benden inciler bu yayina ne diyorsunuz bakalim

Konu, 'İç sularımızdan (Tatlısu) Güncel Av Raporları' kısmında EFE42 tarafından paylaşıldı.

  1. svergie-06

    svergie-06

    Yaş:
    42
    Mesajlar:
    98
    Şehir:
    stockholm
    Favori Kamış:
    olta
    Gecmis olsun kardesim, Bende Isvecteyim biz caldiricaz,takacagiz ki yazik balik mlz.satanlar para kazansin onlarin da colugu cocugu var:) Ne balik lar cikiyo orada belki yardim ci olabilirim sana bide su cok soguksa Turnayla ugrasma derim ama oralari sen daha iyi bilirsin.Rastgele
     
  2. EFE42

    EFE42

    Yaş:
    43
    Mesajlar:
    99
    Şehir:
    avusturya
    Favori Kamış:
    makarali olta
    En İyi Avı:
    pullu sazan 14 kilo
    tabi tabi kesin öyledir ablacim:D :D :D :D
     
  3. EFE42

    EFE42

    Yaş:
    43
    Mesajlar:
    99
    Şehir:
    avusturya
    Favori Kamış:
    makarali olta
    En İyi Avı:
    pullu sazan 14 kilo
    slm sverige kardesim tesekkür ederim.ama bilirsin avrupadaki malzemecierde cok insafsiz oluyorlar hic bilmedigimiz tanimadigimiz markalarai kalite deyip en yüksek fiyattan kaziklamaya calisiyorlar ben shimano marka rolle yani makara istiyorum adam banacikarip cin mali veriyor birde ne dese begenirsin shimano firmasi iflas etti artik ürün cikarmiyor yeterki mali satilsin nasilsa yalan söylemeklede ölünmüyor salliyor adam bizde kerizizya.burda büyük cogunluk alabalik var sonraki sirada turna sazan yayin ama alabalik,sazan ve kadife haric digerlerine siftah yapamadik daha abi benbu turnadan vaz gecmem birkere iki tane suyun üzerinde sazlik bir yerde gördüm tutuldum bu baliga havalar cok soguk hemen hemen hergün yagmur yagiyor burdaki balikci yada malzemecilere soruyorum bu hava tam turna havasi diyorlar gaza geliyorum atliyorum arabaya gidiyorum atiyorum takimlari göle yada tunaya ne gelen var ne giden turna hakkinda en kücük bilgiye bile ihtiyacim var sagolsun baris kardesimiz bu konuda biraz yardimci oldu sende yardimlarini esirgemezsen sevinirim saygilar eseen kalin.ha buarada burda turna icin canli balik kullanmak yasakmis bunuda bugün ögrendim canli yeme iskence ediliyormus kesinlikle yasak ölü balik kullanilabiliyor.
     
  4. EFE42

    EFE42

    Yaş:
    43
    Mesajlar:
    99
    Şehir:
    avusturya
    Favori Kamış:
    makarali olta
    En İyi Avı:
    pullu sazan 14 kilo
    balik baliktir abicim benim kismetimede capak cikiyor ne yapayim

    valla 20 taneden fazlasini geri saldim ama dönüp dolasip geliyorlar benimde kafam atti cektim ikisini karaya!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    hafta sonu insallah sazanlari burda tek sira dizecegim...[​IMG]
     
  5. güzel bir av keşke hikayesinide anlatsaydın neler yaptın vs... TEBRİKLER EFE
     
  6. Abi alem adamsın vesselam... Kolun halen aynı, iğleşmemiş sen balıktasın. Eee balık sevdası böyle olsa gerek. Neyse iyi av olmuş tebrikler...
     
  7. parsel

    parsel

    Mesajlar:
    202
    Şehir:
    ankara
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    turna
    efe kardeş tebrikler
     
  8. olsun ya çapak çekmekte zevklidir..:)
     
  9. Muratın Takası

    Muratın Takası

    Yaş:
    33
    Mesajlar:
    415
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    oltam
    En İyi Avı:
    Gelse :)
    İyi abi o kadar küçük değil yine. tebrikler devamını bekliyoruz abicim. şimdiden RASTGELE
     
  10. Ethem

    Ethem

    Mesajlar:
    171
    Şehir:
    Rotterdam
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    10.6 kg aynali sazan
    tebrikler Efe, bol sans!!!
     
