Yardım Yemleri nasıl takmalıyım

Konu, 'Yemler ve Yemleme' kısmında covanny tarafından paylaşıldı.

  1. covanny

    covanny Fatih

    Yaş:
    42
    Mesajlar:
    258
    Şehir:
    Antalya
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    1 kg turna
    Arkadaşlar sülünez,boru kurdu,ve mamunu nasıl iğneye takmalıyım kullanan arkadaşlardan ricam beni bilgilendirsinler. birde nasıl canlı tutabilirim Bana 2 gün canlı kalsalar yeter artan yemleride daha sonra kullanmak için ne yapmalıyım?Hepinize rastgelsin şimdiden teşekkürler.
     
  2. sülünezi- iğnenin durumuna göre- en fazla 2 cm büyüklükte.boru kurdu da öyle iğneyi örtecek ama iğnenin ucundan biraz fazlalık bırakacak şekilde.Madya da öyle 2 veya 3 lük iğne için ikiye bölsen yeter.
    sonuçta bütün yemlerde;iğne görünmeyecek ve canlı yemi(madyayı... boru kurdunu öldürmeyecek) şekilde..
    tabiri caizse kendini balık olarak göreceksin ama iğneyi görmeyeceksin..ve sadece yemi göreceksin.tarz bu
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 30 Nisan 2007
  3. sevgili kardeşim bu konuda bir başlığımız var.. oraya bir göz at sonrasında

    ayrıntıları konuşuruz..:)


    http://www.balikavi.net/forum/showthread.php?t=8407
     
  4. maner

    maner

    Yaş:
    43
    Mesajlar:
    48
    Şehir:
    çanakkale
    Favori Kamış:
    banax st4000.3 m 3.5 m,shimano alivo6000
    En İyi Avı:
    levrek 4.560 gr
    mamunudamı 2 ye mi bölüyorsunuz.yoksa benmi yanlış anladım ?
     
  5. madya olmalıydı.yanlış yazdım ise..sürçü lisan kabul edin...mamunu bölsen olmaz.:)
    haklısın(düzelttim)
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 30 Nisan 2007
  6. KaKaMaNia

    KaKaMaNia

    Mesajlar:
    114
    Şehir:
    Ankara
    Favori Kamış:
    Kamışım ve makinam ha bide misinam ve iğnem :)
    En İyi Avı:
    Elle tutulur bişey yok :)
    Fatih abi mamunu arka kısmından kuyruğunun oradan iğneye geçireceksin zaten iğneyi geçirdikten sonra sen mamunu tutarken iğneyi itersen o zaten iğnenin şeklini alır sonra iğnenin ucunu kafasının altından çok az çıkarıcaksın ama çıkarırken çok sert olmaman lazım yoksa mamun ölür ve bir işe yaramaz.
    Canlı tutman içinde bir yoğurt kabının içine talaş tozunu koy ardından mamunları kabın içine koyup göm ve talaşı deniz suyuyla nemlendir yanındada deniz suyu bulunsun ki talaş kurudukça nemlendirmeye devam edebilesin.Böylece mamunu uzun süre koruyabilirsin ama dikkat et çok sıcakta kalmasın mamunlar yoksa haşlanır ve berbat bir kokuya neden olur.Teke de aynı mamun gibi takılır ve saklanır.Sülünes iğneye göre parçalara bölüp iğnenin büyük bir kısmını örtecek şekilde taktıkan sonra iğnenin ucunu çıkar ve kullan yine boru kurduda sülünese benzer bir şekilde iğneye takılacak.
     
  7. covanny

    covanny Fatih

    Yaş:
    42
    Mesajlar:
    258
    Şehir:
    Antalya
    Favori Kamış:
    olta
    En İyi Avı:
    1 kg turna
    Bülent abi verdiğin linkte benim soruma yönelik birşey göremedim.Acaba yanlış linkmi verdin?