SPOT BALIK, 'Hayata olta at!' SPOT BALIK, 'Hayata olta at!'
Cengiz Balıkçılık Kolay Av

İstavrit Avı

Konu, 'Denizlerimizden Güncel Av Raporları' kısmında Rapala tarafından paylaşıldı.

  1. Rapala

    Rapala

    Mesajlar:
    56
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    bi tane d-a-m olta işte
    merhaba arkadaşlar aranıza yeni katılıyorum (kansu arkadaşım tavsiye etti).

    denizlerimizde en çok avlanan ve tüketilen balik türü.uskumru ailesindendir.uskumru mevsiminde avlanan istavritler daha lezzetlidir.istavrit kelimesi de diger birçok balik adi gibi yunan kültüründen geliyor.bu balıklar genelde deniz tehlikesiz* deniz anası sürülerinin altında olurlar.

    istavrit için kullandığım en iyi çapari: 11 no iğneli 0.15 köstekli simli yeşil "sea master" marka çapari. :eek:

    av sonucu (soldakiler ayıklananlar):

    [​IMG]
     
    Son düzenleme: 4 Ekim 2006
  2. Sponsor

  3. Rapala

    Rapala

    Mesajlar:
    56
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    bi tane d-a-m olta işte
    8 kişi bakmış 1 kişi bile yorum yapmamış ne diyim zorla değil tabiki...
     
  4. güneyli

    güneyli

    Mesajlar:
    418
    Şehir:
    mersin
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    70 cm Baraküda
    Sakın bunun sebebi imza ayarların yapılmış olmadığından kaynaklanmasın!!!???

    Bi düşün derim ben bu konuyu..Kansu arkadaşımız bunuda tavsiye etseydi keşke..
     
  5. Rapala

    Rapala

    Mesajlar:
    56
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    bi tane d-a-m olta işte
    yaptım imza ayarlarımı.
     
  6. güneyli

    güneyli

    Mesajlar:
    418
    Şehir:
    mersin
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    70 cm Baraküda
    Teşekkürler gökhan...
    Bu saatler pek durgun geçer forumda..katılımcıda azdır zaten..sen en iyisi konuları gez ..arama kısmında merak ettiklerini ara...Hem ısınmış olursun forumun konseptinede..
    saygılar...
    Unutmadan balıklar güzel..paylaşımda...Özellikle anlatımdaki literatüel havayı sevdim:p
     
  7. Rapala

    Rapala

    Mesajlar:
    56
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    bi tane d-a-m olta işte
    :D teşekkür ederim . ben bi ansiklopedileri araştırıyim de buraya yaziyim
     
  8. güneyli

    güneyli

    Mesajlar:
    418
    Şehir:
    mersin
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    70 cm Baraküda

    Ciddi söylüyorum aslında burada buna ihtiyaçta var..En azından benim açımdan öyle..
    Demek yunan kökenli ha...Hımm..
     
  9. Rapala

    Rapala

    Mesajlar:
    56
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    bi tane d-a-m olta işte
    buyur bak düzenledim ilk mesajımı. daha farklı tüyolar da var.
     
  10. Muratın Takası

    Muratın Takası

    Yaş:
    31
    Mesajlar:
    415
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    oltam
    En İyi Avı:
    Gelse :)
    Hoşgeldin aramıza avın güzel olmuş tebrikler uzun zamandır bu kadar istavrite hasret kaldım darısı tüm arkadaşlara :)
     
  11. kansu

    kansu

    Mesajlar:
    239
    Şehir:
    istanbul/büyükçekmece
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    vatos yaklaşık 2 kilo vardı.
    güzel av olmuş.tbrkler
     
  12. Rapala

    Rapala

    Mesajlar:
    56
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    bi tane d-a-m olta işte
    teşekkürler
     
  13. drugstar

    drugstar Hasan YILDIZ

    Mesajlar:
    35
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    Shimano Nexave BX
    Favori Makine:
    Shimano Technium
    En İyi Avı:
    Turna 2.5 kg
    Gokhan Kardesim;
    Gercekten guzel av olmus.Tebrik ederim seni.
    Darisi benim basima :)
    Ben bu Karadenize isinamadim :(
     
