SPOT BALIK, 'Hayata olta at!' SPOT BALIK, 'Hayata olta at!'
Cengiz Balıkçılık Kolay Av

Bodrum (Geç Oldu ama...)

Konu, 'Denizlerimizden Güncel Av Raporları' kısmında pride75 tarafından paylaşıldı.

  1. pride75

    pride75 Onur Aydoğan

    Yaş:
    43
    Mesajlar:
    276
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    x
    En İyi Avı:
    ...
    Bayram haftasındaki Bodrum av hikayelerimden bahsetmeyi çok istedim ama uzun olacağı için henüz vakit bulabildim

    Bayram Arifesi Bodrum'a yola çıktık. Yaklaşık 15 kişi civarı idik. Bayramın1. günü Kalabalık bir grup olduğumuzdan gezi teknesi kiraladık ama ben gezi teknesini kaptanı ile birlikte balıkçı teknesine çevirdim:D Hikaye buradan başlıyor...


    Tekneler büyük olduğundan sanırım motor devrini tam ayarlayamıyorlar ve dolayısı ile sırtı çok iyi bir netice vermedi.Ama ilk gün genede 1 adet Palamut ve 1 Adet Lambuka geldi (Tabiki Denize iade ama kaptanın haberi bile yoktu) İlk defa Lambuka geldi oltama ama en ilginç olanı ise sırtıya takılan Lambuka'yı diğerlerininde takip etmesi idi...

    Daha sonra Akvaryum'da demir attık. Burada dip oltası ve kıbrıs denedik. 3 adet Trakonya düştü kısmetime:D Bizim en az 70 metre açığımızdan bir kaptan ufacık Trakonya'yı o kadar uzaktan tanıyıp feryat figan bana bağırmaya çalışıyordu ama zaten tekneye bile çıkarmadım kesip attık.

    Ertesi akşam ise oranın yerlileri ile güzel bir diyaloğumuz oldu ve benide sağolsunlar tekne ile davet ettiler. Bende gece büyük bir zevk ile gittim. (Tabiki arkadaşlarım hiçbir anlam veremiyorlar yaa). Gece 2 iğneli dip oltası ile mamun kullandık. Sonuç çok iyi değil. 1 adet Kalamar, Kupes ve çok ufak mercanlar. Yaklaşık olarak 3 saat kaldık 3 farklı yeri taradık ama nafile...

    Ertesi gün gene tekne ile çıktık. Tursitlerin içinde ben balık avlamaya çalışıyorum ve inanın o kadar inanılmaz şekilde bana bakıyorlardıki size anlatamam:) Hollanda'lı ve Ingiliz turistlerin o kadar ilgisini çektiki hemen onlarada birer olta verdim ve beraber başladık kupes avlamaya..Yem olarak tavuk eti.Tavuk etine inanılmaz atlıyorlar çok şaşırdım.

    Bir sonraki gün ise Bitez koyundan kıyıdan attık.Attık diyorum çünkü en sonunda bir arkadaşımı kandırabildim:) Burada ise mamun kullandık ve benim büyük Çipura hayallerim gene suya düştü...Bu arada ilk defa mamun gördüm dedikleri gibi küçük istakozlara benziyor...

    Ertesi gün ise Camel Beach iskele'den hava kararmadan yarım saat önce yemlik balık için deneme ile başladık. Sadece Kupes...Kıbrıs denedik, Mamun denedik ve tavuk eti sonuç gene nafile....

    Bir sonraki gün gece ilk tekneyi kiraladığımız kaptan aradı ve gece balığa davet ettiler. Çok sevindim..Ama blık avından ziyade sohbet gezisi oldu:) Geze sadece 1 tnae çiyan geldi:D

    Sonunda anladımki İstanbul'un canına kurban:) Ege'de balık avlamak ne kadar zormuş...Ya balıklar çok zeki yada biz şanssısız:) Şaka bir yana bölgeyi çok iyi bilmeden iş tamamen şansa kalmış. Ama ne olur ise olsun bunca senedir geçirdiğim en güzel Bodrum tatili oldu:) Her ne kadar Deniz çok cömert davranmadı isede aza kanaat etmek gerek...

