Nisan 1 BAHÇECİK BARAJI (kayseri)

Konu, 'Göller, Barajlar ve Akarsular' kısmında mu38 tarafından paylaşıldı.

  1. mu38

    mu38

    Mesajlar:
    49
    Şehir:
    KAYSERİ
    Favori Kamış:
    MAKARALI OLTA
    En İyi Avı:
    SAZAN 1,5 KG
    Arkadaşlar merhaba; Yarın için bahçecik barajına gidecek olan varmı?

    Şimdiden hepinize rastgele....
     
  2. darkdream1977

    darkdream1977

    Mesajlar:
    451
    Şehir:
    Tokat - Turhal (Samsun )
    Favori Kamış:
    mantarlı - makinalı takım
    En İyi Avı:
    yayın 8 kg ( elle :) )
    Kayseri tarafında 1 nisanda av yasağı başlamıyor mu?
    Kafama takıldı şimdi bak ,dur sirkülere balıyım bi :D
     
  3. Suatreis

    Suatreis

    Mesajlar:
    267
    Bulunduğunuz bölgede şu an turna avı yapabilirsiniz ancak sazan, kadife ve şiraz için sezon 16 Nisan da açılmaktadır. İyi avlar dilerim.
     
  4. koray_ak92

    koray_ak92

    Yaş:
    29
    Mesajlar:
    13
    Şehir:
    ankara
    Favori Kamış:
    cardinal, dam, nemrod
    oh be siz av yapın tabi. bizim gibiler sınava girsin bühüüüüü..:D şaka bi yana rasgele
     
  5. mu38

    mu38

    Mesajlar:
    49
    Şehir:
    KAYSERİ
    Favori Kamış:
    MAKARALI OLTA
    En İyi Avı:
    SAZAN 1,5 KG
    Turna ve Alabalık :) için sezon açılışı o bakımdan
    sirküler her daim rehberimiz
    saygılar
     
  6. Ali38

    Ali38

    Mesajlar:
    61
    Şehir:
    KAYSERI
    Favori Kamış:
    olta ultimate
    bahçecik

    kardeşim ben geçen pınarbaşı tarafına gittim ama orda hala çok kar var ve bahçeciğin yolu ful çamur ben giremedim şahsen suda çok soğuktur çünki barajın etrafında hala kar var yinede gitip oraların havasını almaya değer :D sana RasGele gidersen sonucu yazarsan sevinirim
     
    Son düzenleme: 31 Mart 2007
  7. darkdream1977

    darkdream1977

    Mesajlar:
    451
    Şehir:
    Tokat - Turhal (Samsun )
    Favori Kamış:
    mantarlı - makinalı takım
    En İyi Avı:
    yayın 8 kg ( elle :) )
    Saygılar bizden... Aman öyle olsunda..
     
  8. Ali38

    Ali38

    Mesajlar:
    61
    Şehir:
    KAYSERI
    Favori Kamış:
    olta ultimate
    ne oldu abi gittinmi varmı balık:confused:
     
  9. mu38

    mu38

    Mesajlar:
    49
    Şehir:
    KAYSERİ
    Favori Kamış:
    MAKARALI OLTA
    En İyi Avı:
    SAZAN 1,5 KG
    hava biraz karışıktı ama yinede sezon açılışını (sadece açılış) yaptık, sadece biz değil görüştüğümüz bir çok arkadaşın eli boştu maalesef :( su hala çok soğuk bahçecik için 1 ay daha var görülen ama herşeye rağmen o suyun yanı başında olmak bile yetiyor....
    Rastgele....
     
  10. Ali38

    Ali38

    Mesajlar:
    61
    Şehir:
    KAYSERI
    Favori Kamış:
    olta ultimate
    ;) sana katılıyorum bahçeciğin 1 ayı var daha 1 ay sonra verim alabiliriz
     
  11. abitarhan

    abitarhan abdi

    Yaş:
    61
    Mesajlar:
    108
    Şehir:
    ankara
    Favori Kamış:
    alba star
    En İyi Avı:
    pullu sazan 6,700 gr
    merhaba sevgili kayserili arkadaşlar
    umarım 1 ay sonra herşey gönlünüzce olur ve bol turna yakalarsınız.
    umutla bahçecik haberlerini bekliyorum.
    selamlar
     
  12. Ali38

    Ali38

    Mesajlar:
    61
    Şehir:
    KAYSERI
    Favori Kamış:
    olta ultimate
    teşekkürler inşallah 1 ay veya 15 gün sonra güzel güzel turnalar yakalarız siteyede resmini koyarız;)
     
