Selamünaleyküm balıga gelsem beraber gitme imkanımız olurmu ustam kocaelide gelicem DUB-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
s.a cümleten bol trofeli avlar dilerim. Konuyu yeniden hortlatmak adına... sezon başladı.. konya'da bu hafta sonu varmı balığa kaçan?
Arkadaşlar yeniden merhaba, uzun bir süredir forumdan uzaktım, gelen cevapları maalesef yeni gördüm. Bu konuya yazdığım ilk mesajın üzerinden yaklaşık 8 sene geçmiş, Konya ve çevresi iller bu süreçte av açısından maalesef çok verimsiz hale geldi. Cihanbeyli göleti gibi tamamen kuruyan göller oldu, birçok avlakta yemleme botu olmadan avlanmak imkansız hale geldi. Yine de sormak istediğiniz bir husus olursa yardımcı olmak isterim
Hocam iyi günler Beyşehir gölünde sudak avı için ne tarafa gitmek lazım kıyıdan at çek yapmaya gideceğim yardımcı olursanız çok sevinirim
Merhaba, beysehirde kurucaova tarafi verimliydi, kurucaova yolunda haci akif adasini goren yerlerden avlanabilirsiniz, gölün akburun tarafi yani Hüyük ilcesinin alt taraflari da sazan icin uygun ancak olta atacak alan sınırlı. Yine de eskisi gibi balik çıkmıyor. Eger boş dönmemek istiyorsanız karacaoren, oymapinar, ermenek barajlari ile kizilirmak uzerindeki baraj ve goletler gibi uzak lokasyonlar denenebilir.
merhaba hocam 16 yaşındayım. benimde balık sevdam var, uzun zamandır sazan avlayamıyorum otobüsle gidebileceğim bir baraj önerirmisiniz? Birde otobüs istediğim yerde brakırmı? ekipmanlarım: -yemleme botu -3 dip oltası -1 tane göl kamışı -2.3 tane atçek olta -kancalar solucanlar hamurlar küspeler meppsler kaşıklar maketler vb