    Balıkların çoğunu geri yolladığımdan resim çekmedim o yüzden kusuruma bakmayın sadece hikaye oldu şimdilik:)
     
  2. Sponsor

  3. iboonline

    iboonline

    Mesajlar:
    174
    bişey diyeceğim üzerine alınma.Suya salına balıkların %95 mi 96 sımı ne ölüyormuş onun için küçük,suya geri bırkacağan balıkları biraz daha özen göstererek çıkar kançayı.Ölmesinler boşyere balıklar büyüdüklerinde nasılsada olsa yine sana işleri düşecek:D
     
  4. oflu

    oflu

    Mesajlar:
    461
    Şehir:
    ist
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    çinekop,sarıkanat,lüfer,palamut
    eğlenceliydi paylaşım için sağol
     
  5. harun91

    harun91 harun

    Mesajlar:
    586
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    shakspeare odysse makina,alba lucky kamış, lineaffe oyster 4.20 ve diğerleri..
    En İyi Avı:
    İsrail sazan istavrit izmarit gelincik
    abi bide balık olsaymış tatil tadından yenmezmiş:)
     
  6. ergen

    ergen

    Mesajlar:
    36
    Merhaba Onur

    Bitez aslinda Insani bos cevirmez:confused:

    Bir de Camel Beach:confused:

    Inan cok üzüldüm:eek:

    Bir Gün Insallah beraber avlanma imkani buluruz:)

    Bodruma gittimde, Balik yakalamadan döndüm dedirtmem:p

    Rasgele
     
  7. korni

    korni koral

    Mesajlar:
    7.549
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    55 kg trakya kıvırcığı
    onur geçen yaz banada benzeri oldu yeri bilmek çok önemli bunu birkez daha anladım
     
  8. pride75

    pride75 Onur Aydoğan

    Yaş:
    43
    Mesajlar:
    276
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    x
    En İyi Avı:
    ...
    Mürsel abi,

    Senin tavisye ettiğin gibi dediğin yerlerde dediğin şekilde avlanmya çalıştım ama kısmetimiz yomuş ne yapalım:)

    İnşallah bir dahaki sefere beraber avlanma fırsatını bulurum seninle...
     
  9. pride75

    pride75 Onur Aydoğan

    Yaş:
    43
    Mesajlar:
    276
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    x
    En İyi Avı:
    ...
    Koral,

    Cidden öyle..Yeri ve zamanı bilmek gerekiyor. Birde gezinti teknesi ile olmuyor bu iş:D
     
  10. Avciperdeci

    Avciperdeci SeRDaR

    Mesajlar:
    7.433
    Favori Kamış:
    El Oltası
    bodrumdan güvercinlikde çok iyi yer bilen balıkçı bi abi var lazım olursa telefon numarasını verebilirim arkadaşlar
     
  11. 30 Ağustosta nerdeydin bee kardeşim....
    Zander (Ercan) ve ben Güvercinlikte bulunan üretme çiftliklerinden takıldık paso Isparoz vardı....
     
  12. pride75

    pride75 Onur Aydoğan

    Yaş:
    43
    Mesajlar:
    276
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    x
    En İyi Avı:
    ...
    Ahh ahhh kaçırmışım şenliği o zman yaa...kısmet ise seneye yapalım bir organizasyon
     
  13. Avciperdeci

    Avciperdeci SeRDaR

    Mesajlar:
    7.433
    Favori Kamış:
    El Oltası
    abi valla ordan deli balık aldım ben ama siz koy içindeki lere gittiniz buna eminim asıl yer yine çiftlik yanlarında ama koydakilerde değil açıkdaki çiftlikde