SPOT BALIK, 'Hayata olta at!' SPOT BALIK, 'Hayata olta at!'
Cengiz Balıkçılık Kolay Av

İzmir'den Herkese Rastgele

Konu, 'Tanışalım' kısmında Iskarmoz tarafından paylaşıldı.

  1. Iskarmoz

    Iskarmoz

    Mesajlar:
    771
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    Her cins Olta
    En İyi Avı:
    1988 Dalyanköy Levrek 4.7 kg
    Değerli Balıksever Arkadaşlarım,
    Ben de bugün aranıza katıldım. 06 Aralık 1948 Karşıyaka doğumluyum. Çocukluğumun yaz ayları küçük bir çilek sepetinin içindeki sinek iğneli olta, birkaç kırık kabuklu sülünez ile Alaybey-İskele arasında İsparoz avlamakla geçerdi.
    Bu gün emekliyim ama hevesimde değişen bir şey yok. Forum’da epeyce dolaştım. Yazdıklarınızı okurken inanın kendi başımdan geçiyormuşçasına heyecanlandım. Pek çok yeni şey de öğrendim. Benim de bilgi birikimim fazladır ama öğrenmenin de ne yaşı nede mekanı vardır malumunuz.
    Ülkemizde en çok Ege sonra Akdeniz’de balık tutma fırsatım oldu. Yurdışında da meslek icabı ( Pilot) çok yer gezdim. Kiminde imkan oldu balık avlayabildim, kiminde sahilde balık avlayanları inceledim, kiminde Balık Hallerini dolaştım. Belçika’da 3 yıl kaldım. Manş Denizi’nde çok avlandım. Şimdi Karşıyaka'da oturuyorum ama yazları Çeşme'de geçiriyorum.
    Fırsat olduğunda bütün bu deneyim, bilgi ve görgümü siz güzide arkadaşlarım ile paylaşmaktan sonsuz zevk alacağım.
    Hepinize sağlıklı, zevkli ve verimli avlar dilerim.
     
  2. Sponsor

  3. N@mık

    N@mık

    Yaş:
    48
    Mesajlar:
    4.240
    Şehir:
    Batı Akdeniz
    Favori Kamış:
    Bilgi, Deneyim, Emek, Sabır ve Nasib
    En İyi Avı:
    Kocaman bir hayaldi kaçan
    Hoşgeldiniz Üstadım Hoşgeldiniz..:)

    Ne iyi ettiniz...:)

    Bakın tecrube dolu bir büyüğümüz daha katıldı aramıza.. ;)
     
  4. Sevgili Cihangir Abi
    Sizler gibi değerli büyüklerimizi aramızda görmek bizleri inanın mutlu ediyor.

    İnşallah Emekliliğinizin tatını burada birlikte çıkarırız.





    Mürsel Üstad senin pabuçlar yine dama atıldı.....
    Baksana Cihangir Üstada Maşallah 1948'li
     
  5. ergen

    ergen

    Mesajlar:
    36
    Merhaba Cihangir Abi

    Aramiza hos geldin. Hos Vakit gecirmen dilgi ile

    Rasgele
     
  6. hoşgeldiniz umarım iyi vakit geçirirsiniz

    bilgilerinizden faydalanırız..:)
     
  7. güneyli

    güneyli

    Mesajlar:
    418
    Şehir:
    mersin
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    70 cm Baraküda
    Aramıza hoşgeldiniz..Sizin gibi kaytılımcıların olması bizleri daha çok heyecanlandırıyor...
     
  8. yalcinicli

    yalcinicli

    Mesajlar:
    260
    Şehir:
    Canım Izmir
    Cihangir bey, hosgeldiniz.
    Yuz yuze tanisabilme dileklerimle efendim.
     
  9. Iskarmoz

    Iskarmoz

    Mesajlar:
    771
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    Her cins Olta
    En İyi Avı:
    1988 Dalyanköy Levrek 4.7 kg
    Arkadaşlar sıcak karşılamanız, güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Sağolun.
     
  10. makgun34

    makgun34

    Mesajlar:
    59
    Şehir:
    istanbul - Pendik
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    palamut 700 gr
    aramıza hoşgeldiniz iyi vakit geçirmeniz ve bizi aydınlatmanız dileğimdir:)
     
  11. AKIN74

    AKIN74

    Mesajlar:
    707
    Şehir:
    Karşıyaka / İzmir
    Cihangir abi aramıza hoşgeldiniz, sizler gibi yılların bilgi birikimlerine sahip değerleri aramızda görmek ne kadar hoş, umarım burada hoş vakit geçirirsiniz...:)
    Bir ekleme daha yapmak istedim, sizin devir yinede çok şanslıymış Cihangir Abi en azından İzmirimizin ve tabii ki Karşıyakamızın o eskide kalan temiz havasını solumuş ve denizinden pırıl pırıl balıklarını tutabilmişsiniz....:)
     
  12. oaydinc

    oaydinc

    Mesajlar:
    160
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    Olta
    En İyi Avı:
    Levrek 1,5 kilo
    Cihangir bey aramıza hoşgeldiniz.
     
