24 aralık pazar beşiktaştan haberler

Konu, 'Denizlerimizden Güncel Av Raporları' kısmında NoFe@R!!! tarafından paylaşıldı.

  1. NoFe@R!!!

    NoFe@R!!!

    Mesajlar:
    551
    Şehir:
    Ne MUTLU TÜRKÜM Diyene
    Favori Kamış:
    TÜRK İCATLARI
    En İyi Avı:
    Kofana Tartmadım :)
    Bugun bayaa bı balık çıktı 5 6 kıloya yakın tuttuk
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 25 Aralık 2006
  2. Dicentrarhus Labrax

    Dicentrarhus Labrax

    Yaş:
    38
    Mesajlar:
    126
    Şehir:
    Adana
    Favori Kamış:
    zıpkın vardı beceremedim oltayla idare ediyorum...
    En İyi Avı:
    Tek kelimeyle LEVREK 1 kğ yeter bana :)
    :eek: orda daha balık kaldımı???? walla burdan cok gorunuyo... bereketli olsun abicim allah arttırsın bir an once balıksız kalalım...
     
  3. John Dory

    John Dory Emre

    Mesajlar:
    632
    Şehir:
    istanbul - bodrum
    En İyi Avı:
    Büyük beyaz 70 cl, İstanbul Boğazı
    Tayfun, güzel av olmuş. Balıkların boyları da fena değil. Bereketin bol olsun.
     
  4. NoFe@R!!!

    NoFe@R!!!

    Mesajlar:
    551
    Şehir:
    Ne MUTLU TÜRKÜM Diyene
    Favori Kamış:
    TÜRK İCATLARI
    En İyi Avı:
    Kofana Tartmadım :)
    Ben en tutanıydım benden cok tutanlar vardı kendıme bı tepsı ayırdım ve dıgerlerı de fakır olan komsularıma verdım benım yaptıgım kotu bı sey deıl bılıncsızde degılım hepsı de normal boyda kucuk degıl balıklar sırkulere uygun ve tuttugum balıklar o kadar fazla degıl
     
  5. ultrass

    ultrass

    Mesajlar:
    78
    Şehir:
    ali sami yen
    Favori Kamış:
    6 adet mutelıf kamıs ve makınalar 3 adet takım cantası
    En İyi Avı:
    antalya -side 13 kg kuzu
    tebrıkler

    tebrıkler harıka bır av olmus afıyet olsun
     
  6. NoFe@R!!!

    NoFe@R!!!

    Mesajlar:
    551
    Şehir:
    Ne MUTLU TÜRKÜM Diyene
    Favori Kamış:
    TÜRK İCATLARI
    En İyi Avı:
    Kofana Tartmadım :)
    Teşekkürler valla anlamadıgım bı seyler de çineklopllar oldu hiç umut etmezken çinekop çıktı hava karardı tam toplanıcam kıraceler kıyıda dolanmaya basladı gorur gormez salladım oltayı atar atmaz aldım saat 830 kadar durdum daha hala devam edıyordu ama artık yeter dedım bıraktım mustad 4 veya 5 capraz ığne çok fark edıomuş onu anladım balığı kendisi alıyor vurduğu anda üstünde kalıyor erdem yılmaz arkadaşımız saolsun :)
     
  7. Wolverine

    Wolverine Berke

    Mesajlar:
    160
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    Shimano Alivio BX 420
    Favori Makine:
    Shimano Beastmaster 7000 XTA
    En İyi Avı:
    Henüz avlamadığım
    Tebrikler istavriti tutmasını da yemesini de çok severim. Rastgele...
     
  8. balık hali tezgahları gibi.. tebrikler tayfun kardeşim..:)
     
  9. kral balıkçı

    kral balıkçı mustafa gedikoğlu

    Yaş:
    38
    Mesajlar:
    1.886
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    surf
    En İyi Avı:
    çino sarı lüfer istavrit izmarit zargana vs....
    tayfun ellerine sağlık bu gidişle beşiktaştaki balıkçılar seni oradan kovalayacaklar haberin olsun:D

    bu sene çinekopa bi anlam veremedik zaten kafanı takma en kötü avın böyle olur inşallah rastgele...............:)
     
  10. korni

    korni koral

    Mesajlar:
    7.546
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    55 kg trakya kıvırcığı
    balıklar şahane paylaşım için teşekkürler
     
  11. ahmetozdemir16

    ahmetozdemir16

    Mesajlar:
    185
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    Lüfer (Bana göre 1kg, arkadaşıma göre 400gr) :-))
    cuma...

    cuma gününün acısını iyi çıkarmışsın sevgili dostum. tebrik ederim.
     
