Yürüyerek balık tutmak...

Konu, 'Kıyıdan Balık Avcılığı' kısmında zodi tarafından paylaşıldı.

  1. zodi

    zodi

    Yaş:
    49
    Mesajlar:
    353
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    sadece olta
    En İyi Avı:
    1.2 kg çipura. Kilo olarak ta 3 kişi 15 kg istavrit (tekneden)
    Hepinize merhaba arkadaşlar. Bugün ilk kez buraya giriyorum, bu da ilk mesajım.
    Dün her zaman ki tuttuğum yerin aksine Aşiyan'a gittim. Teknik çok ilginç. Akıntı sert olduğu için 100 m ileri gidip sıraya girerek, oradan atıyosun çapariyi... Sırayı bozmadan aşağı doğru yavaş yavaş yürüyerek, yürürken de balığı tasmalayarak ilerliyosun. sona geldiğinde oltayı toplamış oluyorsun veee 14 tane istavriti görünce insanın nevri dönüyor :)
     
  2. Iskarmoz

    Iskarmoz

    Mesajlar:
    771
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    Her cins Olta
    En İyi Avı:
    1988 Dalyanköy Levrek 4.7 kg
    Kardeşim hoş geldin. Ancak İmza ayarlarını yapıp kendini de tanışalım bölümünde bizlere kısaca tanıtırsan sanırım çok daha iyi anlaşabiliriz. Kolay gelsin..:)
     
  3. güneyli

    güneyli

    Mesajlar:
    418
    Şehir:
    mersin
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    70 cm Baraküda
    Aramıza hoşgeldin Zodi..
    Kendini güzel tanıtmıssın da adını ve yaşını da bilsek hitab ta kusur olmaz..
    Akşam yemekte 4 kişi olacaksak, deniz balık kaynıyorsa bile 2.5 kilo tutar giderim. Fazlasını tutmam başkalarına bırakırım. Böylece bir sonraki avda şansımın bana yardım edeceğini düşünürüm. Ayrıca deepfreeze'de bekleyeceğine, taze olarak bir çocuğun boğazından geçmesini isterim. Ve hiç bir zaman balık tuttuğum yeri ve denizi asla kirletmem. Kirleten gerçek balıkçı değildir zaten...
     
  4. hatayi33

    hatayi33 Nebi Şahin

    Yaş:
    57
    Mesajlar:
    472
    Şehir:
    Mersin
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    Kofana 1,5 Kg.
    Aramıza hoşgeldin.
     
  5. hoşgeldin hocam.. iyibir giriş sayılırdı ama şu imza ayarlarıda bi olsaydı.:)
     
  6. excalibur

    excalibur

    Mesajlar:
    774
    Şehir:
    Antalya
    Favori Kamış:
    olta
    Namık, bu resim üye meselesinden çıkar . kadınlara uygulanan şiddete dönüşür. haberin ola.
     
  7. mehmetozbodur

    mehmetozbodur mehmet

    Mesajlar:
    1.273
    Şehir:
    HAMBURG
    Favori Kamış:
    olta, bot
    En İyi Avı:
    700gr çupra. 1 kg levrek
    Aramiza Hoş Geldin Kardeş. Temizlik Güzel De Gözü Tok Olmak Ne Demek Acaba Hiç O Kadar Balik Tutamadik Daha.
     
  8. mcelikkaya

    mcelikkaya murat çelikkaya

    Yaş:
    47
    Mesajlar:
    1.611
    Şehir:
    samsun
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    arkadaki çalılar
    hoşgeldiniz
    imzanızdaki yazınız da pek güzel
     
  9. hakanozden

    hakanozden hakan

    Mesajlar:
    1.280
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    420 3 parça dam black panter //390 linefea tuornement surf
    Favori Makine:
    banax sx3000
    En İyi Avı:
    3,5 kg kalkan
    aşiyana gidiyorsan bu kurala uymazsan senin açından pek iyi olmaz zaten
     
  10. zodi

    zodi

    Yaş:
    49
    Mesajlar:
    353
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    sadece olta
    En İyi Avı:
    1.2 kg çipura. Kilo olarak ta 3 kişi 15 kg istavrit (tekneden)
    Yahu kurban olurum hepinize, beklemiyordum böyle cevaplar :) İmzayı düzeltiriz biraz sonra. Hepinize teşekkür ederim. İlerde çok işimiz olacak beraber.

