Köpekbalığı Ciğeri (Önemli)

Konu, 'Genel Konular' kısmında amatörötesi tarafından paylaşıldı.

  1. amatörötesi

    amatörötesi

    Yaş:
    44
    Mesajlar:
    425
    Şehir:
    Bursa
    Favori Kamış:
    2 kamış 2 makina detaylara girmeyelim
    En İyi Avı:
    Kocaman kocaman istavritler
    Günaydın arkadaşlar.

    Aramızda birçok üstadın zaman zaman köpekbalığı yakaladığı oluyor. Köpekbalığı yakalayan üstadlardan bir ricam olacak.

    Bir arkadaşımın, karaciğerindeki bilinmeyen bir rahatsızlık 6 aydır araştırılıyordu. Sonunda buldular, çok nadir görünen bir sebepten dolayı araştırmalar bu kadar uzun sürmüş. Çok fazla uzatmayacağım. İlaç tedavisine başladı bunun yanında Doktoru bir çeşit beslenme önerilerinde de bulunmuş. Bunlardan biri de Köpekbalığı Ciğeri.

    Değerli dostlar, Köpekbalığı yakalarsanız ve bunun ciğerini bana ulaştırabilirseniz çok sevinirim.

    Herkese bereketli avlar dilerim.
     
  2. alperalg

    alperalg

    Mesajlar:
    122
    Çok geçmiş olsun! Rahatsızlığının adını öğrenebilir miyim acaba. Köpekbalığı cigeri bulamam belki ama kendi bilgilerimle ve araştırarak yardımcı olabilirim belki.
     
  3. amatörötesi

    amatörötesi

    Yaş:
    44
    Mesajlar:
    425
    Şehir:
    Bursa
    Favori Kamış:
    2 kamış 2 makina detaylara girmeyelim
    En İyi Avı:
    Kocaman kocaman istavritler
    Nadir görünen bir tür Hepatit, bulaşıcı değil, bünye ile alakalı, şu an karaciğerinin %50'sinden biraz fazlası kullanılamaz durumda imiş, aldıkları ilaçlar ve diyet sadece karaciğerdeki bu rahatsızlığın ilerlemesini durdurmak için, yani hasta olan %50 kısım için yapılabiliecek birşey yokmuş.

    Sağlıklı beslenmeden konuşurken laf balıktan açıldı ve köpekbalığı ciğeri olayını söyledi. Doktoru tavsiye etmiş. Aklıma balıkavi.net geldi.

    İlgilerinizi bekliyorum arkadaşlar. Bunları aklınızda bulunsun diye yazdım. Olaki oltanıza köpekbalığı takıldı, aklınızda bulunsun. Tamamen şifa maksadlı.

    Teşekkürler.
     
  4. fedon

    fedon

    Mesajlar:
    206
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    kaçan balık büyük olur derler :)

    Kerem abicim geçmiş olsun Allah acil şifalar versin

    köpekbalığı babam da yakaladı mezgit tutarken ama yazın 7inci 8inci aylarda

    yer olarak bostancıdan cıkınca caddebostan sahiline sırtını verince tekneyle acıldıgında 2inci çakar ın oldugu bölgede 4 yavru 1 tanede 1metre boylarında köpek balıgı yakaladık yavrular 30-40cm boylarındaydı

    takım olarak 3 no iğne yem olarak karides

    Allah acil şifalar versin abicim
     
  5. Allah acil şifalar versin arkadaşına Kerem kardeşim.

    Bu aile, bu işinde üstesinden gelecektir. Haydi arkadaşlar köpekbalığı avına.

    Geçmiş olsun.
     
  6. mehmetozbodur

    mehmetozbodur mehmet

    Mesajlar:
    1.273
    Şehir:
    HAMBURG
    Favori Kamış:
    olta, bot
    En İyi Avı:
    700gr çupra. 1 kg levrek
    kerem çok geçmiş olsun. allah acil şifalar versin.
     
  7. balıkçı metin09

    balıkçı metin09

    Mesajlar:
    93
    Şehir:
    istanbul esenler
    Favori Kamış:
    kamış olta
    En İyi Avı:
    5.750 sazan
    geçmiş olsun kardeşim
     
  8. MGB

    MGB GOKHAN

    Yaş:
    41
    Mesajlar:
    986
    Şehir:
    AYT - DUBAI
    Favori Kamış:
    Kamış olta, yapay yemler, sırtıyı pek severim :) ...
    En İyi Avı:
    Umarım yakında İRİ bir LEVREK :)
    Öncelikle acil şifalar dilerim.

    Burada ki hiç kimsenin yardımlarını esirgeyeceğini sanmıyorum.
     
