[/URL][/IMG] pazartesi sabahı saat 6 gibi evden yola çıktık. ilk başta köprüköye gitmeyi düşünüyorduk ancak oraya vardıktan sonra yanımdakiler oranın çadırla kalmak için güvenli biyer olmadığı savundular ve bütün ısrarlarıma rağmen onları ikna edemedim. çevrede biraz dolaştıktan sonra kesikköprüye gitmeye karar verdik. iyi o zaman dedim ve çıktık yola. oraya vardığımızda saat 9:00 civarındaydı. hemen çadırları kurdk kiralık kayık işlemlerini hallettik ve başladık olta atmaya. akşama kadar olta attık bi tane bile balık gelmedi. akşam moraller sıfır bi şekilde sucuk yemek zorunda kaldık. ertesi sabah 5:00 gibi kalktık (daha doğrusu 3 kişi kalktı) hemen kayığı aldığımız gibi sazlığa gittik. yine ilk 1 saat hiç bişey yoktu. bizim yine moraller 0a dönmüşken sonunda balık kendi yavrusu zannettiği zokayı kaptı ve mücadele başladı. balığı teknenin yanına kadar çektikten sonra bi baktım bora misineyi tutmuş balığı içeri almaya çalışıyo. kepçesiz olmaz kopartırsın arkanda kepçe var dedim ama o anda kepçeyi almadığımız aklıma geldi tamam dedim bi yandan sakin düşünmeye çalışırken, balığı gövdesinden tutup içeri alcaz o sırada tutmaya çalışırken bi baktım bora tuttu misineden çekti teknenin içine balığı. bende seviniyim mi kızıyim mi şaşırdım tabi. sonra geri döndük orda bizi bekleyenler balığı görünce bir hayli şaşırdılar ve gelmediklerine pişman oldular. ve o günün akşamı dönmeye karar verdiğimizde hala kendimize acıyorduk beş tane adam 2 günde 1 tane balık yakalayabildik diye... woswosun tekerleği patlayınca krikoda yok [/URL][/IMG] eve geldikten sonra: [/URL][/IMG]
tebrikler bulursan devami gelirsular cekiliyor ve baliklar toplu oldugu icinafiyet olsun sana...paylasim icin de tesekkurler...
Koray kısmet genede elinize sağlık arkadaşlara söyle köprüköyde geceleme konusunda sıkıntıya düşmesinler oralar güvenlidir yıllardır gider kalırız hiç bir sıkıntı ne yaşadık nede duyduk
bende eminim birşey olmayacağından tamamen güvenli olduğundan ama bi türlü onları ikna edemedim. artık bi dahakine inşallah...
oo turna dedin mi durcan orda en sevdiğim balık tutmasınıda yemesinide severim valla odun gibi geliyo oltada :d
Merhaba arkadaşım, İmza ayarlarını yaparmısın lütfen, Daha sonrada tanışalım bölümüne ugrayıp kendini tanıtan bir konu açıverde, sana bir hoşgeldin diyelim İmza detayları için TIKLA Teşekkürler
tebrikler köprüköyde yatıya çok kaldık ve şimdiye kadar bir sıkıntı olmadı ama olmayacağı anlamına gelmez tabi eğer botunuz var ise köprüköyü tavsiye ederim