Taşucu hakkında

Konu, 'Bölgeler' kısmında svr0607 tarafından paylaşıldı.

  1. svr0607

    svr0607

    Mesajlar:
    295
    Şehir:
    Mersin-Taşucu
    Favori Kamış:
    Şu sıralar sadece zıpkın
    En İyi Avı:
    71cm 1.6kg denizturnası,1.2 kg levrek 10 kg civarı bir akya gözlerimin önündeydi....
    Herkese selamlar ben öncelikle akdenizli arkadaş ve abilerimin dikkatine diyorum.Ben silifkeye bağlı Taşucunda oturuyorum ancak okulum gereği mersindeyim ve haftada bir gidiyorum.Tüm akdeniz gibi daha doğrusu el değmemiş akdenizin başladığı yer orası..Nese konuya gelelim her hafta başka bir tür oluyor hiç anlam veremiyorum ama balığı görüp de yakalayamamak inanın deli ediyor beni Şimdi başlayalım bundan 4 hafta önce sabah 7-8 arası 30 cm üzerinde kiloluk kefaller kıyya geldi ama bende malzeme yoktu malesef deneyemedim şansımı..3 hafta evvel sabah 4 te iskeledeyken avlanan baraküdalardan ayrıca 8-10 mevcuduyla bir sürü geldi.Bir tanesini rpalanın arkasında baya bi seyrettirdim ama ağzına almadı.Ben bu balıkların lüfer yada akya olduğunu düşündüm baya etliydi çünkü nese 2 hafta evvel 60-70 m zarganalar yarım kiloluk dev sargozlar ve bikaçda büyük çupra gördüm tabii ben hiçbirini yakalayamadım bunlardan son bir ayda tek yakaladığım bir baraküda onuda kıyıdan zıpkınla vurdum ztn..Nese bu haftada sabah 10 sularında iskele altına bir levrek sürüsü geldi içlerinden biri en az 2kg tabii gene ne ekipman var ne başka bişey...Yalnız bu haftada 2 defa baraküda benim yozuri crystal minnow altı kırmızı üstü beyaz bi balık var ona saldırdı ama hemen bıraktı yani yine boş döndüm ben biraz da kendi beceriksizliğimden olduğunu düşünüyorum şu balıkları yakalamak için ne yapmalı ilgilnen varsa her hafta iskeledeyim sabah 4te uğrayıp banada biraz bşeyler öğretirse deneyimli avcılar sevinirim hadi herkese rastgele.....
     
  2. hauki

    hauki mustafa cecen

    Yaş:
    37
    Mesajlar:
    1.716
    Şehir:
    finlandiya-jarvenpaa-tr alanya
    Favori Kamış:
    olta ve zipkin
    En İyi Avı:
    görup de tutamadigim balikti
    Son düzenleme: 22 Mayıs 2007
  3. Huseyin Alp Arslan

    Huseyin Alp Arslan Huseyin Alp Arslan

    Yaş:
    54
    Mesajlar:
    3.370
    Şehir:
    Auckland/Yeni Zealanda
    Favori Kamış:
    olta ve oltadan baska hic bir sey
    En İyi Avı:
    22 kg Kingfish
    Anil her seyden evvel bu icten paylasimin beni cok duygulandirdi, cunku gozlerimin onune gozunu katman katman maviye salmis , hic bir seyi kacirmayan , bos zamaninda nefes almaya ihtiyac duyar gibi deniz kiyilarina kosan ve herseyi ama herseyi kacirmadan izlemeye ve bunlara nasil ulasabilirim diye dusunen bir genci gordum yazinda. Kendi cocuklugum , gencligim geldi aklima. Sana soyleyecegim ilk sey, guzel kardesim, sen de bu ruh varsa hic merak etme , yakinda balikcilik konusunda her istedigine ulasirsin. Ikincisi hemen guzel bir takim kutusu yapmaya , elinden geldigince oltalarini satin almak yerine kendin uretmeye basla.Bu sayfalarda dugumlerden, igne abatlarina pek cok bilgiyi, ilgili baliklar uzerine bulacaksindir. Bunun disinda takildigin bir nokta olursa sormaktan cekinme. Pratik her seyin ilacidir. Her bu cesit kiyi ziyaretlerinde degisik oltalar yanina gotur, her zaman yem goturemessende kasiklar , ve bulunduracagin yalaci yemlerle sansini dene. Bak bakalim ne oluyor. Bahsetmis oldugun baliklarida ayri ayri nasil yasadiklari ve nasil yemlendikleri hakkinda gerek burdan gerekde net vasitasiyla arastirabilir bilgilerini , avlagina uygun olasi olta ile yakalama bicimlerini gelistirebilirsin.
    Sevgi ve saygiyla ,rastgele dostum.
     
  4. mersinli

    mersinli Nuri

    Yaş:
    48
    Mesajlar:
    646
    Şehir:
    mersin
    Favori Kamış:
    speedmaster surf ve spin
    Favori Makine:
    shimano exsence ve ultegra
    En İyi Avı:
    2,8KG BARAKÜDA
    Anıl en kısa zamanda taşucunda beraber av yapacağız.Balığın vurmaması zaman la ilgili yoksa senin kullandığın malzemeler kendini ispatlamıştır.
     
