Yurdumuzun Çeşitli Yörelerinden Resimler.

Konu, 'Fotoğraflar' kısmında tiptirivsi tarafından paylaşıldı.

  1. NİHATSUNAR

    NİHATSUNAR

    Mesajlar:
    913
    Şehir:
    samsun-merkez
    Favori Kamış:
    olta ve çapari
    En İyi Avı:
    22 tane sargan
    4.Bölüm
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    geri kalan fotoları inşallah yarın yükleyeceğim.İyi akşamlar.
     
  2. mehteran

    mehteran

    Mesajlar:
    824
    Şehir:
    KÜTAHYA
    Favori Kamış:
    Olta
    En İyi Avı:
    Sazan
    Harika manzaralar abi, hep hayal etmişimdir, sizin memleketi bir türlü nasıp olmadı işte, sanalda olsa bizlere bu sevki tattırdığın için sonsuz teşekkürler.
     
  3. furumar

    furumar ali

    Mesajlar:
    296
    Şehir:
    izmir==tire den
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    1.750 Gr aynalı sazan
    sevgili arkadaşlar öncelikle herkesin kurban bayramını kutlarım.Bayramın 4.günü yani bugün ailemi alıp bozdağın eteklerindeki ödemiş kültür merkezine götürdüm burada güzel jareler yakaladım bu kareleri sizlerle paylaşmak istedim umarım beğenirsiniz[​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  4. mehteran

    mehteran

    Mesajlar:
    824
    Şehir:
    KÜTAHYA
    Favori Kamış:
    Olta
    En İyi Avı:
    Sazan
    Ali kardeş paşlaşım için teşekkürler, sayende bizde gezmiş olduk.
     
  5. SedatMert

    SedatMert Sedat

    Yaş:
    62
    Mesajlar:
    3.666
    Şehir:
    İSTANBUL
    En İyi Avı:
    O balığın hala peşindeyim.
    Çorlu'dan kış manzaraları.

    Dün sabah Ulvi ve Tuncay ile birlikte ava giderken hoşumuza giden görüntüyü sizlerle paylaşmak istedik.
    İşin enteresan yanı, yerler ve ağaçların üzerinde görülen beyazlar kar değil kırağıdır. Şu sıralar buralarda her sabah ağaçların dalları sanki buzdan yapılmış gibi gözüküyor.:)
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  6. esref surek

    esref surek eşref sürek

    Yaş:
    58
    Mesajlar:
    1.728
    Şehir:
    tekirdağ
    Favori Kamış:
    tekne ile olta balıkçılığı
    En İyi Avı:
    7 kiloluk sinarit
    Sedat abi Çorlunun en meşhur olayını çok güzel resimlemişsin teşekkürler rastgele
     
  7. SedatMert

    SedatMert Sedat

    Yaş:
    62
    Mesajlar:
    3.666
    Şehir:
    İSTANBUL
    En İyi Avı:
    O balığın hala peşindeyim.
    Teşekkürler Eşref kardeşim. Ah bir de kırağı yerine kar yağsa:)
     
  8. mehteran

    mehteran

    Mesajlar:
    824
    Şehir:
    KÜTAHYA
    Favori Kamış:
    Olta
    En İyi Avı:
    Sazan
    Sizi kartopu oynamak üzere Kütahya ya davet ediyorum. Karın kıralı var bizde.
     
  9. SedatMert

    SedatMert Sedat

    Yaş:
    62
    Mesajlar:
    3.666
    Şehir:
    İSTANBUL
    En İyi Avı:
    O balığın hala peşindeyim.
    Bu günlerde Kütahya'nın havası çok kirli olur Gürkan kardeşim, biz baharda balık tutmaya gelelim:)
     
  10. simendifer

    simendifer Sennur

    Mesajlar:
    9.177
    Şehir:
    İstanbul
    Sedat abi çok güzel fotoğraflar, teşekkür ederiz. :) Ben böyle buzlu, karlı v.s. görüntüleri çok seviyorum. Görünce de çocuk gibi seviniyorum nedense. :) Herkes yaz mevsimini sever, ben nedense kışı çok seviyorum. :) Keşke bir daha kar yağsa buralara. :)
     
