SPOT BALIK, 'Hayata olta at!' SPOT BALIK, 'Hayata olta at!'
Cengiz Balıkçılık

Akvaryum bölmü....

Konu, 'Genel Konular' kısmında SüperAcemi tarafından paylaşıldı.

  1. SüperAcemi

    SüperAcemi

    Mesajlar:
    160
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Valla olta ile bir kaç kere avlandım.
    En İyi Avı:
    Bir keresinde 4-5 tane istavrit yakalamıştım..Haa birde yengeç...:)
    Akvaryum Bölümü
    Ben yeni katılım göstemiş bir üyeyim zaten belirttiğim gibi olta balıkçılığı veya zıpkın yani kısacası balıkçılık konusunda bilgisizim sizlerden bilgi almak paylaşım yapmak sizlerden birşeyler öğrenmek çok güzel olacak.Ancak iyi bir akvaryumcuyum diyebilirim o çok bilmiş bir sürü akvaryumcudan bu işi çok daha iyi bilir ve bu işi ticarete dökmem para için canlıların hayatını yok saymam.Bu anlamda akvaryum ilgisi olan arkdaşların sorularını cevaplamak sorunlarını gidermek isterim.Bir akvaryum bölümü açsak çok güzel olur düşüncesindeyim.Eğer olursa iyi bir paylaşım ortamı olur kanısındayım...Saygılar ve sevgiler.
     
    Son düzenleme: 29 Temmuz 2007
  2. Sponsor

  3. gülbaharlar

    gülbaharlar gulbaharlar

    Yaş:
    45
    Mesajlar:
    4.214
    Şehir:
    manisa
    Favori Kamış:
    el oltası, kamış
    En İyi Avı:
    13 kilo aynalı sazan
    ibrahim arkadaşım bu isteğini adminlerimiz okuyup değerlendireceklerdir banagörede güzel olur kanısındayım şimdiden selamlar kolay gelsin
     
  4. SüperAcemi

    SüperAcemi

    Mesajlar:
    160
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Valla olta ile bir kaç kere avlandım.
    En İyi Avı:
    Bir keresinde 4-5 tane istavrit yakalamıştım..Haa birde yengeç...:)
    Ali abi desteğin için teşekkür ederim....
     
  5. Huseyin Alp Arslan

    Huseyin Alp Arslan Huseyin Alp Arslan

    Yaş:
    49
    Mesajlar:
    3.370
    Şehir:
    Auckland/Yeni Zealanda
    Favori Kamış:
    olta ve oltadan baska hic bir sey
    En İyi Avı:
    22 kg Kingfish
    Akvaryum konusunda bir veri olarak goruslerinizi bekliyorum.
     
  6. eozsoyeri

    eozsoyeri Erdem Özsoyeri

    Mesajlar:
    1.976
    Şehir:
    İstanbul
    +1 Ben de evimde akvaryuma sahibim,böyle bir bölüm açılırsa güzel olur bencede..
     
  7. SüperAcemi

    SüperAcemi

    Mesajlar:
    160
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Valla olta ile bir kaç kere avlandım.
    En İyi Avı:
    Bir keresinde 4-5 tane istavrit yakalamıştım..Haa birde yengeç...:)
    Arkadaşlar olumlu olumsuz görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim.
     
  8. korni

    korni koral

    Mesajlar:
    7.549
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    55 kg trakya kıvırcığı
    namık abiye sormam lazım:D
     
  9. SüperAcemi

    SüperAcemi

    Mesajlar:
    160
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Valla olta ile bir kaç kere avlandım.
    En İyi Avı:
    Bir keresinde 4-5 tane istavrit yakalamıştım..Haa birde yengeç...:)
    O tanıdığım kadarıyla Akya Baracuda hatta Marlin Kılıç için atan bir kalbe sahip:) akvaryum küçük gelecektir ona....:D
     
  10. oz0735

    oz0735 Özkan

    Yaş:
    32
    Mesajlar:
    732
    Şehir:
    ankara/yenimahalle
    Favori Kamış:
    olta ve zıpkın
    En İyi Avı:
    28.2 kg sarıkuyruk(kuzu);4.7 kg levrek;1.5kg kofana;4.5 kg deniz turnası;2cm gümüş(alanya)
    evet aslında çok güzel olur..ben ve kankam haukide akvaryum balığı üreiminde çalıştık ve kendimize güvenecek kadar bilgimiz var.elimizden gelen yardımıda yaparız...
     
  11. SüperAcemi

    SüperAcemi

    Mesajlar:
    160
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Valla olta ile bir kaç kere avlandım.
    En İyi Avı:
    Bir keresinde 4-5 tane istavrit yakalamıştım..Haa birde yengeç...:)
    Sağolun arkadaşlar....
     
