İzmaritle ilgili paylaşımlar.

Konu, 'Kıyıdan Balık Avcılığı' kısmında diyafram tarafından paylaşıldı.

  1. simendifer

    simendifer Sennur

    Mesajlar:
    9.177
    Şehir:
    İstanbul
    Erdem senin salçaya benzeyen yem iptal arkadaşım :D Tık yok ;)
     
  2. erdemyılmaz

    erdemyılmaz ERDEM YILMAZ

    Yaş:
    46
    Mesajlar:
    2.357
    Şehir:
    İSTANBUL
    Favori Kamış:
    DURUMA GORE BİLDİGİM HER TÜRLÜ YASAL MALZEME
    En İyi Avı:
    EŞKİNE 1,5 KG.,56 CM. TURNA
    üsküdarda biraz iş yapmış allah allah :eek: :eek: :eek: :eek:
     
  3. simendifer

    simendifer Sennur

    Mesajlar:
    9.177
    Şehir:
    İstanbul
    Valla Kabataş'da işe yaramıyor demek ki :D Bu arada zaten pek balık da yoktu :) Ufak tefek işte... Umut'un aldığı 2 izmarit güzeldi...
     
  4. erdemyılmaz

    erdemyılmaz ERDEM YILMAZ

    Yaş:
    46
    Mesajlar:
    2.357
    Şehir:
    İSTANBUL
    Favori Kamış:
    DURUMA GORE BİLDİGİM HER TÜRLÜ YASAL MALZEME
    En İyi Avı:
    EŞKİNE 1,5 KG.,56 CM. TURNA
    neyse haftaya biraz daha alırım mustafayla beraber testederiz geceden gitcez iskorpite bide gece deneyelim
     
  5. Suatreis

    Suatreis

    Mesajlar:
    267

    sakın iskorpit için deniycem deme... hani senin için değilde tecrübe etmeyen dotlarım için söylüyorum. kütük istavrit....o salça mevzusunu bende denedim esans ve kemik tozu ile boyadan ibaret merada mevcut olmayan yemi balık yadırgar, çekinir, ilişmez aynı benim buzdolabımda hanımın aldığı bilmemneynli paçanga gibi.
     
  6. REİS

    REİS Mahir Ersin

    Yaş:
    79
    Mesajlar:
    2.389
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Olta
    En İyi Avı:
    Torikler-Kofanalar
    Suatreis

    Suat,
    Allah senin iyiliğini versin e mi?
    Varolasın, renk kattın forumlara.:)
     
  7. Suatreis

    Suatreis

    Mesajlar:
    267
    sizin renginizdir yansıyan ustam... :) :) :)
     
  8. diyafram

    diyafram Selçuk ÖZŞENER

    Mesajlar:
    503
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Lineaeffe s-curve surf kamış 4.50
    Favori Makine:
    OKUMA POWER LINER PL 865 MAKİNE
    En İyi Avı:
    Mırmır 2.2 kg
    Selamlar suatreis. dün kabataştaki aşırı akıntı yüzünden balık tutamadık. Belkide tesadüf. ama oldukça yazla akıntı vardı. hatta 100 lük iskandiller bile nerdeyse suyun üzerine çıkacak gibiydi. okadar ilginç ki akıntı arasıra tamamen farklı yöne akıyor bir sağa bir sola. bazende kısa süreli duruyordu. akıntının durduğu anda vuruntular başlıyordu. yani kabataş dün çok dengesizdi.
    Saydılarımla.
     
  9. diyafram

    diyafram Selçuk ÖZŞENER

    Mesajlar:
    503
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Lineaeffe s-curve surf kamış 4.50
    Favori Makine:
    OKUMA POWER LINER PL 865 MAKİNE
    En İyi Avı:
    Mırmır 2.2 kg
    bu arada unutmadan erdem 3 lü takımla cumartesi sabahı kuleliye dediğin yere gittim. 5-6 tane kaya balığı ve bir yavru iskorpit geldi. 2-3 saat takıldıktan sonra rahmanlara mezgite döndüm. ama sonuç hüsran anlaşmış balıklar hiç balık yoktu. aynısını kabataştada yaşadım. 3 lü takıma bol miktarda kaya balığı geliyor.

    Reis abi senin midye tarifin çok iyi oldu. 2 gün boyunca bol bol yemimiz vardı. yaptığım yemleri kimler kullanmadıki. Teşekkürler.
    Saygılarımla.
     
