SPOT BALIK, 'Hayata olta at!' SPOT BALIK, 'Hayata olta at!'
Cengiz Balıkçılık

Bilgi istrham edecektim (tatlısu levreği) zander, perch

Konu, 'Tatlısudaki Canlılar' kısmında v.gesar tarafından paylaşıldı.

  1. v.gesar

    v.gesar

    Yaş:
    70
    Mesajlar:
    3
    Şehir:
    istanbul
    Soyle ki ,
    (1)Tatli su levregi ihracati ile ilgili olarak nerelere basvurablirim
    (2) pike perch ve zander ( yabanci isimli baliklar) hangi balik ailesine girerler.

    simdiden tesskurler
    hurmet ve saygilar
     
  2. Sponsor

  3. Öncelikle hoş geldiniz, kusura bakmayın ama değim yerinde ise konuya paldır küldür girmişiniz, ben sorduklarınıza cevap veremiyorum ama hoş geldiniz demek adettendir diyerek hoş geldiniz diyiyorum..umarım aradığınız cevapları burada bulursunuz :)
     
  4. REİS

    REİS Mahir Ersin

    Yaş:
    73
    Mesajlar:
    2.389
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Olta
    En İyi Avı:
    Torikler-Kofanalar
    Merhaba, hoşgeldiniz.

    Pike(Esox Lucius) Turna
    Perch(Perca Fluviatilis) Tatlısu Levreği
    Zander'i duymadım.
    Bu kadarını siz de biliyordunuz herhalde.
     
  5. TAM35SARGOS

    TAM35SARGOS

    Mesajlar:
    50
    Şehir:
    TAM35
    Favori Kamış:
    SIRTI,OLTA
    En İyi Avı:
    2.5 KG TOMBİK
    İstanbul Ticaret odasından ihracatla ilgili çok detaylı bilgiler alabilirsiniz ben zaten Deniz Taşımacılığı yapıyorum detayları öğrenipte ihracata başlayacak olursanız yükünüzün taşınmasında her türlü yardımı size sağlayabilirim...
     
  6. balikci

    balikci

    Mesajlar:
    2.183
  7. Balikci34

    Balikci34 selim

    Yaş:
    56
    Mesajlar:
    2.590
    Şehir:
    Almanya
    Favori Kamış:
    Sportex,Shimano
    Favori Makine:
    Shimano,Daiwa,Dam,Abu
    En İyi Avı:
    Turna
    Merhaba balıkcı dostum Zander bir tatlısu balığıdır Türkce ismi uzun levrek,sudak veya tatlısu levreği olarak bilinir.
     
  8. v.gesar

    v.gesar

    Yaş:
    70
    Mesajlar:
    3
    Şehir:
    istanbul
    teşşekürler
     
  9. v.gesar

    v.gesar

    Yaş:
    70
    Mesajlar:
    3
    Şehir:
    istanbul
    teşşekürler
     
  10. ZANDER

    ZANDER

    Mesajlar:
    1.066
    Şehir:
    BREGENZ
    Favori Kamış:
    RON THOMSON HARD CORE ; Yayin icin ,Abu Garcia Cardinal 505 FR Freilauf Rolle Modell 2006 makina
    En İyi Avı:
    Sazan 17 kilo . Turna 11 kg 110 cm.
    Arkadaslar bende Zander olarak görevimi yapayim bari :) ZANDER Tatli su levreginin Almanca daki adidir. Ve yirtici bir baliktir, bkz. Turna :)
     
  11. cengizkhan

    cengizkhan

    Mesajlar:
    4
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    olta.
    En İyi Avı:
    sazan-turna 8,75 kg
    merhaba v.gesar bey. zander(zender,dir) tatlı su levreğinin (diğer adı sudak)
    kültür yoluyla yetiştirilmişine denir. aynen aynalı sazan gibi....yardımcı olabildiy-
    sem ne mutlu bana.iyi günler.....
     
  12. mcaglar

    mcaglar Mehmet ÇAĞLAR

    Yaş:
    38
    Mesajlar:
    329
    Şehir:
    Ankara, (Samsun)
    Favori Kamış:
    Olta, Kaşık, Meps, Rapala
    En İyi Avı:
    Turna, 6 kg
    Arkadaşlar ukalâlık etmek gibi olmasın ama tatlı su levreği ve sudak farklı balıklar :D ben de önceden aynı sanıyordum ama sirkülerde bunları ayrı ayrı yazmışlar ;)

    [​IMG]
     
  13. cengizkhan

    cengizkhan

    Mesajlar:
    4
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    olta.
    En İyi Avı:
    sazan-turna 8,75 kg
    mcağlar kardeşime cevaben.....

    mcağlar kardeşim, ben ikisi aynı balıktır demedim zaten.... sudak,ın kültür yoluy-
    la (yani doğal değil, sonradan insanlar tarafından aynı aynalı sazan gibi yetiştirilmiş.)yetiştirildiğini belirttim..adıda "ZANDER" yani bizim deyimimizle
    "ZENDER"... teşekkür ederim......
     
  14. korsann52

    korsann52 cemil

    Yaş:
    44
    Mesajlar:
    75
    Şehir:
    mainz
    Selam arkadaslar zander le tatlisu levreginin uzaktan yakindan alakasi yoktur(ben sadece tatli su levregini zander icin canli yem olarak kullaniyorum cok sever tek alaka belki budur) zander türkiyedeki adi sudaktir ki ben 7 kg. ligini yakaladim tatlisu levregi de adi barsch dir(almanca) en babasi 2 kg gelirki yakalarsan foto cekmeye deger