canlı teke nerede bulabilirim?

Konu, 'Yemler ve Yemleme' kısmında rainwood tarafından paylaşıldı.

  1. rainwood

    rainwood levent

    Yaş:
    34
    Mesajlar:
    35
    Şehir:
    istanbul
    Favori Makine:
    Dam 650FD
    En İyi Avı:
    Bu kamış daha balık görmedi:(
    merhabalar;
    persembeyi cumaya bağlıyan gece eşkina avına gitcez avcılar 2. etaba arada capari atcam.

    küçükçekmece yaşıyorum.. canlı teke nerden satın alabilirim.

    menekşede bir kaç arkadaş olduğunu söyledi..bilen arkadaşlar menekşe tren istasyonuna göre tarif edebilirmi?

    yada başka nerden alabilirim?

    saygılarımla
     
  2. lüfer_and_kofana

    lüfer_and_kofana oğuz durmaz

    Yaş:
    45
    Mesajlar:
    114
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    lineaffe extreme 180 cast okuma salina 4,20
    Favori Makine:
    Epix pro 6500 - Vsystem6500- trio 40s
    En İyi Avı:
    1,15 ve 82 cm lik kofana
    nerden alabileceğini bilmem ama nerden çıkarabileceğini söyleyebilirim kartal pendik tarafında kepçe ile çıkarabilirsin liman içleri ve kayalık bölgeden çıkıyor rastgelsin.
     
  3. rainwood

    rainwood levent

    Yaş:
    34
    Mesajlar:
    35
    Şehir:
    istanbul
    Favori Makine:
    Dam 650FD
    En İyi Avı:
    Bu kamış daha balık görmedi:(
    oğuz abi cevap için tşkler ama k.çekmeceden kartala gitmek biraz sıkıntı doğurabilir bu doğa şartlarında:) malum hava sıcak oraya geldiğimde geri dönemeyebilirim:) k.çekmece gölünde hala varmidır acep kepçe ile yoklamam lazım ama her ihtimale karsı satın alabileceğim bir yerinde olmasını istiyorum..

    bilen arkadaşlar varsa oturduğum yere yakın,bilgilendirseler sevinirim.
    teşekkürler
     
  4. Mr.SwaH

    Mr.SwaH Kadir

    Yaş:
    37
    Mesajlar:
    22
    Şehir:
    İSTANBUL-BEYLİKDÜZÜ
    Favori Kamış:
    Ne kadar favorim olmasa da albastar Matador 3.60
    Favori Makine:
    Ne kadar favorim olmasa da albastar millenium 60
    En İyi Avı:
    3,5kg LEVREK
    Eğer orada kiralık kayıkcılardan birisini tanıyorsan gitmeden onlara telefon et şu saat de gelicem bana teke temin edermisiniz? diye onlar sana oradan çıkartır. Fiyatı ne olur bilmiyorum ama. Orada limanın dışında da tekneciler (kendine liman yapmış diyeyim) oradaki bir tekneci ile konuşmuştum o bana bu şekilde olur demişti ama fiyat konuşmadık!
     
  5. rainwood

    rainwood levent

    Yaş:
    34
    Mesajlar:
    35
    Şehir:
    istanbul
    Favori Makine:
    Dam 650FD
    En İyi Avı:
    Bu kamış daha balık görmedi:(
    tşk ederim yarın gidip ilgilenicem.

    tşk ederim yeniden:)
    saygılar
     
  6. Uygar Arslan

    Uygar Arslan Uygar Arslan

    Yaş:
    38
    Mesajlar:
    686
    Şehir:
    İstanbul
    Menekşe'deki balıkçıların hemen karşısındaki köprüden geçin,içeriye doorğu yürüyün,sola doğru dereyi takip edin.Beyaz bir kulube göreceksiniz..Teke&Kurt satışı diye yazar.Civardaki herhangi birine sorsanız mutlaka gösterir.
     
  7. eldvin

    eldvin Erdoğan Özalp

    Mesajlar:
    84
    Şehir:
    İstanbul
    En İyi Avı:
    30cm Lufer Familyası
    Merhabalar,

    Peki beşiktaş, karakoy civarlarından; alabileceğim veya çıkarabileceğim neresi var acaba teke için?
     
  8. denizbilimci

    denizbilimci Hasan

    Mesajlar:
    1.038
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Lineaeffe Extreme 4.40 ve Balzer Diabolo V, Cormoran Bullfighter 3.00 Spin
    Favori Makine:
    Shimano Titanos 5500 XSA ve Alivio 4000RB
    En İyi Avı:
    2,5 kg Torik
    Tekeye para verilir mi yahu uzun bir kepçe alın elinize, bir de kovanız olsun (livarlı kovalar tercih edilmeli) Hava tam kararırken mendirek, kayıkhane, balıkçı barınağı gibi suyun sakin olduğu yerlerde kıyıları tarayın, bir sürü tekeniz olur. Tabii karnı siyah, havyarlı olanları nazikçe iade etmeyi unutmayın.
     
  9. matti

    matti murat

    Yaş:
    43
    Mesajlar:
    226
    Şehir:
    istanbul
    levent kardeşim her balığa gitmende tekeye para vermektense bi sefer bi tane kepçe al herhangi bir balıkçı barınağına git mesela yeşilköy,gürpınar vs kayıkların barınakta sabit durdukları yerdeki suyun hemen kıyısındaki kayalık ve yosunların arasına kepçeni daldır bir sürü teken olsun yook ben satın alıcam diyosan menekşede sahile git herhangibir esnafa sor sana satan kişinin kulübesini göstersinler.rastgele
     
  10. Oltacıselim

    Oltacıselim Selim Kanbur

    Yaş:
    38
    Mesajlar:
    113
    Şehir:
    İstanbul
    En İyi Avı:
    Eşkina / Kiloluk Eşkina ve Kiloluk İskorpit
    Peki tekenin zamanı nedir sabahmı olur akşammı olur kendim almaya kalksam hangi vakitleri tercih etmeliyim şimdiden teşekkürler....
     
  11. doganökenli

    doganökenli dogan

    Yaş:
    36
    Mesajlar:
    1
    Merhaba arkadaslar canlı teke temin edilir yer istanbul z.b irtibat 0212 415 04 06 cep : 05453820406 yaz kış teke mevcuttur..