  14. celen.mustaf

    celen.mustaf

    Mesajlar:
    337
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    kamış el oltası
    En İyi Avı:
    akya+çipura,1400,1100gr
    deniz beni çağırıyor

    :D Ne bu şiddet bu celal sakin ol biraz,:cool: resimler çok güzel gürünüyorlar,ama kansununki kadar değil,:p ve aramıza hoş geldin,yoksa bazılarımızı çatlatmayamı? geldin. Şaka tabiki hoş geldin iyiki geldin:eek:
     
  15. celen.mustaf

    celen.mustaf

    Mesajlar:
    337
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    kamış el oltası
    En İyi Avı:
    akya+çipura,1400,1100gr
    deniz beni çağırıyor

    Gökhan kardeş bu balık avının güzelliklerini, nasıl tuttuğunu kıyıdanmı? teknedenmi? kaç kişi yani tekneden tuttu-iseniz kaç kişi olta attı kaç kişi çapari temizledi,misine kalınlığı ne kadardı?hava nasıldı,gecemi,gündüzmü,nerede balığa çıktınız gibi gibi detaylarınıda bizimle paylaşsa-idin inan çok hoş olurdu, paylaşımlarını bekliyoruz rasgele.
     
  16. drugstar

    drugstar Hasan YILDIZ

    Mesajlar:
    35
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    Shimano Nexave BX
    Favori Makine:
    Shimano Technium
    En İyi Avı:
    Turna 2.5 kg
    Eminimki Paylasacaktir.
    Belki bu sefer sira bizdedir.
    Neden olmasin? :)
     
  17. celen.mustaf

    celen.mustaf

    Mesajlar:
    337
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    kamış el oltası
    En İyi Avı:
    akya+çipura,1400,1100gr
    deniz beni çağırıyor

    :eek: nsıl yani balığa sıra ilemi çıkacağız,olur bu hafta sen benim yerime çıkarsın işim var benim haftayada, ben çıkarım senin yerine:D:D :D
     
  18. drugstar

    drugstar Hasan YILDIZ

    Mesajlar:
    35
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    Shimano Nexave BX
    Favori Makine:
    Shimano Technium
    En İyi Avı:
    Turna 2.5 kg

    Herseyimi paylasirim ama bu zevki aslaaaa baskasina devredemem :rolleyes:
    Ama cok istersen senin yerinede balik tutarim :d
    Yanlis anladin sanirim.Sira istavrit sirasi, baliga cikma sirasi degil :eek:
    Saygilar
     
  19. celen.mustaf

    celen.mustaf

    Mesajlar:
    337
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    kamış el oltası
    En İyi Avı:
    akya+çipura,1400,1100gr
    deniz beni çağırıyor

    yok,yok kalsın ben bu hafta mırmırları sevmeye gitcem:D :D :eek: senin içinde seveyimmi:p :p
     
  20. drugstar

    drugstar Hasan YILDIZ

    Mesajlar:
    35
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    Shimano Nexave BX
    Favori Makine:
    Shimano Technium
    En İyi Avı:
    Turna 2.5 kg
    Mustafa abi yarami desme ne olursun.
    Zaten memleket hasreti cekiyorum.Sende bana guzelim baliklardan bahsetme :p Ama sen yinede bir tanesini tutunca, bu da Hasan icin dersin,soyle guzel bir opucuk kondurursun.Olur biter.Bu bana Yeter .:)
    Allah Razi olsun ne diyelim.
    SAYGILAR
     
  21. GÖKHAN

    GÖKHAN

    Mesajlar:
    173
    Şehir:
    ankara şehitlik
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    turna 55 cm istavrit 1.5 kilo
    istavritlerin çok güzel ayıkladığını ve ayıklamadığını göstermişsin birde pişirdiklerini gösterseydin daha güzel olurdu :)hoşgeldin iyi forumlar