solucanla ekmeği yoğurun o ekmeği takın!

Konu, 'Yemler ve Yemleme' kısmında silentfisher tarafından paylaşıldı.

  1. silentfisher

    silentfisher emre

    Mesajlar:
    241
    Şehir:
    istanbul/giresun
    Favori Kamış:
    lineaffe 390 spirit surf kamış
    Favori Makine:
    alba star kk 60, okuma avenger 45 lik
    En İyi Avı:
    kasna 700 gr, irice zargana,istavrit kovayla vs vs
    tatlı su imkanım yok.ama bu sürekli aklımda.iyi avlar..
     
  2. alperalg

    alperalg

    Mesajlar:
    122
    Teşekkürler.
    İşe yarıyordur belki ama solucan yoğurduğumu hayal bile etmek istemiyorum.:eek:
     
  3. mcelikkaya

    mcelikkaya murat çelikkaya

    Yaş:
    49
    Mesajlar:
    1.611
    Şehir:
    samsun
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    arkadaki çalılar
    nasıl yani ?
     
  4. turna

    turna

    Mesajlar:
    709
    Emre tam açıklama yaparsan iyi olur.
     
  5. silentfisher

    silentfisher emre

    Mesajlar:
    241
    Şehir:
    istanbul/giresun
    Favori Kamış:
    lineaffe 390 spirit surf kamış
    Favori Makine:
    alba star kk 60, okuma avenger 45 lik
    En İyi Avı:
    kasna 700 gr, irice zargana,istavrit kovayla vs vs
    yani aklımdaki aslında poşetin içine atıp ikisini de vıcık vıcık yoğurmak sonra da o ekmeği takmak.kıvamı ayarlanabilir diye düşünüyorum.bir nevi sazan çeken esanslar gibi işlev görebilir ama ben bıyıklı balığın daha çok geleceğini düşünüyorum.
     
  6. aynalı_sazan

    aynalı_sazan

    Mesajlar:
    9
    Şehir:
    Ankara
    Favori Kamış:
    Olta
    En İyi Avı:
    3 kğ Turna
    Mrb. Aslında denemek lazım ama bunu ilk denemesini yapmak vede verim alıcakmıyız buna bakmak gerek...tabi ankda sazana avı yapmak bence zorlastı...her tarafa turna bırakıldı..
     
  7. (aferan

    (aferan Cafer

    Yaş:
    44
    Mesajlar:
    237
    Şehir:
    Ankara
    Favori Kamış:
    dip oltası ve bol bol solucan:)
    En İyi Avı:
    Sazan 7.200 Gr
    evet mükemmel bir fikir.:D benim aklıma daha önce neden gelmedi:confused:
    sezon açılınca kadife ve sazanlar korksun benden:D :D :D ;)
     
  8. Eczacı

    Eczacı

    Mesajlar:
    3.057
    Şehir:
    Aydın
    Favori Kamış:
    olta
    Ekmekle solucan yoğrulurmu arkadaşlar :eek: mümkün değil bence;)
     
  9. (aferan

    (aferan Cafer

    Yaş:
    44
    Mesajlar:
    237
    Şehir:
    Ankara
    Favori Kamış:
    dip oltası ve bol bol solucan:)
    En İyi Avı:
    Sazan 7.200 Gr
    neden olmasın:) blendırda mesela :D :D :D
     
  10. Yok ya, olmaya olurda biraz mide bulandırıcı bir durum :)

    Ben almayım :D
     
  11. sonsuznur

    sonsuznur

    Mesajlar:
    26
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    Çeşitli boylarda kamışlar, makinalar, EFEBEY (motoryatım) onu çok seviyorum:)
    En İyi Avı:
    hangisini yazayım ki:)
    Sabah Sabah midemi alt üst ettiniz arkadaşlar:eek: :( :D
     
  12. (aferan

    (aferan Cafer

    Yaş:
    44
    Mesajlar:
    237
    Şehir:
    Ankara
    Favori Kamış:
    dip oltası ve bol bol solucan:)
    En İyi Avı:
    Sazan 7.200 Gr
    iyi günde,kötü günde,yağmurda,çamurda,denizde ve tatlısuda balık tutmaya and içmedik mi:D ;) balıkları bu muhteşem menülerden mahrum bırakmamalıyız.:D bize alınırsa allah muhafaza bir daha oltanıza vurmam demez mi;)
     
  13. mehteran

    mehteran Gürkan

    Mesajlar:
    829
    Şehir:
    KÜTAHYA
    Favori Kamış:
    Olta
    En İyi Avı:
    Sazan
    Allah bilir siz oltalara kurt takmayada korkuyorsunuzdur. :p :p Ne biçim balıkcısınız ya Balık olsunda valla bağırsak bile takarım ben.
     
  14. Gürkan abi,

    Aralık ayından beri yorulmadınmı o kayanın üstünde o şekilde oturmaktan:D

    [​IMG]
     
  15. mehteran

    mehteran Gürkan

    Mesajlar:
    829
    Şehir:
    KÜTAHYA
    Favori Kamış:
    Olta
    En İyi Avı:
    Sazan
    Can kardeş yorulmasına yoruldumda, önümde su var. Orası antalya kurşunlu öğle suyu birdaha bulamam diye ordan hiç ayrılmıyorum. :p :p
     
  16. Cevat Ergin

    Cevat Ergin Cevat ERGİN

    Mesajlar:
    338
    Şehir:
    İstanbul/Üsküdar
    Yoğurmaya gerek yok arkadaşlar,üçlü fırdöndüye , iki kolçak yapıp,iğnelerin birine ekmek ,birine solucan takın balık hangisine isterse ona vurur :) ben birine hamur,birine solucan takıyorum,herzaman solucan tercih ediliyor.Tercihinizi imkan varsa gübre solucanından yapınız,zahmetlidir toplaması ama iyidir neticesi :cool:
     
  17. harun91

    harun91 harun

    Mesajlar:
    586
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    shakspeare odysse makina,alba lucky kamış, lineaffe oyster 4.20 ve diğerleri..
    En İyi Avı:
    İsrail sazan istavrit izmarit gelincik
    çarpılırız valla:p ya aslında iyi fikir "double" yem :D :D
     
  18. Cevat Ergin

    Cevat Ergin Cevat ERGİN

    Mesajlar:
    338
    Şehir:
    İstanbul/Üsküdar
    Harun kardeşim,bu tip takım tatlı suda herzaman kullanılan bir oltadır.Bedende gezer kurşun,üçlü fırdödüde iki iğne istenilen,yem takılır.Denizde de çok iyi sonuç verir.
     
  19. alperalg

    alperalg

    Mesajlar:
    122
    Bu karışımı denizde de mi kullanabiliriz sizce? :confused: :confused:
    Ne için kefal mi mesela?
     
  20. esabi

    esabi SENIOR MEMBER

    Yaş:
    51
    Mesajlar:
    4.881
    Şehir:
    istanbul
    Favori Kamış:
    reklama gerek yok
    Favori Makine:
    favori kamışım bölümünde yazıyor
    En İyi Avı:
    pulu imzamda
    yaaaaaaaaa arkadaşlar siz hiç leş kurdu toplamadınızmı siz hiç sabah aç karına gübre solucanı toplayıp aynı ellerle kahvaltı yapmadınızmı ben eti kokutup büyüyen leş kurtlarını toplardım (zamanında) inanın o kokuyu soluyan bilir yani solucanı ekmekle yoğurmak çocuk oyunu o işi benim hanım bile yapar şayet yapamam diyorsanız köprüde çapariyle kraçha yakalayın saygılar;)