31 Mayıs 2008 Cumartesi ve 01 Haziran 2008 Pazar Av raporu Yer: Antalya – Konyaaltı Büyük liman, Antalya – Konyaaltı Falezler Ekip: Ben(Savaş), Teoman, Burak Yem: Karides, Yaniç, Sardalya, Melenur için Ekmek Olta: 4 iğneli 5 numara köstek. Flasör ve kırılarak yanan ışık ile süslenmiş. Melenur için Bomba tabir edilen 20 iğneli takım. Misina: Örgü ip derin su olunca olmasa olmaz Kurşun: 200-300 gr Hedef balık: Mercan, Melenur Derinlik: 100-140 mt Paraşüt Hava : güzel Av hikayesi Cumartesi saat 05.00 da Ekip toplandı. Simitler alındı. Tekneyi denize inirdik ve limana kadar sırtı yaptık. Teoman’ın rapalaya bir zargana vuruşu alındı o kadar. Sonra derin su meramıza gittik. Ve bize sardalyanın daha iyi av vereceği bilgisi nedeniyle Cuma günü aldığımız sardalya ile yemledik takımlarımızı. Yaklaşık 1-1.5 saat yapılan derin su denemelerimizde 6-7 tane mercan aldık ama pek verili değildi. Ayrıca üzücü bir durumla hatta defalarca karşıştık. Maalesef aşağıda atılan ve çekilemeyen balıkçı ağlarıyla karşılaştık. Takımlarımızı kurşunlarımızı ağlara bıraktık. Hatta 2-3 kere yukarıya kadar çıkardık ağları ama 7-8 mt kala takılarımız patladı ve ağları denizden çıkarıp balıkları kurtaramadık maalesef. Av verimli olmayınca bizde bari izmarite gidelim diye Sıçan adasına doğru gittik. Ve yalçın kaptanın avlandığını gördük ona yaklaşıp teknemizi bağladık. Oltalarımızı yemledik ve saldık. İzmaritler birer ikişer gelmeye başladı. Saat 11 de başlayan rüzgar teknemiz fiber olduğu için çok sallamaya başlayınca avın en verimli olduğu anda bırakmak zorunda kaldık. Benim 5 Kiloluk yoğurt kovasını doldurduk 2 saat kalsak adam başı 1 kova tutabilecektik. Av zevkimizi tatmin edemeyince sabah tekrar buluşmaya karar verdik. Zargana ve Melenur tutma umuduyla evimizin yolunu tuttuk. Pazar saat 05.00 da ekip tekrar toplandı bu defa yönümüzü konyaaltı falezlere doğru çevirdik. sırtılarımızı saldık yine 3-4 vuruşa rağmen zargana alamadık. İnanılmaz manzaraya karşı simitlerimizi yedik.ve bolca fotoğraf çektik güneşin doğmasını ve falezleri ölümsüzleştirdik. ve Falezlere gelince de hemen yemledik melenurlar birer birer gelmeye başladı çok keyifliydi ama hazırlıklı olamadığımız için çok üzüldük. Çünkü sadece 2 tane melenur takımımız vardı biriside balığın hızlı vuruşuyla düştü. Melenur avı çok zevkliydi saat 08.00 da ava son verdik ve evimize huzurla döndük. Resimler aşağıdadır. 31 mayıs cumartesi avı Daha güneş doğmadı Teknede yok yok Sıcak havaya karşı önlem Güneş yüzüme vurmuş doğarken
Dipteki ağın oltamıza takılması ve kurtarma çabaları Av sonucu 01 Haziran Pazar avı Sabah konyaaltı plajı
rastgele. zargana olmaması imkansız gibi bişey çektiğiniz takımlarmı uymadı acaba minanurlar çok güzel
Ozan haklısın çok vardı görüyorduk ama olmadı dedğin gibi olabilir. Sen ne önerirsin bize söylersen çok mutlu oluruz.
dün söyledim. kırçıllı peç tavuğu tüyünden çapariyi alır. ipek olur ama en iyisi canlı balık. kıyıya 150 m de demirleyip ufak balık yavrularızla avlanabilir ama unutmayın canlı balıkta misina mümkün olduğunca ince olacak ve balığa kestirmemek için tüm çabayı göstermek gerekiyor.
Bir daha zargana için deneyeceğim ama minanur içinde hazırlık yapacağız. kısmet inşallah sağol yardımların için.
tebrikler Valla daha ne olsun hava süt liman , arkadaşlık dostluk super , yem olta takımları itina ila hazırlanmış , yeterli balık var en onemliside buzzzz gibi stok yapılmış tebrik ederim en kotu gununuz boyle olsun