(((((:Saros'da Bir Pazar Günü :)))))

Konu, 'Denizlerimizden Güncel Av Raporları' kısmında hamdi tarafından paylaşıldı.

  1. Merhaba arkadaşlar…

    Nerden başlasam nasıl anlatsam aslında anlatılmaz yaşanır inşallah sitemiz
    olarak yazın oraya sizleri de götürerek bir organizasyon yapmak isterim ve
    bunun için çeşitli görüşmelerde yaptık bu gidişimiz birazda onun içindi benim
    oraya ikinci gidişim ve oradaki insanların misafir perverliğini anlatamam burada
    hepinizin huzurunda tekrar teşekkür etmek isterim …

    Kısaca bahsetmeye çalışayım gitme kararı aldığımızda hava ve tekne sorunları
    vardı ama biz bir kere gitmeye karar vermiştik en sonunda son konuşmamızda
    yağmurda yağsa karda yağsa tekne bulamasak bile gidecektik ve ben araba
    kullanacağım için bir an önce yatmak istedim ama gözüme heyecanda uyku
    girmiyordu 1.5 saat uyuduktan sonra kalktım Hüseyin abi ve Deniz hiç
    uyumamışlar onları evlerinden aldıktan sonra yola koyulduk hoş sohbetle
    Gelibolu’ya sabah 7 de varmıştık bizi karşılayacak Kenan ağabeyi beklerken
    kahvaltımızı yaptık sonra Kenan abi ve kardeşi Turgay abi geldi çayımızı içtik
    yemimizi aldık yola koyulduk giderken felaket bir yağmur ama dedik biz balığa
    çıkacağız!!

    Sonunda Karainebeyli köyüne vardık tekneyi Tamer kaptan hazırlarken Turgay
    abi tecrübesi ile bize nasıl bir takım kullanmamız gerektiğini anlattı ve bize
    takım bağladı bilgisine diyecek yok yılların ustası onun sayesinde hiç problem
    yaşamadık kendisi ile konuştuk ve sitemize üye olarak bilgilerini bizim ile
    paylaşacak…

    Sonra Kenen abi ve Tamer kaptan bizi avlağa götürdü tabi kerterez sağlam ;)
    boş yok sağolsunlar harika bir av yaşattılar kısıtlı zamanda 4 saat denizde
    kalabildik bunun 2 saati yolda geçti 2 saat avlana bildik ama çok keyifli bir av
    oldu…

    Yakaladığım dülger balığının zevkini hala daha unutamadım 0.26 misina ile
    2.5 kg 60 cm bir balığı 100 metreden çekmek harikaydı..:)
    Mustafa’nın(kıralbalıkçı) duaları tutu bize dua edeceğini sölemişti..:)

    Tamı tamına 900 km yol yaptık 10 saat direksiyon salladım 4 saat denizde
    4 saat dışarıda muhabbet (mangalda sardalye) 18 saatlik bir av oldu o kadar
    yorulmamıza rağmen hiçbir yorgunluk hissetmedim almış olduğumuz zevk
    hepsinden öne geçti :)

    Buradan bana eşlik eden Hüseyin abime Deniz kardeşime ve orada bizimle
    ilgilenen kaptanlarımız Tamer ve Kenan abime tecrübesiyle yardımcı olan
    Turgay abime eski dostum Ümit’e bu arkadaşlığın kurulmasına vesile olan www.balikavi.net’e buradan tekrar tekrar teşekkür ederim……

    Avlak : Soros Karainebeyli köyü
    Yem : Sardalye
    Takım : 4 numara kısa sap çapraz iğne 2 köstekli dip oltası.



    Hüseyin Diyorki;

    Birkaç haftadır balık balık diye dolanıp dururuz.Neredeyse artık edebiyat sitesi
    olma yolunda ilerlerken,her gittiğimiz sahil kurumuş sanki..:)

    Bakıyorum da hep kraça selamlıyor bizi.Atmak istemiyorum zaten,kırıyorum
    kendimi..

    Bir plan yapalımda balığın bize gelme durumu yok bu belli,biz ona gidelim…
    Olmasada macera olsun..

    Gittik,gezdik,gördük ve aldık..

    İştiraklarından dolayı arkadaşlarıma teşekkür ederim :)



    Deniz Diyorki;

    Sarosta Bir Pazar Günü

    Bir gece vakti çıktık yola. Hüseyin abi, Hamdi ve ben. Hedef belliydi. Çanakkale
    Saros Körfezi. Havanın güzelliği ayrı bir heyecan katıyordu bize. Güzel bir
    haftasonunu güzel bir av ile bitirmek istiyorduk. Sabah saat 07:30 da Sarosa
    varmıştık. Doğayla başbaşa kalmıştık artık. Yeşilin her tonu vardı doğada.
    Mevsim normallerinin üstünde olan hava sıcaıklığı yüzünden ağaçlar çiçek
    açmıştı. Muhteşem bir görüntü. Tabii ki bu görüntüleri fotoğraflamadan
    geçemezdik. Ben sadece güzel doğa resimleri çektim. Bu resimler daha sonra
    sizlerle paylaşacağım. Gelibolu’da Turgay ve Kenan abilerle buluştuk.
    Karainebeyli köyüne gitmeye karar verdik. Burada kaptanımız Tamer’i de
    aldıktan sonra çıktık yola. Teknemizi suya indirdik ve başladık ava. Güzel bir
    avdan sonra aldığımız yemlik sardalyaların fazla gelen kısmını mangalda bir
    güzel pişirdik ve yedik. Ondan sonra çıktık yola.

    Bize orada her türlü yardımı sağlayan Kenan Abi, Turgay Abi ve Tamer
    Kaptan’a ve tabii ki Karainebeyli Köyü halkına ne kadar teşekkür etsem azdır.

