SPOT BALIK, 'Hayata olta at!' SPOT BALIK, 'Hayata olta at!'
Cengiz Balıkçılık Kolay Av

ali abiden kaçatım ve balığımı yakaladım hehe...

Konu, 'Denizlerimizden Güncel Av Raporları' kısmında kansu tarafından paylaşıldı.

  1. kansu

    kansu

    Mesajlar:
    239
    Şehir:
    istanbul/büyükçekmece
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    vatos yaklaşık 2 kilo vardı.
    ali abi beni yakalayamadın ama ben balıkları yine yakaladım...hemde bak bitanede ne yakaladım??????*:eek: :eek:

    [​IMG]



    [​IMG]
     
  2. Sponsor

  3. olcay

    olcay

    Yaş:
    41
    Mesajlar:
    149
    Şehir:
    Denizli
    Favori Kamış:
    Olta...
    En İyi Avı:
    Kral LEVREK
    Masallah dil baligi da almissin... afiyet olsun Kansu :)
     
  4. kansu

    kansu

    Mesajlar:
    239
    Şehir:
    istanbul/büyükçekmece
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    vatos yaklaşık 2 kilo vardı.
    o dil balığı değil olcay abicim o kalkan.
     
  5. ergen

    ergen

    Mesajlar:
    36
    Dil???

    Olcay, her gördügün Yassibaligi Dil Baligi sanma:p

    Rasgele
     
  6. Muratın Takası

    Muratın Takası

    Yaş:
    31
    Mesajlar:
    415
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    oltam
    En İyi Avı:
    Gelse :)
    güzel av olmuş, kalkanda ayrı bir hava katmış :)
     
  7. Efe

    Efe

    Mesajlar:
    98
    Şehir:
    Istanbul
    Favori Kamış:
    Banax SX5000, DAM Spezipower 3.50
    Ellerine saglik guzel av olmus. Kalkan da yarasin. Ayiptir sormasi ne buyuklukte bi kalkan o?
    Bu arada ben de kurucesmeden anca 1-1.5 kilo kadar istavrit alabildim o kadar. Luferi denedim ama i ihhh.
     
  8. kansu

    kansu

    Mesajlar:
    239
    Şehir:
    istanbul/büyükçekmece
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    vatos yaklaşık 2 kilo vardı.
    kalkan idare der çok büyük değil.
     
  9. güneyli

    güneyli

    Mesajlar:
    418
    Şehir:
    mersin
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    70 cm Baraküda
    Tebrikler kansu..
    mırmırlar,zarganalar ne güzel pırıl pırılda o zırhmıdır kalkanmıdır acayip duruyo fotoda...Flumu çıkmış yoksa zaten mi böyle o balık..
    Birde kalkan için boy limiti vardı herhalde..seninkide bayaa ufak duruyo ne iş...(bir açığını yakalayabilirmiyiz acaba..olmııcak başka türlü:D :D :D )
     
  10. Efe

    Efe

    Mesajlar:
    98
    Şehir:
    Istanbul
    Favori Kamış:
    Banax SX5000, DAM Spezipower 3.50
    O zaman soylenecek tek sey, ohhh yarasin afiyet seker olsun. Tekrar tebrikler.
     
  11. kansu

    kansu

    Mesajlar:
    239
    Şehir:
    istanbul/büyükçekmece
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    vatos yaklaşık 2 kilo vardı.
    yakından çektiğim için fluçıktı biraz.ama çok küçük değil.
     
  12. güneyli

    güneyli

    Mesajlar:
    418
    Şehir:
    mersin
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    70 cm Baraküda
    Tabi tabi..büyük çıksın diye sokmuşun objektifi balığın göbeğine..:D :D :D
    (o balığı bana yollarsan kimse görmeden silerim bu mesajları:D :D :D )

    Duyduğuma göre kalkan fiyatı restoranda oldukça pahalıymış..
    Çokmu lezzetli bu balık yoksa ayrı bir olayımı var...:confused:
     
  13. kansu

    kansu

    Mesajlar:
    239
    Şehir:
    istanbul/büyükçekmece
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    vatos yaklaşık 2 kilo vardı.
    valla irfan abi ebnde hiç yemedim o balıkta yavru zaten ufacık bişeydi.bende resim çekip saldım arkadaşlar okadar balığı katletmem özellikle kalkanı.
     
  14. Efe

    Efe

    Mesajlar:
    98
    Şehir:
    Istanbul
    Favori Kamış:
    Banax SX5000, DAM Spezipower 3.50
    Eger dedigin gibi yavruysa iyiki salmissin... Benim yedigim en lezzetli balik diyebilirim. 1. Kalkan 2. Sinarit 3. Lagos... Yavruyken kalkan makbul degildir. Bol oldugu donemlerde bile pazarda kilosu 25 YTLnin altina pek dusmez.
     
  15. Sevgili Kansu;
    Yİne nasipli dönmüşsün bakıyorum...
    Fakat kafam kalkana takıldı sanki bana ufak geldi bildiğin üzere denizlerimizde artık kalkan iyice azalmakta.
    Gördüğüm kadarı ile de tahminimce 25-30 cm var yok gibi senin gibi bilinçli bir avcının bunu fark edeceğini ümit ederek gerekeni yapmış ve onu tekrar geri salmış olduğun için teşekkürler
     
  16. kansu

    kansu

    Mesajlar:
    239
    Şehir:
    istanbul/büyükçekmece
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    vatos yaklaşık 2 kilo vardı.
    sevgili ahmet abicim balığın boyunu yanlış görmüşsün balık taş çatlasa 15 cm ydi.tabiki bu boydaki bi balığıda almak sportmenliğe aykırı.
     
  17. allita

    allita atilla gülbeyaz

    Mesajlar:
    38
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    lüfer 10 tane
    bu resimler de kansuya başka balık tutamıyorsun diyen arkadaşlara kapak olsun
     
  18. Dostum biz kansuya başka balık tutmıyorsun demedik ki
    biz kendini tuttuğun balıkların haricinde de balıkları tutabilmen için değişik takımlarla değişik balıklar tutarsın bunu dene dedik.
    Yani kısaca bir adım daha ileri git dedik. Çünkü Kansu yanlızca balık tutmak istiyor. Bunun farkına vardığımız için söyledik.
    Ayrıca bu şekilde bir yaklaşımda bulunmakla yine ateşe körükle gitmeye benzemekte.
     
  19. kansu

    kansu

    Mesajlar:
    239
    Şehir:
    istanbul/büyükçekmece
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    vatos yaklaşık 2 kilo vardı.
    yaw arkadaşlar yine tuttuğum balıklar yalan olacak bırakın kavga etmeyi aranızda of yaa bidaha koymıcam hee.
     
  20. smyrna

    smyrna Sevil Kurtoğlu

    Yaş:
    51
    Mesajlar:
    7.771
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    olacak inşallah
    Kansu sen işe ne zaman başlıyorsun :D Artık kıskanmaya başlayacağım :D Tebrikler :D
     
  21. Sevgili Kansu;
    Haklısın bu tip konuşmalar ile senin açtığın konu dağılıp gidecek...
    Fakat arkadaşlarımızda bu tip ön eleştirilerini yeni bir konu altıda yaparlarsa bizlerde buradan cevap yazmak zorunda kalmayacağız.

    Özellikle sana karşı bir tavrımın olmadığı belirtir senden ayrıca özür dilerim

    Haaaa.. birde sakın resim eklemeyeceğim gibi saçma kelimeler duymak
    istemiyoruz....:) :)