SPOT BALIK, 'Hayata olta at!' SPOT BALIK, 'Hayata olta at!'
Cengiz Balıkçılık

çanıllıya neler oluyor???

Konu, 'Tatlı SU Balık Avcılığı' kısmında CHALGICI tarafından paylaşıldı.

  1. CHALGICI

    CHALGICI

    Mesajlar:
    77
    Şehir:
    ANKARA
    Favori Kamış:
    GENELDE ZİLLİ DİP,MAKARALI
    En İyi Avı:
    14 KG YAYIN..TABİKİ K.IRMAK VE 1,5 KİLO TURNA,4,5 KG.SAZAN
    sevgili hobi dostlarım...dün çanıllı daydım.ve ömrümün en kötü diyebilirim avını geçirdim.bir gün boyunca canlı gümüşle avlandım,her zaman sıraya giren balıkların hepsi,dün ağır ağbi olmuş...su derseniz,nerdeyse artık haftada 4-5 metre gidiyo,en güzel avlak yerinde bir hafta sonra böcekler geziyo...durum vahim!!!hayır üzüldüğüm,en yakın ve en güzel av yerimizin her geçen gün erimesi...bide bu sene ağ çekenler yok diyoduk,bu dahada beter bir sorun haline gelmeye başladı...yorum ve düşüncelerinizi bekliyorum,herkese sevgiler,mutlu ve umutlu hobiler....
     
    Son düzenleme: 4 Ağustos 2006
  2. Sponsor

  3. ArtofDragon

    ArtofDragon Cenk

    Mesajlar:
    183
    Şehir:
    Ankara-İstanbul-Bolu
    bugün 12 de geldim.dükkan kapalıydı kardeş.........
    çanıllıya gelince ekim-kasıma kadar av vermez gibi geliyor bana orası.
     
  4. kykh

    kykh

    Mesajlar:
    218
    Hafta sonuna bende oraya gidecektim oysaki durum o kadar vahim demek ama Levent kardeş bundan bir önceki gidişinde gayet iyidi bu deişim çok ilginç yaa ne oluyor acaba bu gölete
     
  5. CHALGICI

    CHALGICI

    Mesajlar:
    77
    Şehir:
    ANKARA
    Favori Kamış:
    GENELDE ZİLLİ DİP,MAKARALI
    En İyi Avı:
    14 KG YAYIN..TABİKİ K.IRMAK VE 1,5 KİLO TURNA,4,5 KG.SAZAN
    kardeş walla bende anlamadım...çokta ümitliydim oysa.evet haklısın geçen hafta (parsel)oğuz ağbi ile mükemmel bi av geçirmiştik.hatta bi ara sıkılmıştım artık çekmekten:) ama bu hafta çok farklıo bir çanıllı karşıladı beni.su iyice çekilmiş,geçen haftaki yerimizden eser yok.abartmıyorum,rahat 5 metre daha gitmiş su.sanırım sorun şu;havaların ısınması ve suyun çekilmesi ile balık derinlere gitti.zaten kenardan avlanacaksan,ne kadar ileri atabiliyosan,o kadar şanslısın çanıllıda...bakalım,inşallah daha güzel günlere.çanıllı iyi falan derken,satmayıp kendime ayırdığım gümüşler elimde kaldı wallaa...:confused:
     
  6. CHALGICI

    CHALGICI

    Mesajlar:
    77
    Şehir:
    ANKARA
    Favori Kamış:
    GENELDE ZİLLİ DİP,MAKARALI
    En İyi Avı:
    14 KG YAYIN..TABİKİ K.IRMAK VE 1,5 KİLO TURNA,4,5 KG.SAZAN
    haklısın kardeş sanırım havaların serinlemesiyle bolluk tekrar başlar...aslında şaka bi tarafa,birazda iyi olur.bilinçsiz avlananlar hep eli boş dönünce(gerçi adı üstünde bilinçsiz,şuursuz herifler,pek boş dönmez ama...:D )umarım bolluk olur o aylarda...ayrıca keşke bi alo deseydin,çok yakınlarda idim,sevgiler...
     
  7. kykh

    kykh

    Mesajlar:
    218
    :) kardeş ben alıcam o gümüşleri senden merak etme Çanıllıya bide ben gidicem bu cumartesi akşamı bakalım nasipleniriz işte olmazsada sağlık olsun
     
  8. CHALGICI

    CHALGICI

    Mesajlar:
    77
    Şehir:
    ANKARA
    Favori Kamış:
    GENELDE ZİLLİ DİP,MAKARALI
    En İyi Avı:
    14 KG YAYIN..TABİKİ K.IRMAK VE 1,5 KİLO TURNA,4,5 KG.SAZAN
    kardeşim benim bu hafta sonu il dışında bir konserim var,ama babam burda olur...o size gereken ilgi ve alakayı gösterecektir.ayrıca bişey sölimmi,bu haftaki gümüşler mükemmel.hepsi tosun gibi maşallah...
     
  9. kykh

    kykh

    Mesajlar:
    218

    Eyvallah kardeşim şüphe yok zaten ona kolay gelsin sana da şimdiden
     
  10. graficom

    graficom

    Mesajlar:
    22
    Şehir:
    Ankara
    Favori Kamış:
    Olta
    abi ozaman çanıllı işiyatsın bu hafta biz en iyisi bildiğimiz yerlere gidelim çanıllıda nadasa çekilsin balıkları biraz dinlendirelim olmuyo öyle her hafta git okadar balığı çek gel:) levent kardeş teşekkür ederiz gümüşler için inşaallah vatozu beğenmişindir
     
  11. Spider

    Spider Mert Eren

    Mesajlar:
    1.181
    Şehir:
    Ankara
    4-5 gün önce gittik.. Hatunu ve ufaklığı aldım.. piknik yaptık.. yolda Adana yapan bir yer var.. dürümleri de aldık :D :D :D ayrıca içecekler vs her şey iyiydi :D

    sonra enişteye teyzeye kayınvalide ve pedere de haber saldık.. geldiler..

