SPOT BALIK, 'Hayata olta at!' SPOT BALIK, 'Hayata olta at!'
Cengiz Balıkçılık

Sudak'ı nerede avlayabilirim..?

Konu, 'Tatlı SU Balık Avcılığı' kısmında Phenomen tarafından paylaşıldı.

  1. Phenomen

    Phenomen

    Mesajlar:
    71
    Şehir:
    Bolu
    Favori Kamış:
    Olta (şamandıra - Yay)
    En İyi Avı:
    Total 4,5 kilo alabalık
    Ankara - İstanbul - Düzce - Sakarya - Kocaeli taraflarında Sudak avlayabileceğim yerler var mı? Daha önce hiç avlamadım, merak ediyorum.. birde Sudak balığının sezonu var mı? mutlaka vardır da ne zamanlar avı serbest? avcılığı konusunda forumda bir kaç yer buldum ama pek tatmin etmedi beni açıkcası.. Ustalarımdan yardım istiyorum :)
     
  2. Sponsor

  3. fsekerci

    fsekerci

    Mesajlar:
    822
    Şehir:
    ankara-batıkent
    Favori Kamış:
    sadece olta
    En İyi Avı:
    turna 4 kg
    sudak---halkarasında tatlısu levreği denilen balığı 5 yıl öncesine kadar kapulukaya barajından gece at-çek yaparak yakalardık.artık çıkmıyo denecek kadar az...
     
  4. Numan

    Numan

    Mesajlar:
    613
    Şehir:
    ANKARA
    Favori Kamış:
    10 bilyali Müftelif Makinalar, Müftelif Atarlarda ve uzunluklarda kamışlar. Kasnak Dip oltaları.
    En İyi Avı:
    Sazan 4 kg, 2,5 kg Sazan, 1,4 kg Sazan
    Zaten çıksada avlanmak yasak
     
  5. Numan

    Numan

    Mesajlar:
    613
    Şehir:
    ANKARA
    Favori Kamış:
    10 bilyali Müftelif Makinalar, Müftelif Atarlarda ve uzunluklarda kamışlar. Kasnak Dip oltaları.
    En İyi Avı:
    Sazan 4 kg, 2,5 kg Sazan, 1,4 kg Sazan

    Namık Abi sen diyorsan serbesttir abicim :D:D:D ,

    Ama Devlet Baba Kapulukaya yasak demiş.
     
  6. Numan

    Numan

    Mesajlar:
    613
    Şehir:
    ANKARA
    Favori Kamış:
    10 bilyali Müftelif Makinalar, Müftelif Atarlarda ve uzunluklarda kamışlar. Kasnak Dip oltaları.
    En İyi Avı:
    Sazan 4 kg, 2,5 kg Sazan, 1,4 kg Sazan
    Yok abicim avlanmak dedim ya zaten yanlış anlaşılmasın diye yoksa avlamak serbest o balığı.
     
  7. ZANDER

    ZANDER

    Mesajlar:
    1.066
    Şehir:
    BREGENZ
    Favori Kamış:
    RON THOMSON HARD CORE ; Yayin icin ,Abu Garcia Cardinal 505 FR Freilauf Rolle Modell 2006 makina
    En İyi Avı:
    Sazan 17 kilo . Turna 11 kg 110 cm.
    Avladiginizda banada haber verinde seneye o bölgede avlanayim :)
     
  8. fsekerci

    fsekerci

    Mesajlar:
    822
    Şehir:
    ankara-batıkent
    Favori Kamış:
    sadece olta
    En İyi Avı:
    turna 4 kg
    kapulukaya nın esas baraj kısmı yasakmış,köprüköy tarafına yasak yok diye biliyorum,
     
  9. Look2Me

    Look2Me Enes EKİZ

    Mesajlar:
    60
    Şehir:
    Düzce
    En İyi Avı:
    95 cm Turna
    Volkan kardeşim geleceksin işte büyük melende çıkıyor burada o balığa kadıncık diyorlar :) sen gel tutucas biz.
     
  10. Phenomen

    Phenomen

    Mesajlar:
    71
    Şehir:
    Bolu
    Favori Kamış:
    Olta (şamandıra - Yay)
    En İyi Avı:
    Total 4,5 kilo alabalık
    adamım geldi! abi bu melen neymiş yaww! balina da tutarmıyız ben ona göre takım getireyim :) wala ya ne bereketli yer bu melen! maşallah! dur msn e geleyim de konuşalım enes