SPOT BALIK, 'Hayata olta at!' SPOT BALIK, 'Hayata olta at!'
Cengiz Balıkçılık

Kaşik Markalari

Konu, 'Sahte Yemler' kısmında Numan tarafından paylaşıldı.

  1. Numan

    Numan

    Mesajlar:
    613
    Şehir:
    ANKARA
    Favori Kamış:
    10 bilyali Müftelif Makinalar, Müftelif Atarlarda ve uzunluklarda kamışlar. Kasnak Dip oltaları.
    En İyi Avı:
    Sazan 4 kg, 2,5 kg Sazan, 1,4 kg Sazan
    Merhaba kardeşler ve abiler...(Tabii ablalar :))

    Kullandığımız Kaşık'da markanın etkisi sizce nedir ?

    Bilindiği gibi piyasada 5.5 YTL'de (D.A.M) 1,3 YTL kaşıklar var. Bu fiyat farklarını etkileyen avın bereketinide etkilermi yoksa sadece gümrük vergilerimi bu fiyatlara etki eden unsurlar.

    Saygılarımla ve Sevgilerimle.
     
  2. Sponsor

  3. Ghost-rider

    Ghost-rider

    Mesajlar:
    58
    Şehir:
    İzmir/Narlıdere
    Favori Kamış:
    olta ile tekneden ise misina
    En İyi Avı:
    52 tane iri mercan (tekneden)
    bence yurtdışından geldikleri için pahalılar. pahalı olmaları bi yöne iyi bence. çünkü pahalı bi kaşıkla tuttuğun balığın sendeki manevi değeri çok daha yüksek oluyo
     
  4. Taylan

    Taylan

    Mesajlar:
    612
    Şehir:
    Samsun
    Favori Kamış:
    Her türlü sahte, 0,18 ip misina, Alba orient 210 kamış, Pasha 35 makina
    En İyi Avı:
    53 cm Turna
    Selam dostum. Bende albanın ve mepsin birde damın kaşıklarından 3 er 5 er var. aslında öyle bariz farklar yok aralarında. Özellikle mepps ve damın kaşıları birazcık daha aksiyonlu. Ve albanın kaşıklarına göre daha zor paslanıyor. Birde kancaları daha keskin gibi geldi bana.

    Tabi kaşık alba olmuş dam olmuş fark etmiyor. Balık olmadıktan sonra istersen 100 liralık kaşık al sonuç değişmez :D Balık olduktan sonrada albanın kaşığınada atlar meppsin kaşığınada bence.

    Sende o kadar kaşık varda ne oldu diyecek olanlar vardır mutlaka. Walla bişe olmadı bi turna bile yakalayamadım henüz :p
     
  5. OTTO

    OTTO

    Mesajlar:
    2
    turna yaklamak istiyorsanız istanbul-terkoza gelin her hafta sonu ordayım ve 20-40arası turna çekiyorum.haberiniz olsun
     
  6. arkadaşım sen sitede yenisin galiba hoşgeldin.

    20 -40 arası dediğin galiba adet demek istedin .
    istersen önce bi siteyi gezip okuyup bilgilenseydin

    turna yakalama adedinin günde 10 adet olduğunu bilirdin istersen alttaki linki bir incele ve umarım artık dikkat ederek avlanırsınız .
    http://www.balikavi.net/dokuman/sirkuler372.php#bolum3
     
  7. smyrna

    smyrna Sevil Kurtoğlu

    Yaş:
    51
    Mesajlar:
    7.771
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    olacak inşallah
    Nasıl ?

    Merhabalar . Sevgili otto sanırım siz de sirkülerden haberi olmayanlardansınız .Ne o öyle 20-40 tane turna !!!!!!!!!!! Geriye bir şey bırakmamışsınız .Sizden ricam öncelikle sirküleri gözden geçirmenizdir .
     
  8. Arkadaşım böyle avlanmakla yeni yetişen nesile ne bırakmayı umuyorsunuz.
     
  9. fsekerci

    fsekerci

    Mesajlar:
    822
    Şehir:
    ankara-batıkent
    Favori Kamış:
    sadece olta
    En İyi Avı:
    turna 4 kg
    bir itiraf

    sevgili sevil abla..
    samimi olmak gerekirse buraya üye olmadan önce benimde adet ve boy sınırlamasından haberim yoktu.zaman yasağına uyardık ama.adet için bir şey söyleyemem ama zaten ufakları beğenmediğimiz için geri salardık.
    yaniiii.....
    yeni üyelere sert yapmaktansa ,bunlardan haberdar etmek daha iyi olacak.
    bu site açıkcası benim av profilimi değiştirdi.
    burada ben dahil diğer arkadaşların çoğu eminim bunlardan habersiz yıllarca avlanmıştır.ama şimdi sirkülerden haberdar olmayanlara uzaydan gelmiş muamelesi yapıyoruz.ve ben bunu hiç samimi bulmuyorum.
    mühim olan yanlışı düzeltmek...hemen vurun abalıya olaylarına girmeyelim lütfen...
     
  10. smyrna

    smyrna Sevil Kurtoğlu

    Yaş:
    51
    Mesajlar:
    7.771
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    olacak inşallah
    Sevgili Fatih bu benim en yumuşak konuşma tarzım :D Zaten farkındaysan sirkülerden haberi olmadığını düşünerek onu da belirttim :) Rica ederekte uyardım :) Umarım bundan böyle bu şekilde avlanmayacaktır :) Herhalde sanal ortam azizliğine uğradım :) Uyarın için teşekkürler :) Bu arada ben yazarken Hamdi benden önce davranıp yazmış :D Onu görüpte altına yazı yazmadım !!!!!!!!
     
  11. dgorkem1

    dgorkem1

    Mesajlar:
    51
    Şehir:
    İzmir/ Karşıyaka / Eski Foça
    Favori Kamış:
    balzer clx 655, balzer spin 40, balzer rx135, silverstar high carbon steel, seamaster 1.40,rusçıkrık
    etkisi hakkında bilgim yok ama fransız vmc kullanıyorum memnunum.
     
  12. ayabaci

    ayabaci

    Yaş:
    41
    Mesajlar:
    50
    Şehir:
    ankara-batıkent
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    turna 2,5 kg
    ben little cleo kullanıyorum fiyatı 8-9 ytl arası gayet memnunum asla pişman olmazsınız.
     
  13. lustral

    lustral osman karatepe

    Mesajlar:
    327
    Şehir:
    bursa
    Favori Kamış:
    klasik 3'lü takım
    En İyi Avı:
    sazan 7.250gr
    ben kaşığın en pahalı ve en iyisi olmasına gerek yok bu güne kadar bütün turnalarımı normal kaşıklarla tuttum yeterki turna olsun vede güneş parlatsın kaşığı
     
  14. muratmurat

    muratmurat MURAT

    Yaş:
    54
    Mesajlar:
    266
    Şehir:
    İSTANBUL
    Favori Kamış:
    sorrento-okuma salina-shimano
    Favori Makine:
    okuma salina sa5 shimano-xtb
    En İyi Avı:
    sazan
    selamlar bu kaşık hakkında bilgileriniz

    degerli arkadaşlar bu kaşık nerenin malıdır kalitelimidir yabancı dil olmadıgı için bilgilendirirseniz sevinirim KROCODİLE LUHR JENSEN HOOD RİVER ORE