El yordamıyla balık avı

Konu, 'Tatlı SU Balık Avcılığı' kısmında erhan54 tarafından paylaşıldı.

  1. erhan54

    erhan54

    Mesajlar:
    153
    Şehir:
    sakarya
    Favori Kamış:
    makine:okuma longitude kamış:lineaefe turnasurf
    En İyi Avı:
    yayın 18.5 kg
    Arkadaşlar tatlı sularda,su altına dalarak elle balık tutmak sirkülere uygunmudur.Ben bu işi çözemedim.
    Keza dayım nehirlerde,göllerde dalarak inanın bizim oltayla tutamadığımız balıkları eli ile koymuş gibi bulup yakalıyor.
     
  2. Yem olarak ne kullanıyormuş dayın ?
     
  3. West_1979

    West_1979 Mustafa KARATAŞ

    Yaş:
    42
    Mesajlar:
    3.384
    Şehir:
    ANKARA
    Favori Kamış:
    OLTA
    En İyi Avı:
    ANKARA TEAM
    sirkülerde el ile balık avlamak ile ilgili bişey göremedim bildiğim kadar bununla ilgili bir yasak yok ama bu yüzden zarar gören insanlar olduğunu çok duydum dikkatli olmakta yarar var:)
     
  4. West_1979

    West_1979 Mustafa KARATAŞ

    Yaş:
    42
    Mesajlar:
    3.384
    Şehir:
    ANKARA
    Favori Kamış:
    OLTA
    En İyi Avı:
    ANKARA TEAM


    parmaklarını :D:D :D
     
  5. derya__kuzusu

    derya__kuzusu Manyak Müjdat :)

    Yaş:
    51
    Mesajlar:
    7.966
    Şehir:
    izmir/bornova
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    yayın 4,5 kg.-4,kg.Lambuka
    Sirkülere göre bir yasağı yok lakin !!

    Balıkları Dayınız yuvalarından yakaladığı için aslında balıklara zarar vermediğini düşünsede yuvalarına zarar veriyor ..

    Çünki bir balık kendine yuva yapmak için çok büyük uğraşlar veriyor .Elle balık yakalıyan kişi Sürekli bütün yuvaları elleriyle kurcalarken ,içinde balık olsun veya olmasın bütün yuvaları bozmuş oluyor ..

    Buda bence vicdan sirkülerine aykırı :cool:
     
  6. West_1979

    West_1979 Mustafa KARATAŞ

    Yaş:
    42
    Mesajlar:
    3.384
    Şehir:
    ANKARA
    Favori Kamış:
    OLTA
    En İyi Avı:
    ANKARA TEAM

    haklısın müjdat bey :eek:
     
  7. Dayısı suya dalıyodur ,yanından bi turna geçerken tutuyodur ensesinden dışarı çıkarıyodur ,ne varki bunda:rolleyes: :D
     
  8. Çavuş

    Çavuş Adnan Saraçoğlu

    Mesajlar:
    65
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Olta
    En İyi Avı:
    Zargana-58cm
    Kesinlikle Katılıyorum.
     
  9. erhan54

    erhan54

    Mesajlar:
    153
    Şehir:
    sakarya
    Favori Kamış:
    makine:okuma longitude kamış:lineaefe turnasurf
    En İyi Avı:
    yayın 18.5 kg
    Balığın yatağı olduğunu duymuştumda yuvası olduğunu bilmiyordum:eek: :D
     
  10. erhan54

    erhan54

    Mesajlar:
    153
    Şehir:
    sakarya
    Favori Kamış:
    makine:okuma longitude kamış:lineaefe turnasurf
    En İyi Avı:
    yayın 18.5 kg
    Arkadaşlar bende tehlikeli olduğunu söyledim.Bırrak dedim bu işleri.Alalım sana bi kamış makara balık tutmanın keyfini yaşa.:D
     
  11. erhan54

    erhan54

    Mesajlar:
    153
    Şehir:
    sakarya
    Favori Kamış:
    makine:okuma longitude kamış:lineaefe turnasurf
    En İyi Avı:
    yayın 18.5 kg
    İyi yem olur aslında dimi:D :D
     
  12. prof_turna

    prof_turna

    Yaş:
    43
    Mesajlar:
    541
    Şehir:
    ankara
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    turna 4,5 kg.
    valla erhan kardeş ben suya dalarak elle balık yakalayan bir kaç kişinin boğularak öldüğünü duydum benim tavsiyem dayın bıraksın bu işleri hem müjdat abinin değidi gibi yuvalara zarar veriyor hem de allah korusun kendisine zarar verebilir. balık tutmanın en büyük keyfi oltadır diye düşünüyorum sen dayına güzel bi kamışla olta armağan et dayında oltanın tadına varsın onu bu zevkten mahrum etme :D:D:D
     
