SPOT BALIK, 'Hayata olta at!' SPOT BALIK, 'Hayata olta at!'
Cengiz Balıkçılık

izmirden slmlar ben umit karaca

Konu, 'Tanışalım' kısmında umitkrc tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. umitkrc

    umitkrc

    Mesajlar:
    55
    arkadaşlar benim ismim umit karaca izmirliyim 27 yaşındayım bir lojistik firmasında calışmaktayım... balığa meraklı biriyim :) bu siteye üye olalı 3 ay ancak oldu .. ve burda tanıdığım insanlar sayesinde bir şeyler öğrenme adına kendime bir şeyler katmaya calışıyorum;Dostluklarından ve arkadaşlıkların dan dolayı bütün site üylerine teşekkür ederim..... saygılarımla umit karaca.... bu arada ben bir kefal Avcısıyım :) enginarda olabilir arada :)
     
  2. Sponsor

  3. HOŞGELDİN KARDEŞİM; ben şahsım adına seni tanımaktan memnun oldum izmir team in değişmez kişilerinden biri olacağına eminim :D
     
  4. Yakamoz

    Yakamoz MUSTAFA

    Mesajlar:
    879
    Şehir:
    İSTANBUL--TRABZON
    Favori Kamış:
    LINEAEFFE OYSTER CAST KAMIŞ 3.90
    Favori Makine:
    OKUMA TRAVERTINE TR55 MAKİNE
    En İyi Avı:
    DOSTLARIM
    Sayın Umit KARACA öncelikle ben kendi adıma sizinde bizlere gösterdiğiniz samimi arkadaşlığınız için teşekkür etmek isterim.
    Dediğiniz gibi forumda tanıştığımız arkadaşlarımızla bilgi alışverişinde bulunup hepimiz eksik olduğumuz konularda birşeyler öğrenmeye çalışıyoruz.Umarım bu güzel ortam hiç bozulmaz.:)

    Evet şimdi biraz bende kendimi tanıtmak istiyorum.Adım Mustafa YOLDAŞ 05.08.1972 İstanbul Doğumluyum.Aslen Karadeniz'in incisi sayılan illerinden olan Trabzon'luyum.
    Kendime ait PC satış ve teknik servis hizmeti veren bir işletmem var.Bende balık tutma hastalığına çok küçük yaşlarda yakalandım bundan yaklaşık 20-25 sene öncesine dayanmakta.
    Tatlı ve tuzlu su balık avını katliyam düzeyinde yapılmadığı sürece, desteklemekte ve yapmaktayım.Saygılarımla
     
  5. simendifer

    simendifer Sennur

    Mesajlar:
    9.177
    Şehir:
    İstanbul
    Ümitkrc, sen de hoşgeldin aramıza :) ne güzel değil mi birilerinin hoşgeldin demesi :D Ümitciğim, canım kardeşim :D sen iste ben sana her gün hoşgeldin derim :) Enginar fotoğraflarını sabırsızlıkla bekliyoruz :D E İstanbula'da enginar bekliyoruz tabi bu arada, aklında bulunsun :D:D hala gelecek benim enginarlar :D

    Sevgili Yakamoz, yazılarını sürekli takip ediyorum, geç oldu ama aramıza hoşgeldin. Daha doğrusu, kendini tanıttıktan sonra tekrar hoşgeldin :) çok güzel paylaşımlarımız olacağına inanıyorum... Sevgi ve saygılarımla,
     
  6. ist balıkcısı

    ist balıkcısı

    Yaş:
    43
    Mesajlar:
    653
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    şeyan olta -surf kamış
    En İyi Avı:
    daha öğrenecek çok şey var
    Hoş Geldin Aramiza Inan Bende Cok Merak Ediyorum Çu Enginarlari Hani Takimla Tutulur Nerlerde Cikar Bir Tarif Edin Ya :)
     
  7. simendifer

    simendifer Sennur

    Mesajlar:
    9.177
    Şehir:
    İstanbul
    Sevgili İstanbul balıkçısı, benden duymuş olma ama enginar avlamakta Ümit arkadaşımızın üstüne yoktur. :):) Avlak yeri ise İzmir Azmak... benden sana tüyo... zaten, Ümit yakında enginar orgaznizasyonu da yapacaktır sanıyorum :D
     
  8. ist balıkcısı

    ist balıkcısı

    Yaş:
    43
    Mesajlar:
    653
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    şeyan olta -surf kamış
    En İyi Avı:
    daha öğrenecek çok şey var
    ooo ne güzel yaa ümit arkadaşımız umarım bizi aydınlatır. benim duyum aldığım bir iki tarla var bende yardımcı olabilirim. :) :) :)
     
  9. umitkrc

    umitkrc

    Mesajlar:
    55
    tamam sennur bundan sonra her gün senden hoj geldin bekliyorum ... ona göre .. :) enginarlarını da en yakın zamanda gondereceğim için rahat olsun bu konuda .) ist balıkcısı yardım konusunda öğrendiğim bilgileri sizlere aktarmak beni cok mutlu eder. seninde bize aktarabileceğin bilgiler vardır ortak paydada bir şeyyler öğrenebiliyorsak ne mutlu bize ..
     
    Son düzenleme: 10 Nisan 2006
  10. MESUT_GULAN

    MESUT_GULAN mesut

    Yaş:
    50
    Mesajlar:
    719
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    çuvalla MAVRAKİ
    ümitcim seni tanımaktan ve iyi bir arkadaş edinmekten mutluluk duydum melih reis in de dedig gibi izmir taem sensiz olmaz:D
    sitemizdeki arkadaşlarımızada günaydınlar onlarıda yakından tanımak ümit arkadaşımız gibi samimiyetlerini ,cana yakınlıklarını yaşamak isterdim .:)
     
  11. umitkrc

    umitkrc

    Mesajlar:
    55
    bende seni tanımaktan memnu oldum mestu abim cantamı yaptırdım malzemelerimi eksiksiz koydum :) cantam simdiden hazır sen bugun boşmusun ?
     
  12. Cadayl

    Cadayl Aylin Özyurt

    Mesajlar:
    1.622
    Şehir:
    Ankara
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    lepistes..

    Enginar sadece Ümit e geliyor:) Tarifi sır gibi saklıyor Ümit:)
     
  13. ist balıkcısı

    ist balıkcısı

    Yaş:
    43
    Mesajlar:
    653
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    şeyan olta -surf kamış
    En İyi Avı:
    daha öğrenecek çok şey var
    abi çu enginar meselesini biraz açalım . ben merak etmeye başladım. mesela sadede ege demi görülür biz marmarada uğraşsak çıkmazmı yada onun yerine pırasa falan yaparmı :) :) :)
     
  14. Birdaki sefere ümitin enginar yakalarken bir resmini çekip göndereceğim, biraz fikir edinirsiniz artık :D
     
  15. umitkrc

    umitkrc

    Mesajlar:
    55
    vallah enginar egeye özgü herkes bilmez bunun yakalama şeklini biraz el cabukluğu istiyor.. aylin bu yaz izmire gelince enginar yakalamanın inceliklerini öğrenecek ? :D
     
  16. granyoz

    granyoz

    Mesajlar:
    271
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    Olta-mızrak
    En İyi Avı:
    Hayalim Kiloluk Çipura
    bu teknik nasıl bir teknik? nasıl enginar yakalanır birisi bize açıklasa? :D
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.