18/11/06 gene kuzu

Konu, 'Denizlerimizden Güncel Av Raporları' kısmında beastseaman tarafından paylaşıldı.

  1. beastseaman

    beastseaman

    Mesajlar:
    21
    Şehir:
    muğla
    Favori Kamış:
    olta,zıpkın
    En İyi Avı:
    Çipura 2,5 kg
    [​IMG]
    [​IMG]
    cumartesi günü Milas kıyıkışlacık köyünde yakalandı olta çift iğneli dip takımı,yem olarak yengeç kullandım misina 0,24 asso ultra.geçen sene kardeşini yakaladığım aynı yerden yakaladım.
    Bu arada bayramdan önce kardeşim hüseyin söz vermişti kaçırdıklarımı yakalıcam diye ama, o gelemedi benle bu hafta şans işte.:D
     
  2. AKIN74

    AKIN74

    Mesajlar:
    707
    Şehir:
    Karşıyaka / İzmir
    Sağlam bir av olmuş, Tebrikler...
     
  3. yiv

    yiv Kivanc Bekar

    Mesajlar:
    289
    Şehir:
    Izmir
    Favori Kamış:
    Olta, zipkin
    En İyi Avı:
    Turna 5,15kg
    Tebrikler, kaç gr. acaba?
     
  4. Mehmet PEKMEZCİ

    Mehmet PEKMEZCİ

    Mesajlar:
    736
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    olta
    Maşallah diyorum. Diyecek başka birşey de aklıma gelmiyor.:)
     
  5. beastseaman

    beastseaman

    Mesajlar:
    21
    Şehir:
    muğla
    Favori Kamış:
    olta,zıpkın
    En İyi Avı:
    Çipura 2,5 kg
    sağolun arkadaşlar 2,480 dedi arkadaş:D
     
  6. ahmetozdemir16

    ahmetozdemir16

    Mesajlar:
    185
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    Lüfer (Bana göre 1kg, arkadaşıma göre 400gr) :-))
    o da ne

    hocam bu arkada_lardan çok ç1k1yormu oralarda ve yaz1n oluyormu bu sene tatile oralara gelmeyi dü_ümüyorum da oltam1 da alay1m o halde
     
  7. ömer65

    ömer65

    Mesajlar:
    695
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    sazan 2 kg
    bence o balık yenmez vitrine koyulur
    tebrikler güzel av olmuş:) :D
     
  8. SahEmre

    SahEmre Emre

    Mesajlar:
    2.481
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Okuma Salina 4.20 Salina 100-200 - Lineaeffe Extreme Cast 4.40 180gr. - Okuma V-System 240 10-40g
    Favori Makine:
    Ryobi Proskyer Nose Power - Shakespeare Mach 1 XT
    En İyi Avı:
    Küçük beyaz; 7 cm. Kuzey batı Antartika Sığlıkları..
    Çok iri balık tebrikler.
    Avlak, yem, takım gibi bilgileride vermeniz site ve paylaşımcılık ruhu açısından daha doğru olacaktır.
     
  9. pupayelken

    pupayelken

    Mesajlar:
    4
    Şehir:
    muğla
    Favori Kamış:
    olta,zıpkın
    Ahh Ahhh

    İŞTE BU TAM BİR ŞANSSIZLIK ABİ :( BİR HAFTA SONU TATİL YAPALIM DEDİK SENDE YAPACAGINI YAPTIN BENSİZ GİTTİN :mad:
    AMA GÖRÜYORUM Kİ BENİMKİNİ YAKALAYAMAMIŞSIN DEMEK ŞANSIM DEVAM EDİYOR NASİP BU HAFTA GİDEBİLİRSEM BU KEZ SENİ GECERİM NEDE OLSA ACEMİ ŞANSI BENİMLE BERABER:D :D :D
     
  10. tebrikler üstadım güzel balık..
     
  11. beastseaman

    beastseaman

    Mesajlar:
    21
    Şehir:
    muğla
    Favori Kamış:
    olta,zıpkın
    En İyi Avı:
    Çipura 2,5 kg
    emre kardeşim yazdım ama yeterli olmadımı bilmiyorum yem olarak yengeç iki iğneli dip oltası ve avlak milas kıyıkışlacık köyü
     
  12. beastseaman

    beastseaman

    Mesajlar:
    21
    Şehir:
    muğla
    Favori Kamış:
    olta,zıpkın
    En İyi Avı:
    Çipura 2,5 kg
    evet kardeşim yazın sen genede olta takımlarını getir bu kadr büyük olmasada kiloluk filan bol çıkar.üretim çiftlikleri çok olduğu için balık bulma şansın fazla sadece dayanıklı yem kullanman lazım yoksa ısparoz iş yaptırmaz.benim tercihim genelde tırnak yengeç yani kenardan kaya altlarından filan topladığım küçük yemgeçler.Baş parmak tırnağı filan büyüklüğünde olduğu için öyle deniliyor.kenardan toplayabilirsin,hem bedava hem müthiş yem.
     
  13. alex

    alex

    Mesajlar:
    49
    Şehir:
    ödemiş/İzmir
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    3 Kg sazan
    tebrikler ! tek ama tam av olmuş.
     
  14. CIneKoP

    CIneKoP

    Mesajlar:
    693
    Şehir:
    41°00'N28°53'E
    Favori Kamış:
    MITCHELL Pro8000/ Lineaeffe 3,90/ + AlbaStar 3,5/ Daiwa GS9/ Misina Kurşun vs ;)
    En İyi Avı:
    Kofana(1990-1998) -Palamut(2006)-Martı(2003 o hala gözküyüzünde;))
    Tebrikler güzel av olmus
    Afiyet olsun
     
  15. beastseaman

    beastseaman

    Mesajlar:
    21
    Şehir:
    muğla
    Favori Kamış:
    olta,zıpkın
    En İyi Avı:
    Çipura 2,5 kg
    yok arkadaşlar tek değil yanında 6 veya yedi tanede 300-400 gr vardı sadece resimlerini çekmedim:D
     
  16. arda

    arda

    Mesajlar:
    72
    Şehir:
    ankara/milas
    Favori Kamış:
    el oltası/kamış 2.10 alba
    En İyi Avı:
    3kg çipura
    Taner abi bizim oranın meşhur çipuralarından birini de sen yakalamışsın:) Eline sağlık balık çok güzel
     
  17. Muratın Takası

    Muratın Takası

    Yaş:
    33
    Mesajlar:
    415
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    oltam
    En İyi Avı:
    Gelse :)
    Tebrikler kuzuyu gözünden vurmuşun abi :D
     
  18. korni

    korni koral

    Mesajlar:
    7.546
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    55 kg trakya kıvırcığı
    tebrikler maşallah
     
  19. Iskarmoz

    Iskarmoz

    Mesajlar:
    771
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    Her cins Olta
    En İyi Avı:
    1988 Dalyanköy Levrek 4.7 kg
    Tebrikler Taner. Çok güzel balık. 0.25 misina ile çekmesi harika bir zevk vermiştir. Çın çın ötmüştür misina..:):)
     
  20. paramecium

    paramecium

    Mesajlar:
    195
    Şehir:
    artvin-samsun
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    Levrek 2 kg
    Tebrikler kardeş güzel av olmuş