BALIK AVI Cengiz Balıkçılık Av İstanbul
SPOT BALIK, Hayata olta at! SPOT BALIK, Hayata olta at!








































Go Back   BALIK AVI > Denizde Balık Avı > Zıpkınla Balık Avcılığı
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol


Hangi Zıpkın?

Anketimiz: Hangi Zıpkın Markası?
Cressi 8 15,38%
Seatec 0 0%
Picasso 5 9,62%
Imersion 0 0%
Apnea 16 30,77%
Free-Sub 8 15,38%
O.M.E.R 13 25,00%
Mark Valentin 0 0%
C4 2 3,85%
Seac-Sub 0 0%
Katılımcı sayısı: 52. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor

Cevapla
12-02-2008, 23:14   #1
Yunus Akkan
Yunus Hazar Akkan / İzmir
 
Yunus Akkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Mesajlar: 22
Favori Kamışı: olta,zıpkın
En İyi Avı: Sarıkafa Kefal 1,5 kg.
Karar Sizin
Yunus Akkan çevrimdışı  
12-02-2008, 23:16   #2
nolongerregistered
 
Mesajlar: 8.904
Yunus Akkan
Karar Sizin
Omer. .....
nolongerregistered çevrimdışı   Alıntı ile Cevapla
12-02-2008, 23:23   #3
nolongerregistered
 
Mesajlar: 8.904
m_master
Picasso
omer..
nolongerregistered çevrimdışı   Alıntı ile Cevapla
12-02-2008, 23:48   #4
canalpakin
 
canalpakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Mesajlar: 156
omer cayman var gayet memnunum ama para konusunda sikisiksak apneada tercih edilebilir fiyat /performans orani olarak gayet yuksek ozellikle ufak modifiyelerle super oluyo
canalpakin çevrimdışı   Alıntı ile Cevapla
13-02-2008, 00:54   #5
Yunus Akkan
Yunus Hazar Akkan / İzmir
 
Yunus Akkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Mesajlar: 22
Favori Kamışı: olta,zıpkın
En İyi Avı: Sarıkafa Kefal 1,5 kg.
Bence kesinlikle Cressi Comanche kullanmadm ama ***. alıcam hayranıyım bu tüfeğin
Yunus Akkan çevrimdışı   Alıntı ile Cevapla
14-02-2008, 16:54   #6
Yunus Akkan
Yunus Hazar Akkan / İzmir
 
Yunus Akkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Mesajlar: 22
Favori Kamışı: olta,zıpkın
En İyi Avı: Sarıkafa Kefal 1,5 kg.
Arkadaşlar bu arada bi sorum olucak yeni başlıyıcam *** zıpkına ama kaçlık alsam bilemiyorum agaşon da kayaaltıda yapıcagm için 90 lık düşünüyorum ne dersiniz?
Yunus Akkan çevrimdışı   Alıntı ile Cevapla
14-02-2008, 22:29   #7
nolongerregistered
 
Mesajlar: 8.904
Yunus Akkan
Arkadaşlar bu arada bi sorum olucak yeni başlıyıcam *** zıpkına ama kaçlık alsam bilemiyorum agaşon da kayaaltıda yapıcagm için 90 lık düşünüyorum ne dersiniz?
90 lıklamı kaya altı yapacaksın..boyunuz kaç..3.00,3.15

60 lıktan fazla olmamalı
nolongerregistered çevrimdışı   Alıntı ile Cevapla
15-02-2008, 01:13   #8
Yunus Akkan
Yunus Hazar Akkan / İzmir
 
Yunus Akkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Mesajlar: 22
Favori Kamışı: olta,zıpkın
En İyi Avı: Sarıkafa Kefal 1,5 kg.
ya aslında yanlış kullandım orda genelde sadece agaşonla avlanıcam nefes alıştırmaları bile yapıyorum 90 lık iyi
Yunus Akkan çevrimdışı   Alıntı ile Cevapla
15-02-2008, 01:17   #9
nolongerregistered
 
Mesajlar: 8.904
Yunus Akkan
ya aslında yanlış kullandım orda genelde sadece agaşonla avlanıcam nefes alıştırmaları bile yapıyorum 90 lık iyi
Bak o zaman 90 lık uygun olur ..
nolongerregistered çevrimdışı   Alıntı ile Cevapla
15-02-2008, 18:55   #10
Yunus Akkan
Yunus Hazar Akkan / İzmir
 
Yunus Akkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Mesajlar: 22
Favori Kamışı: olta,zıpkın
En İyi Avı: Sarıkafa Kefal 1,5 kg.
bu arada erdal abi msn adresini alabilirmiyim hani forumdan bir arkadaş olsn bi sorun oldgnda soru sorabilcegim açısından
Yunus Akkan çevrimdışı   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Bu Konuyu Paylaş!
Bu Konuyu Facebook'ta Paylaş!
Facebook
Bu Konuyu Friendfeed'de Paylaş!
Friendfeed
Bu Konuyu Twitter'da Paylaş!
Twitter
Bu Konuyu Google Buzz'da Paylaş!
Google Buzz

Konu Araçları

Yetkileriniz
Yeni Mesaj yazma yetkiniz aktif değil dir.
Mesajlara Cevap verme yetkiniz aktif değil dir.
Eklenti ekleme yetkiniz aktif değil dir.
Kendi Mesajınızı değiştirme yetkiniz aktif değil dir.

Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Forum navigasyonu




Bütün Zaman Ayarları WEZ +2 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 00:39 .


Powered by: vBulletin
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Her hakkı saklıdır. Copyright ©2004 - 2014, Balikavi.net