Akdeniz Çeşitlemesi...Haziran ALANYA...

Konu, 'Denizlerimizden Güncel Av Raporları' kısmında Onur GÜNER tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Onur GÜNER

    Onur GÜNER

    Mesajlar:
    280
    Şehir:
    Akdeniz'den
    Favori Kamış:
    malzeme
    Çeşit süper.
    Akya, levrek, minekop, turna, sargoz, kefal, çupra
    Büyük balık pek göremiyoruz bu ara. Alanya tarafınıda turistler ve gezi tekneleri istila edince avlanmak çok daha zorlaştı.

    Bu dönem içinde sualtı fotoğrafları ve video çekimleri ile de ilgilenmeye başladım. Özellikle sualtı fotoğrafı çekimi çok sevdiğim bir hobi oldu. Zıpkını duvara asıcam böyle giderse...:D
    Sualtı resimlerimide en kısa sürede paylaşacağım...

    Sevgiler...

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. amatörötesi

    amatörötesi

    Yaş:
    44
    Mesajlar:
    425
    Şehir:
    Bursa
    Favori Kamış:
    2 kamış 2 makina detaylara girmeyelim
    En İyi Avı:
    Kocaman kocaman istavritler
    Sanki mutfak tezgahı değil, Balık Market Reşat'ın balık tezgahı :) :)

    41 kere Maşallah .
     
  3. derya__kuzusu

    derya__kuzusu Manyak Müjdat :)

    Yaş:
    51
    Mesajlar:
    7.966
    Şehir:
    izmir/bornova
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    yayın 4,5 kg.-4,kg.Lambuka
    Kırkbir kere maşallah Allah nefesine kuvvet versin Onur kardeşim tebrikler yine balığın gözünü çıkartmışsın kutlarım seni :)
     
  4. AVCIYILMAZ

    AVCIYILMAZ Şaban YILMAZ

    Mesajlar:
    405
    Şehir:
    izmit
    Favori Kamış:
    Lineaffe 420 10kilos
    Favori Makine:
    Shimano ultegra 4500-5500
    En İyi Avı:
    3 kg Levrek
    konu açan onur güner se bu balıklarda gayet normal ;) .tebrikler kardeşim. nefesine sağlık
     
  5. Onur'cum arkadaşlarımızın yanlış anlamaması ve konuya açıklık getirilmesi adına, konun hikayesini, kaç kişi ile avladığınızı ve tutulan balıkların kaç kilo geldiği açıklayıcı bir yazı eklersen seviniriz.
     
  6. Onur GÜNER

    Onur GÜNER

    Mesajlar:
    280
    Şehir:
    Akdeniz'den
    Favori Kamış:
    malzeme

    Turna ve levrek harici balıkları ben vurdum
    balıkları tartmadım

    sanırım yeterli...
     
  7. hauki

    hauki mustafa cecen

    Yaş:
    37
    Mesajlar:
    1.716
    Şehir:
    finlandiya-jarvenpaa-tr alanya
    Favori Kamış:
    olta ve zipkin
    En İyi Avı:
    görup de tutamadigim balikti
    bu gidisle kayalikta balik birakmayacaksin onur abi:)levrekler hemen mendiregin ucundan mi?:)guzel av olmus paylasim icin tesekkurler...valla kiskandiriyorsun beni burdan...
    saygilarimla
     
  8. pterois volitans

    pterois volitans

    Yaş:
    44
    Mesajlar:
    1.050
    Şehir:
    ANKARA KALABA
    çok güzel bir av olmuş tebrikler
     
  9. carp

    carp Mehmet

    Mesajlar:
    337
    Şehir:
    Silivri/İstanbul
    Güzel av olmuş maşşallah çeşit de bol. Tebrikler...
     
  10. passion

    passion

    Mesajlar:
    1.117
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    olta
    tebrikler...güzel av olmuş.....:)
     
  11. poseidon911

    poseidon911 Umit

    Yaş:
    45
    Mesajlar:
    199
    Şehir:
    Izmir
    Favori Kamış:
    Daiwa r'nessa RN 802 MHFSAF --- Shimano AX27MH --- Shimano beastmaster AX240MH
    Favori Makine:
    Abu Garcia Cardinal
    En İyi Avı:
    levrek 7.00gr
    Masallah Masallah.Bu gidisle bende suya dalicam.Sigara iciyorum dalarda cikamam diye korkuyorum :)
     
  12. Onur GÜNER

    Onur GÜNER

    Mesajlar:
    280
    Şehir:
    Akdeniz'den
    Favori Kamış:
    malzeme
    Teşekkürler arkadaşlar.

