Kırşehirden selamlar...

Konu, 'Tanışalım' kısmında blade_40 tarafından paylaşıldı.

  1. özkan

    özkan

    Mesajlar:
    907
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    kırlangıç 1,5 kg
    merhaba, aramıza hoşgeldin.:)
     
  2. simendifer

    simendifer Sennur

    Mesajlar:
    9.177
    Şehir:
    İstanbul
    Hoşgeldiniz :)
     
  3. emrecan

    emrecan Emrecan

    Yaş:
    35
    Mesajlar:
    555
    Şehir:
    ankara
    Favori Kamış:
    Shimano
    En İyi Avı:
    turna 95 cm
    slm toprakım hoş geldin sitemize .........:D:D:D:D:D
     
  4. merhaba aramıza hoşgeldiniz..:)
     
  5. erdemyılmaz

    erdemyılmaz ERDEM YILMAZ

    Yaş:
    43
    Mesajlar:
    2.357
    Şehir:
    İSTANBUL
    Favori Kamış:
    DURUMA GORE BİLDİGİM HER TÜRLÜ YASAL MALZEME
    En İyi Avı:
    EŞKİNE 1,5 KG.,56 CM. TURNA
    valla hiç hoş gelmedin osman ortalıgı karıştırdın defolup gittin o kasar delikanlıydın akşamdan beri neden cevap yazmıyorsun birde delikanlıyım diye dolaşıyorsun bu forumda KOLPA varsa oda SENSİN
     
  6. aramıza hoşgeldin keyifli vakitler geçirmen dileğiyle
     
  7. smyrna

    smyrna Sevil Kurtoğlu

    Yaş:
    54
    Mesajlar:
    7.772
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    olacak inşallah
    Ahmet, Osman hoş gelmedi ve ortalığı karıştırp gitti :D:D:D Oruçlusun tabi ,ondandır :D:D
     
  8. Yine bişey mi kaçırdım
    Yeni uyandım da.....:D :D :D
    1 sayfa okudum okadar filim 2 sayfadan mı başlıyordu
     
  9. erdemyılmaz

    erdemyılmaz ERDEM YILMAZ

    Yaş:
    43
    Mesajlar:
    2.357
    Şehir:
    İSTANBUL
    Favori Kamış:
    DURUMA GORE BİLDİGİM HER TÜRLÜ YASAL MALZEME
    En İyi Avı:
    EŞKİNE 1,5 KG.,56 CM. TURNA
    sevil ablacım zamanında osman gibi biri daha vardı hatta hamdi abiiyi hatırlar adam aynen soyle dedi BEN TURNANIN KAFASINA BAKINCA NE KADAR OLDUGUNU ANLARIM demişti buda onun gibi ukala cıktı adam belki davasında haklı olabilirdi ama bu uslupla yerden göge kadar haksız
     
  10. erdemyılmaz

    erdemyılmaz ERDEM YILMAZ

    Yaş:
    43
    Mesajlar:
    2.357
    Şehir:
    İSTANBUL
    Favori Kamış:
    DURUMA GORE BİLDİGİM HER TÜRLÜ YASAL MALZEME
    En İyi Avı:
    EŞKİNE 1,5 KG.,56 CM. TURNA
  11. smyrna

    smyrna Sevil Kurtoğlu

    Yaş:
    54
    Mesajlar:
    7.772
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    olacak inşallah
    Boşver Erdem ,bu tarz insanlar rengini hemen belli ettiği için şanslıyız aslında :) Bir de sinsilik yapsa ortalık harman yerine dönerdi :) Buna da şükür :D
     
  12. erdemyılmaz

    erdemyılmaz ERDEM YILMAZ

    Yaş:
    43
    Mesajlar:
    2.357
    Şehir:
    İSTANBUL
    Favori Kamış:
    DURUMA GORE BİLDİGİM HER TÜRLÜ YASAL MALZEME
    En İyi Avı:
    EŞKİNE 1,5 KG.,56 CM. TURNA
    dogru soyluyorsun abla
     
  13. Yaa erdem hocam ne oldu yine kim sana ne dedi
    Hele bir yavaş gel soluklan bir anlat gerekirse bizde ağzının payını veriri o zattın
     
  14. erdemyılmaz

    erdemyılmaz ERDEM YILMAZ

    Yaş:
    43
    Mesajlar:
    2.357
    Şehir:
    İSTANBUL
    Favori Kamış:
    DURUMA GORE BİLDİGİM HER TÜRLÜ YASAL MALZEME
    En İyi Avı:
    EŞKİNE 1,5 KG.,56 CM. TURNA
    abi ya bana direk bişey dedigi yok sadece bu forumdaki herkese KEK dedi arkadaş konuşma tarzını okuyan kimse begenmedi mevzuda ayhanın tuttugu turanaya 3,5 kiloyu gecmez sizde kek gibi bunu yemişsiniz felan dedi artis artis konuştu cok bilen cinsten
     
  15. Kardeşim deymez sinir olmaya kendini üzmeye hiç deymez..
    Gereken mesajı almıştır. Almadı ise biz de veririz cevabını
    Varmı öyle 3 kuruşa 5 köfte...
     
  16. simendifer

    simendifer Sennur

    Mesajlar:
    9.177
    Şehir:
    İstanbul
    Amanın... Sakin arkadaşlar sakin ;);) Uyarı yapmıştım ama anlaşılan o ki arkadaş anlamamış... Belki gitmesi daha hayırlıdır. Bu kadar moral bozmanıza gerek yok ;)
     
  17. erdemyılmaz

    erdemyılmaz ERDEM YILMAZ

    Yaş:
    43
    Mesajlar:
    2.357
    Şehir:
    İSTANBUL
    Favori Kamış:
    DURUMA GORE BİLDİGİM HER TÜRLÜ YASAL MALZEME
    En İyi Avı:
    EŞKİNE 1,5 KG.,56 CM. TURNA
    yav kızdıgım yanlış olabilecek bir şeye karsı tavrı yanlış ayhanın balıgı hadi 3,5 geldi gelmezerkezde göz var nizam var kalkıpta herkese kek felandemeisi kızdırdı beni neyse gitti
     
  18. Numan

    Numan

    Mesajlar:
    613
    Şehir:
    ANKARA
    Favori Kamış:
    10 bilyali Müftelif Makinalar, Müftelif Atarlarda ve uzunluklarda kamışlar. Kasnak Dip oltaları.
    En İyi Avı:
    Sazan 4 kg, 2,5 kg Sazan, 1,4 kg Sazan

    Boşver Abi takma kafana kapandı gitti vatandaş banada çatmış ama bu tip insanlar gerçekten insanı inanılmaz güldürüyorlar...

    Ara ara siteye lazım hatta iftar sonrası şöyle şakrabanlık yapsın diye bir iki tane çağıracaksın....;) ;)
     
  19. Dorğu yaa ortaya bitane...bir sağdan bir soldan yapıştırcan...
    Stres topu olacak rahatlayacaksın...
     
  20. LÜFER6

    LÜFER6

    Mesajlar:
    17
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    tartmadım yalan olmasın
    hoş geldin umarım iyi vakit geçirirsin i