  10. erdemyılmaz

    erdemyılmaz ERDEM YILMAZ

    Yaş:
    46
    Mesajlar:
    2.357
    Şehir:
    İSTANBUL
    Favori Kamış:
    DURUMA GORE BİLDİGİM HER TÜRLÜ YASAL MALZEME
    En İyi Avı:
    EŞKİNE 1,5 KG.,56 CM. TURNA
    selcuk abicim bu hafta heryerden olumsuz haberler geldi ne denizin ne golun tadı yoktu sonu hayır olsun inşallah havalardanmıdır nedir
     
  11. erdemyılmaz

    erdemyılmaz ERDEM YILMAZ

    Yaş:
    46
    Mesajlar:
    2.357
    Şehir:
    İSTANBUL
    Favori Kamış:
    DURUMA GORE BİLDİGİM HER TÜRLÜ YASAL MALZEME
    En İyi Avı:
    EŞKİNE 1,5 KG.,56 CM. TURNA
    yok abi iskorpite denemeyecegim onun yemi sabit istavrit ben ne gelirse diye deneyecegim(tabii gelirse)
     
  12. SahEmre

    SahEmre Emre

    Mesajlar:
    2.481
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Okuma Salina 4.20 Salina 100-200 - Lineaeffe Extreme Cast 4.40 180gr. - Okuma V-System 240 10-40g
    Favori Makine:
    Ryobi Proskyer Nose Power - Shakespeare Mach 1 XT
    En İyi Avı:
    Küçük beyaz; 7 cm. Kuzey batı Antartika Sığlıkları..
    selam reisler,
    yeşilköy sahilden sandalla bayağı iyi ve iri izmarit alınıyor. Ben 2 yada 3 lü takımla ve midye ile alıyorum. Arkadaş geçenlerde 3 kişinin 10 kiloluk boya kovasını ağzına kadar izmaritle doldurduklarını söyledi yem olarak karides kullanıyorlarmış. Sitede araştırma yaptım iri karidesin iğneye nasıl ve ne büyüklükte takılacağını bulamadım yada etinden ne kadar bir parçanın takılacağını. Birde ben midyeyle tutuyorum ya mutlaka kendi bağlağımı takım saçma sapan bir takımdır ve potansiyel performansın çok altında bir performansla av yapıyorumdur. Bir de şu var ben midye takıp saldığımda balık sürekli vuruyor ama alması zor oluyor arkadaş adamların 3 lü takımla at çek yaptıklarını ve en az 2 - 3 izmarit aldıklarını söyledi. B performnsa nasıl ulaşabilirim acaba. (Yetenekliyim :) - ve balık sürekli vuruyor) ve karidesle avlanmayıda biraz tarif ederseniz iyi olur
    şimdiden teşekkürler
     
  13. Suatreis

    Suatreis

    Mesajlar:
    267
    dikkatimi cezbetti iri karidesi nereden buluyorlar... sakın bir YANLIŞ ları olmasın.
     
  14. REİS

    REİS Mahir Ersin

    Yaş:
    79
    Mesajlar:
    2.389
    Şehir:
    İstanbul
    Favori Kamış:
    Olta
    En İyi Avı:
    Torikler-Kofanalar
    İzmarit için karides bütün değil, parçalar halinde(iğneye uygun boyda) takılır.
    Balık midyeyi kolay alır, karides sert olduğu için hemen alamaz, yakalanır.
    Midye akşamdan ayıklanıp tuzlanırsa sertleşir.
    Bir midye bir yem olacak kadar küçük midyeler toplanıp ayıklanacak.Tuzlanıp suyu süzülecek....
    diyorum ama ben de kocaman bir midyeyi parçalara bölüp takıyorum.azı benim çoğu onların.
    Ne yapalım balık gelsin oltaya vursun da zararı yok yemi aşırsın., arada bir de yakalanır.
     
  15. kral balıkçı

    kral balıkçı mustafa gedikoğlu

    Yaş:
    42
    Mesajlar:
    1.886
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    surf
    En İyi Avı:
    çino sarı lüfer istavrit izmarit zargana vs....
    emre selamlar midye yi takarken gevşek takarsan balık kolaylıkla yemi parçalar buna dikkat ediyorsun dimi.
    birde kullandığın kancalar 9 numaradan büyük olmasın ve 11 den de küçük olmasın bu önemli bi faktördür kullandığın kanca boyunu ve misina kalınlığını bize söyle uygunmu değilmi anlaşılır rastgelsin;) :)
     
  16. manblue60

    manblue60

    Yaş:
    46
    Mesajlar:
    157
    Şehir:
    İSTANBUL
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    lüferlerrr
    slm

    arkadaşlar izmarit için en iyi yer sarayburnu(avşa feribotunun kalktığı yer)müthiş hemde iri izmarit alıyorum hiç boşum yok saygılar