21 Nisan 2007 İZMİR - Urla

Konu, 'Tekneden Balık Avcılığı' kısmında Salihreis tarafından paylaşıldı.

  1. Salihreis

    Salihreis Salih Günerergin

    Mesajlar:
    319
    Şehir:
    İZMİR
    Favori Kamış:
    sadece olta
    Favori Makine:
    okuma salina SA-65
    En İyi Avı:
    kaçan balık :-)
    C.tesi günü
    Rıza, Fahri ve ben sabahın erken saatlerinde Urla özbek köyünden, uzunada açıklarına çıktık.
    deniz -0-
    gerek mevsim itibariyle ve havanın çok durgun olmasıyla istenilen verimde değildi.
    yem; sülünez ve mamun,
    olta 496 4 nolu iğne
    yakalanan balıklar,
    1 adet 500 -600 grm civarı çupra,
    3 adet 200 - 250 grm. civarı mercan
    2 adet 500 grm civarır adabeyi ve iskorpit
    bol miktarda mandagöz, eşek isparozu, karagöz, (yaklaşık 4-5 kg civarı)

    öğlen saat 13,00 gibi avı bırakıp geri döndük,
    hava o kadar güzel di ki, şapkaya rağmen bir güzel yandık,
    dönüşte yaklaşık 2 saat sirti yapmamıza rağmen maalesef bir vuruş alamadan limana geldik.
    resim maalesef yok, makina yanımızda değildi...
     
  2. a.özcan16

    a.özcan16

    Mesajlar:
    672
    Şehir:
    bursa
    Favori Kamış:
    makaralı olta
    En İyi Avı:
    antenli mercan 2.150 gr
    ah ah salih abi akşam akşam memleketimi özlettin bana gidecek başka yer bulamadınmı:) yirmi sene oralarda avlandım. şaka birtarafa iyi av olmuş paylaşım için teşekkürler
     
  3. deePblue

    deePblue na

    Mesajlar:
    1.573
    Şehir:
    aa
    salih abi tebrikler :)
    istenilen verimde değil demişin ama Maşallah yine de.
    ben bu kadar balığı bi tutsam heralde 2 gün uyuyamam :D:D
     
  4. mufi

    mufi Muvaffak İŞMEN

    Mesajlar:
    3.332
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    kıyı balıkçılıgı standart malzeme oltakamışı ve makine
    Favori Makine:
    Daiwa GS 9
    En İyi Avı:
    her av iyidir yeterki usule uygun olsun
    Salih elinize saglık afiyet olsun..bereketi devamlı olur inşallah
     
  5. derya__kuzusu

    derya__kuzusu Manyak Müjdat :)

    Yaş:
    51
    Mesajlar:
    7.966
    Şehir:
    izmir/bornova
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    yayın 4,5 kg.-4,kg.Lambuka
    Salih abi Maşşallah iyi bir gün geçmiş bereketli olsun tebrikler .:)
     
  6. lojistik45

    lojistik45

    Mesajlar:
    387
    Şehir:
    Manisa-Merkez
    Favori Kamış:
    Olta,Zoka,Kamış,Çıkrık
    En İyi Avı:
    Sinarit, Levrek,Çipura
    Güzel av olmuş,tebrik ederim salih kardeşim:)
     
  7. AKIN74

    AKIN74

    Mesajlar:
    707
    Şehir:
    Karşıyaka / İzmir
    Salih Abicim afiyet olsun, güzel bir hafta sonu olmuş, daha da iyilerinin kısmet olmasını dilerim...;)
     
  8. korni

    korni koral

    Mesajlar:
    7.546
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    55 kg trakya kıvırcığı
    tebrikler elinize sağlık
     
  9. ufukkula

    ufukkula ufuk

    Yaş:
    37
    Mesajlar:
    1.537
    Şehir:
    İzmir
    En İyi Avı:
    Henüz yakalamamış olduğum
    Salih abi güzel av olmuş,diğerlerini geçtim de şu çupranın bir fotosunu koysaydın da güne daha güzel başlayassydık!! Abi makina almayı unutma yanına bir daha amannn!!:) :) :)
     
  10. reef1905

    reef1905 Akın

    Mesajlar:
    175
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    SHIMANO ALIVIO CX TELE SURF 4,20 MT 150 GR
    Favori Makine:
    SHIMANO EXAGE 6000 FA + E
    Selamlar ;

    Salih ağabey maşallah kısmetinizi almışsınız.Bu arada bronzlaşmayıda ihmal etmemişsiniz anlaşılan.Şansınız daim, avınız bereketli olsun.