    Cihangir Abi İzmir'li zaten, saygılar abi.
    İrfan, Nebi Abi, Bülent Abi (Abi sen yine de çok içme kırmızıda geçme) :) Namık, Excalibur, Mehmet Özbodur, Murat Çelikkaya, Antalya'lı Mehmet, Hakan Özden (Kuralları öğrenmek lazım. Sağol hatırlattığın için) hepinize sevgiler saygılar...
     
    Son düzenleme: 23 Kasım 2006
  11. qosmo

    qosmo

    Mesajlar:
    13
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    banax makina
    hoşgeldin ama

    ilk önce hoşgeldin zodi.imzanda akşam yemekte 4 kişi olsak bile 2,5 kilodan fazla balık tutmam deyip birsürü şey yazmışsın ama en iyi avında da 3 kişi 15 kg istavrit yazmışsın.kişi başı 5 kilo yapar.bu nasıl bir çelişkidir bize bir anlatsana.:mad:
     
  12. ist balıkcısı

    ist balıkcısı

    Yaş:
    45
    Mesajlar:
    653
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    şeyan olta -surf kamış
    En İyi Avı:
    daha öğrenecek çok şey var

    demek ki akşam yemekte 8 kişilermiş. aslına bakarsan limiti aşan bir durum yok. ben bu siteye üye olmadan önce 7-8-10 kilo balıkla döndüğüm cok olmuştur. önemli olan hatayı görebilmek ve yanlıştan uzaklaşmaktır.;)
     
  13. hakanozden

    hakanozden hakan

    Mesajlar:
    1.280
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    420 3 parça dam black panter //390 linefea tuornement surf
    Favori Makine:
    banax sx3000
    En İyi Avı:
    3,5 kg kalkan
    kesinlikle haklısın istanbul balıkçısı
     
  14. steelrock

    steelrock Burak

    Yaş:
    43
    Mesajlar:
    2.792
    Şehir:
    İzmir
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    Mercan-Ağırlığı mühim değil,ben onun gelişini sevdim...
    Merhabalar hoşgeldiniz...
    Yemekte dört kişiysek bende 2, 2.5 kilo balığı kafi görüyorum,ancaaak ben bu kadar balığı henüz denizden alamadım,ne yazıktır ki hep hazır tutulmuşalrını yemek zorunda kaldık :)
     
  15. Hehehe Hesap yanlış......:D :D :D
    6+8=14
     
  16. excalibur

    excalibur

    Mesajlar:
    774
    Şehir:
    Antalya
    Favori Kamış:
    olta
    Yahu millet balıkları indirmiş mideye çoktaaaan. siz hesabını yapıyorsunuz hala.
    Avcının balıkları , sanalcıların çenesini yorar misali :D :D :D
     
  17. excalibur

    excalibur

    Mesajlar:
    774
    Şehir:
    Antalya
    Favori Kamış:
    olta
    sensin sanal :D :D :D
     
  18. hakanozden

    hakanozden hakan

    Mesajlar:
    1.280
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    420 3 parça dam black panter //390 linefea tuornement surf
    Favori Makine:
    banax sx3000
    En İyi Avı:
    3,5 kg kalkan
    kaçma namık kaçma
     
  19. abir

    abir

    Yaş:
    43
    Mesajlar:
    147
    Şehir:
    sivas
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    yayın 8
    öncelikle hoşgeldiniz. iyi vakit geçirmenizi dilerim.
    ama şu sırayla yürüyen balıkçılar manzarasını görmek isterdim.
    çok komik olarak tahmin ediyorum.
    bir düzine balıkçı ve ellerinde olta sırayla yürüyorlar:)
     
  20. sümer34

    sümer34

    Mesajlar:
    166
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Kamış
    En İyi Avı:
    turna 6,5 kg,aynalı sazan 14 kg
    aramıza hoş geldin ;) umarım bundan sonra limitleri zorlamazsın:D