    Bir sonra ki Saros organizasyonu iple çekmeye başladım bile.


    Saros avı videosu TIKLA ve İZLE [​IMG]
     
  2. [​IMG]

    [​IMG]

    Kıyıdan Turgay abi oltaları sallamıştı
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Dönüş yolundayız
    [​IMG]

    Evde mangala :)
    [​IMG]
     
  3. erdemyılmaz

    erdemyılmaz ERDEM YILMAZ

    Yaş:
    43
    Mesajlar:
    2.357
    Şehir:
    İSTANBUL
    Favori Kamış:
    DURUMA GORE BİLDİGİM HER TÜRLÜ YASAL MALZEME
    En İyi Avı:
    EŞKİNE 1,5 KG.,56 CM. TURNA
    abi süper geçmiş tebrikler sözler yetersiz şu yeşil olan ne balıgı????*
     
  4. BARIŞ

    BARIŞ BARIŞ

    Yaş:
    42
    Mesajlar:
    2.405
    Şehir:
    Ankara
    Favori Kamış:
    olta kışın tüfek
    En İyi Avı:
    turna 4.5kg --12kg yayın
    hamdi ellerinize sağlık süper bir gün olmuş yerde muhteşem görünüyor tebrikler
     
  5. Hattusilis

    Hattusilis

    Yaş:
    37
    Mesajlar:
    163
    Şehir:
    Istanbul
    Favori Kamış:
    misina,iğne, kurşun ve bunların kombinasyonları
    En İyi Avı:
    çipura takribi 0.5 kg
    Tebrikler, fotoğraflar ve balıklar çok güzel.
    Uykusuzluğa yorgunluğa fazlasıyla değmiş.
    Bu arada keşke hepberaber böyle bir organizasyon yapabilsek... Eminim katılım fazlasıyla olacaktır, gelişmeleri bekliyoruz bu konuda.
    Fotoğraftaki renkli balığın cinsi nedir bilen var mı? Eti lezzetli midir?
     
  6. simendifer

    simendifer Sennur

    Mesajlar:
    9.177
    Şehir:
    İstanbul
    Çok güzel olmuş :) Dülger balığı çok çikin :p Allah günah yazmasın ama çikiin, öbürleri güzel :) Ama dülgeri hikayesinden dolayı severim ben :) Bir de şundan istiyorum ben, bakın aşağıda ;


    [​IMG]
     
  7. SahEmre

    SahEmre Emre

    Mesajlar:
    2.481
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Okuma Salina 4.20 Salina 100-200 - Lineaeffe Extreme Cast 4.40 180gr. - Okuma V-System 240 10-40g
    Favori Makine:
    Ryobi Proskyer Nose Power - Shakespeare Mach 1 XT
    En İyi Avı:
    Küçük beyaz; 7 cm. Kuzey batı Antartika Sığlıkları..
    Sonusuz sayıda tebriklerç. ne güzel ne iri balıklar bunlar böyle
    ağzımın suyu aktı desem yalan olmaz tabi yeme bakımından değil tutma bakmından

    tebirkler vallaha bi orgnizasyon yapmak gerk mutlaka geniş kaılımlı
    otobüs kalacak yer vs.
     
  8. synax123

    synax123

    Mesajlar:
    99
    manzara harika, deniz harika,balıklar harika , adamlar muhteşem e daha ne olsun be birader:) böyle bir azim savaşının sonu da haklı olarak öyle nefis anlar. teşekkürler, yazdıklarınla ve fotograflarla bizi de oralara götürdün :) afiyet bal şeker olmuş :)
     
  9. emrecan

    emrecan Emrecan

    Yaş:
    34
    Mesajlar:
    555
    Şehir:
    ankara
    Favori Kamış:
    Shimano
    En İyi Avı:
    turna 95 cm
    Abi bende istiyorum yukarıdakinden süper ya :D Herşey çok güzel tebrikler.....:D:D:D
     
  10. owti

    owti

    Mesajlar:
    157
    özlenen fotolar geldi abi yani hemde ne gelis ya super olmus valla ya baliklarda super tebrikler cok guzel bir av olmus ya evet abi yazin bi organizasyon sart buraya calismalar bekliyoruz abi:):)
     
  11. Harika bir zaman geçirmişsiniz arkadaşlar tebrik ederim;) :)
     
  12. Ethem

    Ethem

    Mesajlar:
    171
    Şehir:
    Rotterdam
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    10.6 kg aynali sazan
    tanidik yerler.... 4 gun 4 gece macera dolu gun gecirdik, Hamdi benden oradakilerine selam soyleseydin.
     
  13. AYDINDH

    AYDINDH Aydın

    Mesajlar:
    648
    Şehir:
    Adana
    Harika bir gün yaşamışsınız. Yorgunluğunuza deymiş. Ellerinize sağlık.:)
     
  14. Teksin

    Teksin

    Yaş:
    60
    Mesajlar:
    16
    Şehir:
    ank.
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    yok
    ufff,uffff ellerinize sağlık güzel avlanmışsınız,o ızgaranın başında olmayı isterdim malum bizim buralarda o balıklar yok...bir dahaki sefere avınız bol ve bereketli olsun avlanırken,yerken bizide hatırlayın..Selamlar...
     
  15. erdemyılmaz

    erdemyılmaz ERDEM YILMAZ

    Yaş:
    43
    Mesajlar:
    2.357
    Şehir:
    İSTANBUL
    Favori Kamış:
    DURUMA GORE BİLDİGİM HER TÜRLÜ YASAL MALZEME
    En İyi Avı:
    EŞKİNE 1,5 KG.,56 CM. TURNA
    hamdi abi hüseyin abi hala şu yeşilin ne balıgı oldugunu söylemedini çatladım yaa burada :):)