidiyoruz Silifke'ye 40-50 km sen biliyorsundur zaten..
Bir hemşehrimin daha aramızda olmasından çok mutluluk duyuyorum..İyiki geldin:) Senle çok faydalı paylaşımlarda bulunacağımızdan eminim..

Hatta var Adana'da birkaç arkadaş daha ..Hep beraber bir organizasyon bile yaparız..sevgile tüm güneylilere:)

Bu sıcak karşılama mesajın için teşekkürler. Az bile söylemişsin tam hemşehriyiz annem Taşucu doğumlu benim. Anneannem hala orada yaşıyor:) Ben de çok sevindim tanıştığımıza güzel avlar yaparız birlikte:) rastgele

güneyli
27-10-2006, 18:12
Bu sıcak karşılama mesajın için teşekkürler. Az bile söylemişsin tam hemşehriyiz annem Taşucu doğumlu benim. Anneannem hala orada yaşıyor:) Ben de çok sevindim tanıştığımıza güzel avlar yaparız birlikte:) rastgele

Anneanneni bir ziyarete gelirsin artık:p Bahaneyle balığada çıkarız..Şimdiden rastgele:D

malibu
27-10-2006, 18:24
Anneanneni bir ziyarete gelirsin artık:p Bahaneyle balığada çıkarız..Şimdiden rastgele:D

En kısa zamanda, oraları çok özledim. İnşallah yakın zamanda bir açılış yaparız.

girmasek
01-12-2006, 23:09
Arkadaşlar Yumurtalık Ayas otel önünde zannedersem Yüzevler deniliyor. Güzel kefal veriyor. hafta sonları fırsat bulduğumuzda sadece oraya gidiyoruz, çok keyifli bir yer, düşünen arkadaşlarla irtibata geçebiliriz.

sarpa
02-12-2006, 02:55
ozzy01 ve girmasek
arkadaşlar lütfen imza ayarları denilen şeyleri yaparsak , birbirimize nasıl hitap edeceğimizi biliriz. selamlar

OxDaTiTy
02-12-2006, 14:19
Selam Arkadaşlar yaw kaç kişi olmuşuz şu küçücük Adanada... Değil balığa gitmek bi tanışamadık bile daha hiçbirinizle...

Acilinden bir tanışma talebindeyim :D

Hatta ayarlayabilsekte yarın bi karataş falan yapabilsek... :)

AYDINDH
03-12-2006, 01:41
Herkese selam,

Evet yaklaşık 20 senedir, Silifke, Taşucu, İskenderun, Yumurtalık, Arsuz civarlarında deniz avcılığı, son 10 yıldır da Adana ve çevresinde tatlısu avcılığı yapan bir balık sevdalısıyım.

Deniz özellikle de kıyı avcılığında Adana ve çevresinde Yumurtalık, İskenderun Arsuz arası özellikle sonbahar kış aylarında oldukça verimlidir. Biraz batıya kayarsanız Adana'dan Erdemli - Silifke arası koylar (oldukça kayalık bir kıyı şerididir bölgesel teknikleri kullanmakta fayda var.) iyi iş yapar. Eğer vakit problemi yoksa Taşucu, İncekum, Boğsak güzel av verir.

Tatlısu avcılığında ise Adana baraj gölünün sakin kısımları (ticari amaçlı kıyı işgalcilerinin ve piknik amaçlı çevre kirleticilerinin olmadığı bölgeler) çok güzel sazan, sudak ve yayın verir.
Bu bölgelerden ilgi çekici gelenler varsa detaya girebilirim.

Merhaba,
1980 li yıllarda seyhan baraj gölünde kurttepe ve menekşe köyü civarında suların çekildiği kış döneminde çok güzel sazan ve tatlı su levreği çıkardı.uzun zamandır oraya balığa gitmiyorum. şu anda durum nasıl, yine aynı yerlerde çıkıyormu. yoksa başka bereketli yerler varmı?

simendifer
04-12-2006, 19:09
Aşağıdaki linke tıklayın arkadaşlar, önemlidir !!!!

OxDaTiTy
16-12-2006, 20:43
Arkadaşlar yarın balığa gitmeyi düşünüyorduk arkadaşlarda...

Sonra bi bahane ile satıldım:(
ama içimde kaldı balığa gitmek...

Adana bölgesinde balığa gitmeyi düşünen varmı acaba yarın_?

Varsa haberleşelim... Gece geç saatlere kadar ulaşabilirsiniz bana...

yilmaz
16-12-2006, 23:18
arkadaşlar bayramda adanada olacağım bayramın 2 günü yada arife günü adanadaki arkadaşlarla balığa çıkabiliriz vede tanışmış oluruz. cevaplarınızı bekliyorum

AYDINDH
17-12-2006, 23:11
arkadaşlar bayramda adanada olacağım bayramın 2 günü yada arife günü adanadaki arkadaşlarla balığa çıkabiliriz vede tanışmış oluruz. cevaplarınızı bekliyorum
Bayramda şehir dışında olmazsak, belirli bir yerde, balığa çıkamazsak bile en azından tanışabiliriz.

leopar27
12-01-2007, 23:38
Arkadaşlar bir adanalı daha var aranızda.Enkısa sürede tanışıp balığa çıkmak ümidiyle.... Bu arada izmir istanbul samsun vb.nin organizasyonlarını görünce ortadan çatlıyorum.bırakın organizasyonu daha tanışmadık bile

Dicentrarhus Labrax
13-01-2007, 14:33
biz adanalılar sıcağızdır tanısmaya gerek yoktur :) konu acılır muhabbet edilir kimse kmseyi bilmez hadi balığa gidek denildimi hepimiz ucarak geliriz bence :) HADİ BALIĞA GİDELİM ARTIKKKKKKKKKK :D

leopar27
13-01-2007, 22:45
biz adanalılar sıcağızdır tanısmaya gerek yoktur :) konu acılır muhabbet edilir kimse kmseyi bilmez hadi balığa gidek denildimi hepimiz ucarak geliriz bence :) HADİ BALIĞA GİDELİM ARTIKKKKKKKKKK :D


balığaçıkacağınız zaman beni de çağırın o zaman:) :) :)