  11. SedatMert

    SedatMert Sedat

    Yaş:
    62
    Mesajlar:
    3.666
    Şehir:
    İSTANBUL
    En İyi Avı:
    O balığın hala peşindeyim.
    Selam Sennur kardeşim, biz karın daha birincisini görmedik, sen ikincisini istiyorsun:D :D
     
  12. mehteran

    mehteran

    Mesajlar:
    824
    Şehir:
    KÜTAHYA
    Favori Kamış:
    Olta
    En İyi Avı:
    Sazan
    Çok haklısınız, öylesine kirliki anlatılacak gibi değil, zaten bize kar krem renginde yağar, beyaz karı dağlara gidince görürüz. Memleketimiz soğuk olduğu için doğalgazdan pek verim alamadık henüz kömürle ısınmaktayız bu yüzdende hava kirliliği birinci derecede büyük. Balık tutmaya gelinde,, bizde doğrudürüst avlak yeri yok sizi balık için sizi eskişehire götürebilirim. Yok biz Kütahya istiyoruz diyorsanız, Çini atölyelerini ve tarihi mekanlarımızı gezdirebilirim. Kütahya nın kapısı Sizlere sonuna kadar açıktır, haydi buyrun.
     
  13. SedatMert

    SedatMert Sedat

    Yaş:
    62
    Mesajlar:
    3.666
    Şehir:
    İSTANBUL
    En İyi Avı:
    O balığın hala peşindeyim.
    Davetin için teşekkürler Gürkan kardeşim. Dağ dağa kavuşmaz, insan insana kavuşur demişler. İnşallah günün birinde beraber avlanırız:)
     
  14. mehteran

    mehteran

    Mesajlar:
    824
    Şehir:
    KÜTAHYA
    Favori Kamış:
    Olta
    En İyi Avı:
    Sazan
    Abim bizim buralarda şöyle derler deyim yerindeyse. Bizimkisi şeherli teklifi değil samimi olarak davet ediyorum sizleri. Yani şehirli teklifi değildir. Herzaman beklerim.
     
  15. ottoman fishing team

    ottoman fishing team taykan AKTUNA

    Yaş:
    34
    Mesajlar:
    59
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    orjinal makineler..japan gs9..gibi koleksiyon
    En İyi Avı:
    tarhi limiti eski üst üste tutulmuş tırofeler
    harika insanın ömrünü uzatan bir güzellik...
     
  16. zeynep

    zeynep zeynep

    Yaş:
    31
    Mesajlar:
    11
    Şehir:
    mersin
    zeynep,,

    cok guzel resımler ...paylasım ıcın tesekur ederız .hepsı cok guzel ama ;en cok ıkı agacın suyun ıcınde durusu hosuma gıtı 5 ıncı resım;) :)
     
  17. NİHATSUNAR

    NİHATSUNAR

    Mesajlar:
    913
    Şehir:
    samsun-merkez
    Favori Kamış:
    olta ve çapari
    En İyi Avı:
    22 tane sargan
    Samsun'dan Kar manzaraları

    Beğeneceğinizi umut ederek,sizlerle paylaşmak istedim.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  18. NİHATSUNAR

    NİHATSUNAR

    Mesajlar:
    913
    Şehir:
    samsun-merkez
    Favori Kamış:
    olta ve çapari
    En İyi Avı:
    22 tane sargan
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  19. BARIŞ

    BARIŞ BARIŞ

    Yaş:
    42
    Mesajlar:
    2.405
    Şehir:
    Ankara
    Favori Kamış:
    olta kışın tüfek
    En İyi Avı:
    turna 4.5kg --12kg yayın
    Aman Namık abi dikkat edin bu havalarda donarak ölme tehdidi çok fazla:D :D
     
  20. Conqueror

    Conqueror Ahmet Fatih Eryılmaz

    Yaş:
    38
    Mesajlar:
    10.402
    Şehir:
    Edirne / Kutlutaş
    Favori Kamış:
    Silstar at makara 50 lik , Silstar Bx makara 50 lik ,Silstar 2,70 m iki adet kamış
    En İyi Avı:
    100 gr israil sazanı
    akşam -12 ydi nemde % 90 nasıl iyimi ,erzurumun -30 vız gelir bize :D:D:D antalya 10 derece üşünür mü bu havada :D:D:D