Zeytinburnu Tekneden Canli Yayin

Konu, 'Tekneden Balık Avcılığı' kısmında REALGS tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. REALGS

    REALGS

    Mesajlar:
    859
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    4 kamış+3 makina+örgü misina.Ah birde bol zamanım olsa
    En İyi Avı:
    Çocuklarım......
    Limana geldik.cay borek ile kahvaltì yapacagìz.Ama EMRE yok hala.uyuyakalmìs galiba.cebi calìyor ama acan yok. yayìnìmìz devam edecek.Azzz sonra....
     
  2. Ee,sen nereden katılıyorsun canlı yayına,oralarda int cafe falanmı var..?
     
  3. mcelikkaya

    mcelikkaya murat çelikkaya

    Yaş:
    47
    Mesajlar:
    1.611
    Şehir:
    samsun
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    arkadaki çalılar
    hadi bekliyoruz
     
  4. MGB

    MGB GOKHAN

    Yaş:
    39
    Mesajlar:
    986
    Şehir:
    AYT - DUBAI
    Favori Kamış:
    Kamış olta, yapay yemler, sırtıyı pek severim :) ...
    En İyi Avı:
    Umarım yakında İRİ bir LEVREK :)
    Canlı yayın mı :):):)
    Neyse artık akşam banttan tekrarını izleriz :D
     
  5. can1963

    can1963 Recep Can

    Yaş:
    57
    Mesajlar:
    348
    Şehir:
    bursa
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    turna 2,5kg
    rast gele dostlar cepten ınternete gırıyorlar herhalde canlı yayını merakla beklıyoruz selamlar
     
  6. Arkadaşlar tebrikler...
    Balığı boş verin dostluğa imza atın.

    Sabısızlıkla bekliyoruz. (Herhalde şuan reklamlar var...:D :D :D )
     
  7. E hani..?
    Rüyamı gördük yoksa:)
     
  8. izmirli35

    izmirli35

    Yaş:
    49
    Mesajlar:
    220
    Şehir:
    İZMİR
    Favori Kamış:
    OLTA
    En İyi Avı:
    KIZIM ŞU ANDA 17 KİLO
    Tüh yaaa arkadaşlar ben canl yayını kaçırmışım, bu yayının özet görüntüleri olacakmı?;)
     
  9. wahoo

    wahoo

    Mesajlar:
    51
    Şehir:
    antalya
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    kefal 4 kilo
    lütfen alıcılarınızın ayarlarıyla oynamayın:D :D :
     
  10. Cepten bağlanıyor wap olayı ;)
     
  11. REALGS

    REALGS

    Mesajlar:
    859
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    4 kamış+3 makina+örgü misina.Ah birde bol zamanım olsa
    En İyi Avı:
    Çocuklarım......
    Su an karaya cìktìk.denizdeyken wap baglantìsì olmadì.yoksa an be an rapor yazacaktìm. hasìlat iyi.98 tane cinekop,5 kg istavrit, 1 tane sardalya, 1 tane trakunya. foto ve video pazartesi
     
  12. morrigan

    morrigan

    Mesajlar:
    314
    Favori Kamış:
    olta,çapari,kaşık,rapala,silikonlu yem vsvs..
    En İyi Avı:
    zargana-levrek-uskumru bide kaya balığı:)
    heyoooooo
    çok eğlenceli geçti ya süper eğlendik biz vallahi kaptanımızda şahane idi çok yardımcı oldu sağolsun:)
    ya benin tuttuuğum ufaklığı niye eklemedim birol abi bak ismini gene unuttum:)
     
  13. morrigan

    morrigan

    Mesajlar:
    314
    Favori Kamış:
    olta,çapari,kaşık,rapala,silikonlu yem vsvs..
    En İyi Avı:
    zargana-levrek-uskumru bide kaya balığı:)
    ben değiştiremem deniz abi şoğunluk ne derse ona uyarım:D sevil ablaya sennur ablayaa aylin ablaya söyle:)
     
  14. Denizi kurutmuşsunuz vallahi,keşke bu gün ekleyebilseydiniz..Meraktan öldük yahuu:D

    Bak yarın ne balık resimleri ekleyeceğim ben,gör;)
     
  15. morrigan

    morrigan

    Mesajlar:
    314
    Favori Kamış:
    olta,çapari,kaşık,rapala,silikonlu yem vsvs..
    En İyi Avı:
    zargana-levrek-uskumru bide kaya balığı:)
    a birol abiye sormak laızm ya .. ama herkes çok yoruldu vallahi:)
     
  16. Bilirimm..yarında sıra bende;)
    Güzel yorgunluk bu..
     
  17. REALGS

    REALGS

    Mesajlar:
    859
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    4 kamış+3 makina+örgü misina.Ah birde bol zamanım olsa
    En İyi Avı:
    Çocuklarım......
    Cep tel ile cektim.data kablosu ve bluetooth dongle isyerinde diye fotolar pazartesiye. cicek senin tuttugun ufaklìk köstekbüken idi. en baba istavriti cicek tuttu
     