    Saygılarımla.
     
  11. Yörük Efe

    Yörük Efe

    Mesajlar:
    735
    Şehir:
    İzmir==Hatay'dan
    Favori Kamış:
    Şimdilik Olta, Sonra Zıpkın ve Dalış takımı da olacak.
    En İyi Avı:
    Şimdilik Pek Dişe dokunur bir şey yok.
    Salih'cim Tebrikler. Güzel av olmuş. Bereketli olsun.
     
  12. Salihreis

    Salihreis Salih Günerergin

    Mesajlar:
    319
    Şehir:
    İZMİR
    Favori Kamış:
    sadece olta
    Favori Makine:
    okuma salina SA-65
    En İyi Avı:
    kaçan balık :-)
    tüm dostlara teşekkür ederim,
    umarım çok daha iyi avlar sizlere nasip olur...
     
  13. bmutlu

    bmutlu

    Yaş:
    49
    Mesajlar:
    679
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    asso,yozuri.prencess,rapala
    En İyi Avı:
    ILDIR 4 kg baracuda
    Sevgili salih abim eline koluna saglık yinede fena av olmamış suan bazı balıklar yumurtada ondan cok vurmuyor ama 1 hafta içinde yumurta dokme biticek daha iyi olucak mayıs ayıyla birlikte en kısa zamanda gorusmek dileğiyle selamlar
     
  14. akadam

    akadam Haluk

    Mesajlar:
    145
    Şehir:
    Manisa
    Favori Kamış:
    2 iğneli Sarkıtma Olta ve hırsızlı Zoka
    En İyi Avı:
    hala denizde olduğu için bi şey söyleyemiyorum.
    tebrikler, bende bi ara menteş açıklarında avlanmıştım ama bol bol izmarit ve istavrit almıştık... tekrar gitmek gerek bi ara...
     
  15. ömer65

    ömer65

    Mesajlar:
    695
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    sazan 2 kg
    ellerine saglık salihçim muhabbetiniz daim olsun afiyetle:)
     
  16. Mehmet PEKMEZCİ

    Mehmet PEKMEZCİ

    Mesajlar:
    736
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    olta
    Salih abi ellerinize sağlık. Ekibe tebrikler...
     
  17. smyrna

    smyrna Sevil Kurtoğlu

    Yaş:
    55
    Mesajlar:
    7.772
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    olacak inşallah
    Özbek' den arkadaşlarla ben de bir kez tekne gezintisine çıkmış ve hayran kalmıştım bölgeye :) Her şeyden önce bunun için imrendim gününüze :) Yanına avınız da eklenince geriye tebrik etmek kalıyor :) Ellerinize sağlık :)
     
  18. kılçık

    kılçık

    Mesajlar:
    43
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    oltacıyız
    En İyi Avı:
    orka 3 ton amma attım
    salih abi avlak yerimiz aynıymış özbek akkumdan mı çıkıyorsunuz birlikte avlanmayı çok isterim daima rastgele
     
  19. apapa

    apapa Alpaslan Şener

    Yaş:
    53
    Mesajlar:
    3
    Şehir:
    Salacak
    Merhabalar,

    ilk mesajımı buraya yazayım istedim, :rolleyes:
    bir gün bana da Urla da balık tutmak keyfi nasip olur inşallah
     
  20. gülbaharlar

    gülbaharlar gulbaharlar

    Yaş:
    51
    Mesajlar:
    4.214
    Şehir:
    manisa
    Favori Kamış:
    el oltası, kamış
    En İyi Avı:
    13 kilo aynalı sazan
    salih abi tebrikler bol avlarının devamını dilerim