Merhaba

Konu, 'Tanışalım' kısmında Tarık ERSAL tarafından paylaşıldı.

  1. Tarık ERSAL

    Tarık ERSAL Tarık ERSAL

    Yaş:
    59
    Mesajlar:
    624
    Şehir:
    ANKARA
    En İyi Avı:
    YANGELE BALIKÇI MODU :-))
    1961 Ankara doğumluyum. 1978-2003 seneleri arası Esenboğa Hava Limanı FIC ofiste görev yaptım. son 3 yıldır DHMİ Genel Müdürlüğü Hava Seyrüsefer Dairesi Başkanlığı Kalite Yönetim Temsilciliği görevini yürütmekteyim. Evliyim ve iki kız çocuk babasıyım.

    Balık avına rahmetli babam ve aynı zamanda ustam sayesinde 5-6 yaşlarında başladım. Son 11-12 senedir sorumlu ve sürdürülebilir avcılık (balık ve kara avı) için elimden geleni yapmaya çalışıyorum.
    Eşi ve çocuklarıyla birlikte amatör balık avının tadını çıkartabilen şanslı avcılardanım.

    Amatör balık avcılığında ÜMİT, SABIR ve PAYLAŞIMIN sermaye olduğuna inanıyorum.
    Av araç ve gereçlerimden mümkün olanları kendim imal ederek daha bir zevk almaktayım. Tavsiye de ederim.

    Av ahlakından emin olmadığım kişilere özellikle alabalık avlakları konusunda bilgi vermemek gibi katı bir özelliğim olup, (sermeyeye aykırı gibi gelebilir ama ayrıca tartışabilirim) bu konu hariç bildiğim avcılık ile ilgili her konuda herkese yardım etmeye, bilgi vermeye/almaya ve omuzdaş olmaya hazırım.

    Küçük kızımın yeni konuşmaya başladığı günlerde bana Tarık yerine Torik baba demesi ile av camiasında ve aile ortamında TORİK olarak anılmaya başladım.

    Selam ve saygılarımla.
     
  2. tarık hocam hoşgeldiniz.. iyi paylaşımlar..
     
  3. bulent

    bulent

    Yaş:
    45
    Mesajlar:
    191
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    levrek 2 kg
    tarık abi aramıza hoşgeldin tam yerine gelmişsin

    bilgilerini bizimle paylaşman dileğiyle
     
  4. steelrock

    steelrock Burak

    Yaş:
    43
    Mesajlar:
    2.792
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    Mercan-Ağırlığı mühim değil,ben onun gelişini sevdim...
    Merhaba,hoşgeldiniz :)
     
  5. AYDINDH

    AYDINDH Aydın

    Mesajlar:
    648
    Şehir:
    Adana
    Aramıza hoşgeldiniz. iyi paylaşımlar ve avlar dilerim. rastgele
     
  6. Albatros1

    Albatros1

    Mesajlar:
    169
    Şehir:
    Karşıyaka,İzmir
    Favori Kamış:
    Olta,Zıpkın
    En İyi Avı:
    Papagan 2.5 Kg
    Tarık bey merhabalar,
    Gruba hoş geldiniz iyi paylaşımlar..
     
  7. karayel

    karayel Yakup ERDEM

    Yaş:
    55
    Mesajlar:
    2.068
    Şehir:
    Sinop
    Favori Kamış:
    şeytan otası
    En İyi Avı:
    kaya balığı (1.5 gram) :)
    Sevgili abeyim hoş geldin.
    Sizi burada görmek büyük bir onur.
    Sevgili arkadaşlar Tarık abiyi bir töhmet altına sokmak istemem ama göreceksiniz ki çok güzel paylaşımlarla hepimizi şaşırtacak. Engin tecrübelerine ben hayranım ya eminim sizler de hayran kalacaksınız.
    Alabalık, turna, sazan ve sahte ile avlanan diğer balıkların avcılığında tecrübeleri engindir. Diğer yandan avcılık etiği konusunda da yazdıklarıyla değil de duruşlarıyla bizlere örnek olduğu pek çok vaka vardır. Bunların başında da tırıvırının yasaklanması gelir.
    Tekrar hoş geldin abi...
     
  8. yüce35

    yüce35

    Mesajlar:
    185
    Şehir:
    izmir
    tarık abi aramıza hoşgeldiniz.keyifli paylaşımlar...
     
  9. Tarık ERSAL

    Tarık ERSAL Tarık ERSAL

    Yaş:
    59
    Mesajlar:
    624
    Şehir:
    ANKARA
    En İyi Avı:
    YANGELE BALIKÇI MODU :-))
    Değerli forum üyeleri, aranızda olmaktan mutluyum.
    Hoş buldum.
    Zamanım elverdiğince ve elimden geldiğince faal olmaya çalışacağım.

