8. İstanbul Organizasyonu (Teknede- 29.04.2007)

Konu, 'Organizasyon Duyuruları' kısmında Admiral tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Dışarıda çok güzel bir hava var,bahar bütün görkemiyle ve sihirli renkleriyle süslemiş tüm ormanları,caddeleri…

    İçimizde doğanın renklerini almış sanki,çalkalanır durur balık için..Artık vakti gelmiştir gayrı..Çıkartalım hazırlayalım havalandıralım çantalarımızı,kamışları temizleyip bakımlarını yapalım,vakit buluşma vaktidir,vakit Deniz vaktidir,vakit balık vaktidir..

    Haydi dostlar bir geleneksel organizasyonda daha birlikte olalım.!.

    Hamdi arkadaşımızla yaptığımız görüşmeler sonucunda Tekne ile çok şık olabileceğini düşündük,aşağıda tekne resimleri mevcut..Zaten arkadaşlarımız hatırlar,geçen sene aynı tekne ile çıkmış ve çok memnun kalmıştık..Teknenin boyu 20 metredir ve iki katlıdır.

    Daha önce aynı tekneyi 800 ytl karşılığında kiralamıştık,artık eski müşteri olduğumuz için 650 ytl gün boyu sabah belirleyeceğimiz saatten akşam karar vereceğimiz saate kadar kaptanlı olarak hizmetimize tahsis edilecektir.

    Bu teknede büyük bir mangal var arkadaşlar,dilerseniz ben şöyle bir açılım yapayım;

    Tekne fiyatı 650 ytl olduğuna göre kaba bir hesap yapacak olursak eğer 50 kişi katılmak istediğini düşünelim 13 ytl , 70 kişiden talep gelirse 9 ytl gibi bir ücreti olacaktır.Bu rakamlarda Şam’da kaysıdır..

    Sabah kahvaltısı için bir şey yazmaya gerek yok, herkes ya evinde yapabilir,yada yanında getirebilir.Ancak mangal için toplanacak paradan küçük bir ödenek ayırabilirsek yemek olayını da halletmiş oluruz..Bunu kararlaştırıp ne olabileceğini konuşabiliriz.Balık mı,tavukmu,et mi? Neyse karar veririz.

    Gelecek olan arkadaşlarımız yapılacak listeye isimlerini yazdırabilirlerse kaç kişi geleceğinin tesbitini hemen yaparak hayata geçirebiliriz.Bu arada bizim balıkçıya uğradım dün,bir baktım ki ne göreyim Kofana altı Lüfer üstü bir balık,bir hayli de almışlar,boğazdan!!
    Ne diyeyim, vira bismillah!!

    Tarih : 29 Nisan 2007

    Hareket saatleri :

    Sabah 8:30 Beykoz'da toplanılacak,Beykoz vapur iskelesi yanı(Meydan) 9:00 hareket saati...

    Sabah 9:00 İstinye'de toplanılacak 9:30 hareket saati...


    Rota :

    Teknenin demir atmaya müsait olduğu yerlerde !

    Sarıyer açıkları,Paşabahçe mevkii,Beykoz açıkları vs.

    Sürekli seyir halinde olmayacağız!


    Saygı ve sevgilerimle



     
  2. simendifer

    simendifer Sennur

    Mesajlar:
    9.177
    Şehir:
    İstanbul
    Biriiiinnççç :D

    1 - Sennur (simendifer)

    Herkes kendini yazsın Alman usülü :p Hayırlısı olsun :)
     
  3. Ah o gemide bende olsaydım, açık denizlere yol alsaydım... :D

    Şimdiden herkese iyi eğlenceler diliyorum, en büyüğünden kuzuları tutarsınız inşallah :)
     
  4. Hareket saatleri :

    Sabah 8:30 Beykoz'da toplanılacak,Beykoz vapur iskelesi yanı(Meydan) 9:00 hareket saati...

    Sabah 9:00 İstinye'de toplanılacak 9:30 hareket saati...


    Rota :

    Teknenin demir atmaya müsait olduğu yerlerde !

    Sarıyer açıkları,Paşabahçe mevkii,Beykoz açıkları vs.

    Sürekli seyir halinde olmayacağız!
     
  5. hakanozden

    hakanozden hakan

    Mesajlar:
    1.280
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    420 3 parça dam black panter //390 linefea tuornement surf
    Favori Makine:
    banax sx3000
    En İyi Avı:
    3,5 kg kalkan
    hamdi beşiktaş iskele buluşmaya daha elverişli orayada yanaşabilirler yanlışmı düşünüyorum
     
  6. Hakan geçen seferde İstinye'den binildi Beykoz'la karşı karşıya ve oraya tekne rahatlıkla yanaşabiliyor o yüzden...
     
  7. ERDAL METE

    ERDAL METE

    Mesajlar:
    10
    Şehir:
    ıstanbul
    Favori Kamış:
    olta kamıs
    En İyi Avı:
    600 gr kefal
    Tekne organizasyonu

    Herkese Selamlar !!
    29.04.2007 tarinde yapılacak olan organizasyona katılmak istiyorum.Beni İstinyeden katılanlar listesine eklemeniz rica olunur.
    Erdal METE - Bakırköy - IST
     
  8. Ekledim adınızı bana özelden telefon numaranızı yollarmısınız?
     
  9. feyyaz

    feyyaz

    Mesajlar:
    729
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    turna fresh 3,90 okuma
    En İyi Avı:
    Lufer
    Hamdiciğim,Feyyaz ve Eşi,ayrıca ne gibi bir şey yapacağımızıda kararlaştırırız.
    Desene buda Hamdi Baba Harekatı.
     