AYDINDH
13-01-2007, 23:43
Pazar sabahı uzun zamandır gitmediğim Karataş Orman kampı önündeki plajda (Burunda) olacağım. Son durumu bilmediğim için deneme amaçlı olarak kıyıdan olta atacağım. Gelen arkadaşlar olursa görüşebiliriz.

leopar27
14-01-2007, 00:50
Pazar sabahı uzun zamandır gitmediğim Karataş Orman kampı önündeki plajda (Burunda) olacağım. Son durumu bilmediğim için deneme amaçlı olarak kıyıdan olta atacağım. Gelen arkadaşlar olursa görüşebiliriz.

aydın abi ben de pazar sabah karataşa gidecem. batık gemiye gitmeyi düşünüyorum. oraya uğrarsam görüşürüz:) :)

erhantgc
14-01-2007, 21:37
adanalı doluymuş site vallaha cok sevindim bende adanalıyım deniz tatlı su farketmiyor gece 7 arkadaş catalan barajı civarına gideceğiz yarın işallah çok tutar ve mutlu haberi size veririm . herkese rastgele

berk43
14-01-2007, 21:48
adanalı doluymuş site vallaha cok sevindim bende adanalıyım deniz tatlı su farketmiyor gece 7 arkadaş catalan barajı civarına gideceğiz yarın işallah çok tutar ve mutlu haberi size veririm . herkese rastgele

Rastgele de... imza ayarlarını yapıp bir de tanışma bölümünde kendini tanıtıcı yazı yazarsan daha iyi olur gibime geliyor:) .

ilkan
08-02-2007, 00:29
bende adanalıyım arkadaşlar hatta ç.ü. ögrencisiyim :) bahsettiginiz kayalıklara her akşam bakıyorum ama avlanmak hiç kısmet olmadı adana içinde bir organizasyon düzenlenirse bende katılmak isterim ayrıca bu kadar adanalıyı bir arada görmek gerçekten güzel.

mahmutsahin01
21-02-2007, 13:20
arkadaşlar yumurtalıkta bildiğiniz dalış yapılacak ve iyi balık vrulacak mekan harita yada tarif ile anlatabilirmisiniz sizlerden bu konuyla ilgili bilgi verir seniz sevinirim

deepbourne
24-02-2007, 10:51
Arkadaşlar Merhaba,

İş sebebi ile Adana dayım.Acil bir telefon ile bugünkü balık programı mı iptal edip buraya gelmek zorunda kaldım.Ama içimde de kalmasını istemiyor ve Adana da da balığa çıkmak istiyorum açıkçası.Tabi işlerimi bugün bitirebilirsem.
Burda beni ağırlayan dostlarım beni balığa götürmek istiyorlar.Fakat balıkçılık ile ilgili fazla bilgileri ve merakları olmadığı için avlak ve mera yerlerini doğal olarak bilmiyorlar.
Adana lı arkadaşlardan ricam tekne ile çıkabileceğimiz yer ve tekne kiralayabileceğimiz kişi yada tüzel kişlerin numaraları var mı.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim. :)

orhan1969
24-02-2007, 11:17
Sevgili Suat Kardeşim Bir kaç numara özelden veriyorum yardımcı olabilirler umarım :)

deepbourne
24-02-2007, 11:19
Sevgili Suat Kardeşim Bir kaç numara özelden veriyorum yardımcı olabilirler umarım :)

Teşekkürler Orhan abi. :)

Birahas
24-02-2007, 11:53
Sevgili Suat boş ver balığı şimdi sen, Adana merkez de bulunan Küçüksaatin ordaki Çetinkaya Mağzasının hemen yakınında Meşhur Ali Göde Şalgamcısına bir uğra birkaç bardak şalgan suyu iç, sabah kahvaltısını ciğer kebabı ile yap. Hatta gelirken bir ufak bidon şalgam suyu kap gel. :) :)
Yok abi ben illa balık tutacağımdersen, Karataş'a gidin. Gerçi biraz uzak ama balık için değer. Tekne dahil hemen hemen herşeyi bulabilirsin.Kendine dikkat et yolun açık olsun.

orhan1969
24-02-2007, 11:55
Sevgili Suat boş ver balığı şimdi sen, Adana merkez de bulunan Küçüksaatin ordaki Çetinkaya Mağzasının hemen yakınında Meşhur Ali Göde Şalgamcısına bir uğra birkaç bardak şalgan suyu iç, sabah kahvaltısını ciğer kebabı ile yap. Hatta gelirken bir ufak bidon şalgam suyu kap gel. :) :)
Yok abi ben illa balık tutacağımdersen, Karataş'a gidin. Gerçi biraz uzak ama balık için değer. Tekne dahil hemen hemen herşeyi bulabilirsin.Kendine dikkat et yolun açık olsun.

Sevgili Ahmet Kardeşim O söylediğin Tarih oldu :) Ali Göde Yanlış hatırlamıyorsam baraj yolunda kaldı sadece :)
Orda Kuruköprü şalgamcısı var sadece
Suat kardeşime Karataştan Numara verdim İnsallah yardımcı olurlar :)

:) Selamlar

Birahas
24-02-2007, 11:59
Sevgili Ahmet Kardeşim O söylediğin Tarih oldu :) Ali Göde Yanlış hatırlamıyorsam baraj yolunda kaldı sadece :)
Orda Kuruköprü şalgamcısı var sadece
Suat kardeşime Karataştan Numara verdim İnsallah yardımcı olurlar :)

:) Selamlar
Ben de uzun zamandır gidemedim Adana'ya ama şalgamda Ali Göde'yi tek geçerim.

Suat bulabilirsen şalgam havucu (kırmızı havuç) alırmısın 1-2 kilo...
Kendi şalgamımızı kendimiz yapalım.

orhan1969
24-02-2007, 12:02
Ben de uzun zamandır gidemedim Adana'ya ama şalgamda Ali Göde'yi tek geçerim..

