SPOT BALIK, 'Hayata olta at!' SPOT BALIK, 'Hayata olta at!'
Cengiz Balıkçılık

bir resimde benden olsun

Konu, 'Denizlerimizden Güncel Av Raporları' kısmında beastseaman tarafından paylaşıldı.

  1. beastseaman

    beastseaman

    Mesajlar:
    21
    Şehir:
    muğla
    Favori Kamış:
    olta,zıpkın
    En İyi Avı:
    Çipura 2,5 kg
    Geçen yaz olta ile yem olarak yengeç kullanarak yakaladığım çipura
    [​IMG]
     
  2. Sponsor

  3. inşallah bu sende tutarsın....:)
     
  4. ZANDER

    ZANDER

    Mesajlar:
    1.066
    Şehir:
    BREGENZ
    Favori Kamış:
    RON THOMSON HARD CORE ; Yayin icin ,Abu Garcia Cardinal 505 FR Freilauf Rolle Modell 2006 makina
    En İyi Avı:
    Sazan 17 kilo . Turna 11 kg 110 cm.
    Tebrik ederim ya :eek: Güzel balikmis. Aramizdaki cevherler yeni yeni cikiyor ortaya ;)
     
  5. REİS

    REİS Mahir Ersin

    Yaş:
    73
    Mesajlar:
    2.389
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Olta
    En İyi Avı:
    Torikler-Kofanalar
    Bence bu işte torpil var.;)
    Baksanıza çupranın babası Taner'e gitmiş.
    Sularımızdan ve oltalarımızdan balık eksik olmasın.
     
  6. Mahir amca umarım bu yaz bende bunun dedesini yakalacağım inşallah...:D:D

    Taner bey tebrikler güzel balık....
     
  7. REİS

    REİS Mahir Ersin

    Yaş:
    73
    Mesajlar:
    2.389
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Olta
    En İyi Avı:
    Torikler-Kofanalar
    İnşaallah,
    Bizi mahcup etmezsin umarım.
    Ümidimiz sende yani.
     
  8. seçkin

    seçkin SEÇKİN

    Mesajlar:
    234
    Şehir:
    istanbul/silivri
    Favori Kamış:
    LINEAFFE
    Favori Makine:
    MITCHELL AVO 6500
    En İyi Avı:
    5 KG SAZAN
    bolluk

    nedir bu çupra bolluğu başarılarınızın devamı temennisiyle:D :confused:
     
  9. korni

    korni koral

    Mesajlar:
    7.549
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    55 kg trakya kıvırcığı
    avlarınızın devamlılığı dileğiyle rastgele
     
  10. beastseaman

    beastseaman

    Mesajlar:
    21
    Şehir:
    muğla
    Favori Kamış:
    olta,zıpkın
    En İyi Avı:
    Çipura 2,5 kg
    Teşekkürler arkadaşlar
    Bulunduğum bölgede çok miktarda balık üretim havuzları ve doğal üreme alanı olan dalyan var bu nedenle balık konusunda çok fazla sıkıntı çekmiyoruz.Ancak bu sene sanırım kirliliğin artmasına bağlı olarak balık azaldı daha açıkta ve temiz yerlerde iyi avlar yapılabiliyor.Geçen hafta cumartesi günü 4 adet yakaladım çok kayda değer bulmadığım için resimlememiştim.Yengeçle henüz çok iyi av yapılamıyor,sanırım ağusto ve eylül ayı gibi gene iyi balıklar yakalayabileceğiz.
    iyi avlar
     
  11. Mehmet PEKMEZCİ

    Mehmet PEKMEZCİ

    Mesajlar:
    736
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    olta
    sorun bende mi:D yoksa bi dağınıklıkmı var sitenin başlıklarında? Yeni gördüm ben bu başlığı. Taner bu balık gerçekten çok güzel. Sanıyorum ilerleyen günlerde bu balıkların sayısı ve boyu çoğalacaktır. Kutlarım, devamının artarak gelmesi dileğiyle.;)
     
  12. BARIŞ

    BARIŞ BARIŞ

    Yaş:
    40
    Mesajlar:
    2.405
    Şehir:
    Ankara
    Favori Kamış:
    olta kışın tüfek
    En İyi Avı:
    turna 4.5kg --12kg yayın
    tebrikler bu sene daha iyileri olur işallah
     
  13. simendifer

    simendifer Sennur

    Mesajlar:
    9.177
    Şehir:
    İstanbul
    Harika bir çupra, tebrikler Taner bey :p Bereketli avlar dilerim...
     
  14. Yine çipura.... Ben kahrolmayımda kimler olsun.:( daha bu sezon çipurayı bırakın lidaki bile tutamadım. Ama eminim ki yıllık iznimde acısını çıkaracağım.Sevgili TANER tebrik ederim kardeşim. Ne diyelim darısı başıma(başımıza);) ;)
     
  15. özkan

    özkan

    Mesajlar:
    907
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    kırlangıç 1,5 kg
    tebrikler, güzel balık.
     
  16. beastseaman

    beastseaman

    Mesajlar:
    21
    Şehir:
    muğla
    Favori Kamış:
    olta,zıpkın
    En İyi Avı:
    Çipura 2,5 kg
    sağolun arkadaşlar umarım daha güzellerini yakalarız bu sene