  10. mrcoruh

    mrcoruh

    Yaş:
    51
    Mesajlar:
    100
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Daiwa GS9 ve King 4.20 kamış
    En İyi Avı:
    lüfer
    Hüseyin abi 9. sıraya beni yaz Beykozdan bineceğim:)
     
  11. Sen el atarsan tamamlanır gibi gözüküyor;)
     
  12. Gelecek kişilerin listesi


    Beykoz'dan Binecekler

    1. Sennur (simendifer)
    2. Hüseyin (Admiral)
    3. Murat(Hüseyin'in kardeşi)
    4. Hamdi
    5. Emre (Hamdi'nin Kanka :p)
    6. Deniz
    7. Serhat Cenk
    8. Feyyaz(Talat)
    9. Sema (Talat beyin eşi)
    10. Tolga (Mrcoruh)

    İstinye'den Binecekler
    1. Tayfun(Nofe@r)
    2. Erdal Mete
    3. Hakan Özden
    4. Selçuk (akselberg)
    5. Alpay (sarılacivert)
    6. Yaşar(lacivertsarı)
    7. Suat(Pavurya)

    Gelecek arkadaşlar nereden bineceklerini bildirirlerse ona göre liste yapalım...

    Bende telefon numarası olmayan arkadaşlarda bildirirlerse irtibat kurmamız daha kolay olacaktır...
     
  13. TEKNOTURK

    TEKNOTURK Erkan

    Mesajlar:
    99
    Şehir:
    Afyonkarahisar
    Favori Kamış:
    Dam Salt-X SW Spin 270cm 10-40g
    Favori Makine:
    Okuma Epixor 40
    En İyi Avı:
    Levrek
    Hamdi Abi, beni de ekler misin. Geçen sefer sınavlarıma denk gelmişti bu sefer süper bir tarih...
    Geliyorum, geliyorum, geliyorum:)
    (istinyeden bineceğim)
     
    Son düzenleme: 12 Nisan 2007
  14. Erkan gelebildiğine çok sevindim..Ne taraftan alalım seni,bu yaka karşıyaka?
     
  15. TEKNOTURK

    TEKNOTURK Erkan

    Mesajlar:
    99
    Şehir:
    Afyonkarahisar
    Favori Kamış:
    Dam Salt-X SW Spin 270cm 10-40g
    Favori Makine:
    Okuma Epixor 40
    En İyi Avı:
    Levrek

    Ben de gelebildiğime sevinmene sevindim Hüseyin Abi :) Geçen sefer açıldığınızda bilgisayar başında bekledim fotoğraflar ne zaman gelecek,neler yapıyorlardır acaba diye. Bu sefer hiçbir meşguliyetim olmayacak inşallah ve sizlerleyim :) Şöyle açıktan sallayayım da torik, orkinos, kılıç ne varsa çekeyim artık :D
     
  16. Tamam Erkan, uzun olta yapacağız Lüfere;)
     
  17. TEKNOTURK

    TEKNOTURK Erkan

    Mesajlar:
    99
    Şehir:
    Afyonkarahisar
    Favori Kamış:
    Dam Salt-X SW Spin 270cm 10-40g
    Favori Makine:
    Okuma Epixor 40
    En İyi Avı:
    Levrek
    Abicim, nasıl olacağını bilmiyorum ama siteden MuratReis ve BurakReise takım hazırlattıracağım el birliğiyle istavrit harici bir balık tutturursunuz artık :) Organizasyondan haberleri olunca onlar da yazar zaten, gelirler onlar da zaten üçümüz pusuda bekliyorduk birlikte bi gemi ordanizasyonuna denk gelelim diye :)
     
  18. orcunhoca

    orcunhoca

    Mesajlar:
    1.054
    Şehir:
    istanbul/kuşadası
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    şansa bir ahtapot 1 kg. babakalede 400 gr. karagöz,80-90 cm pala.
    gelmeyi çok isterim ama bu sene vakit ayıramıyorum balığa. yaza kısmetse evlilik var. malum hazırlıklar çok yoğun. inşallah seneye aranıza katılacağım. hepinize iyi eğlenceler arkadaşlar.
     
  19. morrigan

    morrigan

    Mesajlar:
    314
    Favori Kamış:
    olta,çapari,kaşık,rapala,silikonlu yem vsvs..
    En İyi Avı:
    zargana-levrek-uskumru bide kaya balığı:)
    vallahi önceki tekne organizasyonunda yukaardaydım ve 1 dakika bile balık tutmayı bırakmadım yemedim içmedim balık tuttum :p ve nedense ne soğuk hissettim ne üşüdüm .sadece burnum musluğa dönmüştü:)
    çok eğlenmiştik sayenizde.. ki isanın sonunda yağmurda çamurda beni bozmaz yazın beni de abilerim ablalrım :D isteyeden efenim:)
    not: org. tarihine çok gün olduğu için değişiklikler olabilir olursa da 3 gün kala haber ederim en geç:)
     
    Son düzenleme: 12 Nisan 2007
  20. hakanozden

    hakanozden hakan

    Mesajlar:
    1.280
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    420 3 parça dam black panter //390 linefea tuornement surf
    Favori Makine:
    banax sx3000
    En İyi Avı:
    3,5 kg kalkan
    millet gelmeye başladı dün akşam açıldığı için konuyu pek okuyan olmadı sanırım
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.