Biz Şalgam suyunu kendimiz yapardık yıllarca,Ne zaman Abim Doğanay Şalgam suyu fabrikasının sahibinin kızıyla evlendi evde şalgam suyu devri bitti :D :D

Birahas
24-02-2007, 12:05
Biz Şalgam suyunu kendimiz yapardık yıllarca,Ne zaman Abim Doğanay Şalgam suyu fabrikasının sahibinin kızıyla evlendi evde şalgam suyu devri bitti :D :D

Ev yapımı şalgam suyunu fabrikasyon yapımına değişmem.

Canazor
24-02-2007, 12:08
Ben de uzun zamandır gidemedim Adana'ya ama şalgamda Ali Göde'yi tek geçerim.

Suat bulabilirsen şalgam havucu (kırmızı havuç) alırmısın 1-2 kilo...
Kendi şalgamımızı kendimiz yapalım.

10 kilo filan alsın abi

hangimize yeter o şalgam suyu:D

Suatcım gelirken 10 şişede tekir getir please:D :D

orhan1969
24-02-2007, 12:12
10 kilo filan alsın abi

hangimize yeter o şalgam suyu:D

Suatcım gelirken 10 şişede tekir getir please:D :D

Tekir değilde Şöyle Harbi ustanın elinden çıkma bir Bidon incir boğması daha iyi gider.:D :D :D

Canazor
24-02-2007, 12:16
Tekir değilde Şöyle Harbi ustanın elinden çıkma bir Bidon incir boğması daha iyi gider.:D :D :D

Niyetin bizi öldürmekmi?:D

orhan1969
24-02-2007, 12:21
Harbi ustanın elinden cıkma incir boğmasını tekire değişmem kardeş,Ama şöyle yapabiliriz,Ben burdan İzne gelirken Kardinal yada Ruski Standart votkalarından 1 kasa filan getiririm,Adanada büyük bir organizasyonla bu stokları tüketebiliriz :)

AYDINDH
24-02-2007, 12:50
Sevgili Ahmet Kardeşim O söylediğin Tarih oldu :) Ali Göde Yanlış hatırlamıyorsam baraj yolunda kaldı sadece :)
Orda Kuruköprü şalgamcısı var sadece


Kuruköprü Ali Göde şalgamcısı Eski Çetinkaya inşaatı nedeniyle yıkılmıştı. Bildiğim kadarıyla yeniden faaliyete geçti. Baraj Yolundaki Şube'de faal durumda.:)

AYDINDH
24-02-2007, 12:55
Sabah erkenden Seyhan Barajında gölün etrafını bir kolaçan edeyim diye gittim. Orhancığım çok sık bahsettiğin Çatalan Barajı yolu Doğu Köprüsünün üzerinden de olta attım ama tık yok.:) :) Gölün etrafını dolaştım, koca gölün etrafında amatör olarak olta atan benden başka bir kişi daha vardı. Başka da kimse yoktu. Ama kayıklarla bol bol ağ çekmeye devam ediyorlar. Tüketsinler bakalım iyice balığı:mad:

orhan1969
24-02-2007, 13:04
Sabah erkenden Seyhan Barajında gölün etrafını bir kolaçan edeyim diye gittim. Orhancığım çok sık bahsettiğin Çatalan Barajı yolu Doğu Köprüsünün üzerinden de olta attım ama tık yok.:) :) Gölün etrafını dolaştım, koca gölün etrafında amatör olarak olta atan benden başka bir kişi daha vardı. Başka da kimse yoktu. Ama kayıklarla bol bol ağ çekmeye devam ediyorlar. Tüketsinler bakalım iyice balığı:mad:

Sevgili Aydın Abi,
Bir kac sene sonra tutacak balık bulamayacaklar,ondan sonra ne yapacaklar onu merak ediyorum,Abi en cok kızdıgım noktada ne biliyormusunuz,Bunların hiç biri balıkcılıkla geçimini sağlamıyor,Hepsi çiftçilik yapıyor,Akşama kadar tarlada,akşam ağ at sabah topla,tekrar tarlaya Hepsi Sn.Aytaç Durak sayesinde zengin oldular,Hala gözleri doymuyor bu terbiyesizlerin,köprüler yapılmadan önce 1 lira eden tarlalarının m2 si,simdi 1000 lira ediyor ve hala daha daha daha diyorlar,bizler burda uğraşığ duralım insanlarımızın hatalı yaptıkları bir şeyi varsa düzeltelim diye ve o tüm samimiyetimle söylüyorum Aydın abi Adanada en rahat yerlerde avlanabilecek insanlardan birisi benim,Benim ağabeyim Aladağda mentaj teknik şef,hanımın halasının oğlu çatalan barajında görevli, daha bir kaç avantajlı konumum olmasına rağmen ben oralardan avlanıyorum jandarmaysa jandarmaya kafa tutuyorum,kooperatif başkanıysa kooperatif başkanına daha ne diyeyim sevgili aydın abi,bu hale düşürenler utansın,İnşallah yakında Şekerpınar suyuna Baraj yapılacak karaisalı tarafından Bol bol Alabalığa gideriz abi :)

Selamlar,saygılar

orhan1969
24-02-2007, 13:10
Bu terbiyesizlerin sattıkları sazanlar 20-25 cmlık sazanlar,sudaklar 10-15 cm lık sudaklar,jandarmada cıt yok,kooperatif başkanına aynen ne dedim biliyormusunuz abi,Köprünün üstündeyiz Geldi yasak filan muhabbeti yaptı,Defol git yanımdan yoksa şimdi seni köprüden aşağı atarım dedim,jandarma çağırdı geldi jandarma posta koyuyor bana sinirlendim Al komutanınla konuş dedim verdim telefonu,kulaktan başladı kızarmaya neyse abi vallahi sinirlerim tepeme çıktı inan,bir sürçü lisanım olduysa affola

