SPOT BALIK, 'Hayata olta at!' SPOT BALIK, 'Hayata olta at!'
Cengiz Balıkçılık Kolay Av

Yeşilköy Sahili Resimli Gösterimi

Konu, 'Kıyıdan Balık Avcılığı' kısmında SahEmre tarafından paylaşıldı.

  1. SahEmre

    SahEmre Emre

    Mesajlar:
    2.481
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Okuma Salina 4.20 Salina 100-200 - Lineaeffe Extreme Cast 4.40 180gr. - Okuma V-System 240 10-40g
    Favori Makine:
    Ryobi Proskyer Nose Power - Shakespeare Mach 1 XT
    En İyi Avı:
    Küçük beyaz; 7 cm. Kuzey batı Antartika Sığlıkları..
    Arkadaşlar.
    Kansu arkadaşımdan esinlenerek hazırladım. Lütfen herkes kendi av bölgesini bu şekilde tarif etsin çok daha fazla paylaşım sağlamış oluruz.

    Şimdi solda Naima Sokak yazan yer. Yeşilköye gelip giden otobüs ve minibüslerin son durağı oluyor. Buradan sahile inen arkadaşlar Buket sokak yazan sokağı kullanıyorlar. Zaten orada birine sahile nasıl inerim dediğinizde herkes gösteriri. Haritaya eklemeyi unuttuğum bir hususta şu ki bukat sokaktan sahile indiğinizde inmiş olduğunuz koyun diğer kenarında yani Son durak yazan yaznının 'a' harfine denk gelen yerde 4-5 sandal 3-4 tanede yunus kiralayan haşim abi var. Oradan uygun fiyatla kiralayabilirsiniz. Benim zarganaya attığım yeride işaretledim. Genel olarak yeşilköydeki koyların kayalık olan dış yüzlerinden balık avlanıyor. Kayalık bölge olduğundan ispari istavrit izmarit almak mümkün. Ben daha aşkina yakalamadım ama çok iri eşkina ve karagöz vuran arkadaşlar var. Hele hele 1 kiloluk karagöz vurdular geçenlerde. Bu aralar lüferde yapmaya başlamış bilgilerinize. Dip takımı yapıyorsanız dikkatli olun çok takım verebilirsiniz. Genelde av kayların ucundaki ve yine koyları birbirine bağlayan dalgakıran vari kayalıklarda yapılyor ama ben yine kayalık olan ama kumsalı olmayan yani direk yürüme yoluyla kayalığın birleştiği ve haritada işaretlenen yerde av yapıyorum gelen gidende olmuyor kafa rahat oluyor. Uydu haritası gözünüze çok uzak görülmesin zaten evlerin boyutundan da tahmin edebilirsiniz bu haritanın bir başından diğer başına yürümek en çok 15 dakika alıyor belkide 20.


    [​IMG]


    RasTGeLe
     
  2. Sponsor

  3. kansu

    kansu

    Mesajlar:
    239
    Şehir:
    istanbul/büyükçekmece
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    vatos yaklaşık 2 kilo vardı.
    emre abi güzel çalışma olmuş.böle çalışmalara esin kaynağı olduğum için mutluluk duydum.herkseten böle açık planlar üzerinde av sahalarını bizlerle paylaşmalarını diliyorum.ben birazdan atilla abiyle birlikte zarganaya çıkıcam akşam fotoları sizinle paylaşırım.herkese bolbalıklar.:)
     
  4. zeytindalı

    zeytindalı

    Mesajlar:
    14
    Şehir:
    istanbul / zeytinburnu
    Favori Kamış:
    Motorlu Olta
    En İyi Avı:
    Aynalı sazan 4.200Grm
    Akşam ordayım

    Dostum akşam Bende yeşilköye gidicem dediğin yerleri deniyecem yanıma hangi takımları ve yem ne alyım saat 20:00 gibi orda olurum 00:00 a kadar kalmayı düşünüyorum
     
  5. SahEmre

    SahEmre Emre

    Mesajlar:
    2.481
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Okuma Salina 4.20 Salina 100-200 - Lineaeffe Extreme Cast 4.40 180gr. - Okuma V-System 240 10-40g
    Favori Makine:
    Ryobi Proskyer Nose Power - Shakespeare Mach 1 XT
    En İyi Avı:
    Küçük beyaz; 7 cm. Kuzey batı Antartika Sığlıkları..
    Dostum madem hava kararınca gideceksin aydınlık bir yer bulman gerek bu koylarda ışıklandırma yok ama son durak tabir edilen yerden haritada olmayan biraz daha ileriye gidersen İBB Florya tesislerine doğru gelirsin orada kayalıklar daha düz yani dümdüz balık tutmak daha rahat ayrıca içerlek kaldığından dalgada olmuyor okısımda oranın ışıklandırması da var.
    Yanına varsa
    şamandıralı zargana takımı
    istavrit çaparisi
    yemli dip oltası
    çinekop takımı gişbi takımlar alabilrisin
    zargana için yem olarak kurt tavsiye ederim bulabilirsen tabi. Yoksa karidesle de alıyorlar.
    Yemli balıklar için kayalıklardan uzanarak alabileceğin midy ve yine karides yada kurt hepsi iş yapıyor.
     
  6. SahEmre

    SahEmre Emre

    Mesajlar:
    2.481
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Okuma Salina 4.20 Salina 100-200 - Lineaeffe Extreme Cast 4.40 180gr. - Okuma V-System 240 10-40g
    Favori Makine:
    Ryobi Proskyer Nose Power - Shakespeare Mach 1 XT
    En İyi Avı:
    Küçük beyaz; 7 cm. Kuzey batı Antartika Sığlıkları..
    Herkes genellikle alandığı yerin haritasını yada geniş açılı bir resmini koyup bu tarz işaretlemelerle gerekli birlgileri verirse en azından gözümüzde canlandırma şansımız olur bilmediğimiz bir yeri gitmeden önce tanıma imkanı buluruz.
    Çok etkili bir paylaşım sistemi olur.

    www.kolayharita.com da balıkavi.com haritasına girip oradan av yerinizin olduğu haritayı kopyalayabilirsiniz, ben öyle yaptım.
     
  7. zeytindalı

    zeytindalı

    Mesajlar:
    14
    Şehir:
    istanbul / zeytinburnu
    Favori Kamış:
    Motorlu Olta
    En İyi Avı:
    Aynalı sazan 4.200Grm
    Yeşilköy

    Emre kardeş değerli bilgilerin için teşekkürler.Görüşmek ümidiyle
    Hoşçakal
     
  8. borayto

    borayto

    Mesajlar:
    166
    Şehir:
    istanbul
    buda benden

    [​IMG]
    yer sarayburnu bende buralara takılıyorum saygılarımla