SPOT BALIK, 'Hayata olta at!' SPOT BALIK, 'Hayata olta at!'
Cengiz Balıkçılık

Akyarma Baraji

Konu, 'Göller, Barajlar ve Akarsular' kısmında ETAYLAN tarafından paylaşıldı.

  1. ETAYLAN

    ETAYLAN Erhan TAYLAN

    Yaş:
    42
    Mesajlar:
    71
    Şehir:
    ankara
    Favori Kamış:
    SHIMANO COMPRE SPINNING
    Favori Makine:
    Pflueger President Spinning
    En İyi Avı:
    turna
    Arkadaşlar Selam.akyarma Barajina Baliğa Gitmeyi Düşünüyorum Bura Hakkinda Bilgisi Olan Varmi. Kafal çikiyo Diyorlar Ama,turnada Yeni Atmişlar Farkli şeyler Söylüyorlar .giden Arkadaşlar Varsa Bilgilendirlerse çok Sevinirim,şimdiden Teşekkürler:)
     
  2. Sponsor

  3. emrecan

    emrecan Emrecan

    Yaş:
    31
    Mesajlar:
    555
    Şehir:
    ankara
    Favori Kamış:
    Shimano
    En İyi Avı:
    turna 95 cm
    erhan abi bende sana bi soru soruyum bu baraja nasıl gidilir ve merkeze kac km
    teşekkürler...:D
     
  4. ETAYLAN

    ETAYLAN Erhan TAYLAN

    Yaş:
    42
    Mesajlar:
    71
    Şehir:
    ankara
    Favori Kamış:
    SHIMANO COMPRE SPINNING
    Favori Makine:
    Pflueger President Spinning
    En İyi Avı:
    turna
    kardeşim kızılcahamamı 10km kadar geçiyorsun eski gişeleri geçtikden sonra sağa yol ayrılıyo karşında barajın savağını görürsün ben de 1 kere gittim çok iri kefal çıktığını söylüyorlar bakalım perşembe şansımızı deneyeceğiz.iş yapmazsa eğrekkaya'yadönerim artık
     
  5. emrecan

    emrecan Emrecan

    Yaş:
    31
    Mesajlar:
    555
    Şehir:
    ankara
    Favori Kamış:
    Shimano
    En İyi Avı:
    turna 95 cm
    abi sonuç noldu merak edeyoruz........:D.........????
     
  6. ETAYLAN

    ETAYLAN Erhan TAYLAN

    Yaş:
    42
    Mesajlar:
    71
    Şehir:
    ankara
    Favori Kamış:
    SHIMANO COMPRE SPINNING
    Favori Makine:
    Pflueger President Spinning
    En İyi Avı:
    turna
    arkadaşlar çok üzgünüm işim çıktı gidemedimbu hafta ortası niyetim var.en kısa zaman da sizi bilgilendireceğim