Selamlar,saygılar

AYDINDH
24-02-2007, 13:13
Sevgili Aydın Abi,
Bir kac sene sonra tutacak balık bulamayacaklar,ondan sonra ne yapacaklar onu merak ediyorum,Abi en cok kızdıgım noktada ne biliyormusunuz,Bunların hiç biri balıkcılıkla geçimini sağlamıyor,Hepsi çiftçilik yapıyor,Akşama kadar tarlada,akşam ağ at sabah topla,tekrar tarlaya Hepsi Sn.Aytaç Durak sayesinde zengin oldular,Hala gözleri doymuyor bu terbiyesizlerin,köprüler yapılmadan önce 1 lira eden tarlalarının m2 si,simdi 1000 lira ediyor ve hala daha daha daha diyorlar,bizler burda uğraşığ duralım insanlarımızın hatalı yaptıkları bir şeyi varsa düzeltelim diye ve o tüm samimiyetimle söylüyorum Aydın abi Adanada en rahat yerlerde avlanabilecek insanlardan birisi benim,Benim ağabeyim Aladağda mentaj teknik şef,hanımın halasının oğlu çatalan barajında görevli, daha bir kaç avantajlı konumum olmasına rağmen ben oralardan avlanıyorum jandarmaysa jandarmaya kafa tutuyorum,kooperatif başkanıysa kooperatif başkanına daha ne diyeyim sevgili aydın abi,bu hale düşürenler utansın,İnşallah yakında Şekerpınar suyuna Baraj yapılacak karaisalı tarafından Bol bol Alabalığa gideriz abi :)

Selamlar,saygılar
Tatlı su balık avına 16 yıl, deniz balık avına da 12 yıl ara vermiştim. Tekrar başlama aşamasında Balıkevi.net'e üye oldum. Ama görüyorum ki ben bırakalı balık nesli çok azalmış. İnşallah yeni yerler keşfederiz, birlikte gideriz balığa.
Selamlar.;)

orhan1969
24-02-2007, 13:19
Sevgili Aydın Abi yer konusunda benim problemim yok :D,İnan sevgili abiciğim Abimin Çalıştığı Aladağ mentaj barajına gittim Oltaya gerek yok kepçe ile tutulacak balıklar nerdeyse,hatta kepçeyede gerek yok kendini dışarı atan balıkları toplasak yeter,
:)ama olmuyor işte illaki olta illaki Amatörlük ruhu,:)
Selamlar saygılar sevgili Aydın abi

AYDINDH
24-02-2007, 13:21
Sevgili Aydın Abi yer konusunda benim problemim yok :D,İnan sevgili abiciğim Abimin Çalıştığı Aladağ mentaj barajına gittim Oltaya gerek yok kepçe ile tutulacak balıklar nerdeyse,hatta kepçeyede gerek yok kendini dışarı atan balıkları toplasak yeter,ama olmuyor işte illaki olta illaki Amatörlük ruhu,Selamlar saygılar sevgili Aydın abi

Amatörlüğün gereği, oltanın verdiği zevki hiçbir şey vermiyor gerçekten. ;)

orhan1969
24-02-2007, 13:29
Abi İsyanım bundan zaten,eloğlu kooperatif kuruyor 80 yerine 180 tekne üye yapıyor,ondan sonra Sayın Adana Valiliği Amatör balıkcılara adnan menderes bulvarından Birinci Köprüye kadar olan kısmı tahsis ediyor,kalan kısımlarda yasak uyguluyor ( Sirkülere Göre yetkisi olmamasına rağmen ) Sevgili Aydın Abi Gölün aylık kirası 2,500 ytl - 500 kg sazan parası,işte türkiye gerçeği 100 - 200 kişi uğruna binlerce kişiye yasak uygulatıyor,Seçilmişin Üstüne atanmış gelirse böyle olur işte,yetki belediyede olsa bak ben ne eylemler yapıyorum sevgili Aydın abi,

Abi anlayacağın Yasak bölgede avlanmaya çalışmışssınız;)

Selamlar,saygılar

AYDINDH
24-02-2007, 13:58
Kooperatif yetkilileri zaten çok eskiden her tarafın yasak olduğunu savunup, bazan jandarma marifetiyle müdahale ediyordu. Yani anlayacağın Orhancığım, Seyhan Barajında amatör balıkçıya rahat yok...
Selamlar

orhan1969
24-02-2007, 14:11
Kooperatifin baş belası,Bir gün geri dönecek sevgili Aydın abi,:D

deepbourne
24-02-2007, 14:43
Ben de uzun zamandır gidemedim Adana'ya ama şalgamda Ali Göde'yi tek geçerim.

Suat bulabilirsen şalgam havucu (kırmızı havuç) alırmısın 1-2 kilo...
Kendi şalgamımızı kendimiz yapalım.

10 kilo filan alsın abi

hangimize yeter o şalgam suyu:D

Suatcım gelirken 10 şişede tekir getir please:D :D

Aslında ben şey izmir deyim...:D :D

Abi ne demek başım üstüne.Arkadaşları gönderdim bile hal e ... :):D

orhan1969
24-02-2007, 14:44
Sevgili Suat Ne yaptin gorusebildinmi arkadaslarla

Birahas
24-02-2007, 14:46
Aslında ben şey izmir deyim...:D :D

Abi ne demek başım üstüne.Arkadaşları gönderdim bile hal e ... :):D

BURAK - ÜMİT ekildiniz siz kardeşlerim....:D :D :D

deepbourne
24-02-2007, 14:51
Sevgili Suat Ne yaptin gorusebildinmi arkadaslarla

Henüz değil abi. İşlerim bitmeden sanırım görüşemeyeceğim. :(

Canazor
24-02-2007, 14:54
BURAK - ÜMİT ekildiniz siz kardeşlerim....:D :D :D


Abi bu fidanlar büyüyünce ne ağacı olur sence ?:D :D

deepbourne
24-02-2007, 14:55
Abi bu fidanlar büyüyünce ne ağacı olur sence ?:D :D

Yok abi ne ekmesi Adana dayım ben :):D

Birahas
24-02-2007, 14:56
Abi bu fidanlar büyüyünce ne ağacı olur sence ?:D :D

Palamut....:D :D

deepbourne
24-02-2007, 14:56
BURAK - ÜMİT ekildiniz siz kardeşlerim....:D :D :D

Ahmet abi fitili ateşleme :):D Bak ben gönderiyorum şalgam lık havuçları :):D :D

deepbourne
24-02-2007, 15:31
[/IMG] (] (][IMG)
(] (][IMG)
(][IMG)