  12. Benim akvaryumum yok ama;)
    işyerindeki küçük havuzda sazan besliyorum ;)
    Büyük yangın havuzunada geçen yıl 2 tane yayın attım;)
    Yayınları zaman zaman görüyorum baya büyüdüler.Havuzda kurbağa kalmadı:D :D :D attığımda 3'er kilo civarındaydılar şimdi çok büyümüşler
    akşamüstü hava kararırken sesleri duyuluyor
     
  13. SüperAcemi

    SüperAcemi

    Mesajlar:
    160
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Valla olta ile bir kaç kere avlandım.
    En İyi Avı:
    Bir keresinde 4-5 tane istavrit yakalamıştım..Haa birde yengeç...:)
    Cidden sazan yayın mı attın abi ? Oooo sen aşmışsın abi ya...:p Valla aslında benim rüyalarım koooocaman bir gölet oluşturup içine yayın sazan turna akbalık kefal levrek vs hepsinden doldurmak ve üretmek ardından aradabir tutup tutup geri salmak.......Ne güzel olurda önce çok para lazım gölet sahibi olmak kolay değil malum....:eek:
     
  14. Kelanj

    Kelanj

    Mesajlar:
    1.199
    Şehir:
    ankara
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    7.5 kg.Sazan.
    Akşama ordayım mangalı hazırla.:D :D
     
  15. xDJx

    xDJx Mehmet Kundak

    Yaş:
    54
    Mesajlar:
    407
    Şehir:
    AFYONKARAHİSAR
    Favori Kamış:
    Oltalarım
    En İyi Avı:
    El oltası ile Turna 7kg. sazan 6kg. yayın 7kg.Yılanbalığı 2.65kg.Alabalık 1.12kg.
    Bende Akvaryumumu tanıtayım sizlere olmazsa;
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG]

    Umarım beğenirsiniz:)
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 31 Temmuz 2007
  16. MESUT_GULAN

    MESUT_GULAN mesut

    Yaş:
    48
    Mesajlar:
    719
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    çuvalla MAVRAKİ
    ben yokken neler olmuş ..
    bir yenilik daha güzel olmuş,avladıgmız gibi bakmasıda zevkli bende uzun zamandır balık besliyorum,zaman zaman ara verdigim dönemler oldu.

    şimdi ciklet besliyorum ...

    dinlendirici bir hobi herkese tavsiye ederim:)
     
  17. hauki

    hauki mustafa cecen

    Yaş:
    32
    Mesajlar:
    1.716
    Şehir:
    finlandiya-jarvenpaa-tr alanya
    Favori Kamış:
    olta ve zipkin
    En İyi Avı:
    görup de tutamadigim balikti
    merhaba bende eski akvaryumculardanim eski uretim yapmisligimda var 50 yillik bir ureticinin yaninda ve bir kac akvaryum buyumuz tarafindan yetistim 2-3 yildir akvaryumdan uzaktayim....kankam ozkan ile birlikte sizinle bilgi paylasabiliriz burda...tatli ve tuzlu su akvaryumlarinda akdeniz akvaryumlarinda filtre sistemlerinde uretimde yem hazirlamda ne istersen....ozkan ve ben 10 yilin ustunde bir calismisligimiz var musterilerim halen arar...sizinle hem fkirde olup hasta veya sorunlu balik satmadim hic ve her zaman bilgilendirdim musterimi...
    saygilarimla
     
    Son düzenleme: 30 Temmuz 2007
  18. SüperAcemi

    SüperAcemi

    Mesajlar:
    160
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Valla olta ile bir kaç kere avlandım.
    En İyi Avı:
    Bir keresinde 4-5 tane istavrit yakalamıştım..Haa birde yengeç...:)
    İnşallah güzel olacak...Çiklitler iyi hoştur ama şuan bilen bimeyen almaya başladı çok zaiyat veriliyor üzülüyorum valla...Paylaşımalrınızı bekleriz...

    Çok güzel akvaryumun yanında duran tatlı kız sizin kızınız mı? Allah bağışlasın o daha tatlı ama.....

    Teşekkürler desteğinizi görmek çok güzel, keşke tüm akvaryumcular sizin gibi olsa....
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 31 Temmuz 2007
  19. Mangal bölümü bahçede:D :D
    Aıpsın abi sen gel gerisi kolay;)
     
  20. Huseyin Alp Arslan

    Huseyin Alp Arslan Huseyin Alp Arslan

    Yaş:
    49
    Mesajlar:
    3.370
    Şehir:
    Auckland/Yeni Zealanda
    Favori Kamış:
    olta ve oltadan baska hic bir sey
    En İyi Avı:
    22 kg Kingfish
    Oncelikle kucugumuzu Allah(cc) bagislasin.Nesirin sey oyle...:)


    Mehmet Bey bu super bir akvaryum, baliklar cok guzel, envai cesit.
    Keske boyle sutun gibi linkler verecginize guzel bir konu acip, icersindeki baliklari tanitan, onlarla paylastiginiz duygulari anlatan bir paylasim cikarsaydiniz.Pek cok insan bu linkleri acip bakmaz ama oteki turlu herkes bu guzelliklerin tadina varir.

    Keyifle kalin...Muthis bir akvaryum.
     
  21. xDJx

    xDJx Mehmet Kundak

    Yaş:
    54
    Mesajlar:
    407
    Şehir:
    AFYONKARAHİSAR
    Favori Kamış:
    Oltalarım
    En İyi Avı:
    El oltası ile Turna 7kg. sazan 6kg. yayın 7kg.Yılanbalığı 2.65kg.Alabalık 1.12kg.
    Hocam çok teşekkür ediyorum bu başlık Akvaryum bölümü için ilk adım oldu eh talepte görüyor sanırım 30 yıla yakın Petshop işletmeciliği ve üretimhane ile yaptığım uğraşıların neticesinde edindiğim tecrübelerimi seve seve büyük bir mutlulukla sizlerle paylaşırım tabiki,yukarıda resimlerini eklediğim tankta yaklaşık 24 farklı çeşit balık ve 16 farklı türden bitki ile 5 farklı türden su canlısı yaşamakta ayrıntıları Akvaryum Bölümü başlıklı bir forum açarsa yönetim elimden geldiğince resimli olarak eklerim.
    saygılar...