  13. taraf_team_38

    taraf_team_38 Tolga

    Mesajlar:
    150
    Şehir:
    kayseri
    Favori Kamış:
    hertürlü av malzemeleri
    En İyi Avı:
    1- 60 kg kız arkm :) / 2 - 6.400 gr Turna (Kayseri) 3 - 7kg Sazan (Nevşehir)
    4 gözle bekliyoruz:D :eek:
     
  14. ozkan38

    ozkan38

    Mesajlar:
    11
    Favori Kamış:
    Makineler:Daiwa exceler 3000E, Mitchell S4000, Kamışlar: mitchell,cormoran yemler:storm,prologic
    En İyi Avı:
    turna:6,8 kg kesipköprü
    :confused: bu hafta sonuda tık yok nereye gitti bu turnalar anlayamadık. bahçecik için vakit hala gelmemiş:( mayıs 15e kadar bekleyecegiz artık.
     
  15. taraf_team_38

    taraf_team_38 Tolga

    Mesajlar:
    150
    Şehir:
    kayseri
    Favori Kamış:
    hertürlü av malzemeleri
    En İyi Avı:
    1- 60 kg kız arkm :) / 2 - 6.400 gr Turna (Kayseri) 3 - 7kg Sazan (Nevşehir)
    yapma ya bizde haftaya ordayız balıkcılık yeteneğimizin sınırlarını zorlayacağız desene:D
     
  16. taraf_team_38

    taraf_team_38 Tolga

    Mesajlar:
    150
    Şehir:
    kayseri
    Favori Kamış:
    hertürlü av malzemeleri
    En İyi Avı:
    1- 60 kg kız arkm :) / 2 - 6.400 gr Turna (Kayseri) 3 - 7kg Sazan (Nevşehir)
    1 ay olacak haftaya:D:D:D:D
     
  17. mu38

    mu38

    Mesajlar:
    49
    Şehir:
    KAYSERİ
    Favori Kamış:
    MAKARALI OLTA
    En İyi Avı:
    SAZAN 1,5 KG
    evet 1 ay olacak ama havalar hala serin :) biz mayıs ortası diyelim en iyisi...
    Rastgele
     
  18. taraf_team_38

    taraf_team_38 Tolga

    Mesajlar:
    150
    Şehir:
    kayseri
    Favori Kamış:
    hertürlü av malzemeleri
    En İyi Avı:
    1- 60 kg kız arkm :) / 2 - 6.400 gr Turna (Kayseri) 3 - 7kg Sazan (Nevşehir)
    :mad: :mad: arkadaşlar orda sürekli kel bi adam dolaşıyor haberiniz varmı bilemem... en son gittiğimizde jandarma gelecek demişti bizde avlanma ruhsatı falan olduğundan bişey diyemedi jandarma sanırım o adam cağırmış ASIL GİTSİN ORDA AĞ ATANLARA ÇAĞIRSIN umarım bu gidişimde karşıma çıkar !... tanıyan adını köyünü bilen varsa rica ediyorum
     
  19. taraf_cool38

    taraf_cool38

    Mesajlar:
    10
    Şehir:
    kayseri pınarbaşı
    En İyi Avı:
    şimdiye kadar 7 kg turna en büyük
    ewt adam resmen bela balıkçı düşmanı jandarmayı arayıp duruyo işigücü yok
     
  20. sarizliomerkaya

    sarizliomerkaya Ömer Kaya

    Yaş:
    41
    Mesajlar:
    66
    Şehir:
    KAYSERİ
    Favori Kamış:
    DAM 6 BİLYALI 2,10MT
    En İyi Avı:
    TURNA
    04.05.2008 Tarihindeki Bahçecik Raporu

    Merhaba arkadaşlar.

    Tanışma bölümüne hakkımda bazı şeyleri yazıcam. Biz 3 Kişi olarak 04.05.2008 pazar günü bahçecik barajında idik. Saat 14.00 civarında gitmemize ragmen 1 turna 2 tanede alabalık yakalamayı başardık. Diger balıkcılardada tek tük turna ve alabalık yakalayan vardı. Tabiki doga düşmanı TIRIVIRICILARDA oradaydı. Malesef kontrol mekanizması zayıf oldugu için bu kişilerden kurtulamıyoruz. Bilinçlendirme ile bu doga düşmanlarından kurtulacagımızı düşünüyorum. Herkese iyi avlar dilerim.