  13. Iskarmoz

    Iskarmoz

    Mesajlar:
    771
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    Her cins Olta
    En İyi Avı:
    1988 Dalyanköy Levrek 4.7 kg
    Akın Kardeşim , düşündüğün gibi 60 lı yılların başında Karşıyaka'da dalınıp çıplak gözle midye çıkartılabiliyordu. Deniz o denli temiz idi. Şimdi iskele ile Alaybey arasında anıtın bulunduğu yerden olta ile çıpura tutmak olağan işlerdendi. 1975 yılına kadar iki tekne eskittik korfezde. O yıldan sonra herşey bitti.. Bir daha körfeze olta atmadım bu güne kadar.
    Şimdi iyiye gidiş var . Temizlenme bu hızla giderse sizler bizim çocukluğumuzda yaşadığımız zevkli avları yine yapacaksınız umuyorum.
    Herkese tekrar teşekkürler.
     
  14. ömer65

    ömer65

    Mesajlar:
    695
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    sazan 2 kg
    hoşgeldin aramıza cihangir abi sizin gibi engin tecrubeleri burada görmek
    büyük bir mutluluk inşallah daim olur tanışmak dileyiyle
     
  15. Leon 79

    Leon 79

    Mesajlar:
    31
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    Olta
    En İyi Avı:
    500 gr Mırmır
    Cihangir Abi
    aramıza hoşgeldiniz
    sizin gibi üstatlarla aynı ortamda bulunmak ne güzel
     
  16. Iskarmoz

    Iskarmoz

    Mesajlar:
    771
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    Her cins Olta
    En İyi Avı:
    1988 Dalyanköy Levrek 4.7 kg
    Arkadaşlar istirham ederim.Üstatlığımız filan yok. Sizlerden yaşımız itibari ile biraz daha deneyimliyiz hepsi bu. Asıl benim siz genç arkadaşlarımın pratik buluşlarından öğrenecek şeylerim var. Sağolun, saygılarımla..
     
  17. Üstad bildiğiniz üzere yakın bir tarihte İZMİR Organizesini tertip etmek istiyoruz.
    Bu yıl için de nasipse 3 ncü organizemiz olacak.
    Bu organizede sizleride aramızda görmek bizi mutlu edecektir.
    Sizin tecrübelerinizden yaralanmak isteriz.
    İlk organizemizde katılım az olmasına nazaran sonradan gelen gelen arkdaşalarımızla güzel bir birliktelik yaşadık. Her nekadar balıktan eser olmasada.:)
    İkinci organizede ise; katılım az ama bu seferde balıkta sorun yoktu.
    Şimdi, yeni yapılacak organizemiz için sizin de aramızda olmanızı ve bize önereceğiniz yer veya yerler hakkındaki görüşlerinizi paylaşmak isteriz.
     
  18. REİS

    REİS Mahir Ersin

    Yaş:
    73
    Mesajlar:
    2.389
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Olta
    En İyi Avı:
    Torikler-Kofanalar
    Cihangir kardeşim,

    Hoşgeldin, bilgiler de sevinçler gibi paylaştıkça çoğalır.
    Bilgi ve sevinçlerimizi dost ortamında paylaşmak dileğiyle.
    Rastgele.
    Yurt dışındaki avlarınızın hikayesini de okumak isteriz.
     
  19. özkan

    özkan

    Mesajlar:
    907
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    kırlangıç 1,5 kg
    Cihangir abi aramıza hoşgeldiniz.:)
     
  20. abir

    abir

    Yaş:
    42
    Mesajlar:
    147
    Şehir:
    sivas
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    yayın 8
    hoşgeldiniz
    anılarınızı ve tecrübelerinizi dinlemeyi sabırsızlıkla bekliyorum
    sizin gibi abilerin aramızda olmasından şeref duyarız
     
  21. ZANDER

    ZANDER

    Mesajlar:
    1.066
    Şehir:
    BREGENZ
    Favori Kamış:
    RON THOMSON HARD CORE ; Yayin icin ,Abu Garcia Cardinal 505 FR Freilauf Rolle Modell 2006 makina
    En İyi Avı:
    Sazan 17 kilo . Turna 11 kg 110 cm.
    Cihangir abi aramiza hosgeldin, kalici vede katilimci olursun insallah. Bol avli ve saglikli günler...