Seyhan Baraj Gölünden tazecik fotolar.Yanından geçince bir kaç poz alayım dedim. :)

steelrock
24-02-2007, 16:05
Yok abi ne ekmesi Adana dayım ben :):D

Bak bak bak...bizi bırak buralarda sen..git orada balığa çık :eek:
Eh gelirsin sen İzmir'e..:D

deepbourne
24-02-2007, 16:13
Bak bak bak...bizi bırak buralarda sen..git orada balığa çık :eek:
Eh gelirsin sen İzmir'e..:D

Aşk olsun kanka yaa :) Bi döneyim kırk gün kırk gece balığa çıkcaz senin le söz :):D
Abi kanımıza işlemiş ne yapayım :)İşler biran önce bitsin diye dua ediyorum.Yarına hemen bir tekne operasyonu inşallah :)

steelrock
24-02-2007, 16:16
Aşk olsun kanka yaa :) Bi döneyim kırk gün kırk gece balığa çıkcaz senin le söz :):D
Abi kanımıza işlemiş ne yapayım :)İşler biran önce bitsin diye dua ediyorum.Yarına hemen bir tekne operasyonu inşallah :)

Keyfine bak kankacım,herşey yolunda gitsinde güzel av yap oralarda inşallah:)
Rasgelsin raast ;)

deepbourne
24-02-2007, 16:19
Alıntı:
deepbourne´isimli üyeden Alıntı
Aşk olsun kanka yaa Bi döneyim kırk gün kırk gece balığa çıkcaz senin le söz
Abi kanımıza işlemiş ne yapayım İşler biran önce bitsin diye dua ediyorum.Yarına hemen bir tekne operasyonu inşallah

Keyfine bak kankacım,herşey yolunda gitsinde güzel av yap oralarda inşallah
Rasgelsin raast


Bu cümleden sonra birileri seni yine evlendirir haberin ola :):D

comman_sense
15-03-2007, 11:53
slm hemşerilerim bende karataşlıyım ve karataşla tuzla arasında denize dökülen tatlı su kanalı var o bölgede ve karataşın batısında kayalık bölümler var o bölgelerde iyi avlar yapabilirsiniz byby

comman_sense
15-03-2007, 11:57
adanada karataş ve tuzla arası tatlısu kanalı var denize dökülen ve karataşın batısında kayalık alan var o bölgelerde iyi avlar çıkarabilirsin byby hemşeriler

yelkoma
15-03-2007, 11:59
adanada karataş ve tuzla arası tatlısu kanalı var denize dökülen ve karataşın batısında kayalık alan var o bölgelerde iyi avlar çıkarabilirsin byby hemşeriler

dostum aramıza hoş geldin.

bahsettiğin yerler .

karagöçer ve harbiş magarsos kalesi mi ?

comman_sense
15-03-2007, 12:41
eyvallah evet harbişin tuzlaya bakan tarafıhem akyatan hemde tatlısu kanalları ile besleniyo ve çok zengin suları var söylediğim gibi karataşın batısındada kayalık bölgelei var inanmicalsın ama ben orda ahtapot bile vurdum yazın çok zengin inanamazsın vede serpmen var sa çok balık yakalarsın bu tüyomuda unutma byby

yelkoma
15-03-2007, 12:44
eyvallah evet harbişin tuzlaya bakan tarafıhem akyatan hemde tatlısu kanalları ile besleniyo ve çok zengin suları var söylediğim gibi karataşın batısındada kayalık bölgelei var inanmicalsın ama ben orda ahtapot bile vurdum yazın çok zengin inanamazsın vede serpmen var sa çok balık yakalarsın bu tüyomuda unutma byby


serpme amatör balıkçılık kurallarına aykırı ...

şu sıralar balık çıkıyor mu ?

birde canlı karades bulabileceğimiz bir yer biliyormusun...

bahsettiğin yerde karedes canlı ise çok iş yapar diye düşünüyorum.

comman_sense
15-03-2007, 13:04
bu uyarın için teşekkürler canlı karadez tam olarak olarak bilmiyorum ama balıkçı dostlarıma sormam lazım eğer sen öğrenirsen yaz okey bende tekrar dönerim byby

pride75
26-03-2007, 19:51
Merhabalar,

Öncelik ile forumda soracağıms oru ile ilgili arama yaptım ama bilgiler çok karışık olduğu için tekrar soruyorum. Mesaj kalabalıklığı için diğer arkadaşlardan özür dilerim.

Adana'lı dostlar, Bende aslen Adana'lıyım ama İstanbul'da yaşıyorum. Genelde Karataş'ta tekne kiralayıp çıkıyoruz. Ama sanırım teknelerde bazı evrak sorunları varmış çıkarmak istemiyorlar. Bende bu hafta sonu Adana'da olacağım. C..tesi Baraj'da Pazar ise Karataş'a gitmek istiyorum.Tabiki kıyıdan atacağız. Bana güzel av bölgeleri tavsiye edebilir iseniz çok memnun olurum.Yem ve takım bilgisine gerek yok:)

Teşekkürler,

Onur

Dicentrarhus Labrax
26-03-2007, 20:24
Gece avı yapacaksanız tek tavsiye edebileceğim yer Liman, teknelerin ustunden avlanabilirsiniz, gunduz avlanacaksanızda bahceköy kanalının döküldüğü yeri tavsiye ederim veya limanın yanındaki plajdan gecerek Adova villalarının onundeki aslan kayalıklkarının orya gidebilirsiniz.. rast gele

Canazor
26-03-2007, 21:32
serpme amatör balıkçılık kurallarına aykırı ...

şu sıralar balık çıkıyor mu ?

birde canlı karades bulabileceğimiz bir yer biliyormusun...

bahsettiğin yerde karedes canlı ise çok iş yapar diye düşünüyorum.

