SPOT BALIK, 'Hayata olta at!' SPOT BALIK, 'Hayata olta at!'
Cengiz Balıkçılık Kolay Av

Paşa Limanı+Şifne

Konu, 'Denizlerimizden Güncel Av Raporları' kısmında Bigfish tarafından paylaşıldı.

  1. 05/08/06 cumartesi sabahı bölge Paşa limanı+Şifne

    KATILIMCILAR: zıpkın ( HASAN) , BERHAN ,BİGFİSH( ÜMİT KARACA) ve Kardeşim Mustafa

    Cumartesi sabahı Hasan bizi evden aldıktan sonra ... Yol üstünden berhanı alıp bölgeye hareket ettik..ilk avlanma sahasının yanına geldiğimizde hasan ve berhan zıpkın malzemelerini hazırlamaya başladırlar .. Tabiki bende olta takımlarını hazırlayıp hemen musait olan bir yerde oltamı atttım aşağıda zili taktıktan sonra bir dakika sonra zil ötünce cekip balığı aldım gelen büyük bir kaya balığı ikinci ücünce denemelerde yine kaya balıkları. Bölge çok taşlık olduğu için takım koparma yarışına girdim resmen.Ama sorun değildi.. Takımları hazırlıklarını her ihtimale karşın fazladan hazırlamıştım. Sonra yeniden denemeler ama aşağısı çok kayalık koparma yarışına girdim ..1,2,3,4,5,6,7 derken artık sinir kat sayım artmaya başaldı mesafe olarak ta sürekli deniyorum hep daha ileriye kurşun değişimi takılmamasına karşı yüksek mesafeli takımlar. Neyse ben boştum yani sıfır elde var sıfır.: )Nasip deyip baktım olmayacak ..palet ve gözlükleri alıp zıpkıncıların durumlarını gözden geçirmek için suya girdim ..Ama suyun içide çok bereketli gözükmüyordu ..
    Zıpkın Hasan ve Berhan sudana çıktıklarında onlar içinde avın çok bereketli olmadığını gördüm levrek 2kefal mırmır. ve diğer balıklar.. yinede şükür deyip ikinci bölgemize yola cıktık ..İşin sevindirici tarafı hasaanın bölgede çok güzel eşkinalar görmesi bu balığın çoğaldığını görmek mutluluk verici idi bizim için.
    İkinci bölgeye gittiğimizde ..daha once hasan orda levrek aldığı için ordan umitli idik tabiki balığın o bölgede sabit durmayacağından ve günün ortaları olduğu için bölgede de çok fazla bir şey yoktu .. bende bu arada oltayı bırakıp zıpkın uygulamaları ile gözlük ve paletlerle suyun içinde : ) dolandım durdum acıkcası suyun altını görmek ayrı bir güzellik yanlıkşıkla elime deniz kestanesi batırmasam tabikide...ama zıpkın işinide sevmedim değil.Bu konuda çalışmalarıma hız vereceğim kesinlik kazandı sanırım .. iknici bölgeden hasan benim favorim olan çipurayı cıkarınca cok sevindim.Berhanda mırmırla geri dönmüştü..Ve avımız bittikten sonra öğle yemeğimizi yedikten sonra geri dönüş yoluna cıktık güzel bir hafta sonu olmuştu bizim için tabiki..Kopardığım takımları saymazsam : ) Bu arada arkadaşlarıma ve Kardeşime teşekkür ederim ; gerçekten bize çok yardımcı oldu....Zander arkadaşımız için çipurayı ayrı görüntüledim:D
    not: Balıık yakalayamayınca bizde arkadaşlarımızın balıkları ile güzel bir fotoğraf cektirdik..

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
  2. Sponsor

  3. Gerçekten Eşkina sevindirici bir haber...
    Hafta sonunun güzel geçtiği hepinizin yüzlerinden belli oluyor. :p :p :p
    Eee tabi işin içinde Levrek, Mırmır, Kefal ve Çipura olunca mutlu olmamak eldemi.;)
    Bu arada Hasan'ı tekrar görmek güzel. Yine konuşturmuş zıpkınını:p
    Açıkçası ben zıpkın konusunda senden ve Berhan'dan ümitliydim.
    Anladığım kadarı ile Berhan bu işi zaten götürüyor. Berhan'a tebrikler.
    Senden de artık zıpkın ile ilgili gelişmeler görmek istiyoruz.
    Kıyıdan birşeyler çıkmayınca tek çare zıpkın gibi görünüyor galiba.
    Mustafa'yı yine unutuyordum. Yine herşeyinize kardeşim koşmuştur. Kendisine çok selamlar.
    Unutmadan hani ilk çipura benimdi.:D :D
     
  4. berhan

    berhan

    Mesajlar:
    56
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    hertürlü olta takımı
    En İyi Avı:
    16,5 kg akya
    Valla Ahmet abi Ümitide zıpkın olayına adapte etmeye çalışıyoruz,onunda içinde var :) gerçekten güzel bir cumartesiydi ümitçin sana ve mustafa kardeşime teşekkür ederim haaaa gıyabında hasanımıda unutmamak lazım :) daha nice balıkavlarına.
     
  5. Kesinlikle çok güzel bir hafta sonu oldu sevdiğimiz insanlarla beraber olmak ve av yapmaya çalışmak ve ben tutamasam bile :D

    Ahmet abi balığı ben vurmadım hasan vurdu çipurayı ama ben yakaladığımda ilk balık senin söz verdim bir kere yeterki yakalayayım kendi ellerimle yedirmekten tereddüt etmem. Tekirde benden :D Ercanda görsün fotoyu iyice heyacanlansın istedim :D

    Katılımda bulunan herkese bir kere daha teşekkürler..
     
