11-11-2007 Fıstıklı

Konu, 'Denizlerimizden Güncel Av Raporları' kısmında mrcprz tarafından paylaşıldı.

  1. mrcprz

    mrcprz

    Mesajlar:
    154
    Şehir:
    Bursa / İnegöl
    Favori Kamış:
    D.A.M. 665 FD makina,SHAKSPEARE Potenza kamış.
    En İyi Avı:
    Yayın 4,80 kg Sakarya-Osmaneli
    Cumartesi gecesi uyku tutmayınca yapılabilecek en ii şey balığa gitmekti.Bizde öle yaptık ve takımlarımızı alıp fıstıklıya gittik.Dip oltalarımızı ,çaparilerimizi ve şıpşıpımızı hazırlayıp attık.Yem olarak boru kurdu vardı yalnızca yanımızda ve onu kullandık.Hava gerçekten soğuktu.Allah'tan daha önceden antremanlıydık ve yanımızda bir çuval meşe götürdük yanan meşelerin közünde de çayımızı bir güzel demledik.Nasibimiz varmış çokta beklemeden kahvaltı için mırmırlarımız gelmişti bilee...Mırımırlar gelmeye başlayınca havanın soğunuğu bile unuttuk.Çoğu zarar azı karar diyerek balıklarımızı alıp eve kahvaltıya yetişip afiyetle balıkları mideye indirdik...Kısaca o gün mideyi kazıklayacak kadar.Herkese bereketli bol avlar...Rasgele...

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Son düzenleme: 23 Kasım 2007
  2. geneben

    geneben Aşkın

    Yaş:
    44
    Mesajlar:
    3.702
    Şehir:
    İzmir/Bornova
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    Deniz turnası 70 cm 900 gr.
    Mırmırlar güzel gözüküyor Emre kardeşim birde raporu daha ayrıntılı yazarsan kullandığınız takımlardan yemlere kadar hatta gitme zamanındaki düşüncelere kadar okuyan insanlar için daha lezzetli olur gibime geliyor ;)
     
  3. derya__kuzusu

    derya__kuzusu Manyak Müjdat :)

    Yaş:
    49
    Mesajlar:
    7.966
    Şehir:
    izmir/bornova
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    yayın 4,5 kg.-4,kg.Lambuka
    Güzel kahvaltılık afiyet olsun. ;)

    Yanında birde demli çay ohh bee ;) :D :D

    Tebrikler ellerine sağlık kardeşim.;) :)
     
  4. mallaca

    mallaca Halil Barış Şengül

    Yaş:
    46
    Mesajlar:
    4.027
    Şehir:
    Bursa
    Favori Kamış:
    Makinalı kamış olta,her türlü el oltası,rapala
    En İyi Avı:
    Kiloluk mırmır,Kiloluk iskorpit
    Tebrik ederim hemşerim güzel mırmırlar.Fıstıklıda kesin bizim mekana gitmişsindir.
     
  5. mrcprz

    mrcprz

    Mesajlar:
    154
    Şehir:
    Bursa / İnegöl
    Favori Kamış:
    D.A.M. 665 FD makina,SHAKSPEARE Potenza kamış.
    En İyi Avı:
    Yayın 4,80 kg Sakarya-Osmaneli
    Abi daha mekanları öğrenemdik.tatlı su desen tamamda denize daha yeni başladık.İnşallah iice öğreniriz denizide.rasgele...
     
  6. Yörük Efe

    Yörük Efe

    Mesajlar:
    735
    Şehir:
    İzmir==Hatay'dan
    Favori Kamış:
    Şimdilik Olta, Sonra Zıpkın ve Dalış takımı da olacak.
    En İyi Avı:
    Şimdilik Pek Dişe dokunur bir şey yok.
    Emre !...
    Sen hep uykunun kaçtığında balığa gidip ; kahvaltılık mırmır'mı tutuyorsun kardeşim ya...?:rolleyes: ;) :p :D

    Eline==emeğine sağlık güzel av olmuş. :) :D
    Afiyetolsun.
     
  7. mrcprz

    mrcprz

    Mesajlar:
    154
    Şehir:
    Bursa / İnegöl
    Favori Kamış:
    D.A.M. 665 FD makina,SHAKSPEARE Potenza kamış.
    En İyi Avı:
    Yayın 4,80 kg Sakarya-Osmaneli
    yok abi normalde plan program yapardım ama o gece nebilim öle aniden çıktım gittim işte.demekki bazen böle yapmak gerekiyomuş...
     
  8. Huseyin Alp Arslan

    Huseyin Alp Arslan Huseyin Alp Arslan

    Yaş:
    52
    Mesajlar:
    3.370
    Şehir:
    Auckland/Yeni Zealanda
    Favori Kamış:
    olta ve oltadan baska hic bir sey
    En İyi Avı:
    22 kg Kingfish
    Tebrik ediyorum. Cok guzel mirmirlar.Bundan sonraki avlarinizda bir olcu verirseniz bizde ozellikle boyle yogun ve bereketli avlari cani gonulden destekleme sansina erisiriz.Yanlis anlamayin olmayinca, nekadar canim cekse de belki bir yanlis yapiyorumdur diye soyle gani gani kutliyamiyorum avi. Uzerinize alinmayin.Bu birtek burda olan bir hadise degil. Genelde oluyor.Yani sizinle aslinda tum dostlara
    bir cagri yapiyorum. Tekrar tebik ederim. Dahasina rastgele...
     