  13. Proteus

    Proteus

    Mesajlar:
    259
    Şehir:
    Ankara
    Favori Kamış:
    Makina:Cormoran Super Match Kamış:Balzer Powertrip
    En İyi Avı:
    Turna 4 kilo 750 gr
    Bence de çok riskli.Bir ters akıntı yada dolaşacak bir ağ boğulmasına neden olabilir.Geçmişte bir misinaya sadece baş parmağından takılarak boğulanı bile duydum.Erhan kardeş sen dayının elinden tut doğru bir av bayisine götür.En güzeli bu olur.Ayrıca elle balık yakalamanın balık yataklarına zarar vereceğini zannetmiyorum.Fakat ava avcı şans tanımalı ki elle yakalanan balığı en hareksiz olduğu zaman ve yerde yakalamak etik değil.
     
  14. erhan54

    erhan54

    Mesajlar:
    153
    Şehir:
    sakarya
    Favori Kamış:
    makine:okuma longitude kamış:lineaefe turnasurf
    En İyi Avı:
    yayın 18.5 kg
    Evet arkadaşlar hemfikiriz.Oltalarımdan birini hediye edicem.Bir ikide balık tutturdummu eminim bırakır zaten;)
     
  15. Proteus

    Proteus

    Mesajlar:
    259
    Şehir:
    Ankara
    Favori Kamış:
    Makina:Cormoran Super Match Kamış:Balzer Powertrip
    En İyi Avı:
    Turna 4 kilo 750 gr
    Bencede en güzeli bu olur.Bizdende selam söyle dayına olta ile avcılıkdaki başarılarını bekliyoruz..
     
  16. kbülent

    kbülent

    Mesajlar:
    79
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    ıldır levrek 1 kg
    Erzurumda yaşadığım yıllarda bunu bizde yapardık .yani elle suda balık yakalama işini. Ama inannın şimdiye kadar dalarak olmadı bu. Girersin dereye büyük taşlar varsa ellerinle iki taraftan yoklarsın , yada dere kenarlarında toprak yumusaksa balıklar oralara oyuklar acar sende görmeden kulağına kadar suya yatıp elini kolunu o deliklere sokup balık ararsın eline kaygan gelen bişey oldumuda daha sıkı kavrayıp sudan dısarı cıkarmaya calısırsın.Şimdi dusununce şaşkınlıktan baska bişersey değilmiş diyorum öyle ya herzaman balık denk gelmez
    bunun yılanı var cıyanı var ,hemde öyle oltayla yakalamanın zevki nerdeeee bi ton rezillik diz boyu camurlu sularda.
     
  17. mby.yigit

    mby.yigit mustafa

    Mesajlar:
    126
    Şehir:
    ankara-konya
    Favori Kamış:
    shimano
    Favori Makine:
    remixon
    En İyi Avı:
    levrek 1kg
    bencede bu konu etik sirkülerine uygun değil, yattığı yerden balık alınırmı hiç, dediğiniz gibi balık ararken yılan tutan görmüştüm
     
  18. oltam_ve_ben

    oltam_ve_ben

    Mesajlar:
    62
    Şehir:
    İstanbul-Samandıra/FB Tesisleri
    Favori Kamış:
    Sopasız El Oltası
    En İyi Avı:
    22kg aynalı sazan
    Müjdat abi kusura bakma ama bu mantık ile yaklaşırsak olaya,Şu sözü söyleyenlere gün doğar" Olta iğneleri balıkların vücuduna saplanınca Kimbilir ne kadar korku ve acı çekiyordurlar" ;)

    Yani vicdan kelimesinin bağladığı alanlar hakkında demek istedim :)
     
  19. Proteus

    Proteus

    Mesajlar:
    259
    Şehir:
    Ankara
    Favori Kamış:
    Makina:Cormoran Super Match Kamış:Balzer Powertrip
    En İyi Avı:
    Turna 4 kilo 750 gr
    Ama Fatih balığın yatağını dağıtmakla aynı şey değildir bu..Orada söz konusu olan balığın yatağını dağıtmak ben pek balığa zararı olacağını düşünmüyorum ama genede balık yatağını dağıtmamak lazım.Ayrıca senin bahsettiğin o balığın canını yakıyorsunuz diyenlerden biri ile ki sağlam hayvanseverdir geçen gece yameğe çıktık löp löp yutuyordu balıkları.Senin söylediğin mevzuyu açtım ne yapıyım çok güzel bazı şeyler galiba lafta dedi.Yani takma sen.Çoğu insan başkasını eleştirmekten zevk alıyor.
     
  20. oltam_ve_ben

    oltam_ve_ben

    Mesajlar:
    62
    Şehir:
    İstanbul-Samandıra/FB Tesisleri
    Favori Kamış:
    Sopasız El Oltası
    En İyi Avı:
    22kg aynalı sazan
    "Löp löp yutuyordu" Kısmı Çok güzeldi :D