Balıklıovada LEVREK avı

Konu, 'Kıyıdan Balık Avcılığı' kısmında selimlee tarafından paylaşıldı.

  1. selimlee

    selimlee

    Mesajlar:
    199
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    kıyıdan3 mt.10cm.suda1200gr.levrek
    merhaba arkadaşlar .ben her sene balıklıovaya giderim.Orda engüzel levreği halk plajının olduğu yerde tutuyorum.Akşam üstü liman içinden yemlik kayabalığı tutuyor ve sepette canlı tutuyorum.akşam güneş battıktan sonra hava kararmadan 3 4 tane bırakma oltamı suya veriyorum. veriyorum dedim çünki elimle bırakıyorum.bir gecede 4 5 levrek alabiliyorsunuz.Avlandığım yer tam olarak BALIKLIOVA HALK PLAJInın solunda denize doğru 8 10 mt. bir beton çıkıntısı var.Onun sol tarafı 25 30 cm.derinliğinde ara ara kum çakıl ve ince yosunluk.denize girerek yosunların az olduğu 1metrekere parçalar var oralara bırakabilirsiniz.kıyıdan 10 15 mt. arası.gece orada sülüneslede aynı noktalardan levrek alabilirsiniz. rastgele.
     
  2. paylaşım için teşekkürler..

    en yakın zamanda tekrar deneyeceğim.. dediğin noktayı biliyorum:)
     
  3. TuRKLoRD

    TuRKLoRD Polat

    Yaş:
    47
    Mesajlar:
    277
    Şehir:
    İzmir
    Favori Makine:
    Banax sx 5000
    Bilgiler için teşekkürler...

    Bu aralar gitmeyi düşünüyorduk zaten balıklıovaya.iyi oldu verdiğin bilgi...
     
  4. ufukkula

    ufukkula ufuk

    Yaş:
    37
    Mesajlar:
    1.537
    Şehir:
    İzmir
    En İyi Avı:
    Henüz yakalamamış olduğum
    Teşekkürler değerli bilgiler için.
     
  5. passion

    passion

    Mesajlar:
    1.117
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    olta
    paylaşımın için tşk ler....:)
     
  6. selimlee

    selimlee

    Mesajlar:
    199
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    kıyıdan3 mt.10cm.suda1200gr.levrek
    ben haziran başından önce denemedim orayı yanlız arkadaşlar.Çipura en iyi nerde çıkıyor biliyormusunuz arkadaşlar oralarda
     
  7. selimlee

    selimlee

    Mesajlar:
    199
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    kıyıdan3 mt.10cm.suda1200gr.levrek
    balıklıovaya gelmeden önceki son koyu hepiniz bilirsiniz.okullar tatil olunca orası çadırla dolar.Hatta kullanma suyu olarak kulanılan birde su kuyusu var orada arkadaşlar.o koyun en son noktasından 150 200 mt. kadar buruna gidin.orada örülmüş bir duvar göreceksiniz.o duvarı ben ördüm rüzgardan korunmak için.geçen yıl orada avlandım okullar kapanmadan 1 hafta önce haziranın başı ve hafif lodos esiyordu.HAVA ALÇAK BASINÇLIYDI ve su seviyesi biraz yüksekti.c.tesi akşam üstü oradaydımgece ise deniz çarşaftı.oraları bilen arkadaşlar bilirki orada 10 günün 9 günü rüzgar kuzeyden eser yani denizden.olta attığım yer ilk 10 mt. aşırı yosun ve kayalık yer 10 20 mt. arası az kayalık yer yer kumluk 25 30 mt.den sonrası aşırı otluk bir yer.15 20 metrelere oltalarımı sallamaya başladım.saat 21 gibi çektiğim ilk balık 400 gr.lık mırmır oldu.saat 22 gibi bir haraketlilikki sormayın. saat 02 00 kadar 4 kaba lidaki 6 çipura 4 eşkina (adını sonradan öğrendim),5 karagöz çizgili,ne hikmetse 2 den sonra tık yok ve sabahta aynen.sabah isporoz saldırısına uğradı oltalar. hepsini iade ettim.orada olta çok takılıyor ben yaşadım.en az 4 5 tane olta balıkla beraber denizde kaldı. çok hafif kurşun kullanın eğer oraya giderseniz.ve de attığınız gibi bırakn taki balık vuruncaya kadar. aksi takdirde olta çok çabuk takılıyor.oraya giderseniz eğer o örmüş olduğum duvarın dibinde durup yüzünüzü kıyıdikey olarak tam denize döndüğünüzde saat 11 yönünde suyun içinde ucu su yüzeyine çıkmış bir kaya göreceksiniz 7 8 mt.ileride.onun biraz arkasından çok güzel çipuralar aldım o gece.kullandığım yemler Boru kurdu,sübye,sülünes ,madya , mamun ve PHOLAS.PHOLASMI ney.çok güzel bir yemdir arkadaşlar.gece fener gibi fosfor ışık saçar.sülünesten daha etlice bir çift kabuklu midyedir.balıkların yarısını o yemle aldım.PHOLAS ları ve mamunları oradan tedarik ettim. yani denizden çıkardım.
     
  8. selimlee

    selimlee

    Mesajlar:
    199
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    kıyıdan3 mt.10cm.suda1200gr.levrek
    balıklıovaya giderseniz dediğim yere bir gece uğrayın arkadaşlar.geçen senede ağustos sonuna doğru gitmiştim.apart kiralamıştım ailemle.abimle beraber dediğim beton çıkıntısına çıktık canlı balığımız yoktu.bakkaldan aldığımız şişle çıkartılmış ve kokuşmuş sülünesimiz vardı.saat 23.00 e kadar tık yok.tam toparlanıyordukki çantamın askısından geçirmiş olduğum kasnak birden olduğu yerde zıpladı.gecenin ilk balığı levrek yarım kilo civarı.aynı saat lerde bir buçuk saat içinde 4 levrek daha aldık hepsi 500-700 gr.civarında.sonra gece 02.00 ye kadar tık yok.orada ben buna çok şahit oldum bir akın oluyor 1-2 saat levrek yapıyor sonra kesiliyor.betonun soluna atın oltanızı.hemen sağınız ve solunuzda tekede mevcuttur. kepçeyle alabilirsiniz
     
  9. Avciperdeci

    Avciperdeci SeRDaR

    Mesajlar:
    7.433
    Favori Kamış:
    El Oltası
    Selim sende gelsene Balıklıova organizasyonu var 24 06 2007 de
     
  10. selimlee

    selimlee

    Mesajlar:
    199
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    kıyıdan3 mt.10cm.suda1200gr.levrek
    sahimi iletişim hakkında bilgi verirmisin serdar
     
  11. Avciperdeci

    Avciperdeci SeRDaR

    Mesajlar:
    7.433
    Favori Kamış:
    El Oltası
    perdeciserdar hotmail com:D
    burdan iletişimleşebiliriz:D:D