  9. gülbaharlar

    gülbaharlar gulbaharlar

    Yaş:
    49
    Mesajlar:
    4.214
    Şehir:
    manisa
    Favori Kamış:
    el oltası, kamış
    En İyi Avı:
    13 kilo aynalı sazan
    güzel av olmuş tebrikler arkadaşım
     
  10. korni

    korni koral

    Mesajlar:
    7.546
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    55 kg trakya kıvırcığı
    tebrikler ellerinize sağlık paylaşım için telşekkürler :)
     
  11. Aramis

    Aramis

    Mesajlar:
    1.207
    Şehir:
    Bursa
    Aynı gece tam karşı kıyıdaydık bizde Atos,Portos ve Aramis üçlüsü bir tanesi oltamızın canına okuyan 2 adet gelinci ve 1 kase çorbalık kadar iskorpit haricinde bi şey yoktu.Olsun balık bahane muhabbet şahane:) Tebrik ediyorum dostum çok güzel bir av olmuş.
     
  12. mrcprz

    mrcprz

    Mesajlar:
    154
    Şehir:
    Bursa / İnegöl
    Favori Kamış:
    D.A.M. 665 FD makina,SHAKSPEARE Potenza kamış.
    En İyi Avı:
    Yayın 4,80 kg Sakarya-Osmaneli
    abi kusura bakma tam olarak anlayamadım.he eğer balık yasal sınırlarındamı tutuldu die soruyosan evet diyebilirim.çünkü sirküler dışında bişey yapmıyorum.ayakkabı ve kovanın içindeki sudan oranlana bilir.ama yinede söylüyorum denize yeni başladım.bi yanlış yapmişsak da affola...rasgele...
     
  13. cem76

    cem76

    Mesajlar:
    258
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    olta,zıpkın
    En İyi Avı:
    levrek 14 kilo,kırlangıç 5 kilo,kalkan 8 kilo,karagöz 6 kilo
    bi tane çok küçük minekop var içlerinde keşke salsaydınız onu.
     
  14. murat41

    murat41

    Mesajlar:
    1.231
    Şehir:
    kocaeli-izmit
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    vatoz 46,7 kg
    Tebrikler güel av olmuş eline sağlık:)
     
  15. drmehmetkoo74

    drmehmetkoo74

    Mesajlar:
    190
    Şehir:
    Adana / İskenderun / Gaziantep
    Favori Kamış:
    Yalnızca ve yalnızca olta
    En İyi Avı:
    Mercan, Çupra, Lüfer, Baracüda ve Azman istavrit (ortaya karışık) Miktardan ziyede çeşit önemli
    Paylaşım için teşekkürler. Tebrik ederim...
     
  16. mazosit

    mazosit ömer demetoğlu

    Yaş:
    39
    Mesajlar:
    142
    Şehir:
    bursa
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    4 kilo 600 gram levrek
    emre balıkların afiyet olsun
    balıktayken havanın durumu nasıldı
    olmazsa bi sıra bzide bi bakalım o tarafa
     
  17. West_1979

    West_1979 Mustafa KARATAŞ

    Yaş:
    41
    Mesajlar:
    3.384
    Şehir:
    ANKARA
    Favori Kamış:
    OLTA
    En İyi Avı:
    ANKARA TEAM
    eline sağlık güzel mırmırlar afiyet olsun
     
  18. TOROMAN

    TOROMAN

    Mesajlar:
    43
    Şehir:
    Küçükyalı/İSTANBUL
    Favori Kamış:
    Her türlü olta ve zıpkın...
    En İyi Avı:
    12,5Kg Aynalı sazan..Niğde/Kayseri Yahyalı barajı Sallama Sülüklü olta
    Bu güzel paylaşım ve emeğiniz için teşekkürler...ahhhhh..Yaz aklıma geldi kocaman kocaman mırmırlarla çocuklara ziyafet üstüne ziyafet çekmiştim...
     
  19. tr16hunter

    tr16hunter H.Cahit ÇİÇEK

    Yaş:
    54
    Mesajlar:
    705
    Şehir:
    B U R S A
    Favori Kamış:
    Yasal olan tüm takımlar.
    En İyi Avı:
    sazan 5.300gr
    Güzel av,Tebrikler...
     
  20. 43_abdullah_91

    43_abdullah_91

    Mesajlar:
    628
    Şehir:
    kütahya
    Favori Kamış:
    3 makaralı-2 fiber-10 sallama
    En İyi Avı:
    aynalı sazan 3 kg
    güzel balıklar tebrik ederim...