Denizlerde amatör avcılık her türlü olta takımı, serpme ve yemlik uzatma ağı ve sualtı tüfeği ile yapılabilir.

muzi ve pris
02-04-2007, 00:09
aslinda aranizda belki ben en yeni amator avciyimdir ama bir balik sevdam var ben iki senedir alanyada calistim ve yasadim o yuzden o bolgeleri biliyorum ve iyi balik avladim sahilinde bir kac arkadasla yalniz adanayi degil egerki bana bir kac yer onerecek balikci arkadas olursa sevinirim tatli su icin egerki deniz olursa gitmek isteyen arkadaslarla gidebilirim cunku yer bilmiyorum ve nasil tasitla gidildiginide umarim anlarsiniz ve bana adanadan iyi bir balik malzemecisi tavsiye ederseniz sevinirim bir de benim malzeme hobim var
tesekkurler rast gele arkadaslar

muzi ve pris
02-04-2007, 00:20
selam suat kardsim ben bir adanali olarak tam yerlerini anlamadim amam tarifin olursa ve baligin cikip cikmadiginida soylersen bir zahmet sevinirim selamlar fotograflarda guzel harbiden

Birahas
02-04-2007, 00:27
aslinda aranizda belki ben en yeni amator avciyimdir ama bir balik sevdam var ben iki senedir alanyada calistim ve yasadim o yuzden o bolgeleri biliyorum ve iyi balik avladim sahilinde bir kac arkadasla yalniz adanayi degil egerki bana bir kac yer onerecek balikci arkadas olursa sevinirim tatli su icin egerki deniz olursa gitmek isteyen arkadaslarla gidebilirim cunku yer bilmiyorum ve nasil tasitla gidildiginide umarim anlarsiniz ve bana adanadan iyi bir balik malzemecisi tavsiye ederseniz sevinirim bir de benim malzeme hobim var
tesekkurler rast gele arkadaslar

Öncelikle aramıza hoşgeldiniz...
Profilinizde bulunan İmza Ayarlarından gerekli düzeltmeleri yaptıktan (ad-soyad-yaş-kan grubu)sonra, tanışma bölümünden kendinizi tanıtan bir konu açarmısınız.
Site içinde yazdığımız yazılarda Türkçenin doğru kullanılmasına önem gösteriyoruz.
Bu hususta da gerekli özeni gösterirseniz seviniriz. Yazdıklarını daha iyi anlaya bilmemiz açısından

muzi ve pris
02-04-2007, 21:05
Öncelikle aramıza hoşgeldiniz...
Profilinizde bulunan İmza Ayarlarından gerekli düzeltmeleri yaptıktan (ad-soyad-yaş-kan grubu)sonra, tanışma bölümünden kendinizi tanıtan bir konu açarmısınız.
Site içinde yazdığımız yazılarda Türkçenin doğru kullanılmasına önem gösteriyoruz.
Bu hususta da gerekli özeni gösterirseniz seviniriz. Yazdıklarını daha iyi anlaya bilmemiz açısından
sevgili ahmet senal kardesim su an sizlere hollandadan yazmaktayim ve biliyorsunuzki burda kilavyelerde turkceye uygun harfler yok oncelikle bunun icin ozur dilerim ama diger duzeltmeleri yaptim tesekkurler yardimindan dolayi
saygilar birde sorularima bir ufak cevap alabilirsem sevinirim tesekkurler

muzi ve pris
02-04-2007, 21:11
Öncelikle aramıza hoşgeldiniz...
Profilinizde bulunan İmza Ayarlarından gerekli düzeltmeleri yaptıktan (ad-soyad-yaş-kan grubu)sonra, tanışma bölümünden kendinizi tanıtan bir konu açarmısınız.
Site içinde yazdığımız yazılarda Türkçenin doğru kullanılmasına önem gösteriyoruz.
Bu hususta da gerekli özeni gösterirseniz seviniriz. Yazdıklarını daha iyi anlaya bilmemiz açısından
sevgili ahmet kardesim su an hollandadan yazmaktayim ve burda turkce kullanilan kilavyeler yok bunu icin ozur dilerim
saygilar

muzi ve pris
03-04-2007, 16:49
Selam Arkadaşlar yaw kaç kişi olmuşuz şu küçücük Adanada... Değil balığa gitmek bi tanışamadık bile daha hiçbirinizle...

Acilinden bir tanışma talebindeyim :D

Hatta ayarlayabilsekte yarın bi karataş falan yapabilsek... :)

selam kardesim bende adanali olarak bu sitede bulunmaktan cok memnunum ve tanisma asmasi icin tamam derim cunku ben alnayada calistim ve oralarin balikciligini daha iyi bilirim ama bir arkadas ve baliga hayir demem eger istersen ben sana e mail adresimi yazayim baliga yani doganin guzelliklerine gidelim:) :)

comman_sense
04-04-2007, 12:50
selam arkadaşlar bende adana karataş doğumluyum ama merkezde oturuyorum kartaşı iyi bilirim zaman olursa sizlerle av yapmak isterim ama şu anda bu mümkün diil çünkü burda diilim çok isterdim
SİZLERE RASTGELE demekle yetinicem

muzi ve pris
04-04-2007, 16:06
selam arkadaşlar bende adana karataş doğumluyum ama merkezde oturuyorum kartaşı iyi bilirim zaman olursa sizlerle av yapmak isterim ama şu anda bu mümkün diil çünkü burda diilim çok isterdim
SİZLERE RASTGELE demekle yetinicem
selam hasan kardesim bende baliga bir bilen yani gittigimiz yeri bilen arkadasla gitmeyi isterim su an bende adanada degilim yalniz 10 nisan 21 mayis arasi adanada olacagim ve bu sirada karatasa gitmeyi dusunuyorum bildigim ye ise karatasta harbis 2 yil ailemle cadir kurdukve daha sonra kapandi su an acikmi bilmiyorum orayi az cok bilirim fenerin oldugu kayaliklarda iyi balik oldugunu tahmin ediyorum eger beraber baliga gitmek istersen e mail adresim beachmanager@hotmail.com goruselim

comman_sense
09-04-2007, 12:51
selam hasan kardesim bende baliga bir bilen yani gittigimiz yeri bilen arkadasla gitmeyi isterim su an bende adanada degilim yalniz 10 nisan 21 mayis arasi adanada olacagim ve bu sirada karatasa gitmeyi dusunuyorum bildigim ye ise karatasta harbis 2 yil ailemle cadir kurdukve daha sonra kapandi su an acikmi bilmiyorum orayi az cok bilirim fenerin oldugu kayaliklarda iyi balik oldugunu tahmin ediyorum eger beraber baliga gitmek istersen e mail adresim beachmanager@hotmail.com goruselim