    önce biraz sazan denedim. tık yok.. sonra da canlı attım...3-4 tanesi gitti..
    (belki de ben iyi takamadım.. gerçi sırt yüzgecinin hemen altından takıyorum ama neyse...)

    en son kocaman bir şey yemi yuttu... oltayı çekmeye başladı.. şamandıra kayboldu..20-25 dk uğraştık.. kayınpeder elinde kepçe ile bekledi.. enişte kamışı tuttu.. ben de misineden tuttum ama çekemedik...

    ne olduğunu bilmiyorum.. ama çektiğimde çelik tel.. üçlü kanca falan yoktu..
     
  12. CHALGICI

    CHALGICI

    Mesajlar:
    77
    Şehir:
    ANKARA
    Favori Kamış:
    GENELDE ZİLLİ DİP,MAKARALI
    En İyi Avı:
    14 KG YAYIN..TABİKİ K.IRMAK VE 1,5 KİLO TURNA,4,5 KG.SAZAN
    selam spider...
    allah allahhh!!!çok ilginç yaaw...umarım balıktır o..ama en azından bir titreşim almışsındır ucunda bir canlı varsa.ne diyosun,hiçmi ibare yoktu?25 dk nasıl oyalayabilir seni yoksa?
     
  13. Spider

    Spider Mert Eren

    Mesajlar:
    1.181
    Şehir:
    Ankara
    Valla şamandıra kayboldu.
    Titremeyi herkes hissetti.
    Kaç kilo olabiliyo bu meret bilmiyorum?!?!?!

    ama ne demişler hep kaçan balık büyük oluyormuş :D :D :D
     
  14. omur78

    omur78

    Mesajlar:
    376
    Şehir:
    ANKARA
    Favori Kamış:
    KAMIŞ
    En İyi Avı:
    TURNA 3,80 Kg. 1997 Gölbaşı
    Kurtboğazı barajı at çek yaparken

    Merhaba arkadaşlar SPIDER arkadaşın anlattıkları dikkatimi çekti bende birşeyler yazmak istedim ona benzer bir olayda benim başıma kurtboğazı barajında geldi 29-07-2006 tarihinde turnaya at çek yapıyordum kaşık ile çelik tel de vardı misinayı yeni sarmıştım oltaya kaliteli bir misinaydı, vuran balıktı ona eminim beni 8-10 saniye uğraştırdı kamış kırılacak kadar eğildi sonunda koparmayı başardı ilk defa böyle birşey yaşadım , ne kadar büyüyebilirki bir turna balığı.


    Not:Birde şu dikkatimi çekti 40 adet gümüş almıştık birde motor , canlı yem ile bir tane bile alamadık ama kaşık ve şasi ile 9 adet iri turna aldık ilginçtir.
    Sevgiler Saygılar
     
    Son düzenleme: 24 Ağustos 2006
  15. CHALGICI

    CHALGICI

    Mesajlar:
    77
    Şehir:
    ANKARA
    Favori Kamış:
    GENELDE ZİLLİ DİP,MAKARALI
    En İyi Avı:
    14 KG YAYIN..TABİKİ K.IRMAK VE 1,5 KİLO TURNA,4,5 KG.SAZAN
    dostum,balık şans işidir öncelikle,bilirsin işte...yani aslında gümüşle genelde çok olumlu sonuçlar alınır.bende çok verimli avlar yaşadım gümüş sayesinde.ama şans işte,olmayıncada olmaz.ve yer seçimi tabiiki,belkide attığın yer turnanın avlandığı bir yer değildi.turna avlağı genelde,altı bol bitkili,kendini kamufle edebileceği yerler olmalı...
    büyüklüğü konusunda ise,üstadlar daha iyi bilir ama,sanırım eğer yanılmıyosam,bu hayvan 15 kg akadar büyüyebiliyomuş...ben görmedim walla:)olabilir tabii,çünkü;kurtboğazıda bildiğim kadarıyla turna ile tanışalı hayli zaman olmuş.olabilir,belkide büyümüş olabilir,8-10 kg...kimbilir,belkide KURTBOĞAZI CANAVARI 'dır hee :D:D:D
    sevgiyle kal,rastgele...
     
  16. mitser06

    mitser06

    Mesajlar:
    63
    Şehir:
    Ankara
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    5,5 kilo aynalı
    abicim bizde bu hafta sonu kurtboğazı yapalım diyoruz.ama kurtboğazından yana şansımız yok.Ne zaman gitsek elimiz boş dönüyoruz.Ama tutanlar olunca insan bir daha bir daha gitmek istiyor.bakalım ne olacak .herkese rastgele
     
  17. CHALGICI

    CHALGICI

    Mesajlar:
    77
    Şehir:
    ANKARA
    Favori Kamış:
    GENELDE ZİLLİ DİP,MAKARALI
    En İyi Avı:
    14 KG YAYIN..TABİKİ K.IRMAK VE 1,5 KİLO TURNA,4,5 KG.SAZAN
    sanırım orada yer bilmek lazım...bilenlere bi danışın isterseniz.yada hatırlıyorum,geçmiş konulara bi bakın,yer konusuna bayağı bi bilgi olacaktı...sevgiler..