18 EYLÜL Trabzon Organizasyonu

Konu, 'Gerçekleştirilen Organizasyonlar' kısmında izzetbey tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. smyrna

    smyrna Sevil Kurtoğlu

    Yaş:
    53
    Mesajlar:
    7.772
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    olacak inşallah
    İzzet-Arda-Gürkan, eğer daha öncekileri kaçırmadıysam, bu ilk Trabzon organizasyonu olmalı sitede ;):) Öncelikle bu ilkiniz için, sonrada dostluk ve cici balıklarınız için kutluyorum hepinizi :) İnşallah daha geniş bir aile olmak yolunda ilerlersiniz :)
     
  2. izzetbey

    izzetbey

    Mesajlar:
    982
    Şehir:
    Trabzon
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    3,5kg Mığrı -700gr Somon-145gr Barbun-380gr Kötek-400gr Çupra
    Güzel dilek ve temennileriniz için teşekkür ederiz...Evet,bu ilkti.
     
  3. FOX

    FOX Onur

    Mesajlar:
    113
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    lineaeffe turnafresh 420..albastar 300
    Favori Makine:
    lineaeffe 4.20 okuma travertine 65..daiwa sweepfire 35 silverstar 3.50
    En İyi Avı:
    16 çinekop..5 kg istavrit
    süpermiş hakketten maalesef katılamadım ben :( işallah bidahaki sefere bende tutacam bunlardan..harikaymış..tebrikler...
     
  4. Avciperdeci

    Avciperdeci SeRDaR

    Mesajlar:
    7.433
    Favori Kamış:
    El Oltası
    çok güzel bir gün geçirmişsiniz. tebrikler arkadaşlar...
     
  5. mallaca

    mallaca Halil Barış Şengül

    Yaş:
    46
    Mesajlar:
    4.027
    Şehir:
    Bursa
    Favori Kamış:
    Makinalı kamış olta,her türlü el oltası,rapala
    En İyi Avı:
    Kiloluk mırmır,Kiloluk iskorpit
    Yahu nasıl bir istavrit öyle ya.maşallah
     
  6. izzetbey

    izzetbey

    Mesajlar:
    982
    Şehir:
    Trabzon
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    3,5kg Mığrı -700gr Somon-145gr Barbun-380gr Kötek-400gr Çupra
    İnşallah Onur tutarız tabiki

    Eyvallah Serdar'ım,kardeşim teşekkür ederim.İkizleri öp benim için...

    Hakikaten baya iri...
     
  7. postaci_61

    postaci_61

    Mesajlar:
    232
    Şehir:
    Trabzon/Beşikdüzü
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    rus kefali 9.35 kg
    tebrikler

    dostum sizleri tebrik ederim
    çok zevli bir av ğüzel bir muhabbet olmuş sizlerin yanın da olamazsakda internette sizleri ğörmek sizinle olmak kadar ğüzel
    Ne Mutlu Türküm diyene
    Ne Mutlu Karadeniz liyim diyene
    Ne mutlu Trabzonluyum diyene
     
  8. gülbaharlar

    gülbaharlar gulbaharlar

    Yaş:
    49
    Mesajlar:
    4.214
    Şehir:
    manisa
    Favori Kamış:
    el oltası, kamış
    En İyi Avı:
    13 kilo aynalı sazan
    izzet kardeşim güzel av olmuş tebrikler ailenede selamlar manisa tarafına yolun düşerse bekleriz kardeşim çadırından bende alacağım pratik
     
  9. adra

    adra

    Mesajlar:
    954
    vay-özlem-yenidenmi-hortladın-sen:):)
     
  10. izzetbey

    izzetbey

    Mesajlar:
    982
    Şehir:
    Trabzon
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    3,5kg Mığrı -700gr Somon-145gr Barbun-380gr Kötek-400gr Çupra
    Teşekkürler Gürol Abi seni de bekleriz bir gün...

    Çok teşekkür ederim,bir mukabil biz de sizi bekleriz herzaman ,çadır gerçekten pratik bir şey kesinlikle tavsiye ederim.Görüşmek dileğiyle...
     
  11. almora

    almora

    Mesajlar:
    1.175
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    10 gr kursun ,sinek iğne(dikkat kursuna)
    En İyi Avı:
    çipura (şans eseri de olsa tuttum ama:):)
    :D :D :D :D evet
     
  12. ufukkula

    ufukkula ufuk

    Yaş:
    35
    Mesajlar:
    1.537
    Şehir:
    İzmir
    En İyi Avı:
    Henüz yakalamamış olduğum
    Trabzon ekibinin oltasına sağlık...Tanışmak kaynaşma da güzel balıklar da..
     
  13. izzetbey

    izzetbey

    Mesajlar:
    982
    Şehir:
    Trabzon
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    3,5kg Mığrı -700gr Somon-145gr Barbun-380gr Kötek-400gr Çupra
    Teşekkürler Ufuk kardeşim...
     
  14. djgoldıe

    djgoldıe Gürkan

    Yaş:
    33
    Mesajlar:
    223
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    iş yapan tüm setler :)
    Favori Makine:
    Remixon
    En İyi Avı:
    2.5 kg levrek
    izzet abim hadi abi ne zaman balığa gidiyoruz ya abi ben öle duramam fazla ara veripte balıksız filan abi bi tarih vs belirleyelimde gidelim abim ava yani forumu ve mideleri balıksız bırakmayalım yani dimi abi :):)
     
  15. CoNTRoLLeR

    CoNTRoLLeR Bekir K.

    Mesajlar:
    807
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Linea Effe OYSTER CAST 4.20 mt. SURF kamış ve 60 lık 4 bilyeli noname makina.
    En İyi Avı:
    Balıkavı.net
    Tebrikler. Hem organizasyon hem av çok güzel olmuş. Umarım en kısa sürede tekrarlarsınız. Yakın olsaydı bende gelirdim :)
     
  16. izzetbey

    izzetbey

    Mesajlar:
    982
    Şehir:
    Trabzon
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    3,5kg Mığrı -700gr Somon-145gr Barbun-380gr Kötek-400gr Çupra
    Teşekkürler,her zaman bekleriz,misafir de ederiz...
     
  17. izzetbey

    izzetbey

    Mesajlar:
    982
    Şehir:
    Trabzon
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    3,5kg Mığrı -700gr Somon-145gr Barbun-380gr Kötek-400gr Çupra
    Yakında gideriz Gürkan,az işlerim var,biraz yoğunum...
     
  18. CoNTRoLLeR

    CoNTRoLLeR Bekir K.

    Mesajlar:
    807
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Linea Effe OYSTER CAST 4.20 mt. SURF kamış ve 60 lık 4 bilyeli noname makina.
    En İyi Avı:
    Balıkavı.net
    Eyvallah abi yolumuz trabzon' a düşerse gelmeden haber veririmm ;)
     
  19. passion

    passion

    Mesajlar:
    1.117
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    olta
    tebrikler izzet kardeşim....:)
     
  20. izzetbey

    izzetbey

    Mesajlar:
    982
    Şehir:
    Trabzon
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    3,5kg Mığrı -700gr Somon-145gr Barbun-380gr Kötek-400gr Çupra
    Eyvallah Engin kardeşim,selamlar nasılsın...
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.