    Sevgili Yakup Hocam,
    İltifatlarına teşekkür ederim. Yazdığın gibi Amatör Bilinç adına fayda sağlayabildiysem ne mutlu.
     
  10. özkan

    özkan

    Mesajlar:
    907
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    kırlangıç 1,5 kg
    aramıza hoşgeldiniz.
     
  11. Tarık bey aramıza hoşgeldiniz.
     
  12. mcelikkaya

    mcelikkaya murat çelikkaya

    Yaş:
    47
    Mesajlar:
    1.611
    Şehir:
    samsun
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    arkadaki çalılar
    hoşgeldiniz üstad
     
  13. Iskarmoz

    Iskarmoz

    Mesajlar:
    771
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    Her cins Olta
    En İyi Avı:
    1988 Dalyanköy Levrek 4.7 kg
    Tarık Kardeşim, Aramıza katılmanıza sevindim.. Paylaşımlarınızı merak ile bekliyoruz. İyi avlar dilerim. Her daim rastgelsin..:)
     
  14. bekarbey

    bekarbey

    Mesajlar:
    104
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    Olta:)
    En İyi Avı:
    Aşkına Eşkina, Lüfer
    Vay Tarik Abi Sen Burada Ha:) şu Allahin Işine Bak:) Hoşgeldin Safalar Getirdin Abi... Ne Oldu Abi şaşirdin Değilmi. Buda Kim Dedin Bir An..evet Bende Seni Ilk Kez Görüyorum Ama Foruma Ayak Bastiğin Anda Herkesle Kanka Oluyorsun. Yapilan Muhabbet öyle Güzelki Sanki Kirk Yillik Dost Gibisin O Derece Yani... Yeni Gelenlerde üye Olduktan Itibaren Otomatik Olarak Kankan Oluyor:d Neyse Sana Iyi Paylaşimlar Abi.
    ölümüne Kankayiz:d
     
  15. simendifer

    simendifer Sennur

    Mesajlar:
    9.177
    Şehir:
    İstanbul
    Aman tanrım, Tarık Ersal sitemize üye olmuş :)

    Tarık bey sizi aramızda görmek çok sevindirici. Dilerim keyifli paylaşımlar yaşarız ve sizin deneyimlerinizden faydalanırız :)

    Arkadaşlar, Tarık bey benim çok sevdiğim ve özelden de görüştüğüm değerli bir ağabeyimdir. Sizler de yakında daha iyi tanırsınız sanıyorum ve tanımanızı da isterim hakikaten. Deneyim ve bilgilerinden çokça faydalanacağınızı düşünüyorum...

    Hoşgeldiniz, sevgiler...
     
  16. BARIŞ

    BARIŞ BARIŞ

    Yaş:
    42
    Mesajlar:
    2.405
    Şehir:
    Ankara
    Favori Kamış:
    olta kışın tüfek
    En İyi Avı:
    turna 4.5kg --12kg yayın
    tarık abi aramıza hoş geldin
     
  17. bektasm

    bektasm

    Mesajlar:
    76
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    Abant alası 1.100 Gr (40 cm) (daha büyük sazanlar var ama ben artık bundan bahsedeceğim)
    Tarık Abi aramıza hoşgeldiniz.
    Sizin gibi ilkeli ve tecrübeli avcılardan öğreneceğimiz eminim çok şey vardır.
    Umarım bizi öncelikle geriye baktığınızda ilk aklınıza gelen unutamadığınız anılardan mahrum etmezsiniz. Çünkü kendinizi tanıttığınız yazınızdaki anlatım tarzından çok güzel hikayeler çıkacağından kuşkum yok.
     
  18. Abi hoşgeldiniz,
    Madem size aile içinde TORİK diyorlar,müsade ederseniz size Torik Abi diyelim,nede olsa burasıda bir aile.
    Balıkavı ailesine hoşgeldiniz Torik Abi:)
     
  19. ahmet10

    ahmet10 Ahmet

    Mesajlar:
    504
    Şehir:
    Balıkesir
    Favori Kamış:
    Olta ve Sabır
    En İyi Avı:
    Henüz denizde geziyor
    Tarık bey aramıza hoşgeldiniz.
     
  20. kral balıkçı

    kral balıkçı mustafa gedikoğlu

    Yaş:
    38
    Mesajlar:
    1.886
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    surf
    En İyi Avı:
    çino sarı lüfer istavrit izmarit zargana vs....
    tarık abicim aramıza hoşgeldin güzel vakitler geçirmen dileği ile:)