  12. NoFe@R!!!

    NoFe@R!!!

    Mesajlar:
    551
    Şehir:
    Ne MUTLU TÜRKÜM Diyene
    Favori Kamış:
    TÜRK İCATLARI
    En İyi Avı:
    Kofana Tartmadım :)
    EE ahmet hocam kacarmı valla o kadar zevkli idi ki cumanın acısı cıktı dedıgın gıbı :)
     
  13. andezit

    andezit

    Mesajlar:
    49
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Çapari,kamış
    En İyi Avı:
    Torik,palamut,lüfer
    Tayfun kardeşim güzel av olmuş tebrikler.
    Ayrıca kendi yiyebildiğin kadar kısmını ayırıp diüerlerini balık yeme şansı az olan insanlarla paylaşmanda gerçekten çok hoş bir davranış bir tebrikte bunun için sana.
    Çinekoplarıda çapariylemi aldın kardeş yoksa yemlimi attın onu merak ettim.
     
  14. NoFe@R!!!

    NoFe@R!!!

    Mesajlar:
    551
    Şehir:
    Ne MUTLU TÜRKÜM Diyene
    Favori Kamış:
    TÜRK İCATLARI
    En İyi Avı:
    Kofana Tartmadım :)
    Çinekopları akşam 6 ıle 8:30 arası aldım yemli hırsızlı mantarlı dip oltası
     
  15. andezit

    andezit

    Mesajlar:
    49
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Çapari,kamış
    En İyi Avı:
    Torik,palamut,lüfer
    teşekkürler kardeş
     
  16. NoFe@R!!!

    NoFe@R!!!

    Mesajlar:
    551
    Şehir:
    Ne MUTLU TÜRKÜM Diyene
    Favori Kamış:
    TÜRK İCATLARI
    En İyi Avı:
    Kofana Tartmadım :)
    Beklerım bı gun beraber beşiktaşta avlanmak güzel oluyor :) gelmek isteyen arkadaşlara çaylar benden :)
     
  17. burhansagsen

    burhansagsen

    Yaş:
    51
    Mesajlar:
    49
    Şehir:
    istanbul - şişli
    Favori Kamış:
    ucuz kamış
    En İyi Avı:
    kaya balığı - 400 gr
    dün arnavutköy'de de çok güzel balık vardı... kıraçalar oldukça büyümüşler... boyları 10 cm civarındaydı... ileriye atmayı becerebilenler (becerebilenler diyorum, çünki her ileriye atma girişiminde birilerinin oltaları birbirine karıştı) iri istavrit ve çinekop (gerçek çinekop, yaprak değil) almayı başardılar...

    ben önceleri ince beyaz tüylü çapari ve 50 gr. kurşun ile 40-50 metre civarına atıyordum... bol miktarda küçük istavrit yakaladım... sonra ortalık iyice karıştı, bilen bilmeyen eline kamışı alıp sahile doldu... neticede pes ettim ve kıyıya yakın atıp kıraça tuttum... ama dediğim gibi kıraçalar artık istavrit olmuşlar... güzel bir gündü... :)
     
  18. erdemyılmaz

    erdemyılmaz ERDEM YILMAZ

    Yaş:
    43
    Mesajlar:
    2.357
    Şehir:
    İSTANBUL
    Favori Kamış:
    DURUMA GORE BİLDİGİM HER TÜRLÜ YASAL MALZEME
    En İyi Avı:
    EŞKİNE 1,5 KG.,56 CM. TURNA
    ahmet bu hafta beşiktaşmı yapalım ne gerçi adı sakıncalı ben orda balık tutamam ama genede denerim:D:D:D
     
  19. NoFe@R!!!

    NoFe@R!!!

    Mesajlar:
    551
    Şehir:
    Ne MUTLU TÜRKÜM Diyene
    Favori Kamış:
    TÜRK İCATLARI
    En İyi Avı:
    Kofana Tartmadım :)
    Aslında beşiktaş kabul etmez seni de ben bi kıyak yapıcam :D:D fenerbahçeli olunca balıklar da gidiyor :p:D:D gel bakalım beklerizz çay çorba :)her şey mevcut
     
  20. erdemyılmaz

    erdemyılmaz ERDEM YILMAZ

    Yaş:
    43
    Mesajlar:
    2.357
    Şehir:
    İSTANBUL
    Favori Kamış:
    DURUMA GORE BİLDİGİM HER TÜRLÜ YASAL MALZEME
    En İyi Avı:
    EŞKİNE 1,5 KG.,56 CM. TURNA
    yarın son bir kuleli yapcam zaten çinekopta bitti bitecek