  5. svr0607

    svr0607

    Mesajlar:
    295
    Şehir:
    Mersin-Taşucu
    Favori Kamış:
    Şu sıralar sadece zıpkın
    En İyi Avı:
    71cm 1.6kg denizturnası,1.2 kg levrek 10 kg civarı bir akya gözlerimin önündeydi....
    tşk

    Hepinize çok teşekkürler nuri abim inşallah okullar tatil olunca görüşürüz.diğer abilerimede çok teşekkür ediyorum.Burası çok hoş biyer denizi de temiz hatta çoğu zaman balık da görünüyor işte böyle vurmayınca canı sıkılıyor insanın hepinize çok tşk ilginiz için rastgele....
     
  6. ufukkula

    ufukkula ufuk

    Yaş:
    37
    Mesajlar:
    1.537
    Şehir:
    İzmir
    En İyi Avı:
    Henüz yakalamamış olduğum
    Anıl kardeşim bekliyoruz raporlarını..Yanına fotoğaf makinası almayı unutma!! O levrekler..Barakudalar elbet gelecek birgün.Boşuna dememişler balık tutmak=sabır diye.
     
  7. hocca

    hocca

    Mesajlar:
    183
    Şehir:
    ankara
    Favori Kamış:
    banax2500 spro kamış
    En İyi Avı:
    1,5kg levrek
    22.05.2007 salı günü saat 5.30 da taşucu motelden başalayarak sekaya kadar kıyıdan at çek yaptım.Sadece küçük bir kaç sokar bir de ufak çıplak yakaladım ve hepsini de geri bıraktım.Sonra eski iskeleye gittim iskeleleyle otellerin arasında ki yerlere attım iskeleden attım yok.Hiç gezinen balıkta görmedim sen gene görmüşsün.Bu belirttigim yerlerde geçen yıl agustos ayın da levrek alıyordum ,hergün 3-5 tane bazen daha fazla da oluyordu.Sanırım sorun malzeme degil mevsim.Kız kalesini geçince solda mahsen gibi eski bir yapı var.Onun ön tarafı mersine dogru yolun sagı yani altı burası mercan kayalıgı ,ayrıca buraya bir de dere dökülür burada da attım hiç bir şey yoktu.Dalanlar tekneyle avlananlar vardı sordum yakalmadıklarını söylediler.Ama uzun bir aradan sonra denizle buluşmak olta tamak hoştu.Haziranın 5 şin den sonra taşucu motel seka arası iskelede atçek yapan görürsen (05.30 dan sonra) bilki benim malzeme bol deneyebilirsin.
     
  8. svr0607

    svr0607

    Mesajlar:
    295
    Şehir:
    Mersin-Taşucu
    Favori Kamış:
    Şu sıralar sadece zıpkın
    En İyi Avı:
    71cm 1.6kg denizturnası,1.2 kg levrek 10 kg civarı bir akya gözlerimin önündeydi....
    inşallah ufuk abi yakalarız..Aslında ben bu oltayla avlanmaya ocak ayında başladığım için ne bilgi ne deneyim ne yöntem hiç bişey bilmiyordum..Zamanla öğrendik ama zaman geçti zannedersem kışın baraküda çok daha saldırgan ve büyük oluyor çünkü acemiyken her at çekte peşleyen bi baraküda gelirdide ben beceriksiz olduğum için yakalayamazdım birde bu aralar balıklarda büyük bi azalma var.Derin yerler dışında büyük balık bulmak çok zor..cumartesi iskelede suyun dibi gözüküyordu en fazla el kadarlık mırmır ve daha ufak çupra sürüsü vardı... Hocca abim eğer sana rastlarsam ben kıyıda gezen baraküdaları gösteririm merak etme ztn tam saat 06.30 ile 07.15 arası çok geziyorlar..Rastgele....
     
  9. hocca

    hocca

    Mesajlar:
    183
    Şehir:
    ankara
    Favori Kamış:
    banax2500 spro kamış
    En İyi Avı:
    1,5kg levrek
    Anıl büyük bir aksilik olmaz ise pazar günü sabah saat5.30 da sahildeyim görelim bakalım şu baraküdaları nasıl bir yaratıkmış.Görüşmek dileği ile.
     
  10. svr0607

    svr0607

    Mesajlar:
    295
    Şehir:
    Mersin-Taşucu
    Favori Kamış:
    Şu sıralar sadece zıpkın
    En İyi Avı:
    71cm 1.6kg denizturnası,1.2 kg levrek 10 kg civarı bir akya gözlerimin önündeydi....
    selam

    hocam sabah 5.30 da gelecen ama bak 2 liman arasındaki kumsaldaysan göremezsin senin gelceğin saat süper bende cumartesi sabah 4 ten itibaren iskelede olacağım..5.30 gibi giderim yerime neyse balıkları görmek istiyorsan best hotelin ön tarafından itibaren kıyı boyu iskelenin ayağına kadar herhangi bir yerde 15 dk beklediğin takdirde balık geçmezse beni bul:) bence yanında zıpkında bulunsun merak etme orada kimse kıyıda zıpkınla gezeni tuhaf karşılamaz:)görürsen vurmak kolay olur çünkü hadi rastgele....