SPOT BALIK, 'Hayata olta at!' SPOT BALIK, 'Hayata olta at!'
Cengiz Balıkçılık

8 yaşımda 14 kg aynalı sazan anısı

Konu, 'Av Hikayeleri' kısmında manblue60 tarafından paylaşıldı.

  1. manblue60

    manblue60

    Yaş:
    40
    Mesajlar:
    157
    Şehir:
    İSTANBUL
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    lüferlerrr
    slm arkadaşlar foruma yani katıldım.ismim ahmet Tokat'ın Zile ilçesinde Boztepe barajı vardır.ilk balık sevdam barajın yeni yapıldığı yıllardı ben daha 8 yaşındaydım abim birgün balığa giderken bende abimin arkasından ağlayarak bende gelcem işte diyordum abimde geri dönüp kızıyodu gelme tehlikeli diye.fakat sonra dayanamadı hadi gel diye işaret yapınca uçarak yürüyordum sanki.neyse barajın kenarına geldikten sonra abim 5 adet dip oltasını eliyle ileriye doğru fırlattı(o zaman kamış olayı yoktu ve ellerimiz yara olurdu atarken)oltaları attıktan sonra solucan ımız az olduğu için abim solucan kazmaya gitti.benide tembihledi suya yaklaşma diye.o gittikten sonra bende çamurla oynuyordum (çocukluk işte )bir zaman sonra oltala bakarken birinin olmadığını farkettim yalnızca 4 olta görünüyodu beşincisine baktığımda suyun içindeydi ve hemen koşarak misineyi elime aldım olta boş gibiydi yavaş yavaş çekiyordum .balık kıyıya kadar kendisi geldiğinden misine boş gibi geliyodu kıyıya yaklaştığında suyun yüzüne çıktı kocaman bir balıktı .binbir güçlükle dışarı çıkardım ve sürükleyerek ileri bi mesafeye götürdüm. ama oltayı üstüne basmaktan mahvetmiştim.abimden korkuyodum kızacak diye abim bir süre sonra geldi ve oltanın halini görünce bağırmmaya başladı bende balık tuttuğumu söyledim abim balığı görünce çok sevindi neyse fazla uzatmıyayım o bnelık 14 kg kadardı.(köyde kantarda tarttı abim)arkadaşlar odur budur 30 yaşına geldim tüm sevdam balık avı oldu hala devam ediyo .buraya üye olunca paylaşmak istedim işte .....görüşmek üzere
     
    Son düzenleme: 21 Ağustos 2006
  2. Sponsor

  3. darkdream1977

    darkdream1977

    Mesajlar:
    451
    Şehir:
    Tokat - Turhal (Samsun )
    Favori Kamış:
    mantarlı - makinalı takım
    En İyi Avı:
    yayın 8 kg ( elle :) )
    Hoş Geldin Toprağım

    Toprağım hoşgeldin.
    İmzamdan da anlayabileceğin gibi Turhal'danım .
    Yani aramızda 20 km. var.
    Anın güzel miş.Benimde boztepeye ait anılarım var.
    Ama o kadar büyük balık yakalayamadım Boztepe den .
    Göbek hizasına kadar suya girip mantarlı oltayla balık tutmak gerçekten hoştu.
    Şura bura epeydir gidemiyorum.6-7 yıl olmuştur herhalde.
    Bu hafta niyetim Boztepe'ydi ama işim saat 3 te bittiği için Pazar günü mecburen Turhal yakınlarında kaldım.
    Geçen hafta oraya giden arkadaşlar bi kaç sazan yakalamışlar,küsbeli takımla.


