SPOT BALIK, 'Hayata olta at!' SPOT BALIK, 'Hayata olta at!'
Cengiz Balıkçılık

az ve öz

Konu, 'Denizlerimizden Güncel Av Raporları' kısmında bmutlu tarafından paylaşıldı.

  1. bmutlu

    bmutlu

    Yaş:
    44
    Mesajlar:
    679
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    asso,yozuri.prencess,rapala
    En İyi Avı:
    ILDIR 4 kg baracuda
    PAZAR SABAH ERKENDEN KUZENIM BULENT ABIYLE BIRLIKTE SIGACIGA GITTIK ERKEN SAATLERDE HEM HAVA KARANLIK HEMDE SERT OLDUGU İÇİN İLK SAATLERDE LİMANIN İÇİNDEN ATTIK AMA UFAK KAYA BALIGI TIKLAMALARINDAN BASKA BİRSEY YOKTU SONRA MEZARLIGIN ALTINA HERZAMANKI YERİME GİTTİM 1 MADYA 1 YENGEC BIRAKMA YAPTIM COK GECMEDEN YENGECE BİR ASILIS GELDİ GUSEL BİR DENİZ CİPRASI ASAGI YUKARI 500 GR İĞNEM HERMANKİ GİBİ 1521 MUSTAD 3 NUMARA SELAMLAR

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Sponsor

  3. Mutlu Kardeş
    Seferihisar ve aynı yer demi....
    Tebrikler kardeşim...
    Bayağı da yakışıklı imiş yani...

    Namık-Mehmet bakın buna çipura derler
    Sizinkisi LİDAKİ (liduş)
     
  4. excalibur

    excalibur

    Mesajlar:
    774
    Şehir:
    Antalya
    Favori Kamış:
    olta
    Antalya'da bizimki gibilerine baba çipura derler hatta dede :D
     
  5. Deme beee:D :D :D

    Mutlu kardeş bizde nediyorlar....
     
  6. bmutlu

    bmutlu

    Yaş:
    44
    Mesajlar:
    679
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    asso,yozuri.prencess,rapala
    En İyi Avı:
    ILDIR 4 kg baracuda
    bekleriz abi herzaman ister kıyı ister tekne yaparız
     
  7. güneyli

    güneyli

    Mesajlar:
    418
    Şehir:
    mersin
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    70 cm Baraküda
    Hayat çizgin bayaa uzun ve başarılı geçecek..ufukta bol para çoluk çocuk ve yine dede çipuralar görünüyor...O elmi tutuyor bu çipuraları hay Allahım yaa..tutup öpmek lazım:) Tebrikler..valarının devamını bekleriz mutlu hocam..
     
  8. bmutlu

    bmutlu

    Yaş:
    44
    Mesajlar:
    679
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    asso,yozuri.prencess,rapala
    En İyi Avı:
    ILDIR 4 kg baracuda
    abi ben dede çipralar hakkında son noktayı koydum sanıyordum :D
     
  9. tebrikler mutlu güzel balık..:)
     
  10. Mehmet PEKMEZCİ

    Mehmet PEKMEZCİ

    Mesajlar:
    736
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    olta
    Hah geldim.

    Kıyıdan balık avına herzaman varım. Namık sen bir gelde mutlu yakalsın çupraları biz seyredelim. En azından bol bol sohbet ederiz.

    Ahmet çupra abicim çupra. Mahir Amca' ya da aynısını yaptın. Çupra abicim onlar:D :D

    Kiloluktan aşağısına çupra dememe devri eskidenmiş. Kiloluğu yakalanınca nasıl yuvalarından fırlıyor gözlerimiz. :D :D :)
     
  11. diyafram

    diyafram Selçuk ÖZŞENER

    Mesajlar:
    503
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Lineaeffe s-curve surf kamış 4.50
    Favori Makine:
    OKUMA POWER LINER PL 865 MAKİNE
    En İyi Avı:
    Mırmır 2.2 kg
    Allah herkese nasip etsin bu yavrucaktan.
    Tebrik ederim.
     
  12. İtirazın mı var Lidaki dedikse lidakidir....:D :D
     
  13. bmutlu

    bmutlu

    Yaş:
    44
    Mesajlar:
    679
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    asso,yozuri.prencess,rapala
    En İyi Avı:
    ILDIR 4 kg baracuda
    en azından kaba lidaki olsun emeğe saygı :D
     
  14. Mehmet PEKMEZCİ

    Mehmet PEKMEZCİ

    Mesajlar:
    736
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    olta
    Ümit bu modluğu sen mi verdin Ahmete. Yaktın bizi be abicim yaktın.:D
     
  15. excalibur

    excalibur

    Mesajlar:
    774
    Şehir:
    Antalya
    Favori Kamış:
    olta
    Mutlu hocam parlıyor yani çipuran , maşallah :)
     
  16. cognitor

    cognitor

    Mesajlar:
    41
    Şehir:
    İstanbul-Moda
    Favori Kamış:
    Sadece olta
    kardeş el kadar çupraya nasıl kıydın:)
     
  17. rainman

    rainman

    Mesajlar:
    93
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    her türlü olta
    Mutlu abi sen kiloluk çipuralardan aşağı inmezdin. Noldu nazar felan mı deydi abi? Ama güzel bi çipura Ellerine sağlık...
     
  18. oaydinc

    oaydinc

    Mesajlar:
    160
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    Olta
    En İyi Avı:
    Levrek 1,5 kilo
    Son noktayı koyuyorum bu balık el kadar( zaten fotoğrafta eli görüyoruz) çipura ile lidaki arasında benliğini bulamamış blue çağında bir balıktır.:D :D Tebrikler...
     
  19. oaydinc

    oaydinc

    Mesajlar:
    160
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    Olta
    En İyi Avı:
    Levrek 1,5 kilo
    Zor değil Namık abi balığın yüzündeki sivilcelere bak anlarsın :D ;)
     
  20. Numan

    Numan

    Mesajlar:
    613
    Şehir:
    ANKARA
    Favori Kamış:
    10 bilyali Müftelif Makinalar, Müftelif Atarlarda ve uzunluklarda kamışlar. Kasnak Dip oltaları.
    En İyi Avı:
    Sazan 4 kg, 2,5 kg Sazan, 1,4 kg Sazan
    Diyecek birşey yok ne dede ne baba tosun gibi çupra bu süper bu arada dede öldii :D:D
     
  21. bmutlu

    bmutlu

    Yaş:
    44
    Mesajlar:
    679
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    asso,yozuri.prencess,rapala
    En İyi Avı:
    ILDIR 4 kg baracuda
    sevgili olgay bu cins balıklar bluğ cagını 300 gr'ı bulunca atlatıryor