selam muzi ya ben hala adamada diilim ve evet fenerin kayalıklarında ve harbişte bende bulundum çok iyi yerlerdir evet harbiş kapandı kampa şimdi orman işletme ve altındaki sahilde kamp yeri var barınağı zaten biliyosundurgeçen sene dalma vaktim olmadı aman orman işletmenin açıklarında iyi balık olduunu arkadaşlarımdan duydum ve kayalık alanın altındada iyi balıklar var bilgine ben elimden geleni yaptım senin için şimdi sıra senin NEFESİNDE RASTGELE DOSTUM :D

ozkan01
18-04-2007, 00:05
selam herkese
arkadaşlar bende çocukluğumdan beri yaklaşık 20 yıldır
tuzla-aydınlar-karagöçer-kapı-karataş-bahçe-batık gemi-harbiş-haylazlı sarısu-yumurtalık-vs bölgelerinde kıyıdan ve teknemle avlanmaktaydım.fakat kısmet işte mersin erdemliden bi yazlık sahibi oldum.bu bölgeyide hiç bilmediğimden dolayı kıyı avcılığı için bilen arkadaşlardan yardım istiyorum.
siteyi tesadüfen arama motorundan buldum ve bu kadar adanalının olması beni çok sevindirdi.her türlü balık avı organizasyonu için bende yardıma hazırım.artık balık mevsimi başlıyor.güzel organizasyonlarınızı bekliyoruz.

pride75
18-04-2007, 14:05
haftaya Karataş'ta olacağım. Dalyan'dan izin alıp 1 gün avlanmaya çalışacağız. Kuzenim sahiplerini tanıyor. Gerçi söyledim ona tuttuğumuz balıkları geri bırakırız diye:)

Ama 2 hafta evvel Karataş'ta hüsran'a uğradık resmen..Teknelerde çıkmıyor..Bana ne tavsiye edebilirsin?

teşekkürler,

Onur

pride75
18-04-2007, 14:06
ek olarak imza ayarlarını yapman gerekiyor. Yoksa tepki amaya başlarsın..

ozkan01
19-04-2007, 21:05
selamlar karataşta sahil güvenlik göz açtırmadığı için tekneler çıkmak istemiyor sebebi 2.000 ytl civarı tekne sahiplerine ceza yazıyorlar.bizlerin ayrıca amatör balıkçılık belgesi olması gerekiyor.(yüreğir sağlık müdürlüğünün karşısında tarım ve köyişlerinden 1 resim- nüf cuz fot ve 10 ytl karşılığında 20 dk da alınıyor) tabi denizde bu aralar bozuk.

ama tekneyle çıkabilirsen tam mırmır zamanı
eğer dalyana gireceksen 2 alternatifin var ya gece ışık tutarak kepçeyle kefalleri toplayacaksın.yada parmak büyüklüğünde kefaller yakalayıp levreğe atacaksın kiloluk garanti veririm.

captain cousteau
25-06-2007, 13:43
çocukluğumdan beri babamlarla balık avına çıkarım böyle bir forumdan daha yeni haberdar oldum ve çok sevindim. avlanma bölgelerimiz: tuzla/karagöçer , karataş/batık gemi civarı , yumurtalık/haylazlı-yelkoma civarı, buralarda kıyıdan oltayla avlandığımız gibi bazı zamanlar tekne kiralayarak avlandığımızda oluyor. adana'da balık avı ile uğraşanların en çok rağbet ettiği bölgeler sanırım yukarıda yazdığım yerlerdir.

çukurovadaki tüm balıkçı dostlara sevgi selam..

rastgele!

ozkan01
25-06-2007, 20:31
hoşgeldin arkadaşım.deneyim ve paylaşımlarını bekliyoruz.bizler için burası bir dernek bir kulüp gibi.adanada kuşçular derneği var.hep imrenirdim niye amatör balıkçılar derneği yok diye.balık avıda bizim derneğimiz.bir tek karşılıklı oturup çay kahve içemiyoruz.kaçan balıkların büyüklünden bahsedemiyoruz :) oda olur inşallah

ahmet.com
29-10-2008, 23:33
Adana karataş taraflarına yayın ve sazan avcılıgı için gelmek istiyorum nereye gelebilirim çevreyi bilen bir yaban dostundan yardım almak istiyorum saygılarımla 29 10 2008

nolongerregistered
30-10-2008, 00:44
Adana karataş taraflarına yayın ve sazan avcılıgı için gelmek istiyorum nereye gelebilirim çevreyi bilen bir yaban dostundan yardım almak istiyorum saygılarımla 29 10 2008

Ahmet Bey öncelikle Aramıza Hoşgeldiniz..:)
Konuya mesaj yazmak için sağ alttaki "Alıntı" ikonuna tıklayıp mesajınızı yazarak "Mesajımı gönder"e tıkalyarak yapabilirsiniz..:) Sarı ünlem ikonu Bir konuda yönetime bildirmek istediğiniz mesaj yada durumlarda kullanılan ve bir nevi yönetime bildirim ikonunudur..:)

Haşim_001
08-12-2008, 13:07
adana -mersin grup halinde ava giden arkadaşlar varsa katılmak isterim. cumartesi pazarları uygunum.

simendifer
08-12-2008, 16:09
Haşim bey merhaba, öncelikle aramıza hoşgeldiniz. Telefon numaranızı, gereksiz aramalarla rahatsız edilmemeniz için kaldırdım. Şayet sizinle ava çıkmak isteyen arkadaşlarımız olursa, özelden telefon numarası alış verişi yapabilirsiniz. Keyifli paylaşımlar dilerim.

fisher_001
29-04-2009, 08:39
arkadaş herkese selamlar. Bende kısmete mayısın ilk haftası adanaya gidicem senelik izine. Yumurtalık tarafında bi kayık ayarladım ama bu mevsimde hangi balıga nasıl bi yem takmak lazım yardımcı olabilecek varsa sevinirim...

