SPOT BALIK, 'Hayata olta at!' SPOT BALIK, 'Hayata olta at!'
Cengiz Balıkçılık Kolay Av

yardım

Konu, 'Kıyıdan Balık Avcılığı' kısmında mehmetali tarafından paylaşıldı.

  1. mehmetali

    mehmetali

    Mesajlar:
    18
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    Olta, Zıpkın
    En İyi Avı:
    köpek balığı
    merhaba arkadaşlar ben forumda yeniyim , 2,5 saattir okuyorum harika bilgiler var.

    ben bu haftasonu silivride bir kumsalda balık tutmayı denicem :) tutacağım yer uzun bir kumsal ve kumsalın sonu kayalık , bölgede kefal ve levrek mevcut forumları okudum cok çeşitli bilgiler var taktik konularında ama hangisini yapıcağıma karar veremedim bana yardım edermisiniz lütfen ,

    şimdiden teşekkürler sayın üstadlarım :)
     
  2. Sponsor

  3. mehmetali

    mehmetali

    Mesajlar:
    18
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    Olta, Zıpkın
    En İyi Avı:
    köpek balığı
    :) levrege taktım biraz , sabah akşam kumsalda olucam , sabah sahte yemle akşamda kurtlamı avlanayım sizce
     
  4. REİS

    REİS Mahir Ersin

    Yaş:
    73
    Mesajlar:
    2.389
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Olta
    En İyi Avı:
    Torikler-Kofanalar
    Niye yumurtladın hemen?:confused:

    Birinci metoddan başlayıp sırayla gelmek lazım desene.:eek:
    Bak yeni dostumuz hoş gelmiş ama daha imza ayarlarını göremiyoruz.
    yaşını maşını bilmiyoruz.
    Yine de rastgele diyelim.
     
  5. mehmetali

    mehmetali

    Mesajlar:
    18
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    Olta, Zıpkın
    En İyi Avı:
    köpek balığı
    :D:D:D saol dostum önerdiğin bir hastahane varmı :D;) imzayı şimdi halledicem Reis kusura bakmayın :)

    ya hakikaten ben neyapmalıyım hangi yöntem daha iyidir namık usta
     
  6. mehmetali

    mehmetali

    Mesajlar:
    18
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    Olta, Zıpkın
    En İyi Avı:
    köpek balığı
    yardım bukadarcıkmıydı ya , yardım edicek yokmuuuuu öhö öhö :)
     
  7. REİS

    REİS Mahir Ersin

    Yaş:
    73
    Mesajlar:
    2.389
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Olta
    En İyi Avı:
    Torikler-Kofanalar
    Hava çok sert, hafta sonu rüzgar dursa bile deniz durulur mu bilmem, kıyılar karmakarışık olmuş.
    Levreği bırak da kafana göre bir olta at, kayalıkta eşkina, kumlukta mırmır gelebilir.
    Gece avlanman daha iyi olabilir.
    Rastgele.
     
  8. Daha yem sorunu var
    Onuda bulmak lazım.
    Sonra kurşunu, fırdöndüsü, iğnesi, misinası oooo var oğlu var
     
  9. mehmetali

    mehmetali

    Mesajlar:
    18
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    Olta, Zıpkın
    En İyi Avı:
    köpek balığı
    ben yarın oltacıya gidicem , hava rüzgarlıydı ama deniz çok sakindi buhafta , siz bana malzemeleri söylerseniz ben yarın temin ederim :)
     
  10. Suatreis

    Suatreis

    Mesajlar:
    267
    sevgili mehmet ali

    yem için silivride teke ve kurt revaçtadır. Mırımırı dene derim akşam üstü başla gece devam et. Levrek bu ara yüz vermiyo verse beni görürdün o kumsalda beline kadar suda kim bu deli diye. Kurt için hiç eşelenme sahilden kumsala giderken 1. köprünün üstünde bi adam var (bazen olmuyo ama) ondan alırsın. saat 11:00 den sonra kalmaz ama. İllede eşelenirim ben bataklıkta dersen 32.Mimar S. köprüsünün yanında Yeni köprü inşaatı var ordaki azmak delta nın kıyısından yarım mt kadar ilerideki dip çamuruna kürekle giriş.