PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : İlginç bir avlanma....


werus59
01-09-2013, 21:20
Merhaba arkadaşlar..
Bugün youtube da dolaşırken şöyle bir şey ile karşılaştım.Yayınlanma tarihi henüz eski olmadığı için izlememiş olduğunuzu düşündüm..Sizce bu mantık bildiğimiz çapari ile palamut avı mıdır??

Yorumlarınızı bekliyorum

volex21
01-09-2013, 22:06
100'lü, belki de 1000'li kösteksiz çapariyle kolyoz veya uskumru avı gibi geldi bana.

Var olan yemlik balıkları takıp, salmıyorlardı. Aksine denizden çapariyi topluyorlardı ve makine otomatik olarak temizliyordu sanki.

O ülkenin kanunlarına göre belki o bölgede ağ atmak yasaktır falan?

werus59
02-09-2013, 23:03
Volkan abi merhaba...Değerli yorumun için teşekkürler.
Ülkede ağ atmak yasak olabilir..Ancak bu insanlar da ağ kullanmadan gerçekten çok fazla balık tutuyorlar görüldüğü üzere.Yani yine aynı vurgunu yapıyorlar....Ama bu çaparinin ucunda nasıl bir ağırlık var.Asıl ben onu merak ediyorum

msonmez
02-09-2013, 23:37
balıkta otomasyona geçmişler :)

mertparlak
03-09-2013, 17:29
bizim ülkemizde neden 15-20cm köstek boyu yapılıyor uskumru avlarında

Ersin1903
03-09-2013, 17:42
Murat kardeşim konu içerisinde paylaşılan her iki videoyuda daha önce izlemiştim..

Ama şöyle bir durum var bu videolar yurt dışından çekilen görüntüler ve inan Türkiye haricinde balıkçılık yapılan ülkelerin birçoğunda cidden güzel denetim ve kanunları çiğneyip yasak avlanma yapıp suç işleyenlere caydırıcı cezalar var... Dolayısıyla ben her iki videoda da av yapan kişilerin kendi ülke kanunlarını çiğnediklerini ve o sulardaki balık nüfusunu tehdit ettiklerini düşünmüyorum :)

Zaten bizim teknelerinde uzay mekiği gibi donanıma ve envayi çeşit ağlara sahip olduğu halde balığı bulamadığından yakınan ticari balıkçılarımıza nazaran adamlar görüldüğü üzere basit düzeneklerle ve normal çaparilerle güzel miktarlarda balık avlayabiliyorlar...
Nedeni tamamen balık avı hakkındaki kanunların güzel uygulanıp, bunları çiğeyen hem amatör hem de ticari balıkçılara yaptırımın uygulanmasıdır... :)

İstanbuldan
07-09-2013, 01:53
Oltacılığı da otomatik yapmışlar :)) İşin ruhuna aykırı :)

werus59
07-09-2013, 12:25
Sanırım haklısınız...Bu yanlış bir durum değil.Yani kanuna aykırılık yönünden...
Sadece bana ilginç geldiği için yanlış kelimeler ile ifade ettim bunu zannımca.Ama oltacılığın ruhuna aykırı :)..
Teşekkürler yorumlarınız için..