  11. EFE42

    EFE42

    Yaş:
    43
    Mesajlar:
    99
    Şehir:
    avusturya
    Favori Kamış:
    makarali olta
    En İyi Avı:
    pullu sazan 14 kilo
    büyük konusmak istemiyorum ama iki kolumuda zincirle baglasalar yanimdaki almanlara oltayi attirip kendim de agzimlada olsa baligi cekerim ama yinede balik avindan vaz gecmem.hikayesine gelince reis valla yok hikayesi ben suya atiyorum onlar geliyo ben atiyorum onlar geliyo misinaya tas baglayip atsam bu capaklar onu bile yutacak bu nasil balik ya.HERKESE ayri ayri tesekkür ederim arkadaslar insallah en büyükleri sizin oltaniza gelir ama capak harici baliklar,capak bir gelmeye basladimi artik yakanizi birakmaz:D.PARSEL artik senin turnalarida görsek hani fena olmaz 15.07.2006 sabahi tr deyim insallah pazar günüde kesikköprüde insallah burdan arkadaslarla karsilasmak dilegi ile sevgiyle kalin rastgele.
     
  12. BARIŞ

    BARIŞ BARIŞ

    Yaş:
    42
    Mesajlar:
    2.405
    Şehir:
    Ankara
    Favori Kamış:
    olta kışın tüfek
    En İyi Avı:
    turna 4.5kg --12kg yayın
    efe tebrikler nedir bu çapaklardan çektiğin senin
     
  13. Cadayl

    Cadayl Aylin Özyurt

    Mesajlar:
    1.622
    Şehir:
    Ankara
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    lepistes..
    Tebrikler:).. Güzel görünüyorlar. Ben artık lepistes yakalamaya bile razıyım :rolleyes:
     
  14. Efe bu çapaklar seni neden bu kadar çok sevdiğini biliyormsun?
    Şimdi senin kolun daha iğleşmediği için, diğer balıkların yakalanmasında zorluk yaşayacaksın sonra da kolun iğleşmeyecek diye göldeki balıklar kendi aralarında karar almışlar ve senin attığın oltalara devamlı çapakları gönderiyorlar; çünkü yakalanması kolay ...hele bi sen iğleş bak ozaman neler gelecek oltana.
    Hadi kal sağlıcakla....
     
  15. EFE42

    EFE42

    Yaş:
    43
    Mesajlar:
    99
    Şehir:
    avusturya
    Favori Kamış:
    makarali olta
    En İyi Avı:
    pullu sazan 14 kilo
    ya baris ögret dedim su turna yakalamayi ögretmedin bende kendi kendime ögreneyim derken capak yakalamayi ögrendim:p :p
     
  16. EFE42

    EFE42

    Yaş:
    43
    Mesajlar:
    99
    Şehir:
    avusturya
    Favori Kamış:
    makarali olta
    En İyi Avı:
    pullu sazan 14 kilo
    haklisin abi bu yaramazlari alirken bile kolum bayagi agriyor ama yinede balik sevdamdan vazgecemiyorum.su kolum bi iyilessin ben sorarim onlara:p insallah hepimizin oltalarinada unutamayacagimiz büyüklükte baliklar gelir sizde sevgiyle ve saglicakla kalin rastgele.
     
  17. yarali_bey

    yarali_bey

    Mesajlar:
    16
    Şehir:
    konya
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    3 kg
    Tebrikler Efe Ama Sağliğina Dikkat Et Lo

    Geçmiş Olsun Efe

    Tşkrler Efe Kardeş

    Efe Güzel Foto

    Beğenmedim Ben Bu Fotoyu

    çok Pahali Efe

    Güzel Iş çikarmiş Efe

    Helal Efe Sana Tşkrler Paylaşim Için

    Bunun yakalandığı suya girmek istemezdim.

    valla süper
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 30 Ekim 2006
  18. excalibur

    excalibur

    Mesajlar:
    774
    Şehir:
    Antalya
    Favori Kamış:
    olta
    Hayırdır yaralı_bey, Efe yi mi takip ediyorsun ?
     
  19. excalibur

    excalibur

    Mesajlar:
    774
    Şehir:
    Antalya
    Favori Kamış:
    olta
    Bu yaranın Efe'yle ilgisi yok di mi :D
     
  20. sillurace

    sillurace Ruşen

    Mesajlar:
    197
    Şehir:
    Bursa/İstanbul
    Favori Kamış:
    Cormoran Bull Fighter 2.10
    Favori Makine:
    Okuma Avenger AV30
    En İyi Avı:
    Yayın (8 kg)

    özellikle EFE42 nin eski mesajlarını seçip cevap yazmış ve konuyu ilk sayfaya taşımışsınız.. cevap yazarken konunun açıldığı tarihe bakarsanız iyi olur..dikkat etmeyenler konuları güncel sanabilirler..