  18. morrigan

    morrigan

    Mesajlar:
    314
    Favori Kamış:
    olta,çapari,kaşık,rapala,silikonlu yem vsvs..
    En İyi Avı:
    zargana-levrek-uskumru bide kaya balığı:)
    küstekbüken:D
    en babayı gökhan tutmadımı ya başta..:confused:
    aman ya neyse hepimiz tuttuk güzel güzle:D
    emre beyde afiyetle yemiş hemencecik:D
     
  19. SahEmre

    SahEmre Emre

    Mesajlar:
    2.481
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Okuma Salina 4.20 Salina 100-200 - Lineaeffe Extreme Cast 4.40 180gr. - Okuma V-System 240 10-40g
    Favori Makine:
    Ryobi Proskyer Nose Power - Shakespeare Mach 1 XT
    En İyi Avı:
    Küçük beyaz; 7 cm. Kuzey batı Antartika Sığlıkları..
    Selam Arkadaşlar.

    Yer: Zeytinburnu Açıkları
    Tarih : 12.01.2007 - Cumartesi
    Saat : 08.15-17.00
    Takım : Beyaz , Yeşil , Kırmızı (Çiçek) Çapari.
    Katılımcılar :

    RealGS
    RealFB
    Morrigan
    Amd_athlon
    Necmi Reis (Site Harici tekne sahibi)


    HAsılat: 5 Kilo İstavirt
    98 Parça Çinekop
    1 Adet Tırsi
    1 Adet Hani (Köstekbüken) (İade)
    1 Adet Tragonya (iade)

    Sabah gözümü bir açtım saat 7.53 hemen bi kendimi kalayladım tabi, kalkmam gereken zamandan 53 dakika geçmiş, telefonda 15 çağrı ve ben gözümü ayırmadan daha telefon çalmaya başladı hemen çatım 10 dakka sora ordayım dedim kapattım. Toplantı modunda kalmış telefon alarmıda çalmamış doğal olarak.
    Neyse saat 8.10 gibi vardım limana bizimkiler teknede yapılacak kahvaltıyı almışlar yazaneye götürüyorlar, bana da türlü ceza ve eziyetler uıygun görmüşler :D Çiçek t-shirtimi getirmemiş en kötü ceza bu sanırım.
    Börek ve çayı oracıkta götürdükten sonra (Haramilerden arta kalanları temizledikten sonra) koyulduk yola.
    Gün boyu istavrit ve çinekop yaptı zeytinburnu açıkları. Zaman zaman 3er 5er zaman zaman 1er 2şer yarım saat tık yok, tamam tarlayı bulduk dibe inin. Hoop hop sonarda balık var 19 metre ;) .
    Hadi çocuklar toplayın oltaları biraz ileri gidelim balık kesti, derkeneeeeee
    Birol AAbi ben seni aldımherhalde abi, ık mık makina sarmıyor derkennn

    DUUUR elleme o BAlığıII!! Biliyorum tabi nedenini ama sazan dolu tekne :) Tragonya ooo, (Kimiside trakonya diyor). Hemen Necmi reise uzattım ayağıyla bastı üstüne kenarından çekti attı, böylece ölümün eşiğinden döndük. Ha bu arada tragonya yandan gelmiş ondan kastırdı o kadar.
    Birol abii aaa o ne çeşit yapmışsın. Tırsi yada sardalya :) Siz ne derseniz o olsun. Deniz de dahil olmak üzere her yer pul dolu.

    Ya necmi abi bi baksana bu olataya sanki kesin 1 tane var gibi..
    IIH yok devam ett. :D (Yaklaşık 20 kere falan by RealFb) ;)

    Kıç taraf uyumaaa baş taraf çalışıyorrr, Boş durmayıın
    Çiçek: mıyyy mııyy miyavv


    DErkeen akşam oldu saat 17 dönme zamanı geldi balıkta iyice kesti zaten. Dönüş yolunda ayırdık balıklarımızı necmi abimizin hassa nizam ve terazisi sayesind ehakça pay ettik. Çinekopları saydık98 parça var onlarıda bir güzel pay ettik ve karaya oturduk sonunda.

    Bu bereketli ve eğlenceli avı düzenleyen ve katılan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.
    Ha bu arada geç kaldım evet ama untumayınki her işte bir hayır vardır.
     
    Son düzenleme: 13 Ocak 2007
  20. SahEmre

    SahEmre Emre

    Mesajlar:
    2.481
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Okuma Salina 4.20 Salina 100-200 - Lineaeffe Extreme Cast 4.40 180gr. - Okuma V-System 240 10-40g
    Favori Makine:
    Ryobi Proskyer Nose Power - Shakespeare Mach 1 XT
    En İyi Avı:
    Küçük beyaz; 7 cm. Kuzey batı Antartika Sığlıkları..
    Hepimiz çektik baba istavritleri.
    Zİyafeti ilk ben yaptım herhalde, çok lezzetliydi
    Resimler geliyor az sonra.
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.