  9. amatörötesi

    amatörötesi

    Yaş:
    44
    Mesajlar:
    425
    Şehir:
    Bursa
    Favori Kamış:
    2 kamış 2 makina detaylara girmeyelim
    En İyi Avı:
    Kocaman kocaman istavritler
    Geçmiş olsun ve şifa dilekleriniz için hepinize teşekkürler arkadaşlar.

    Oltalarınız boş kalmasın.
     
  10. avcımurat

    avcımurat murat

    Mesajlar:
    271
    Şehir:
    kocaeli(balıkesır)
    Favori Kamış:
    degışık oltalar
    En İyi Avı:
    balıkta geçen butun anılar
    geçmiş olsun valla ankarada olsa canın sagolsunda burda şu anda turnadan başka bırley yok.ama denız kenarındakı arkadaşlar mutlaka yardım edeceklerdır.:D :D
     
  11. Öncelile geşmiş olsun .Köpekbalığı ciğeri ni bulabileceğiniz yer olarak size bandırmadaki Çakıl köyünü tavsiye edebilirim.Balığa gittiğimizde balıkçı
    teknelerinde 1-1,5 metre arası köpekbalıklarını sıkça gördüm.Çakıl köyü Bursadan 150 km civarı.Pazartesi sizin için araştırıp daha detaylı bilgiyi iletirm.
     
  12. arm59

    arm59

    Mesajlar:
    304
    Şehir:
    Tekirdağ/Antalya
    Favori Kamış:
    Olta:Dam,daiwa,banax
    En İyi Avı:
    Sazan 4,5 kg.(1994)
    Balık marketlerinde,balıkçı barınaklarında,kumkapı gibi yerlerde ara sıra ağlardan köpekbalığı çıkar bu gibi yerlerle diyaloğa girmenizi tavsiye ederim.
     
  13. VONALI

    VONALI

    Mesajlar:
    420
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    rus kefali 2,5 kilo
    Geçmiş Olsun

    Kerem Abi Acil şifalar Dilerim.çok çok Geçmiş Olsun.abi Yakalarsam Mulaka Gönderirim.
     
  14. Huseyin Alp Arslan

    Huseyin Alp Arslan Huseyin Alp Arslan

    Yaş:
    54
    Mesajlar:
    3.370
    Şehir:
    Auckland/Yeni Zealanda
    Favori Kamış:
    olta ve oltadan baska hic bir sey
    En İyi Avı:
    22 kg Kingfish
    Girgir balikciligiyla ugrasanlarin limanlarina konu hakkinda bilgi verin. yagmur gibi yagar.Size Gemlik, Izmit,Yalova, Istanbul yakin.Olta balikcisiyla surekli bir getiri alamazsiniz.Ama arkadaslarimin hepsinin bu konuyu akillarinda bulunduracaklarina eminim.
     
  15. amatörötesi

    amatörötesi

    Yaş:
    44
    Mesajlar:
    425
    Şehir:
    Bursa
    Favori Kamış:
    2 kamış 2 makina detaylara girmeyelim
    En İyi Avı:
    Kocaman kocaman istavritler
    verdiğiniz bilgiler için herkese çk teşekkürler. Bu bilgiler çok işimize yarayacak. :)
     
  16. ORH@N

    ORH@N

    Mesajlar:
    99
    Favori Kamış:
    Ocean Surf 3.6 kamış, Sea Master LT6000 makina, malzemeler vs vs:)
    En İyi Avı:
    Aşkına Eşkina, Lüfer:D
    Çok büyük geçmiş oolsun. Allah acil şifalar versin. Aklımızda olacaktır mutlaka. Olurda yakalarsak ulaştırmaya çalışırız
     
  17. korni

    korni koral

    Mesajlar:
    7.546
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    55 kg trakya kıvırcığı
    gecmiş olsun
     
  18. Muratın Takası

    Muratın Takası

    Yaş:
    35
    Mesajlar:
    415
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    oltam
    En İyi Avı:
    Gelse :)
    ALLAH acil şifalar versin, inşallah tez zamanda biri köpek balığı yakalar ve ciğerini gönderir.
     
  19. ufukkula

    ufukkula ufuk

    Yaş:
    37
    Mesajlar:
    1.537
    Şehir:
    İzmir
    En İyi Avı:
    Henüz yakalamamış olduğum
    Çok geçmiş olsun,Elimizden geldiğince akatarım buraya bilgileri.İzmir balık haline uğrayıp bakarım arada.Umarım iyi olur kardeşimiz.
     
  20. alperalg

    alperalg

    Mesajlar:
    122
    Bir gelişme var mı acaba! konu da güncel kalsın!!