Lojistik45'ten E.Foça Raporu

Konu, 'Denizlerimizden Güncel Av Raporları' kısmında lojistik45 tarafından paylaşıldı.

  1. lojistik45

    lojistik45

    Mesajlar:
    387
    Şehir:
    Manisa-Merkez
    Favori Kamış:
    Olta,Zoka,Kamış,Çıkrık
    En İyi Avı:
    Sinarit, Levrek,Çipura
    Merhaba Balıkçı Dostlarım. Bu hafta sonu raporunu pek yayınlama niyetim yoktu,ancak herkez bana ama telefonla ama mail'le bu haftaki rapor nerede,gitmedinmi,neden yayınlamıyorsun diye sordu.Fotoğraf makinamın pilleri bittiği için bu hafta rapor yayınlamayacaktım ancak tolga hoca'nın yani zeybeğin telefonunla bir-iki resim çekebildik,zaten o daha bu sabah o resimleri yayınladı.Aslında ben çarşamba günün'den hafta sonuna kadar izinliyimdim,salı akşamı Yahya kaptan ile birlikte akşam yemeği yedik, yarın gel ben paragat atacağım dedi, bende seve seve kabul ettim.Sabah erken sardalya alarak paragatı yemlemeye başladık,ben direksiyonda,yahya kaptan paragat yemliyerek hayırsız adasını geçtik, kartelaya geldiğimizde havanın çok sert olduğunu gördük, arslan burnuna paragatı atacaktık, atmasına ama nasıl toplayacaktık,derken geri dönmeye karar verdik.800 iğneli 2 paragat'tan bir tanesini yemlemiştik,yani 400 iğne. Hava git gide sertliyordu, poyrazda sakin olan yer orak adasından siren'e doğru olan kısımdı, buraya atmaya karar verdik.Çünki yemlenen paragat bir türlü atalacaktı.Yaklaşık 45 dakikada bu paragatı attık ve 2 saat bekledik, beklerken de olta attık ancak hiç bir şey oltamıza takılmadı, sonra paragatı toplamaya başladık, hiç bir şey çıkmıyordu, kendi kendime ne gündü ya ne bu nasipsizlik derken kapyan yahya balık var dedi, çekmeye başladı, tam bir kilo sargoz,işte bu dedim,ardından 3 çipura 1 sargoz daha.Kaptan yahya ile bir gün daha böyle geçti.:)
    İzinli olduğum için hafta sonuna kadar avlanmayı düşündüm,ancak hava şartları müsaade etmiyordu günlerden cumartesi oldu, geçte olsa yahya kaptan beni arıyarak hava düzeliyor, hemen gel çipura çalışıyor dedi.Ben hazırlanıp çıkasaya ve ve kaptan'ın bu haftaki misafirleri olan Osman arkadaşlarımın yanına geleseye kadar, çipuralar gelmiş ve gitmişlerdi. Bu arada Osman arkadaşlarımı o günki avlarından dolayı tebrik ederim. Bende 2-3 karagöz,3-4 mercan aldım ve erken'den geri döndüm, pazar gününü de iple çekmeye başladım, pazar tolga hoca geldi ve beraber avlanmaya çıktık, yaklaşık 45 dakika kadar bir hareket oldu, bu arada 5 çipura, 6-7 mercan aldık,
    bir pazarda böyle geçti.
    Rapor yayınlamadın diyen arkadaş ve dostlarıma buyun okuyun diyorum.Biraz uzun oldu galiba.:)
    Önümüz hafta sonu raporlarında tekrar görüşmek üzere, bütün balıkçı dostlarıma ragele.:) :) :)
     
  2. ömer65

    ömer65

    Mesajlar:
    695
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    sazan 2 kg
    :) tebrikler hüseyin onca durgun geçen raporlardan sonra bu rapor iyi gitti
    çok daha iyi avlar temenisiyle:)
     
