Pazar Seferihisar Raporu

Konu, 'Denizlerimizden Güncel Av Raporları' kısmında bulent tarafından paylaşıldı.

  1. bulent

    bulent

    Yaş:
    46
    Mesajlar:
    191
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    levrek 2 kg
    Saat 13:00 da sığacıktan ayrıldık hedef derin suda biraz mercan denemesi yapmaktı.Hava harikaydı ve uzun süredirde 60,70 metre civarını denememiştik.
    Birkaç yer değiştirmeden sonra düzgün biryer bulduk ve oltaları salladık.Herzamanki gibi çimçim(karides)ve sardalya kullandık.Kopezler burdada rahat vermiyordu arada mercan ve fangiride aldık ama günün en iyi balığını Mahmut arkadaşımız aldı.En iyi balığı diyorum çünkü ben ilk defa gördüm ve bana göre ilginç ve değişik bi balıktı.Burada yöresel olarak bilinen adı Peygamber balığı yani dülger.Yerden bir kulaç yukarda yakaladı ve ilk etapta biraz zorladıktan sonra ceset gibi yukarı geldi yani kafa atan bi cins değil.ve nasip buya aynı yerde bi ikinciside yine Mahmut un oltaya takıldı.Kanımca Mahmutta bu balıkları çeken bişey vardı:D . Hava karardı balık kesti ve dönüş vakti geldi.Bi hafta sonu daha bitti. üzerimizdeki tatlı yorgunluk ve tebessümle birlikte.

    İşte Mahmut arkadaşımızın yakaladığı Peygamber(dülger) balığı yakalayana Kupez de yanında hediye:D

    [​IMG]

    [​IMG]

    Bunlarda benim oltama takılanlar:rolleyes:

    [​IMG]
     
  2. babacakka

    babacakka Murat Turan

    Mesajlar:
    218
    Şehir:
    İZMİR
    Favori Kamış:
    OLTA,ZIPKIN
    En İyi Avı:
    YAYIN 12 kg,LEVREK (DENİZ)2-3 kg
    tebrikler,güzel av olmuş.
     
  3. Tebrik ederim Bülent ,baya bereketli bir av olmuş:)
     
  4. tebrikler elinize sağlık güzel av güzel paylaşım.:)
     
  5. Oooo Olmadı Bülent
    Hani Çupra...
    Her hafta çupra tutunca. Burda çupra arar olduk..:D :D

    Şaka bir yana tebrikler arkadaşlar. Yüzünüzden tebessüm hiç eksik olmasın
     
  6. sentha

    sentha

    Mesajlar:
    604
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    el oltası zıpkın
    En İyi Avı:
    henuz tutulmamis olandir
    cipura ozdere'den geliyo ahmet abi, az sonra:D:D:D

    tebrikler bulent, guzel av olmus.
     
  7. bmutlu

    bmutlu

    Yaş:
    48
    Mesajlar:
    679
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    asso,yozuri.prencess,rapala
    En İyi Avı:
    ILDIR 4 kg baracuda
    elinize saglık vallaha cok gusel av olmus 2 dulgeri bir avda beraber gormek gercekten buyuk sans afiyet olsun
     
  8. bmutlu

    bmutlu

    Yaş:
    48
    Mesajlar:
    679
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    asso,yozuri.prencess,rapala
    En İyi Avı:
    ILDIR 4 kg baracuda

    onurcum yine yapcağını yapmışsın aldıgım duyumlara gore sabırsızlıkla bekliyoruz
     
  9. bulent

    bulent

    Yaş:
    46
    Mesajlar:
    191
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    levrek 2 kg
    Sağolasın Ahmet ustam
    Bu hafta çipuraları Özdere tarafına doğru kovaladım.:D
    Onur arkadaşımız yayınlar birazdan:D
     
  10. BARIŞ

    BARIŞ BARIŞ

    Yaş:
    43
    Mesajlar:
    2.405
    Şehir:
    Ankara
    Favori Kamış:
    olta kışın tüfek
    En İyi Avı:
    turna 4.5kg --12kg yayın
    bülent ellerinize sağlık
     
  11. deepbourne

    deepbourne

    Mesajlar:
    1.506
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    Olta,zıpkın
    En İyi Avı:
    Adabeyi 1,5 kg
    Tebrik edrim çok iyi ve bereketli olmuş.Bu arada Peygamber Balığı süper...
     
  12. Xomerx

    Xomerx ömer

    Mesajlar:
    113
    Şehir:
    Kayseri
    ortam ve balıklar çok güzel tebrikler
     
  13. zodi

    zodi

    Yaş:
    50
    Mesajlar:
    353
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    sadece olta
    En İyi Avı:
    1.2 kg çipura. Kilo olarak ta 3 kişi 15 kg istavrit (tekneden)
    Cillop gibi balıklar yemin ederim:)
    Ama ne yalan söyleyeyim gözlerim çupra aradı. Sizin gibi arkadaşları çuprayla görmek isteriz biz ;)
     
  14. ömer65

    ömer65

    Mesajlar:
    695
    Şehir:
    izmir
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    sazan 2 kg
    tebrikler arkadaşlar şansınız daim olsun
     
  15. steelrock

    steelrock Burak

    Yaş:
    44
    Mesajlar:
    2.792
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    Mercan-Ağırlığı mühim değil,ben onun gelişini sevdim...
    İzmir resmen coşmuş bu haftasonu,daha Onur(sentha)abimizin raporu gelecek :)Tebrikler,tepsi dolmuş :)
     
  16. Mehmet PEKMEZCİ

    Mehmet PEKMEZCİ

    Mesajlar:
    736
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    olta
    Bülent ismini görünce hah dedim çupra var ama onun yerine dülger çıktı. Bunu da kabul edebiliriz, zararı yok.:) Şansın artarak devam eder inşallah...
     
  17. Heh bi Onur eksikti rapor verecek olan:( :D Biri Onuru durdursun arkadaşlar :D Onur sırf tehlike yahu:D Gene sokacak gözüme Çuprayı hissediyom:D :D
     
  18. REALGS

    REALGS

    Mesajlar:
    859
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    4 kamış+3 makina+örgü misina.Ah birde bol zamanım olsa
    En İyi Avı:
    Çocuklarım......
    Bu haftasonu boş geçen yok.Memleketimin değişik yerleri balikavi.net ailesini boş kovalarla eve göndermemiş.
    Tebrikler arkadaşlar.....
     
  19. Iskarmoz

    Iskarmoz

    Mesajlar:
    771
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    Her cins Olta
    En İyi Avı:
    1988 Dalyanköy Levrek 4.7 kg
    Hangi raporu tıklasam maşallah karşımda dizi dizi balıklar.. Hele sizin Dülgerler haftaya çeşni katmış. Ellerinize sağlık Bülent..:)
     
  20. noche35½

    noche35½

    Yaş:
    55
    Mesajlar:
    169
    Şehir:
    Karşıyaka/İZMİR
    Favori Kamış:
    Olta
    Bu hafta İzmir'de hava güzel olunca site de şenlendi normal olarak..Dülger'de bayağa hatırı sayılır yani bu sırada.Tebrikler..