burjuva01
21-05-2009, 00:45
Herkese slm bız arkadaslarla bu hafta sonu kısmetse balıga gıtmek ıstıyoruz ve batık gemı ıle haylazlı arasında tercıh sorunu yasıyoruz suan hangı mera daha verımlı yardımcı olursanız sevınırım veya tavsıye edecegınız baska bır yer varsa onerırsenız cok guzel olur saygılar :)

ozkan01
23-05-2009, 21:54
19 mayısta batık gemiye giden arkadaşlar çok iyi levrekler almışlar.At çek ile.Bilgilerinize

db_garage
17-06-2009, 03:20
mersinde limonludan sonra kayalıklarda nerde isterseniz tutabilirsiniz ama benim özellikle gittigim bir yer var biraz emek sarf edelmesi gerekir ve aracına güvenenlere tavsiye edilir tasucunda kum mahallesine girip kıyıda 10 km sonra buruna ulaşıyorsunuz tamamen bakir bir avlak eger bunlara katlanırsanız cok iyi av alırsınız birde tuzlada kara göçeri tavsiye ederim cok iyi levrek yapar bide kiloluk kefal alırsınız ordan

db_garage
17-06-2009, 03:26
eklemeyi unutmusum tasucunu geçince 5 km sonra liman kalesi var (nato limanı olarakda bilinir) orda tam askeriyeninin sınırının oldugu yerden 10-15 mt mesafeye atarsanız oltanızı saat 10 ile 14 arasında muazzam olarak gümüş ve çupra alırsınız

01mersin
29-07-2009, 14:00
Hernekadar denizdeki olta takımı benim olsada ucundaki çuprayı çıkarmak başkasına nasip olmuştu. Tartmak aklıma gelmemişti ama üstündeki pullar kızıllaşmıştı, balık bayada büyüktü işingaribi 20 lik misina 11 numara iğne o cüssedeki birbalık için ondan kurtulmak bir kafa hareketi ama eceli gelmiş birkere denizden çıktıkdan sonra iğneden kurtuldu ama nafile üzerine ayağımla bastım denize gidemedi.nasip işte.

catfish
29-07-2009, 14:57
tuzla civarında karagöçer kanalının orda çok iyi levrek alabilrsiniz ama biraz daha beklemenizi tavsiye ederim

db_garage
09-08-2009, 21:57
tuzla civarında karagöçer kanalının orda çok iyi levrek alabilrsiniz ama biraz daha beklemenizi tavsiye ederim

bügün ordaydım ama nafile bişey çıkmıyor:(

el_fani
18-08-2009, 16:38
bügün ordaydım ama nafile bişey çıkmıyor:(

nasıl avlandınız bilmiyorum ama o yakınlarda bir kanal var kanalda sürüsüne bereket tilapia(israil çipurası) var.eğer tilapia ları canlı yakalayabilirseniz çok büyük olmayanları oltaya canlı takın üst tarafada tilapia nın batıramayacağı büyüklükte bir şamandra...

oraya bir defa gittim gittiğimizde 3 saat kalabildik bizde bişey yoktu ama yanımızdakiler gayet iyi levrek çekiyordu...biraz uzun kalabilseydik birşeyler alabilirdik...yeniden denemekte fayda var diye düşünüyorum...rastgele...

LapinCash
18-08-2009, 19:46
Sitede ilk defa bu kadar çok adanalı gördüm :D

balli
18-08-2009, 21:21
nasıl avlandınız bilmiyorum ama o yakınlarda bir kanal var kanalda sürüsüne bereket tilapia(israil çipurası) var.eğer tilapia ları canlı yakalayabilirseniz çok büyük olmayanları oltaya canlı takın üst tarafada tilapia nın batıramayacağı büyüklükte bir şamandra...

oraya bir defa gittim gittiğimizde 3 saat kalabildik bizde bişey yoktu ama yanımızdakiler gayet iyi levrek çekiyordu...biraz uzun kalabilseydik birşeyler alabilirdik...yeniden denemekte fayda var diye düşünüyorum...rastgele...

Arkadaşlar,

Tilapya, 2/2 nolu Amatör/Sportif Balıkçılığı düzenleyen tebliğde, ekolojik açıdan potansiyel zararlı balıklar sınıfında değerlendirilmiştir ve canlı yem olarak kullanımı yasaktır.:)


Çizelge–2 İçsularımızdaki Ekolojik Açıdan Zararlı Balıklar

MADDE 9 – (1) Çizelge-2’de yer alan içsularımızdaki ekolojik açıdan potansiyel zararlı balıkların görüldüğü sular derhal Bakanlığın en yakın il veya ilçe müdürlüklerine bildirilmelidir. Bu grup balıklar için boy ve sayı limiti yoktur. Kapalı sezon bulunmamaktadır. Bu balıkların canlı yem olarak kullanılması, bir yerden başka bir yere bu amaçlı nakli yasaktır.

kofana_hakan
20-08-2009, 12:30
herkese merhaba bende pazar günü itibariyle adana da oturacağım . çok heyecanlıyım yeni balıklar tutacağım için evvelden istanbulda oturuyordum ve marmaradan çok tecrübeliyim olta balıkçılığı konusunda ama akdenizde öğreneceğim çok şey var bu konuda yardımlarınız olursa çok sevinirim

eseserkan79
05-02-2010, 20:59
merhaba arkadaşlar ben yumurtalıkta kalıyorum sağlık memuruyum sağlık ocağında haklısınız paylaşım çok az ama şu aralar pek balık çıkmıyor 05.02.2010 b.klu boğaz denilen mevkiden atıyorum genelde ama nafile tanıdık birilerini bulup açılmayı düşünüyorum kıyı şımdilik boş ...:(

LapinCash
05-02-2010, 23:02
Poyraz çok esiyor , acaba ondan olabilirmi ?

ramazanfs122
08-08-2012, 20:45
bu pazar yumurtalıkta balık tutmaya karar verdim ama oraların acemisiyim yardımcı olursanız sev.teşk.:)

ERKAN DÖNER
13-05-2013, 17:35
Sevgili Adanalı abilerim ve kardeşlerim bende gurbetteyim naparsınız memlekete hasreti sarıyor resmen.İstanbul'da Adana'mdaki kadar balık yok ne yazık ki :(

Alabalık çıkmaya başladığını duydum nereden yakalıyorsunuz ?

Yumurtalık botaş civarlarında şu an ki durum nedir balıık var mıdır ?