  6. simendifer

    simendifer Sennur

    Mesajlar:
    9.177
    Şehir:
    İstanbul
    süpersiniz

    Harika olmuş arkadaşlar tebrikler :p Balıklar ayrı bir güzel :) Hafta sonunuzun iyi geçmesine sevindim, eğlenmişsiniz belli ki :p Eşkina haberi çok sevindirici gerçekten, size bir de su altı makinesi lazım onları da görüntüleyin diye :)

    Bu arada benim balık nerde Ümitcan ? :p

    Tekrar tebrikler arkadaşlar, sevgiler...
     
  7. bmutlu

    bmutlu

    Yaş:
    45
    Mesajlar:
    679
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    asso,yozuri.prencess,rapala
    En İyi Avı:
    ILDIR 4 kg baracuda
    arkdaslar hem av hemde ortam cok gusel olmus elinize saglık
     
  8. Cadayl

    Cadayl Aylin Özyurt

    Mesajlar:
    1.622
    Şehir:
    Ankara
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    lepistes..
    Ellerinize sağlık.. Güzel av olmuş. ayrı ayrı tebrikler. Ümit bey, size de tebrikler. Kamber misali Ümit siz organizasyon olmuyor.. Kıskanıyorum valla:D..
     
  9. özkan

    özkan

    Mesajlar:
    907
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    kırlangıç 1,5 kg
    güzel vakit geçirdğiniz fotoğraflara yansımış , tebrikler arkadaşlar.
     
  10. REİS

    REİS Mahir Ersin

    Yaş:
    73
    Mesajlar:
    2.389
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Olta
    En İyi Avı:
    Torikler-Kofanalar
    Ümit
    En güzeli birlik ve beraberlik.
    Daimi olmasını diliyorum.
    Kaya balıklarını attınız mı yoksa:(
     
  11. Sevgili MAhir Amca

    Paylaşım adına çok güzel ve keyifli bir gündü ...Umarım daim olluruz gerçi her izmir organizasyonnunda var sayılırım ama : ) umarım diğerlerinde de oluruz....

    Kaya balıklarını ne yapmam gerekiyordu ? Levrek için mi ?
     
  12. REİS

    REİS Mahir Ersin

    Yaş:
    73
    Mesajlar:
    2.389
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Olta
    En İyi Avı:
    Torikler-Kofanalar
    Kaya balıklarını tava yapman gerekiyordu, kendin için;)
    Eti çok beyaz ve hafif, yalnız yerken orta kılçığı kırıılıyor, bu belki bir zorluk çıkarır ama bana göre fevkalade bir tadı var.
     
  13. Mahir Amca

    Açıkcası hiç denemedim .Düşünmedimde ..Ege olduğu içinmidir.Aklımızda sürekli bir çipura sevdası tutturmuş gidiyoruz.

    Sağlık olsun İstanbul organizasyonu na katılabilirsem bu konuda yardımcı olursun..
     
  14. ümitcim sizleri böyle resimlerde görmek güzel ya ilk önce ben size baktım balıklara sonra baktım hasanıda aranızda görmekten ayrı bir mutluluk duydum inşallah tekrar aramızda olur .berhan sende sezonu bir açtın pir açtın tebrikler.
    özlemişim sizleri resimlere bakınca anladım inşallah tekrar bir arada oluruz hepinize selamlar kısmetiniz her daim açık olsun :)
     
  15. ZANDER

    ZANDER

    Mesajlar:
    1.066
    Şehir:
    BREGENZ
    Favori Kamış:
    RON THOMSON HARD CORE ; Yayin icin ,Abu Garcia Cardinal 505 FR Freilauf Rolle Modell 2006 makina
    En İyi Avı:
    Sazan 17 kilo . Turna 11 kg 110 cm.
    Evet Ümitcim Gördüm, ve heyecanim katlanarak artti, su an pc yi tamir ettiriyorum arkadasa. Malesef benim pc göctü. Cipralar sarmis anlasilan izmir civarini. Bende ignelerimi bilegliyorum zaten. :D :D :D
     
  16. BARIŞ

    BARIŞ BARIŞ

    Yaş:
    40
    Mesajlar:
    2.405
    Şehir:
    Ankara
    Favori Kamış:
    olta kışın tüfek
    En İyi Avı:
    turna 4.5kg --12kg yayın
    ümit ellerinize sağlık
     
  17. kral balıkçı

    kral balıkçı mustafa gedikoğlu

    Yaş:
    36
    Mesajlar:
    1.886
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    surf
    En İyi Avı:
    çino sarı lüfer istavrit izmarit zargana vs....
    arkadaşlar güzel bi av ve buluşma yapmışsınız tebrikler fotolar içinde teşekkürler gözlerimiz bayram ediyor daha nice güzel av yapmanız dileklerimle;)
     
  18. berhan

    berhan

    Mesajlar:
    56
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    hertürlü olta takımı
    En İyi Avı:
    16,5 kg akya
    Hamdi abicim saolsın valla fena gitmiyo sezon ama asıl eylülden sonrasını bekliyoruz baba çupralar,levrekler için.Umarım en kısa zamanda tekrar güzel bir organizasyonda buluşuruz :)