    Mendirek ucuna pek yaklaşma. Tehlikeli. Tekne trafiğide yoğun bu ara.
    Orta kısımda avlanıyoruz ara sıra. Ama genelde kaledeyim...
     
  13. 56561

    56561 Yücel

    Yaş:
    46
    Mesajlar:
    2.535
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Daiwa Sensor Red Surf 4.00, Daiwa Procaster Samfish 2.10
    Favori Makine:
    Shimano Catana 4000FA, Ryobi Ecuisma 8000vi
    En İyi Avı:
    10.5 kg rus kefali, 5.250 Levrek, 1573gr kofana
    alanya güzel yer

    alanya özellikle mayıs haziran ayında güzel balık yapar , avlama fırsatım olmadı ama serbest dalış yaptığımda özellikle mayıs-haziran civarı ciddi balık çeşitliliği ve popülasyonu vardı.Sebebi akdeniz biliyosunuz tuzlu olduğundan besin zincirinin temel halkası olan plankton miktarı suda az. Ancak mayıs haziran aylarında dağlardaki karın erimesiyle denize akan su sayesinde tuz oranı azalıyor ve plankton miktarı artıyor.Zaten bu aylarda plankton artışına paralel olarak sudaki berraklık da azalıyor. Ben en son gittiğimde çay tepsisi büyüklüğünde karagöz, iri iri levrekler, baraküda falan görmüştüm, hatta geri dönerken suda sırtüstü yatıp dinlendiğim bi ara futbol sahası büyüklüğünde bi kefal sürüsünün içinde kalmıştım, çok ilginç bi sahneydi nereye baksam hertarafım kefal doluydu , byları ortalama 40-50 cm civarındaydı, balıkları izlerken dalıp 5 saat suda kalmıştım, çıktığımda 38 derece sıcakta tir tir titriyodum.Ah şimdi oralarda olmak vardı...Çok şanslısınız çoook...:(
     
  14. tiptirivsi

    tiptirivsi

    Yaş:
    45
    Mesajlar:
    586
    Şehir:
    ankara
    tebrikler onur balıklar da fotolar da harika....
     
  15. kovboy

    kovboy MESUT

    Yaş:
    48
    Mesajlar:
    1.380
    Şehir:
    ist
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    89cm turna 4,350kg
    güzel görüntüler tebrikler
     
  16. izzetbey

    izzetbey

    Mesajlar:
    982
    Şehir:
    Trabzon
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    3,5kg Mığrı -700gr Somon-145gr Barbun-380gr Kötek-400gr Çupra
    Nefesinize sağlık,tebrikler...
     
  17. Tebrikler.çok güzel av.:)
    Ancak benim sormak istediğim bişey var.?Minekopu gündüz vurmak hayli zordur bizim buralarda imkansız(30 yılı aşkın dalışı Profösyonel yapıp zıpkın kullanan 5 arkadaşa da sordum 1 veya 2 tane vurmuşlar.) özel bir teknik kullandınızmı?Ben oltayla onlarca yakalamama rağmen gündüz birkaç kez gördüm ama değil zıpkın atmak net bi bakış yapamadım.
     
  18. Onur GÜNER

    Onur GÜNER

    Mesajlar:
    280
    Şehir:
    Akdeniz'den
    Favori Kamış:
    malzeme
    Minekop daha çok bulanık ve milli dip yapılarını tercih eden bir balık.
    Akdenizde çok yaygın olmamakla beraber sezonda 10 15 parça kadar avlıyorum.
    Dalış yaptığım yerler bu balığın sevdiği ve yaşadığı noktalar olmaz genelde.
    Minekop vurulması çok ama çok kolay bir balık. Dibe yatacağınız yeri iyi ayarlarsan pervasızca ve cesurca gelir. Belkide avlanılması en kolay balık diyebiliriz. Karşılaşman avlaman için yeterlidir. 30 yıllık avcı arkadaşın avlandığı bölge ile benim avlandığım bölge farklı. Bu bakımdan normal karşılamak gerekli.
    Bahsettiğim gibi bölgesel farklılıklar balık çeşitleri ve sayısı konusunda belirleyicidir...

    Sevgiler...
     
  19. carpe

    carpe

    Mesajlar:
    1.723
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    olta, zıpkın
    En İyi Avı:
    3.7kg levrek 8kg sazan
    Tebrikler super manzara..BAya bi keyif aldıgını tahmin edebiliyorum..
     
  20. osmanaltunel

    osmanaltunel

    Mesajlar:
    3.695
    Şehir:
    ANKARA / Gölbaşı
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    Turna 140 cm. Gölbaşı
    Tebrikler Onur balıklar çok güzel iyi av olmuş.
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.