  3. Zeybeğin asıl adı

    Zeybeğin asıl adı

    Mesajlar:
    162
    Şehir:
    manisa
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    çekerken 3-4 kiloluk çipura sandığım vatoz :)
    Abicim tebrikler iyi av:)
     
  4. lojistik45

    lojistik45

    Mesajlar:
    387
    Şehir:
    Manisa-Merkez
    Favori Kamış:
    Olta,Zoka,Kamış,Çıkrık
    En İyi Avı:
    Sinarit, Levrek,Çipura
    eyvallah ömer arkadaşımş sana da iyi avlar,rasgelsin.:)
     
  5. Iskarmoz

    Iskarmoz

    Mesajlar:
    771
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    Her cins Olta
    En İyi Avı:
    1988 Dalyanköy Levrek 4.7 kg
    Foça bu hafta da 1 saatliğine de olsa yine de av vermiş.. Hüseyin'cim şükretmek lazım.. Umarım gelecek haftalarda daha iyi olur...:)
    Esen kal..
     
  6. lojistik45

    lojistik45

    Mesajlar:
    387
    Şehir:
    Manisa-Merkez
    Favori Kamış:
    Olta,Zoka,Kamış,Çıkrık
    En İyi Avı:
    Sinarit, Levrek,Çipura
    Eyvallah cihangir abi,teşekkürler. Biraz balık peşinde çok koştum galiba bu ara. Biraz yorgunluk ve iştahsızlık vardı galiba bende.
     
  7. Avciperdeci

    Avciperdeci SeRDaR

    Mesajlar:
    7.433
    Favori Kamış:
    El Oltası
    tebrikler abii....
     
  8. Salihreis

    Salihreis Salih Günerergin

    Mesajlar:
    319
    Şehir:
    İZMİR
    Favori Kamış:
    sadece olta
    Favori Makine:
    okuma salina SA-65
    En İyi Avı:
    kaçan balık :-)
    tebrikler dostum,

    şansın daimi olsun.... :)
     
  9. lojistik45

    lojistik45

    Mesajlar:
    387
    Şehir:
    Manisa-Merkez
    Favori Kamış:
    Olta,Zoka,Kamış,Çıkrık
    En İyi Avı:
    Sinarit, Levrek,Çipura
    Sağol serdar, siz ne yaptınız bu hafta, biz çıtık siz devam edcektiniz.
     
  10. lojistik45

    lojistik45

    Mesajlar:
    387
    Şehir:
    Manisa-Merkez
    Favori Kamış:
    Olta,Zoka,Kamış,Çıkrık
    En İyi Avı:
    Sinarit, Levrek,Çipura
    Sağol Salih dostum, sana'da iyi avlar dilerim.
     
  11. akadam

    akadam Haluk

    Mesajlar:
    145
    Şehir:
    Manisa
    Favori Kamış:
    2 iğneli Sarkıtma Olta ve hırsızlı Zoka
    En İyi Avı:
    hala denizde olduğu için bi şey söyleyemiyorum.
    tebrikler, bende haftasonu eski foçadaydım ama benim için o kadar da bereketli geçmedi, eeee bu balıklar nasıl büyüyorlar değil mi? :)
     
  12. AKIN74

    AKIN74

    Mesajlar:
    707
    Şehir:
    Karşıyaka / İzmir
    Hüseyin abi tebrikler, afiyet olsun...:)
     
  13. AKIN74

    AKIN74

    Mesajlar:
    707
    Şehir:
    Karşıyaka / İzmir
    Salih Abi seninle görüştüğümüzde hafta sonu programınız olduğunu söylemiştin, tahmin ediyorum iptal ettiniz, umarım önemli bir şey yoktur, sağlıcakla kal ...:)
     
  14. serkanp

    serkanp

    Yaş:
    45
    Mesajlar:
    130
    Şehir:
    İZMİR
    Favori Kamış:
    OLTA
    uzun zamandır siteye giremiyordum balığada gidemedim tebrik ederim iyi avlar dilerim