    Sen nerelere takılıyorsun ne iş yaparsın yaşın kaç bize kendini anlat ve imza ayarlarını yapki herkes seni tanısın
    Son olarak tekrar aramıza hoş geldin toprağım :)
     
  4. manblue60

    manblue60

    Yaş:
    40
    Mesajlar:
    157
    Şehir:
    İSTANBUL
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    lüferlerrr
    sevgili arkadaşlar

    profildeki 7.200 gr sazan sonradan ve bilinçli tuttuğum balıktır aynı zaman da şimdi öle balıklar kalmadı barajımızda 200 metrelik ağlarla mahvettiler saygılar
     
  5. manblue60

    manblue60

    Yaş:
    40
    Mesajlar:
    157
    Şehir:
    İSTANBUL
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    lüferlerrr
    hoşbulduk toprağım çok sevindim



    ben mantarlıyla denemedim orada artık küçük balıklar var orada kimse yasağa uymuyor başıbozukluk hakim boztepede yasak levhalarına atış talimi yapıyorlar .istanbulda yaşıyorum .artık burada avlanıyorum memlekete gitmiyorum uzun zamandır sadece anımı anlattım. saygılarımla profilimi düzelteceğim:) :)
     
  6. borayto

    borayto

    Mesajlar:
    166
    Şehir:
    istanbul
    hoş geldin arkadaşım

    güzel bir anı sanki ben yaşadım tekrar hoş geldin;) :)
     
  7. darkdream1977

    darkdream1977

    Mesajlar:
    451
    Şehir:
    Tokat - Turhal (Samsun )
    Favori Kamış:
    mantarlı - makinalı takım
    En İyi Avı:
    yayın 8 kg ( elle :) )

    İnan en iyisini yapmışsın İstanbula gitmekle. :)
    Buralar aynı tas aynı hamam.
    Adam gibi bir balık tutuyum diyosan ya Gelingüllü ye gideceksin yada Vezirköprü Altınkaya ya
    İkiside aşağı yukarı 180 - 200 km.
    Haa ufak mufak demez tutarım,adım sübyancıya çıksın önemli değil dersen hala derbent ve boztepe iş yapıyor
    :D
     
  8. oguzhan

    oguzhan

    Mesajlar:
    418
    Şehir:
    αηкαяα
    Favori Kamış:
    σℓтα
    En İyi Avı:
    1.5 кg αуηαℓı ѕαzαη
    Güzel bir av anısı olmuş

    O yaşta o balığı tutmak bir rekor olur herhalde

    Ayrıca aramıza hoşgeldin:D
     
  9. flazer

    flazer mehmet ali filizer

    Mesajlar:
    4.148
    Şehir:
    ESKİŞEHİR
    Favori Kamış:
    YILMAZ 90 LIK ZIPKIN SHEAKPER MAKARALI OLTA VEDE ALBA NIN KAMIŞLARI
    En İyi Avı:
    TATLI SUDA 43 KG AYNALI SAZAN(rüyamda)5,5kg aynalı sazan,6KG DÜZ SAZAN, DENİZDE 2KG MIGRI
    slmlar

    kardeşim ben de tokat zile boztepe barajında balığa çok gittim 4 sene boztepede babam görev yaptı ilk okul 4 e kadar orda okudum oralıysan benim pederi tanırsın temel hoca bi cevap yazarsan sevinirim selamlar mehmetali.filizer@gmail.com
     
  10. simendifer

    simendifer Sennur

    Mesajlar:
    9.177
    Şehir:
    İstanbul
    Merhaba, öncelikle hoşgeldiniz...

    Aşağıdaki linkten imza ayarlarınızı yaparak, isim, doğum yılı, bulunduğunuz şehir ve kan grubunuzu belirtirseniz seviniriz. Teşekkürler,

    http://www.balikavi.net/forum/profile.php?do=editsignature
     
  11. nazmix60

    nazmix60 NAZMİ

    Yaş:
    37
    Mesajlar:
    98
    Şehir:
    yalova-tokat/zile
    evet benim de balık sevdam amcam sayesinde boztepe de başladı.barajın ilk açıldığı yıllardı ve çok büyük balıklar çıkıyordu.hala inatla boztepe de büyük balık beklememin sebebi sanırım eski günlere,çocukluğuma duyduğum özlemdir. ancak ne yazıkki kalmadı boztepede öyle balıklar